ChristianMatch

Forum

Mama, `k wil een man hé!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 13:46

ANITA324 schreef:
Mama, 'k wil een man hé!

Mama, 'k wil een man hé!
Wat 'n man, m'n lieve kind?
Wil jij dan een Fransman hè?
Nee mama, nee!
'n Franse man die wil ik niet.
Want „parlezvous“ versta ik niet
Dit is mijn plezier,
met die jongekerels hier.

Mama, 'k wil een man hé!
Wil jij dan een Duitser hè?
Nee mama, nee!
'n Duitse man die wil ik niet.
Want „Schweinenfleis“ dat lust ik niet
Dit is mijn plezier,
met die jongekerels hier

Mama, 'k wil een man hè
Wil jij dan 'n Spaanser hè?
Nee mamma, nee!
'n Spaanser man die wil ik niet
Want „Amor-Amor“ moet ik niet
Dit is mijn plezier,
met die jongekerels hier

Mama, 'k wil een man hè
Wil jij dan 'n Engelsman?
Nee mama, nee!
'n Engelsman die wil ik nie
Want „I love you“ versta ik niet
Dit is mijn plezier,
met die jongekerels hier

Mamma, 'k wil een man hè!
Wil jij dan een gelovige soms hè?
In 'n gelovige z'n armen wil ik wel
Dit is mijn plezier,
met die jongekerels hier.

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

staat er leuk geschreven, maar of het te zingen is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 13:48

niets is zo veranderlijk als een mens.

een wolf in schaapskleren.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 13:49

CHATULIEM619 schreef:
Je geeft hier prachtig weer, dat het idd ging om machtspolitiek. De PvdA moest scoren, uit paniek voor de verkiezingen moesten ze laten zien dat ze wel tegen het CDA opkonden. Dat dit niet ging om Uruzgan wordt pijnlijk duidelijk. Je zou je moeten afvragen hoe de betrokkenen in Uruzgan zich zouden moeten voelen.

Nou, vertel eens. Heb jij ze gesproken? Een enquete gehouden in Uruzgan? Heb je het over onze professionele beroepssoldaten? Of over de inwoners van Uruzgan? Is hun mening gepeild door Maurice de Hond? Weet jij daarover meer dan ik? Of is je vraag retorisch bedoeld? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 13:52

CHATULIEM619 schreef:
(rood=Inez)
Voor autisten is verandering moeilijk, ze willen dat hun leven zo voorspelbaar mogelijk verloopt. Afspraak is afspraak, heeft diezelfde starheid in zich.

Het ging hier niet om zomaar een afspraak. Het ging hier om een afspraak die met veel pijn en moeite door de PvdA was geslikt in 2007.
Ze hebben dus groot gelijk dat ze zich aan deze afspraak houden.
Ik denk dat wanneer niet de PvdA maar het CDA voor deze kwestie had gestaan, dat de uitkomst hetzelfde zou zijn geweest. Dan waren de CDA'ers opgestapt.
Met autisme heeft het niets van doen. Immers, in de 2e Kamer was al geen breed draagvlak meer voor verlenging van de missie.
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 13:57

HENDUK927 schreef:
had ik maar meer naar papa geluister had mijn leven er anders uitgezien
maar k wou niet luisteren.

Ja duckie wie niet luisteren wil moet op de blaren zitten , zei mijn moeder altijd Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 14:06

JONATHAN890 schreef:
Deze gevoelens heb ik ook deels gehad. De laatste jaren van mijn huwelijk waren niet goed. Het gestaag de liefde tussen mij en mijn vrouw te zien wegvloeien, heeft veel pijn, boosheid en machteloosheid gegeven. Zo vaak zocht ik de stilte op, na het zoveelste conflikt om een ander tussen ons in. Heb God zo vaak toegeroepen...'aub, laat er een eind aan komen' ..... 'waarom moet deze weg worden gegaan'
Na de scheiding was er boosheid, alle emotie van de jaren ervoor. De tijden van alleen voelen, werden eenzaamheid. Teleurstelling in God nam zijn plaats.

God heeft laatste half jaar mijn leven een draai gegeven, mij geleerd alle dingen te vergeven. Heb gesprekken hier over gehad met mijn ex. Zij ziet nu in dat dingen fout zijn gegaan, dat er voor liefde tussen haar en mij geen plaats, geen mogelijkheid was. Het werd uitgesproken, er was berusting, vergeving. Ok...genezing zal niet meer kunnen, ondertussen woont ze met een ander. En ik heb er ook geen behoefte meer aan, te veel is er gebeurd.
De reanimatie van mijn leven, van mijn geloof is verder gegaan, door gesprekken met mensen uit mijn kerk, waar ik zwaar in teleurgesteld was, we hebben mekaar weer ontmoet, gesproken, uitgesproken, gebeden. Daarna kon ik weer de kerk bezoeken, zag hen niet meer als belemmeringen, die tussen mij en God kwamen staan.
God is goed...dat Hij zo met je begaan is. Alle dingen die mij dwars zaten zijn weg. Nee niet de mensen, maar de pijn en verdriet zijn genezen.

