Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 22:27
|
|
|
't Bolwerk is een goede locatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 22:28
|
|
|
KAT125 schreef: | dat respecteer ik.
aldi en lidle komen niet bij ons vandaan dus dat is meestal geen eigenvlees.
snapje hem? |
nou nee... wie is " ons" ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 22:35
|
|
|
Zondag 21 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:
NIETS KAN JE DEREN:
De weg is eenvoudig, je hoeft niet ver vooruit te zien, èèn stap tegelijk met Mij, hetzelfde licht om je te leiden als de hemelse legerscharen kennen, de Zon der Gerechtigheid zelf.
Allèèn het eigen-ik kan een schaduw op de weg werpen, als er iets is, dat de Geest onrustig maakt, de ziel in verwarring brengt, of ook maar het minste, dat de Geest verstoort, vrees dat dan meer dan een aardbeving, of brand, of enig geweld van buitenaf.
Als je voelt, dat je niet volkomen kalm bent - ga dan onmiddelijk met Mij in de stilte tot je hart zingt en je weer helemaal sterk en rustig bent.
Dit zijn de enige momenten, waarop het kwaad kan binnenkomen, De machten van het kwaad omringen de stad van de menselijke ziel en letten scherp op of er ergens èèn onbeschermd plekje is, waar zij een pijl doorheen kunnen schieten om verwoesting aan te richten.
Denk er dus aan, dat alles, wat je te doen hebt, is kalm en rustig te blijven, God doet de rest, geen boze macht kan Mijn macht belemmeren - allèèn jijzelf hebt de macht om dat te doen, denk je eens in, dat al Gods hulptroepen klaarstaan om je te helpen - en dat dan je povere, nietige eigen-ik hun opmars verhindert!
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zondag 21 februari 2010, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 22:58
|
|
|
Beste Rinus,
Dank je wel voor je wijze woorden. Ik geloof dat wat je schrijft een eerlijk advies is aan Arjan, gebaseerd op een leven vol ervaring.
Zelf zie ik een aantal dingen anders (het voordeel van de jongere generatie, -overtuigd zijn van het eigen gelijk)
Als je jezelf niet profileert, als je niet laat zien wie je bent, hoe kun je dan hopen om iemand te vinden die bij je past? Liever heb ik dat iemand tegen mij zegt dat we niet bij elkaar passen dan dat degene die dat wel doet het zich niet realiseert.
Dus ik kan Arjan aanraden juist wel zichzelf te laten zien via deze site. Want als je laat zien wie je echt bent, kun je juist degene vinden die je zoekt.
Edit: wel ben ik het met je eens dat oogcontact beter is dan de digitale weg. Echter deze digitale weg is een goede mogelijkheid om de weg te openen voor een ontmoeting in de echte wereld.
Vincent
Laatst aangepast door
|
VINCENT394
|
op zondag 21 februari 2010, 22:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:18
|
|
|
Ik wens je sowieso veel sucses toe in je verdere leven.
Maar toch even wat opmerkingen:
CM is geen loterij zonder nieten, je kunt ook niet verwachten dat je binnen de 14-daagse proeflidmaatschapperiode al bingo hebt. Zelf heb ik hier mijn vrouw gevonden, maar toen was ik al n heel poosje lid hoor!
Ook heb ik jouw profiel bekeken... ik was er snel mee klaar... Waarom heb jij zelf niet de moeite genomen om de overige vragen in te vullen? Meerkeuzevragen zijn leuk hoor, maar waar jij je meubelen koopt en of jij van chinees eten of hollandse pot houd, daar heeft de lezer niet zoveel aan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:20
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb er niks van geleerd... ik ben er weer aan begonnen
maar ik ben in ieder geval GEEN ezel, want die stoot zich niet 2x aan dezelfde steen!! |
Mijn ervaring na mijn scheiding is er wel een dat ik me er helemaal niet lekker onder gevoeld heb. Voor mijn kinderen is het niet fijn dat ze in een gebroken gezin moeten opgroeien, ook had ik een soort van schuldgevoel over de belofte afgelegd bij mijn huwelijk, maar dan meer een teleurstelling naar God. Waarom ging het niet, waarom moest er een 3e in de relatie komen, waarom deelde ex niet meer haar gevoelens met mij.
