Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ooit was er een tijd dat bevlogen politici nog hart hadden voor dit land. Als ik onderstaand filmpje bekijk, word ik nog altijd ff heel stil. Jammer dat een tofu etende caviaknuffelaar het voor een heel land verpest heeft..
http://www.dumpert.nl/mediabase/285151/a26c60dc/dit_land_is_het_zat._c_est_ca.html |
dit is ene goeie link pieter. alleen wat jammer van dat vloeken. maar wel de keiharde waarheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:17
|
|
|
HIV,is onstaan door sexuele wellust.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:40
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | HIV,is onstaan door sexuele wellust. |
Wat bedoel je hiermee ?
En wat dan wat betreft kinderen, die met HIV geboren worden?
Of mensen, die d.m.v. een bloedtransfusie besmet raken?
Je weet toch wel, dat de Here Jezus niet gekomen is om te veroordelen, maar om te REDDEN!
Je weet toch wel, dat Hij voor onze zonden is gestorven aan het kruis en het volmaakte offer heeft volbracht voor onze zonden?
Dat Hij zonden vergeeft!
Waar anders is Hij dan voor gestorven?
Hij is nu niet gekomen als RECHTER, maar als redder. Pas later zal de Heer als rechter optreden, maar NU is het GENADETIJD en is Hij onze REDDER, HEILAND, GENEESHEER, DE GOEDE HERDER, EEN HEN, DE ZIJN KUIKENS ONDER ZIJN VLEUGELS WIL VERGAREN.
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op zaterdag 20 februari 2010, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:48
|
|
|
Er viel voor de PvdA niks meer te winnen in dit kabinet. Ze hebben Balkenende subliem vernederd voor alle vernederingen de PvdA aangedaan in de laatste 30 jaar. Als het kabinet doorgeregeerd zou hebben, dan was Bos de man geworden van de keiharde bezuinigingen. Nu kan hij rustig oppositie voeren tegen een beleid dat de linkse partijen als a-sociaal kunnen presenteren. De puinhopen van 8 jaar Balkenende mogen door de rechtse partijen opgeruimd worden. En als het weer goed gaat in Nederland, dan kan de PvdA weer aanschuiven onder de noemer: om een socialer beleid. Ik vind het een meesterzet van Wouter Bos c.s. Hij kent zijn eigen geschiedenis goed: een Burger en een Den Uijl waardig. Op de lange termijn heeft de PvdA er alleen maar bij te winnen. 4 jaar oppositie zal Groen Links en de SP de wind uit de zeilen nemen en links weer een geloofwaardig gezicht geven.
Of de PvdA moet zo groot worden na de volgende verkiezingen dat Bos premier kan worden. Dat zie ik zo 1-2-3 niet gebeuren. Maar doorgaan met CDA en CU was niet langer een politieke optie, want die twee partijen konden de PvdA altijd overrulen. Een oude tactiek van het CDA: nooit in een kabinet stappen waar ze zelf de minderheidspositie bekleden. Maar helaas: het tijdperk van Lubbers is al lang voorbij. Het CDA zal de concurrentie om de kiezersgunst moeten aangaan met een van zelfvertrouwen blakende PvdA.
Tja, dit is politiek. A dirty business done by gentlemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:56
|
|
|
In één ding zijn de Reformatie,en Pinksterkerken(gemeente) het wel eens.
De Wereldgelijkvormigheid,aanhangen,is de brede weg bewandelen. Zij beiden,hebben de doelstelling,het na ons sterven,bij de Vader(ABBAH) te wezen,voor Eeuwig. Bij mijn ouder worden,heb ik geen belangstelling meer,in aanlokkelijkheden,via flitsende reclame,en billboards.
De kleutertijd,en kindertijd was Mijn wereldje,daar denk ik veel aan terug.
Bij ouder worden,gingen sexuele gevoelens ,de boventoon voeren,en later ook de lichtreclame,kom in deze wereld,proef dat,Mylord.
Niet van alles at ik,maar wel van geproefd,zeer zeker als Dienstplichtig soldaat,dat ging gewoon de perken te buiten soms ,maar niet altijd.
