Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:00
|
|
|
Nog ongeveer 102 keer slapen en dan begint het sinterklaasjournaal weer.
Ik ben eens benieuwd wat er ondertussen met Baby-Piet is gebeurd. Wie zou er nu als verstekeling aan boord zitten? Hond-Piet, misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nog ongeveer 102 keer slapen en dan begint het sinterklaasjournaal weer.
Ik ben eens benieuwd wat er ondertussen met Baby-Piet is gebeurd. Wie zou er nu als verstekeling aan boord zitten? Hond-Piet, misschien? |
willen we wel weten hoeveel nachtjes we nog moeten slapen voordat het sinterklaasjournaal weer begint
ik wil eerst nog zomervakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | willen we wel weten hoeveel nachtjes we nog moeten slapen voordat het sinterklaasjournaal weer begint
Ik kan vandaag blijkbaar weer niets goed schrijven op het forum. Ik ga mijn forum verkopen...
ik wil eerst nog zomervakantie |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:20
|
|
|
Ga je hem per opbod verkopen moeten we topic maken, forumverkoop Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:25
|
|
|
Frank.....stoppen. Je redt het toch nooit. Ik heb ook besloten om te stoppen met schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank.....stoppen. Je redt het toch nooit. Ik heb ook besloten om te stoppen met schrijven. |
abo afgelopen zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 19:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank.....stoppen. Je redt het toch nooit. Ik heb ook besloten om te stoppen met schrijven. |
Inderdaad Visser, het is afgelopen met schrijven. Mijn vingers zijn toch ook al versleten...Ik ga Judith ook eens schrijven en vragen om het forum te sluiten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 20:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad Visser, het is afgelopen met schrijven. Mijn vingers zijn toch ook al versleten...Ik ga Judith ook eens schrijven en vragen om het forum te sluiten... |
zo zielig die vesleten vingers komen door je postings, vind je het dan gek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 20:39
|
|
|
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 1 augustus 2011, 20:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 21:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad Visser, het is afgelopen met schrijven. Mijn vingers zijn toch ook al versleten...Ik ga Judith ook eens schrijven en vragen om het forum te sluiten... |
Kan me goed voorstellen dat je vingers versleten zijn. Eerst die bbq in Ede waarbij je je vingers haast op at. Daarna een mega-verhaal schrijven óver de picknick. En als je dan alles nog moet vertalen uit het Bels in het Nederlands, sja....een aanslag op je hoofd- en ledematen.
Maar laat de anderen maar lekker doorschrijven, we moeten nog wel wát te lezen hebben he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 22:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kan me goed voorstellen dat je vingers versleten zijn. Eerst die bbq in Ede waarbij je je vingers haast op at. Daarna een mega-verhaal schrijven óver de picknick. En als je dan alles nog moet vertalen uit het Bels in het Nederlands, sja....een aanslag op je hoofd- en ledematen.
Maar laat de anderen maar lekker doorschrijven, we moeten nog wel wát te lezen hebben he. |
niet als het forum gesloten wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:14
|
|
|
Thomas nog naar Smurfen, the movie ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:45
|
|
|
MARIO216 schreef: | Thomas nog naar Smurfen, the movie ? |
Tja, ik ben het aan mijn imago hier haast verplicht. Maar ik heb het Smulsmurfje er een keer voor de lol opgezet omdat ik ook wel een beetje een bourgondische Fries ben en van lekker eten en ook van lekker koken hou. Mijn nichtjes zullen vast proberen oom Thomas zo ver te krijgen en het liefst met 3Dbril, vrees ik. Bovendien ben ik wat makkelijker met ijsjes en zo dan hun moeder, dus ja, ik vrees dat ik toch moet kijken. Maar ach, het zijn ook wel lieve Smurfjes, dus toe maar weer.
Oom Thomas, voelt zich toch wat gesmurft
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 4 augustus 2011, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:10
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Tja, ik ben het aan mijn imago hier haast verplicht. Maar ik heb het smulsmurfje er een keer voor de lol opgezet omdat ik ook wel een beetje een bourgondische Fries ben en van lekker eten en ook van lekker koken hou. Mijn nichtjes zullen vast proberen oom Thomas zo ver te krijgen en het liefst met 3Dbril, vrees ik. Bovendien ben ik wat makkelijker met ijsjes en zo dan hun moeder, dus ja, ik vrees dat ik toch moet kijken. Maar ja het zijn ook wel lieve Smurfjes, dus toe maar.
Oom Thomas, voelt zich toch wat gesmurft |
neem dan ook gewoon een gezellig smurfinnetje mee, smulsmurf; het maakt het smurfen van een smurfenfilm een stuk smurfiger, verwacht ik!!