Dan weer verder gaan? Ja....moeilijk, ik ben wat gereserveerder geworden met t aangaan van een relatie. Mede door wat teleurstellingen ja, relaties verbreken is verdriet, verdriet gaat over, maar littekens blijven wel hangen.
Maar mijn vragen blijven staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:22
|
|
|
[quote=IMRE695]De eerste les, die iedereen die verstand heeft van politiek leert, is dat je onenigheden niet buiten de ministerraad om bespreekt. Bos heeft dat doelbewust gedaan. Ik heb nooit zulke dikke krokodillentranen gezien. Verder vermoed ik dat hij teruggefloten is door Mariette Hamer. Dat krijg je als je vrouwen op zulke posities neerzet. Die moeten dan extra bewijzen dat ze een vent zijn. De manier waarop ze JP vernederd heeft getuigt daar ook weer van. Bos is met de staart tussen de poten teruggestuurd. De starheid van de Pvda is gelijk aan autisme, temeer daar alle direct betrokken partijen voor een flexibelere oplossing waren. Maar dat krijg je als iemand je dwingt tot een bepaalde beslissing die geen verstand heeft van buitenlandse politiek. Regeren is aanpassen aan de bestaande situatie. Niet dit rigide autistische gedrag. Maar goed, PvdA heeft sowieso een vreemde kijk op de werkelijkheid.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 21 februari 2010, 23:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:38
|
|
|
dubbel
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 21 februari 2010, 23:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEREND677
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:45
|
|
|
ik geef een enorme knuffel aan marian096
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:45
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Mijn ervaring na mijn scheiding is er wel een dat ik me er helemaal niet lekker onder gevoeld heb. Voor mijn kinderen is het niet fijn dat ze in een gebroken gezin moeten opgroeien, ook had ik een soort van schuldgevoel over de belofte afgelegd bij mijn huwelijk, maar dan meer een teleurstelling naar God. Waarom ging het niet, waarom moest er een 3e in de relatie komen, waarom deelde ex niet meer haar gevoelens met mij.
Dan weer verder gaan? Ja....moeilijk, ik ben wat gereserveerder geworden met t aangaan van een relatie. Mede door wat teleurstellingen ja, relaties verbreken is verdriet, verdriet gaat over, maar littekens blijven wel hangen.
Maar mijn vragen blijven staan. |
wij hadden op t moment van scheiden geen kinderen. en ja natuurlijk heb ik ook een gevoel gehad dat ik gefaald heb, maar opluchting overheerste in mijn geval.
ik heb nooit echt angst gehad om een nieuwe relatie te beginnen, wel ben ik wat voorzichtiger geworden... Eens door n hond gebeten wil niet zeggen dat iedere hond bijt joh!! wees blij met een nieuwe kans en ga er voor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:47
|
|
|
Ik heb er veel zin in... is er al een lijstje deelnemers Sas?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 01:06
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | http://player.omroep.nl/?aflID=10659298
Ik zag een onderwerp op de website OuderAlleen, over schuldgevoelens na een relatie, daarop ontstond op het forum een levendige discussie over waarom schuldgevoelens, vergeving lekker makkelijk, waarom eigenlijk schuldgevoelens, hoe dan verder.
