Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:55
|
|
|
ik had bijna een middagdutje gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik had bijna een middagdutje gedaan. |
kan je alsnog doen.. is het rustig op het forum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:09
|
|
|
Ik heb middagdutje gedaan heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik heb middagdutje gedaan heerlijk |
Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik heb middagdutje gedaan heerlijk |
Ikke ook, komt een mens weer van bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:11
|
|
|
Dat is zeker te vroeg Frank Flonske ligt nog op de plek om jouw bankje te verwarmen Dan krijg je diepe en hardsnurkende middagdutje voordat je naar bed gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik |
Wat doe je toch lief tegen me Ik weet het ook niet meer Ben je er niet mist tie je.... Ben je er wordt je weer op vakantie gestuurd... wat wil die nou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 02:42
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is zeker te vroeg Frank Flonske ligt nog op de plek om jouw bankje te verwarmen Dan krijg je diepe en hardsnurkende middagdutje voordat je naar bed gaat. |
Neen, Floshke lag op een stoel te slapen...ik wilde een middagdutje doen maar ik had geen slaap. Ik ben wel vroeg naar bed gegaan maar ik ben nu alweer wakker...en er is niemand meer op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 04:48
|
|
|
Ondanks het vele water dat we over ons kregen de afgelopen maanden zou ik nog eens graag de zee zien, horen, ruiken... Waarom wordt er eens geen pn aan de kust gedaan? Want zo heel alleen naar het zee-tje gaan is niks aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 06:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, Floshke lag op een stoel te slapen...ik wilde een middagdutje doen maar ik had geen slaap. Ik ben wel vroeg naar bed gegaan maar ik ben nu alweer wakker...en er is niemand meer op CM |
Superirritant.....katten liggen heerlijk te slapen, rekken zich 'es helemaal uit en gaan met een zeer tevreden trek op de snoet verder maffen ..... superirritant als je zelf niet kunt slapen ..... en inderdaad....ga je op cm......liggen alle anderen waarschijnlijk óók heerlijk te pitten...... ....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 28 augustus 2011, 10:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 06:43
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Superirritant.....katten liggen heerlijk te slapen, rekken zich 'es helemaal uit en gaan met een zeer tevreden ttek op de snoet verder maffen ..... superirritant als je zelf niet kunt slapen ..... en inderdaad....ga je op cm......liggen alle anderen waarschijnlijk óók heerlijk te pitten...... .... |
Ja, ik zag gisteren aan je reactie die je rond 0200u plaatste dat bij jou de slaap ook wel eens ontbreekt
Eigenlijk zou er een CM-nachtploeg moeten zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik zag gisteren aan je reactie die je rond 0200u plaatste dat bij jou de slaap ook wel eens ontbreekt
Eigenlijk zou er een CM-nachtploeg moeten zijn. |
Hoe was vannacht Frank? Geen hackers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ondanks het vele water dat we over ons kregen de afgelopen maanden zou ik nog eens graag de zee zien, horen, ruiken... Waarom wordt er eens geen pn aan de kust gedaan? Want zo heel alleen naar het zee-tje gaan is niks aan... |
Picknick aan de kust? Moet te regelen zijn Frank. Alleen die tijden , dat jij wakker bent, ik denk dat er geen kip is die daar animo voor heeft. En alleen aan de kust ?... Niks mis mee hoor. En anders neem je Floshke en Prikkie mee, die vinden zo'n dagje uit misschien ook wel leuk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ondanks het vele water dat we over ons kregen de afgelopen maanden zou ik nog eens graag de zee zien, horen, ruiken... Waarom wordt er eens geen pn aan de kust gedaan? Want zo heel alleen naar het zee-tje gaan is niks aan... |
geen gek plan, frank..........ga ik over denken; de eerste picknick van joelle en jou, met hans dl en cowboy brazeevel was ook aan het water, he?
was eigenlijk best heel gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:43
|
|
|
Bericht 3000
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 13:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Picknick aan de kust? Moet te regelen zijn Frank. Alleen die tijden , dat jij wakker bent, ik denk dat er geen kip is die daar animo voor heeft. En alleen aan de kust ?... Niks mis mee hoor. En anders neem je Floshke en Prikkie mee, die vinden zo'n dagje uit misschien ook wel leuk. |
joepieeeeeeeeee.....zand in je boterham.....schrijf mij maar op.....mag mijn huisdier dan ook mee?? kan ze mooi met floshke en prikkie spelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 14:52
|
|
|
TINK100 schreef: | joepieeeeeeeeee.....zand in je boterham.....schrijf mij maar op.....mag mijn huisdier dan ook mee?? kan ze mooi met floshke en prikkie spelen |
Floshke en Prikkie in contact brengen met de CM-kudde??? Neen hoor...die beestjes zijn op rust gesteld.