God heeft mij ook geleerd dat ik mijn leven geheel aan Hem mag geven, God gaat die weg voor mij uit, ik vertrouw.

God wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie

En...
Jezus, alles geef ik U
wat ik ben en heb
en wat ik ooit zal zijn.
Al mijn hoop,
mijn plannen en mijn tijd
leg ikjn uw hand,
vertrouw ze aan U toe.
Door uw wil te doen,
leer ik om vrij te zijn.

Ik vind het erg dapper van jou dat jij dit zo hebt gedaan. Je mag trots op je zelf zijn.
En ja nu kan je een nieuwe weg inslaan, de weg die voor je open ligt is een open weg die Hij jou weer opnieuw geeft.
De vrouw die jou krijg mag trots zijn op jou Knipoog smiley
Jill
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 14:09

SAMENZIJN153 schreef:
het gebeurd 28 maart hoorde ik vanmorgen in de kerk.

Woaw Samenzijn, dan hoef je niet zo lang meer te wachten Lachende smiley

Zegen Jill
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 14:15

SUSANNAH475 schreef:
heb er ook zin in ... Lachende smiley
ovb dan (als ik mee kan rijden met Cross Knipoog smiley )

Ja als Cross toch rijd Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley kan ik ook wel mee ovb............
Jill
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 14:23

IMRE695 schreef:
Terug naar de kust, de Zeeuwse kust... Het deltagebied waar mijn moeder geboren is. Voelt wel bijzonder voor mij...

Ik ben hier wel niet geboren, maar zeker de zeeuwse kust heeft iets...........
Lekker uitwaaieren dan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 14:46

JILL658 schreef:
Ja als Cross toch rijd Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley kan ik ook wel mee ovb............
Jill

En dan zingt Cross ''k heb m'n wagen volgeladen........' Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:01

PIETER649 schreef:
digitale stalkers kun je melden bij de redactie Knipoog smiley Clown smiley Duiveltje smiley

heb je al 20.000 x gemeld ... maar jij zit er nog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT217

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:15

Nou dit wordt waarschijnlijk mijn laatste reactie.
Ik heb problemen om op het profiel iets bij te voegen, de knop opslaan komt even in beeld en verdwijnt dan.
Van de redactie heb ik tips gekregen waar het aan kan liggen, ik heb de raad opgevolgd maar helaas steeds weer hetzelfde probleem.
Ik weet waar ik moet zoeken maar kan het niet vinden in de Norton-beveiligingsprogramma.

Dus van daar dat ik maar een korte profiel heb.
Tuurlijk jullie hebben gelijk het is nog maar een korte periode dan kun je nog geen resulaten zien.
Nog even over ervaringen hierover dat heb ik ook hoor. Zoals Crosspoint, OZNJ (waar ik nog lid van ben), ben ook al eerder op deze site geweest.

Ik wens jullie het allerbeste en Gods zegen.
Heel veel plezier wens ik jullie toe op deze site Lachende smiley met blinkend witte tanden

Groetjes Gert

Laatst aangepast door
GERT217
op dinsdag 23 februari 2010, 15:25
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:18

IMRE695 schreef:
Geen wonder dat ik ze nooit zie, die rode balken. Ze zijn alleen zichtbaar in de chatbox. Maar wat betekenen ze dan? Smiley die vol vragen zit

Dan loopt het gesprek vast en dan zegt die rode balk, dat je het weer opnieuw moet proberen........wat niwet altijd (meteen) lukt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:48

MARIJAN072 schreef:
Carien, ga jij mee? Knipoog smiley
ze druft nie ik ga mee marijan das het probleem Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VINCENT394

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:55

BLOEMPJE880 schreef:
.....

ik heb je persoonlijke berichtje over dit onderwerp beantwoordt, ipv via dit berichtenbord.

Het onderwerp ligt blijkbaar nogal gevoelig, dus ik denk dat het beter geschikt is om persoonlijk te beantwoorden.

