Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:18
|
|
|
binnen zitten kijken naar de sneeuw.....brrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:30
|
|
|
TINK100 schreef: | binnen zitten kijken naar de sneeuw.....brrrr |
O...Tink...stuur wat vlokkies naar hier!!! Er was sprake van hier ook....maar tot nu nog niet... Lijkt me nog zo mooi...hoeft geen meter hoog hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:48
|
|
|
mijn liefje komt zo ik kijk door het raam of ze komt alles is schoon van binnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:22
|
|
|
Gehuild!
Mijn lieve oppaskindje is vanmorgen met spoed naar de EHBO gebracht. Net een jaar oud en 42 graden koorts.....ik vind het zo erg! Kan die kraan maar niet dicht krijgen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:43
|
|
|
Beterschap Frank!! Gauw weer beter worden!
Sterkte Marry, wat naar voor zo'n kleintje. Hopelijk knapt ze gauw weer helemaal op.
Hier vanochtend uitgeslapen. Lunch was ontbijt Straks aan het werk, en dan is de dag ook weer zo goed als om. Time flies!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 14:13
|
|
|
MARRY942 schreef: | Gehuild!
Mijn lieve oppaskindje is vanmorgen met spoed naar de EHBO gebracht. Net een jaar oud en 42 graden koorts.....ik vind het zo erg! Kan die kraan maar niet dicht krijgen.... |
...42 graden koorts??? Ben je daar wel zeker van? Hopelijk is er vlug beterschap...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 14:26
|
|
|
'k Kom net terug van een gezellige, pittige partij tennis (dubbel) in de hal.
In iedergeval weer gelachen vandaag met de meiden.
Een van de meiden had een geinige mop (vond ik )
Lag een pas getrouwd echtpaar in bed, maar de man kon niet slapen. Maakte zijn vrouw wakker en zei; Ik moet je wat bekennen........ Vrouw schrok.... ....OOOO vertel !! Ik ben kleurenblind bekende hij... ... Ze reageerde met...Maar dat is toch echt niet erg lieve schat !! Een paar dagen later kon zij niet slapen ...en maakte haar man wakker.. ... Ik moet je ook iets bekennen, sprak ze;;
Man schrok..... ...OOOO vertel !!
Ik kom niet uit Utrecht ,.....Maar uit Ghana.
Laatst aangepast door
|
LIEKE000
|
op maandag 30 januari 2012, 14:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 17:47
|
|
|
LIEKE000 schreef: | 'k Kom net terug van een gezellige, pittige partij tennis (dubbel) in de hal.
In iedergeval weer gelachen vandaag met de meiden.
Een van de meiden had een geinige mop (vond ik )
Lag een pas getrouwd echtpaar in bed, maar de man kon niet slapen. Maakte zijn vrouw wakker en zei; Ik moet je wat bekennen........ Vrouw schrok.... ....OOOO vertel !! Ik ben kleurenblind bekende hij... ... Ze reageerde met...Maar dat is toch echt niet erg lieve schat !! Een paar dagen later kon zij niet slapen ...en maakte haar man wakker.. ... Ik moet je ook iets bekennen, sprak ze;;
Man schrok..... ...OOOO vertel !!
Ik kom niet uit Utrecht ,.....Maar uit Ghana. |
Gaaf Lieke!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 19:56
|
|
|
MARRY942 schreef: | Gehuild!
Mijn lieve oppaskindje is vanmorgen met spoed naar de EHBO gebracht. Net een jaar oud en 42 graden koorts.....ik vind het zo erg! Kan die kraan maar niet dicht krijgen.... |
Volgens mijn bescheiden mening ben je hartstikke dood met 42 graden, ik zou die jankfabriek ff uitzetten en een goed werkende thermometer kopen
Mijn dochter zit ook regelmatig bij een oppasmoeder, ik weet dat die een opleiding heeft gehad op dat gebied. Maarja, t nadeel is dan weer dat ik haar niet zwart kan betalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 20:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | Volgens mijn bescheiden mening ben je hartstikke dood met 42 graden, ik zou die jankfabriek ff uitzetten en een goed werkende thermometer kopen
Mijn dochter zit ook regelmatig bij een oppasmoeder, ik weet dat die een opleiding heeft gehad op dat gebied. Maarja, t nadeel is dan weer dat ik haar niet zwart kan betalen |
Toestand gestabiliseerd piet...maar nog steeds wel 40 graden....zelf met mijn kids ook een keer meegemaakt...het bestaat echt pietje...kijk verder als je neusje lang is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 20:59
|
|
|
MARRY942 schreef: | Toestand gestabiliseerd piet...maar nog steeds wel 40 graden....zelf met mijn kids ook een keer meegemaakt...het bestaat echt pietje...kijk verder als je neusje lang is |
bij 42 graden koorts ga je geheid dood marry. dus of jij overdrijft met je 42 graden, of je thermometer deugt niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 22:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mijn dochter zit ook regelmatig bij een oppasmoeder, ik weet dat die een opleiding heeft gehad op dat gebied. Maarja, t nadeel is dan weer dat ik haar niet zwart kan betalen |
Een opleiding tot ehhhh..... tempemeetrice??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 09:31
|
|
|
De koningin is jarig!!! Ik kon de vlag niet buiten zetten, veel te kooooouuuuuuud. ik ga warme chocomel drinken en met dikke trui aangetrokken.