(dat je dat een smul-smurf met smul......eh...levens-ervaring nu nog vertellen moet, he! dat snappie toch nie? grote smurf zou zijn oren niet geloven.......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:16
|
|
|
Het is de bedoeling van dit topic om zo snel mogelijk off topic te gaan kinders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:22
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Tja, ik ben het aan mijn imago hier haast verplicht. Maar ik heb het smulsmurfje er een keer voor de lol opgezet omdat ik ook wel een beetje een bourgondische Fries ben en van lekker eten en ook van lekker koken hou. Mijn nichtjes zullen vast proberen oom Thomas zo ver te krijgen en het liefst met 3Dbril, vrees ik. Bovendien ben ik wat makkelijker met ijsjes en zo dan hun moeder, dus ja, ik vrees dat ik toch moet kijken. Maar ja het zijn ook wel lieve Smurfjes, dus toe maar.
Oom Thomas, voelt zich toch wat gesmurft |
neem dan ook gewoon een gezellig smurfinnetje mee, smulsmurf; het maakt het smurfen van een smurfenfilm een stuk smurfiger, verwacht ik!!
(dat je dat een smul-smurf met smul......eh...levens-ervaring nu nog vertellen moet, he! dat snappie toch nie? grote smurf zou zijn oren niet geloven.......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 22:38
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het is de bedoeling van dit topic om zo snel mogelijk off topic te gaan kinders... | topicvrijheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:21
|
|
|
Pffff, ik was vanavond een beetje op de bank in slaap gevallen. Nu is de slaap dus weg. Strijk heb ik niet en de afwas is gedaan. Ik zal dan maar het gras maaien en de heg snoeien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 03:31
|
|
|
hm.....een wijs woord van mijn jongen: als je een ander niet terveden kunt stellen....maak dan jezelf tevreden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pffff, ik was vanavond een beetje op de bank in slaap gevallen. Nu is de slaap dus weg. Strijk heb ik niet en de afwas is gedaan. Ik zal dan maar het gras maaien en de heg snoeien. |
Waar was je nou dan??? je zou mijn heg toch doen Mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waar was je nou dan??? je zou mijn heg toch doen Mannen |
Weet het niet hoor Frank ...maar je bent wel heel populair.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:10
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Weet het niet hoor Frank ...maar je bent wel heel populair. |
Frank heeft geen tijd om dit te beantwoorden. Hij reist door heel Nederland om heggen te knippen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:20
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Weet het niet hoor Frank ...maar je bent wel heel populair. |
ja populair om te lastige klusjes te doen of om geplaagd te worden. Maandag was ze jarig maar denk je dat ze vroeg ik of ik taart kwamen eten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:22
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Frank heeft geen tijd om dit te beantwoorden. Hij reist door heel Nederland om heggen te knippen |
Frank zit gewoon thuis...ik moet ook een heg snoeien maar heb er een kettingzaag voor nodig. Zo dik zijn de stammen al van die dinges, ik ken de naam niet van dat heg-gedoe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Frank zit gewoon thuis...ik moet ook een heg snoeien maar heb er een kettingzaag voor nodig. Zo dik zijn de stammen al van die dinges, ik ken de naam niet van dat heg-gedoe... |
Dan ben je zeker te laat. ADVIES:
Wekelijks snoeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:30
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dan ben je zeker te laat. ADVIES:
Wekelijks snoeien |
Ik heb zo 'geërfd', Herman...nu moet ik zo'n ding gaan huren voor enkele dagen en dat is ook weer een smak geld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb zo 'geërfd', Herman...nu moet ik zo'n ding gaan huren voor enkele dagen en dat is ook weer een smak geld. |
Ga voor je eigen bedrijf beginnen. Er is werk zat bij cm dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Frank zit gewoon thuis...ik moet ook een heg snoeien maar heb er een kettingzaag voor nodig. Zo dik zijn de stammen al van die dinges, ik ken de naam niet van dat heg-gedoe... |
liguster, frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja populair om te lastige klusjes te doen of om geplaagd te worden. Maandag was ze jarig maar denk je dat ze vroeg ik of ik taart kwamen eten??? |
Ja!!!!!!! In andere topic bood ikke je taart aan maar ja....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | liguster, frank? |
Neen Hannah dat is het niet. Ze noemen het nog anders. Het is een groen blad...neen een blad is het niet zoals laurier of zo. Sommige stukken zijn ziek en zijn nu bruin...potjandorie, nu heb ik het zo dikwijls gehoord maar ik vergeet het steeds. Sommige stammen zijn te dik (4cm) voor een hegschaar...
|
|
Naar boven |
|
|