Hoe gaan hier mensen om met schuldgevoelens na een relatie? Voel jij je schuldig naar god, naar kinderen, naar je ex partner? Hoe ga je weer verder? Zijn er dingen die je anders zou doen? Wat heb je er van geleerd? |
Ik bárstte van de schuldgevoelens....IN mijn huwelijk al. Want....als ik het béter zou doen, beter mijn best én mijn verwachtingen t.a.v het huwelijk naar beneden zou bijstellen....dán moest het me toch lukken....zéker met Gods hulp? Het lukt me niet, en uiteindelijk ben ik gescheiden.... Daarna voelde ik lange tijd niets anders dan ópluchting. De angst was weg, het 'op de tenen lopen voor de ander' was wég. Er was weer harmonie in huis, we hoefden niet meer bang te zijn.... Toch kwam dat schuldgevoel me later weer plagen! Had ik niet.....moest ik niet....?? En als ik de kinderen dan zag terugkomen van een weekend bij hun vader, moe...en uit hun doen? Dan voelde ik me alwéér schuldig! Ik heb geworsteld, met mezelf, met God en heb niet alle antwoorden gevonden. Ook ik worstelde met de vraag: "Heer, hoe zit het dan met de huwelijksbelofte naar elkaar toe? IK FAAL!!!! MAAR IK KÁN NIET ANDERS DAN DÉZE KEUS MAKEN!!!" Wél mag ik ervaren dat deze moeilijke stap, vol twijfel...mijn gezin goed heeft gedaan. Ik zie het aan de kinderen, ik zie het aan hoe ik zelf nu in het leven sta en hoe ik ben gegroeid als mens,..naar God toe. Glenn, mijn partner, mijn vriend, mijn maatje, heeft me geleerd om weer te vertrouwen. Door hem leerde ik dat, om met Pieter's woorden te spreken, 'niet iedere hond bijt'. Ja! Vertrouwen geven IS moeilijk! Zéker na een breuk met je partner. Maar niet onmogelijk. Vertrouwen....is iets wat je moet léren geven...en wat je geeft...wanneer je ontdekt dat hij of zij dat waard is...omdat hij of zij een eigen persoon is...en NIET die ander....die je los moest laten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 01:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | nou nee... wie is " ons" ?? |
ons = gewicht het vlees komt vaak uit andere landen waar ze veel andere normen en eisen stellen.
jij hebt denk vermogen genoeg om te begrijpen wat ik bedoel. want jou zo een paar keer mee gemaakt te hebben,ben je niet van gister. en je weet ook dat ik niet alles vertel,dat heeft zo zijn redenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 06:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb er veel zin in... is er al een lijstje deelnemers Sas? |
pieter & annet rellok sandra & arend misschien??? chat ovb crossroad obv aer & sas
maar er kan nog meer bij ... lijkt me ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 06:42
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]
Zucht.... het CDA wist dat er geen meerderheid was, ook niet in het parlement, voor een langer verblijf in Uruzghan. Het wilde, heel klassiek, hun minderheidsstandpunt opleggen aan de meerderheid. Dat is bewuste machtspolitiek, iets waarvoor de PvdA terecht heeft bedankt.
Verder steunt in ieder normaal kabinet de premier de minister van Financiën, zeker als die zijn werk goed doet. Maar nee, Balkenende moest zo nodig Verhagen steunen in zijn éénmans-actie. De val die het CDA had opgezet voor de PvdA, zijn ze zelf ingetrapt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 06:46
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]
Trouwens, dit is het kabinet Marijnen revisited. Vastleggen dat er voor een bepaalde datum een besluit moet zijn. En die datum uiteindelijk niet kunnen halen, anders dan door je coalitie-partner onder het juk door te laten gaan.
De PvdA is niet wereldvreemd. Ze hebben gewoon gezegd: afspaak is afspraak. Er ligt een uitspraak van de Kamer. En verder voert Balky de NAVO-brief wel als een nieuw feit aan, maar we blijven een soeverein land. We kunnen ja of nee zeggen. Het is nee geworden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 06:52
|
|
|
PIETER649 schreef: | nooit, ik haal bij n boer die zelf slacht, hoezo? |
Is dat legaal in Duitsland: zelfslachtende boeren? Ik kan het me bijna niet voorstellen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 08:16
|
|
|
IMRE695 schreef: | Is dat legaal in Duitsland: zelfslachtende boeren? Ik kan het me bijna niet voorstellen.... |
Hij bedoelde de zelf slachtende slager
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:07
