Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 10:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Uwes reserveert dan dus voor vier persoontjes, tess? twee dames een ukkie-bear, en een TAXI? mocht TAXI protesteren, t wordt hier ook half negen, hoor! |
Dat hangt dus geheel van TAXI af...maar gaat ie niet...dan gaan we gewoon ruim van te voren lopen met zen drietjes...zijn we er op tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 11:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Uwes reserveert dan dus voor vier persoontjes, tess? twee dames een ukkie-bear, en een TAXI? mocht TAXI protesteren, t wordt hier ook half negen, hoor! |
Ik wil ook wel een TAXI ...maar goed, geen probleem hoor als die er niet komt... ga ik wel fietsen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 18:15
|
|
|
MIEKJES285 schreef: | Naar aanleiding van de leuke verhalen over de afgelopen picknick Lijkt het mij leuk om ook mee te gaan 3 juli... vindt het best eng omdat ik nog niet zo lang lid ben van cm en ik krijg de indruk dat de meeste van deze club al heeel lang lid zijn en elkaar goed kennen...  |
Hey Miekjes, Ik zal je sterker vertellen, ik was net een week lid en ik ging mee En het is me zeker niet tegengevallen! Het lijkt me dus heel leuk als je meegaat! Liefs LieLie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 18:47
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dat hangt dus geheel van TAXI af...maar gaat ie niet...dan gaan we gewoon ruim van te voren lopen met zen drietjes...zijn we er op tijd  |
Ja, en desnoods houden we gewoon onze eigen picknick
Laatst aangepast door
|
LIELIE304
|
op donderdag 27 mei 2010, 17:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 19:30
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers...
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 20:08
|
|
|
er is een 2de topic over de picknick.. gaarne hier geen reacties meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 00:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | er is een 2de topic over de picknick.. gaarne hier geen reacties meer. |
oh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 07:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | oh  |
Lieve Han, ik heb een tweede topic aangemaakt voor al die mensen die in de war raken van twee activiteiten in één topic... Zal me eigenlijk worst zijn mensen, waar er over verder gediscussieerd word...als het maar in één topic tegelijk is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 08:46
|
|
|
er zijn een aantal mensen, van buiten deze site, die dit topic volgen dmv een link die hun is gegeven, en ook weer doorgegeven wordt, dus ik houd om die reden deze lijst aan, om de info door te geven tessy....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 09:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zijn een aantal mensen, van buiten deze site, die dit topic volgen dmv een link die hun is gegeven, en ook weer doorgegeven wordt, dus ik houd om die reden deze lijst aan, om de info door te geven tessy.... |
Iksnap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNEKE817
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 09:43
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik wil ook wel een TAXI ...maar goed, geen probleem hoor als die er niet komt... ga ik wel fietsen...  |
Hoi Susannah, je kunt natuurlijk met mij mee rijden, zelfde regio dus! Het zal wel een beetje stapelen worden, maar voor zo'n klein stukkie geen probleem, toch?
Stuur anders maar een mailtje, oke? Groetjesssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 10:01
|
|
|
kijk; das johanneke, super, dat je meegaat trouwens! (mag ik weer slaapliedjes zingen voor je mooie poppetje?) ik verheug me erop je weer te zien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 10:03
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen? buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers...
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de heren met aanmelden??
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 28 mei 2010, 12:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 10:32
|
|
|
JOHANNEKE817 schreef: | Hoi Susannah, je kunt natuurlijk met mij mee rijden, zelfde regio dus! Het zal wel een beetje stapelen worden, maar voor zo'n klein stukkie geen probleem, toch?
Stuur anders maar een mailtje, oke? Groetjesssssss |
Vind het heeeeel lief dat je me dit aanbiedt Johanneke... maar t'is nog zover weg...  Desalniettemin neem ik graag je aanbod aan... zal je nog wel kontakten daarover, goed ?
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 27 mei 2010, 11:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YSHJA217
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 23:49
|
|
|
Hallo ik wil ook graag mee naar de picknick.
ysjha 217 alleen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 23:56
|
|
|
Gezellie dat je ook komt meis!
YSHJA217 schreef: | Hallo ik wil ook graag mee naar de picknick.
ysjha 217 alleen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:12
|
|
|
mijn pleegdochter neemt misschien haar vriendinnetje en haar moeder mee; lijkt me gezellig, ingrid!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:20
|
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 10:03 we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de heren met aanmelden??
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:22
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:31
|
|
|
foto's plaatsen doen we dus niet, gerald; er is een wet op de bescherming van privacy, en die verbied om foto's openbaar te maken van anderen. bovendien zijn er picknickers die hun foto's niet op een openbaar forum, of een profiel, terug willen vinden ivm exen ed. dat was voorwaarde dat zij mee wilden gaan. de afspraak is dus om geen foto's op profielen en forum te plaatsen, en daar houden wij ons uiteraard aan! daar zul je vast begrip voor hebben verwacht ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:32
|
|
|
GERALD265 schreef: | Zijn ook foto's gemaakt (vast wel!) van de laatste picknick? Het lijkt me wel leuk om eens te zien hoe die dag eruit zag? |
Ja, een beetje lastig wel...er zijn namelijk wel foto's...maar ook een aantal mensen die liever niet hadden dat hun gezicht op het forum terecht zou komen. En das natuurlijk best lastig om dan te achterhalen welke foto wel kan en wel niet...en ook gewoon heel begrijpelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:32
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:35
|
|
|
er zijn wel profielen te vinden van mensen die een picknick foto hebben geplaatst waar zij alleen op staan.... kijk maar eens bij mij op mn profiel, bij mar en misschien nog bij anderen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zijn wel profielen te vinden van mensen die een picknick foto hebben geplaatst waar zij alleen op staan.... kijk maar eens bij mij op mn profiel, bij mar en misschien nog bij anderen..... |
Dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 13:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | foto's plaatsen doen we dus niet, gerald; er is een wet op de bescherming van privacy, en die verbied om foto's openbaar te maken van anderen. bovendien zijn er picknickers die hun foto's niet op een openbaar forum, of een profiel, terug willen vinden ivm exen ed. dat was voorwaarde dat zij mee wilden gaan. de afspraak is dus om geen foto's op profielen en forum te plaatsen, en daar houden wij ons uiteraard aan! daar zul je vast begrip voor hebben verwacht ik. |
't is mischien een leuk idee om volgende keer even met alleen die mensen die er geen probleem mee hebben op CM (het internet) openbaar te worden apart te gaan zitten en een paar foto's te maken.
Eloy, die het ook wel leuk vind te laten zien hoe gezellig het was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 14:16
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 15:15
|
|
|
profielfoto juffrouw tok:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 15:19
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 15:21
|
|
|
GERALD265 schreef: | Oke! Bedankt Mariska. Het is geen hem of haar, maar een het! haha! |
gerald, moet ik jou met je 50 levensjaren nu nog vertellen dat een juffrouw toch echt geen "het" is??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 15:23