Bah, zand in een boterham...ik lust niet zo graag een boterham...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 14:54
|
|
|
nou, frank en visser; roep eens data dan?
en ja, viervoeters mogen ook aan het strand toch? emmertje en schepje mee, en we zijn zoooo zoet!!
wie heeft interesse mee te gaan naar de kust (ergens tussen hoek van holland en scheveningen)?
hannah810 tink100
visser278 frankt627
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 15:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, frank en visser; roep eens data dan?
en ja, viervoeters mogen ook aan het strand toch? emmertje en schepje mee, en we zijn zoooo zoet!!
wie heeft interesse mee te gaan naar de kust (ergens tussen hoek van holland en scheveningen)? |
Hannah, ik denk zo dat het dit jaar niet meer zal lukken, hé? Het weer laat het echt niet toe. Ik denk dat we het moeten uitstellen tot volgende 'zomer'. Wat waarschijnlijk ergens in april of mei zal zijn zoals dit jaar. Nog zo'n ongeveer 246 keer slapen dan...diegene die ook nog een middagdutje doen is dat het dubbele slapen dan nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 15:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hannah, ik denk zo dat het dit jaar niet meer zal lukken, hé? Het weer laat het echt niet toe. Ik denk dat we het moeten uitstellen tot volgende 'zomer'. Wat waarschijnlijk ergens in april of mei zal zijn zoals dit jaar. Nog zo'n ongeveer 246 keer slapen dan...diegene die ook nog een middagdutje doen is dat het dubbele slapen dan nog... |
Ik heb wel ook zin in Zuidwester zet ik wel op en loop met blote voeten. O ja hengel neem ik ook mee, gaan we vissen vangen. Frank zorgt voor kampvuur en de dames maken vismaaltijden klaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 15:20
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb wel ook zin in Zuidwester zet ik wel op en loop met blote voeten. O ja hengel neem ik ook mee, gaan we vissen vangen. Frank zorgt voor kampvuur en de dames maken vismaaltijden klaar. |
Waarom maken wij als vrouwen de vissen klaar? weet jewel hoe vies het is om een vis schoon te maken? Doe je mooi zelf maar, voor pyromaan spelen kan ik ook nog wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 15:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waarom maken wij als vrouwen de vissen klaar? weet jewel hoe vies het is om een vis schoon te maken? Doe je mooi zelf maar, voor pyromaan spelen kan ik ook nog wel |
Ja leuk pyromaantje spelen...
Voor die andere dingen blijf ik wel thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 15:43
|
|
|
wie heeft interesse mee te gaan naar de kust (ergens tussen hoek van holland en scheveningen)?
hannah810 tink100
frankt627 herman338 |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 18:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 15:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hannah, ik denk zo dat het dit jaar niet meer zal lukken, hé? Het weer laat het echt niet toe. Ik denk dat we het moeten uitstellen tot volgende 'zomer'. Wat waarschijnlijk ergens in april of mei zal zijn zoals dit jaar. Nog zo'n ongeveer 246 keer slapen dan...diegene die ook nog een middagdutje doen is dat het dubbele slapen dan nog... |
Hollanders die genieten altijd van zand, zee en lucht...lekker zonnetje...no problem....kan dit jaar nog wel twéé keer....waarschijnlijk krijgen we een schitterende nazomer.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 17:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 16:14
|
|
|
ik stem voor en ga mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 17:01
|
|
|
hannah810 tink100 erica129 josina022
visser278 frankt627 herman338
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 17:41
|
|
|
hannah810 tink100
visser278 frankt627 |
Zie dat ik al op de lijst gegooid ben. En dat zonder overleg.
Gij roept om een datum? Allez, daar komen er dan een paar.: 08-10.....is misschien een beetje te snel na de pn in ede? 22-10 05-11 19-11 Voila.
Ik weet niet wanneer het herfstvakantie is en of daar ook rekening mee gehouden moet worden?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 17:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 17:43
|
|
|
Graag dit overplaatsen naar nieuwe topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 17:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zie dat ik al op de lijst gegooid ben. En dat zonder overleg.
Gij roept om een datum? Allez, daar komen er dan een paar.: 08-10.....is misschien een beetje te snel na de pn in ede? 22-10 05-11 19-11 Voila. |
Reuze voordeel is bij Hoek van Holland gratis parkeren
|
|
Naar boven |
|
|