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Een ethisch vraagstuk waar ik het al jaren moeilijk mee heb is dat van de intensieve veehouderij. Hoewel de omstandigheden voor dieren wel wat verbeterd zijn worden dieren toenemend uitgebuit en misbruikt, mishandeld en vernederd. Dieren kennen emoties als blijdschap, teleurstelling, verwarring, angst, verdriet, boosheid etc etc. ofwel wetenschappelijk onderzocht ofwel uit ervaring ondervonden door dierenliefhebbers/-houders. De ellende in de intensieve veehouderij die nu zelfs ook mensenlevens kost (ik doel op de Q-koorts) is een duidelijk antwoord van de natuur op ons misbruik ervan. Onder de CDA-stemmers zijn veel boeren geschaard zoals we allemaal weten. Uit economische beweegredenen worden methoden ontwikkeld en/of gedoogd die zeer dieronvriendelijk zijn. Hoewel ik een overtuigd christen ben, weerhoudt dit zeer onchristelijke gedrag (we mogen de aarde beheren en beheersen zelfs maar dat we de schepping op deze manier mogen uitbuiten etc. lees ik nergens in de bijbel) mij ervan op de CDA te stemmen. Van lering lijkt geen sprake. Wel van hardleerse struisvogelpolitiek, geen stelling durven nemen en het zieke stelsel van subsidies met alle rampen van dien maar laten voortwoekeren. Hoe bestaat het dat geen boerin opstaat en maar een enkele boer de moed heeft om biologisch te gaan boeren ondanks alle tegenwerkingen. Hoe bestaat het dat ondanks de mening van vele consumenten ertegen de intensieve veehouderij nog steeds bestaat. Hoe bestaat het dat een grote, rijke christelijke partij geen beter beleid voert voor een gezonde veehouderij, die de volksgezondheid dient in plaats van die in gevaar brengt. |
bedankt!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 22 februari 2010, 15:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:15
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]De eerste les, die iedereen die verstand heeft van politiek leert, is dat je onenigheden niet buiten de ministerraad om bespreekt. Bos heeft dat doelbewust gedaan. Ik heb nooit zulke dikke krokodillentranen gezien. Verder vermoed ik dat hij teruggefloten is door Mariette Hamer. Dat krijg je als je vrouwen op zulke posities neerzet. wat bedoel je daar nu mee dan? Die moeten dan extra bewijzen dat ze een vent zijn. De manier waarop ze JP vernederd heeft getuigt daar ook weer van. Bos is met de staart tussen de poten teruggestuurd. De starheid van de Pvda is gelijk aan autisme, Raar dat als je staat voor je mening dat wordt vergeleken met autisme, een behoorlijk ingrijpend psychiatrische afwijking.. temeer daar alle direct betrokken partijen voor een flexibelere oplossing waren. Maar dat krijg je als iemand je dwingt tot een bepaalde beslissing die geen verstand heeft van buitenlandse politiek. Regeren is aanpassen aan de bestaande situatie. Niet dit rigide autistische gedrag. Maar goed, PvdA heeft sowieso een vreemde kijk op de werkelijkheid. Er was geen kamermeerderheid voor het blijven in Uruzgan heb ik begrepen.. dus ja, wat is dan werkelijkheid hé?
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op maandag 22 februari 2010, 11:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:32
|
|
|
Ik zag een onderwerp op de website OuderAlleen, over schuldgevoelens na een relatie, daarop ontstond op het forum een levendige discussie over waarom schuldgevoelens, vergeving lekker makkelijk, waarom eigenlijk schuldgevoelens, hoe dan verder.
Hoe gaan hier mensen om met schuldgevoelens na een relatie? Voel jij je schuldig naar god, naar kinderen, naar je ex partner? Hoe ga je weer verder? Zijn er dingen die je anders zou doen? Wat heb je er van geleerd? |
Ik heb een mooie afl. gezien (vond ik althans ) over een vrouw die met schuldgevoelens rondliep na een scheiding. Ik leerde daaruit deze les dat schuldgevoelens je je plezier in het leven kunnen ontnemen ... en als je op die manier doorgaat je niet goed tot je bestemming komt. Ik denk zelf dat het heel belangrijk is om dat plezier je niet te laten ontnemen ... zeker in geval als er kinderen bij zijn betrokken zullen ze die houding aan je merken, ze hebben er meer aan als jij verlost ben van die schuldgevoelens. Ik denk dat je het ook bij God mag laten en Hem laten weten wat je dwars zit ... je hoeft het niet met je mee te dragen maar je mag verder met je leven ... je hoeft de lasten van je verleden niet mee te dragen naar het heden, laat ze bij God al zal dat in praktijk nog niet zo gemakkelijk zijn misschien ... ff nog een kanttekening ... ik kan me inleven in veel situaties maar ben (gelukkig) op scheidingsgebied geen ervaringsdeskundige ...