kleum kleum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 10:55
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Een opleiding tot ehhhh..... tempemeetrice?? |
Nee, meester-dakdekker Maar daarna heeft ze ook nog dr diploma kinderverzorgster gehaald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 11:22
|
|
|
Profiel van CM aan het wijzigen, vandaag laatste dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 11:26
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Profiel van CM aan het wijzigen, vandaag laatste dag. |
Wat maak je me nu dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 11:26
|
|
|
Rondje huis....bij de waterbakken het ijs eruit gehaald en vogels, mannetjes pauw bijgevoerd. Uit het niets komt er een man-Fazant met ring om poot uit het bos, achter mijn huis. Weer een lo-gee erbij !!..... ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 11:47
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Profiel van CM aan het wijzigen, vandaag laatste dag. |
Sommige dingen zouden verboden moeten worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 12:50
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Profiel van CM aan het wijzigen, vandaag laatste dag. | Jammer Yelnin, maar ook fijn he. Suc6 in je verdere leven. We'll keep in touch!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 17:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | De koningin is jarig!!! Ik kon de vlag niet buiten zetten, veel te kooooouuuuuuud. ik ga warme chocomel drinken en met dikke trui aangetrokken.
kleum kleum |
De vlag kan je toch ook veel beter ophangen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 20:02
|
|
|
HERMAN388 schreef: | De koningin is jarig!!! Ik kon de vlag niet buiten zetten, veel te kooooouuuuuuud. ik ga warme chocomel drinken en met dikke trui aangetrokken.
kleum kleum |
is dat niet diezelfde koningin die door t tekenen van de abortuswet mede-verantwoordelijk is voor 30.000 moorden op ongeboren mensen per jaar?
hang die vlag maar halfstok dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 21:27
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Jammer Yelnin, maar ook fijn he. Suc6 in je verdere leven. We'll keep in touch!!! |
Josina, Chat en Erika
Dank voor jullie wensen, maar we blijven contact houden, zijn nog andere kanalen om dat te doen en daar kom ik jullie ongetwijfeld tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:32
|
|
|
Was van plan om naar de herdenking van de watersnood te gaan , ( nu 59 jaar geleden) maar visser vond het bij de kachel tòch beter .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Was van plan om naar de herdenking van de watersnood te gaan , ( nu 59 jaar geleden) maar visser vond het bij de kachel tòch beter . |
Waar was dat Visser??? Is meestal wel mooi ja....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 3 februari 2012, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waar was dat Visser??? Is meestal wel mooi ja.... |
De kachel? Gewoon, bij mij thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 23:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | De kachel? Gewoon, bij mij thuis. |
Sukkel ...plaaggeest!!!
Dat van de watersnoodramp!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Sukkel ...plaaggeest!!!
Dat van de watersnoodramp!!!!!
|
Die bij mij in huis zeker vannacht Dus wat heb ik gedaan vandaag? Middernacht mn broer en zwager uit bed getimmerd en hierheen gehaald om hun arme zusje bij te staan met een gesprongen leiding Dus dweilen en dweilen nee niet met de kraan open die had ik ondertussen dicht En toen toch nog maar even geslapen! Nu mn hele huis weer opgeruimd was een bende, er wachten nog pakweg drie wassen met allemaal natte handdoeken en weet ik wat we allemaal gebruikt hebben! MAar goed mn huis is weer aan kant en ik ben het pap zat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Die bij mij in huis zeker vannacht Dus wat heb ik gedaan vandaag? Middernacht mn broer en zwager uit bed getimmerd en hierheen gehaald om hun arme zusje bij te staan met een gesprongen leiding Dus dweilen en dweilen nee niet met de kraan open die had ik ondertussen dicht En toen toch nog maar even geslapen! Nu mn hele huis weer opgeruimd was een bende, er wachten nog pakweg drie wassen met allemaal natte handdoeken en weet ik wat we allemaal gebruikt hebben! MAar goed mn huis is weer aan kant en ik ben het pap zat |
Je hebt in ieder geval al meer gedaan dan ik vandaag...... dan hoeft er niet veel te gebeuren trouwens want ik heb nog niets gedaan...... Maar wat een ellende en dan als je lekker ligt te slapen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt in ieder geval al meer gedaan dan ik vandaag...... dan hoeft er niet veel te gebeuren trouwens want ik heb nog niets gedaan...... Maar wat een ellende en dan als je lekker ligt te slapen........ |
Wel on-topic blijven hè W-tje. Wat heb je gedaan vandaag?
Visser heeft vanochtend gewerkt , vanmiddag , uhm ......boodschappen gedaan en op z'n luie r..... gezeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:06
|
|
|
Wij wonen heerlijk landelijk, hele grote achtertuin, en ik wilde graag een paar kippen, in zo n tuin hoort gewoon een kip. Dus voor mn verjaardag een kippenhok gekregen en vandaag 4 kippen gehaald.
Eerst mezelf eens verdiept in kippenrassen en we kwam en uit op Australorpkippen, mooi zwart beest en het wat belangrijk was: makkelijk te houden achter een hekje van 1 meter hoog.
Nou nee dus. Nadat ik onze 4 mooie zwarte kipjes losliet hebben ze precies 3 stappen gelopen, om vervolgens direct over mn 1 meter hoge hekje te vliegen . Dus dat werd kippen vangen, maar aangezien we hier allemaal geen 180cm hoge schuttingen hebben vlogen ze meteen de tuin van de buren in, en nog erger, 2 vlogen er de wei achter het huis in. Dat werd dus een half uur over hekjes klimmen, onder prikkeldraad doorkruipen, door de wei rennen,je handen openhalen aan de stekelstruiken en uitglijden in de sneeuw., ik heb me echt helemaal rotgelachen. Inmiddels zitten de gezusters kip gekortwiekt en wel lekker in hun nieuwe ren in de tuin, en wij aan de warme chocolademelk met een groot stuk appeltaart. Heerlijk toch dat plattelandsleven!
|
|
Naar boven |
|
|