Vincent
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:58

3 maart mogen we stemmen voor gemeenteraad.
9 juni mogen we stemmen voor de 2de kamer.

we hebben tijd zat om goed over onze stem na te denken.
en tijd zat om alle poltieke partijen af te kraken. Knipoog smiley
zo dat niemand meer weet wat hij of zij moet stemmen.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 23 februari 2010, 16:00
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:23

MARISKA601 schreef:
3 maart mogen we stemmen voor gemeenteraad.
9 juni mogen we stemmen voor de 2de kamer.

we hebben tijd zat om goed over onze stem na te denken.
en tijd zat om alle poltieke partijen af te kraken. Knipoog smiley
zo dat niemand meer weet wat hij of zij moet stemmen.

De beste stuurlui staan vaak aan wal. Mensen kraken graag partijen af, maar weinig mensen gaan de politiek in. Misschien ook goed, om daar eens over na te denken!
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:31

mag ik ook mee? jill vond dat het beter voor me was.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:34

MARIJAN072 schreef:
De beste stuurlui staan vaak aan wal. Mensen kraken graag partijen af, maar weinig mensen gaan de politiek in. Misschien ook goed, om daar eens over na te denken!

Zo is dat, marijan, je spreekt hier (en natuurlijk ook elders) een verstandig woord!

Vooral linkse partijen zijn hier nog weleens afgekraakt waarbij ik me afvraag waar dat voor nodig was. Gelukkig is de laatste tijd weer meer ruimte voor nuancering en waardering gekomen.
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:36

ARJAN007 schreef:
Het ging hier niet om zomaar een afspraak. Het ging hier om een afspraak die met veel pijn en moeite door de PvdA was geslikt in 2007.
Ze hebben dus groot gelijk dat ze zich aan deze afspraak houden.
Ik denk dat wanneer niet de PvdA maar het CDA voor deze kwestie had gestaan, dat de uitkomst hetzelfde zou zijn geweest. Dan waren de CDA'ers opgestapt.
Met autisme heeft het niets van doen. Immers, in de 2e Kamer was al geen breed draagvlak meer voor verlenging van de missie.

arjan, wil je het stukje lezen wat ik gedoneerd heb van rouvoet?

dat zegt mij toch genoegd over hoe Bos MOEST reageren IN OPDRACHT van zijn achterBAN.
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:40

VINCENT394 schreef:
ik heb je persoonlijke berichtje over dit onderwerp beantwoordt, ipv via dit berichtenbord.

Het onderwerp ligt blijkbaar nogal gevoelig, dus ik denk dat het beter geschikt is om persoonlijk te beantwoorden.

Vincent

Ow Vincent, wat ben jij een goede jongen zeg,netjes hoor. alleen,als je dat prive hebt gedaan,waarom moet je dat hier posten? is dat...................?
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:43

KAT125 schreef:
arjan, wil je het stukje lezen wat ik gedoneerd heb van rouvoet?

dat zegt mij toch genoegd over hoe Bos MOEST reageren IN OPDRACHT van zijn achterBAN.

Ja, uiteraard heb ik dat gelezen.
Het is goed dat de achterban het niet voor zoete koek slikte wat er in de regering besloten werd. Het is alleen zo jammer dat mede hierdoor het kabinet ten val kwam. Soms moet de achterban de politici bij de les houden. We moeten wel voor ogen houden dat bij een meerderheid in de 2e Kamer geen draagvlak is voor verlenging van de missie.

De gang van zaken vind ik geen schoonheidsprijs verdienen; van welke kant je het ook bekijkt, er zijn (flinke) fouten gemaakt, ook door het CDA.
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:49

ARJAN007 schreef:
Ja, uiteraard heb ik dat gelezen.
Het is goed dat de achterban het niet voor zoete koek slikte wat er in de regering besloten werd. Het is alleen zo jammer dat mede hierdoor het kabinet ten val kwam. Soms moet de achterban de politici bij de les houden. We moeten wel voor ogen houden dat bij een meerderheid in de 2e Kamer geen draagvlak is voor verlenging van de missie.

De gang van zaken vind ik geen schoonheidsprijs verdienen; van welke kant je het ook bekijkt, er zijn (flinke) fouten gemaakt, ook door het CDA.

welke flinke fouten heeft het cda gemaakt dan volgens jou?
en,past Bos nog wel in de pvda?
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:03

ROBBEDOES873 schreef:
Heb even getwijfeld waar ik dit moest parkeren Knipoog smiley Maar denk kan hier wel...

Wil het graag eens met jullie hebben over belangstelling tonen...

Vaak heel vaak vragen mensen...
Heeeej hoe gaat het??
Maar wat mij opvalt is dat mensen het wel vragen, maar eigenlijk niet willen horen hoe het werkelijk gaat...