hier de link van het programma ... hoop dat je er iets aan hebt
http://player.omroep.nl/?aflID=10659298&start=00:00:00
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 22 februari 2010, 10:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:42
|
|
|
HAAS141 schreef: | pieter & annet rellok sandra & arend misschien??? chat ovb crossroad obv aer & sas
maar er kan nog meer bij ... lijkt me ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen |
heb er ook zin in ... ovb dan (als ik mee kan rijden met Cross )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:51
|
|
|
Oeps ... dat was dezelfde link ... haha ... hoedoejijdat.nu ... sorry, zie het nu pas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 11:46
|
|
|
He Chatuliem, hele fijne en gezegende dag toegewenst samen met je familie en vrienden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 12:36
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Chat met Gods rijke zegen. Een heel fijne dag toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 12:43
|
|
|
HENK710 schreef: | Drie opties zien en dan een vierde kiezen? Als je met boodschappen doen 3 verschillende broden ziet om uit te kiezen, ga je dan ook maar geen brood kopen |
Tsjah, daar heb je een punt. Maar mijn punt is, dat ik niet zou weten op wie. Waarom zinloos stemmen? Ik kan toch niet zomaar een willekeurige aanwijzen? Qua brood dan misschien, maar niet als het om politiek gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 12:57
|
|
|
Er zijn over en weer fouten gemaakt, denk ik... Ik ben er niet bij geweest...... Alhoewel....het blijft een feit, dat er nog een klus te doen is daar en zo te horen willen de militairen die daar zitten de klus afmaken. Ze doen daar zeer goed werk en ik vind het zeer frustrerend om dan zoiets te moeten afbreken. Dan krijg je het gevoel het allemaal voor niets te hebben gedaan. Lijkt me niet juist.
Je kunt wel afspreken op een bepaald ogenblik, dat je over een paar jaar je als land terugtrekt, maaaaarrrrrr als het voor de situatie nou eenmaal nog te vroeg is om je terug te trekken en je succesvolle participatie nog nodig is, dan is het toch m.i. wel erg dom om dat dan niet te doen. Maar misschien als het nu geen verkiezingstijd was, was het wel tot een GOEDE oplossing gekomen.
Het is natuurlijk niet juist , dat een Wouter Bos al voordat de zaak in de ministerraad was besproken prematuur zijn standpunt kenbaar maakte.
Terecht, dat men dan spreekt over 2 kabinetten.......Zoiets kan natuurlijk niet.
Wouter Bos wilde dus scoren. Dat krijg je als een partijleider in de regering gaat zitten....dan lopen de partijpolitieke belangen er doorheen op een gegeven ogenblik.
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op maandag 22 februari 2010, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 13:00
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]
volkomen mee eens, alleen dat autistisch zou ik iest anders zeggen,maar ze schreeuwen wel als(kippen zonder kop)
en inez en imre, ben het zeker niet met jullie eens.
ik wil hier graag wat zeggen alleen 2 dinegn weerhouden me en dat is, bepaalde dingen mag ik niet zeggen en ben bang het gene wat ik wil zeggen dat dat heel heftig zal worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 13:15
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Er zijn over en weer fouten gemaakt, denk ik... Ik ben er niet bij geweest...... Maar misschien als het nu geen verkiezingstijd was, was het wel tot een GOEDE oplossing gekomen.
Het is natuurlijk niet juist , dat een Wouter Bos al voordat de zaak in de ministerraad was besproken prematuur zijn standpunt kenbaar maakte.
Terecht, dat men dan spreekt over 2 kabinetten.......Zoiets kan natuurlijk niet.
Wouter Bos wilde dus scoren. Dat krijg je als een partijleider in de regering gaat zitten....dan lopen de partijpolitieke belangen er doorheen op een gegeven ogenblik. |
de pvda heeft heel veel gehad aan Wouter hoor, als die er niet was geweest,dan was die partij nergens. lees de stukken op internet en krant. ze praten iedereen naar de bek, lokken buitenlanders met poosters die zijn gemaakt in hun taal, wij zijn toch nederland? wouters id denk ik gelukkiger dat ie de pvda helemaal verlaat.
als wouter goed kan luisteren,dan kan hij beter bij wilders in departij gaan,dan heeft die wat meer rust en bos kan zijn standpunten iets netter verwoorden.
(@)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 13:39
|
|
|
Van hárte gefeliciteerd Chat! En God's zegen toegewenst voor de toekomst.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|