Nu gaat het met mij altijd goed... Nooit problemen alles gaat me voor de wind, geen idee wat stres is of wat dan ook maar Clown smiley
En nee ben niet zielig hoef geen aandacht of medelijden of weet ik veel wat,
En normaal gesproken zal ik ook altijd als antwoord geven op de vraag ..
Hoe gaat het??
Ja super kan niet beter (onkruid vergaat immers niet Clown smiley )
Maar soms gaat het gewoon even niet zoals ik wil en ja als dan een goede vriend of vriendin vraagt, Hoe gaat het??
Nou niet echt lekker Twijfelende smiley Maar vervolgens word er overgeen gepraat en gedaan alsof er niets gezegd is...Let wel het gaat hier om een goede vriend/vriendin....en ja dat doet ergens wel pijn, ligt dat nu aan mij??
of zie ik het nu weer eens helemaal verkeerd??
Nogmaals ik ben niet zielig en zal ook niet snel roepen dat het niet gaat,maar als het eens echt pet is, mag je dan aangeven dat het niet goed gaat???
Of moet je maar gewoon blijven roepen dat alles goed gaat omdat men eigenlijk uiy pure beleeftheid vraagt hoe gaat het? of is het gewoon een openingszin, waar niemand eigenlijk op het echte antwoord zit te wachten...
Dit was gewoon iets wat er in men hoofd speelt, ben heel benieuwd hoe jullie het zien.

vaak als je zegt van gaat wel,dan kom er een reactie van"klinkt niet zo geweldig" en idd als ze dan vragen waarom niet,dan geef je een antwoord,alleen als je hier bent,dan kennen bepaalde personen elkaar niet dus jah dan kunnen die het heel anders opvatten.
zelf ik ik ook wel es problemen,maar ik weet zeker alsik die hier aan iemand voor leg,dan weet geen hond er mee om te gaan. en ja wat moet ik dan als antwoord geven als ze me vragen hoe het gaat?
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:09

MARIJAN072 schreef:
Waar is dit topic gebleven Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

ik weet niks van dat topic af, vertel of leg uit als je wilt?

ik ben hobby boer, is dat ook goed?
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:11

KAT125 schreef:
ik weet niks van dat topic af, vertel of leg uit als je wilt?

ik ben hobby boer, is dat ook goed?

als je dan maar geen vrouw als hobby wil/ziet Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SAMENZIJN153

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:14

MARY052 schreef:
Wow vet cool Samenzijn, feest op de aarde, maar ook feest in de HEMEL.
AMEN
Nou..het gaat mij niet om een feest hoor maar ik begrijp wat je bedoeld..
Ik noem het vreugde Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:21

Ik kwam onderstaande vrije vertaling tegen van de tien geboden. Vond het eigenlijk wel mooi verwoord...

De wet voor het leven

1. Je mag in vrijheid leven. Ik, jouw God, heb je bevrijd.

2. Onderwerp je dan niet aan wie of wat dan ook. Alleen aan Mij. Leer Me kennen zoals Ik ben en stop Me niet in een doosje.

3 Ik ken je en Ik respecteer je. Ik wil een relatie met je. Noem mijn naam niet zomaar, maar zoek contact.

4. Neem op tijd rust en ken je grenzen. Relax!

5. Leer zoveel je kunt van andere mensen, daar heb je je hele leven plezier van.

6. Bescherm het leven, verrijk het en geef het door.

7. Heb de liefde lief en bescherm haar door trouw te zijn.

8. Wees tevreden met wat je hebt, maak je geen zorgen en geef gul aan anderen.

9. Wees eerlijk en zorg dat je te vertrouwen bent. Dat komt je relaties ten goede!

10. Gun de ander zijn verworven bezit. Het gras bij de buren is echt niet groener!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:26

KAT125 schreef:
Ow Vincent, wat ben jij een goede jongen zeg,netjes hoor. alleen,als je dat prive hebt gedaan,waarom moet je dat hier posten? is dat...................?

Nu denken de oplettende lezertjes hier tenminste niet dat Vincent een lompe boer is die Bloempje op ignore heeft, maar juist dat hij een discrete keurige jongeman is die weet hoe hij op ene fatsoenlijke wijze met vrouwen moet omgaan..
Denk ik.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:31

MARIJAN072 schreef:
En dan zingt Cross ''k heb m'n wagen volgeladen........' Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

wrom kom jij niet? het percentage malloten in de groep moet drastisch naar beneden Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 ... 6194 Volgende
Pagina 213 van 6194