Ik wist dat God meekeek,en mijn moeder zag gelijk,dat ik losgeslagen was,door die andere wereld. De aanlokkelijk van Dans,en lichaamsgeur,vermengd met Parfum en Alcohol,en disco,viel ik ook voor.
Een Dominee preekte,Radio Veronica,predikt Je ben Jong en je Wilt Wat. Kies de Wereld dus,in lichtreclame,wees welkom. En Jezus Predikt Kom Tot Mij,want er is een andere Wereld,zonder lichtrecklame,maar het licht Van Gods Liefde,in de Hemelse gewesten,is de mooiste wereld,van wie de die de Zoon aanvaart.
Die wereld daar verlang ik naar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 18:29
|
|
|
[quote=SOLAFIDE630]Wat bedoel je hiermee ?
En wat dan wat betreft kinderen, die met HIV geboren worden?
Of mensen, die d.m.v. een bloedtransfusie besmet raken?
Je weet toch wel, dat de Here Jezus niet gekomen is om te veroordelen, maar om te REDDEN!
Je weet toch wel, dat Hij voor onze zonden is gestorven aan het kruis en het volmaakte offer heeft volbracht voor onze zonden?
Dat Hij zonden vergeeft!
Solfide.
Dat is de erfzonde.
God gedenkt zonden,in het derde en vierde gelacht,op ook de kinderen als een naijverig God.
Dat word elke zondag in de Kerk gelezen,uit de Geboden en Verboden.
Dus ook nageslachten,vallen onder Gods Toorn,in zonde van nageslachten. Daar moeten Dominees ook eens over preken. Ik ben niet voor Liturgie,of Religie,naar de Evangelie,cq Pinkstergemeente,gekeerd ,voor iets anders te horen.
Ik wilde weten wat Gods Wetten inhouden,wat reguliere kerken verzwijgen. Onbeleden zonden van voorgelachten,komen ook de kinderen van nageslachten ten deel. Dat is de Erfzonde,waar Wij Vergeving voor God moeten Afpleiten,net als Abraham,voor zijn neef Lot. Gewoon in discussie gaan met de Vader. HIV is sexuele zonde,zelfs uit geslachten van voorvaderen,is er homosexualiteit,ontstaan in de genen van vele geslachten nu,ook diefstal,en fysiek geweld. Gedenk de Zonden van geslachten ,voor onze verwekking,dat Gods toorn,niet over ons kom,staat ook geschreven. Niet onze zonden moeten wij belijden,maar ook van voorgeslachten. Ook de Kinderen die door Incest verwekt zijn. En Kerk shoppen,geeft ook licht,in de geest,je hoort wat verzwegen word.
En bij onwaarheid,haak je snel af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 18:34
|
|
|
Vandaag heb ik wederom last gehad van de rode balk. Een paar keer achter mekaar. Da's best wel irri.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HDBAS635
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 19:02
|
|
|
Wauw,m AlfaRomeo. Beetje te kort door de bocht. (om in autotermen te blijven) Was jij erbij,toen Hiv in de wereld kwam. Misschien is het op een andere manier onstaan,maar openbaarde zich bij de geslachtsgemeenschap. Wat 3 en 4de geslacht betreft,is naar mijn mening naar de toekomst gericht. Dat er maar 3 of 4 generaties nodig zijn ,om God helemaal te vergeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANALI726
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 19:07
|
|
|
GERT217 schreef: | Psalm 139
Here, Gij doorgrondt en kent mij; Gij kent mijn zitten en mijn opstaan, Gij verstaat van verre mijn gedachten; Gij onderzoekt mijn gaan en mijn liggen, met al mijn wegen zijt Gij vertrouwd. Want er is geen woord op mijn tong, of, zie, Here, Gij kent het volkomen; Gij omgeeft mij van achteren en van voren en Gij legt uw hand op mij. Het begrijpen is mij te wonderbaar, te verheven, ik kan er niet bij.
Doorgrond mij, o God, en ken mijn hart, toets mij en ken mijn gedachten; zie, of bij mij een heilloze weg is, en leid mij op de eeuwige weg.
O Vader die in de hemelen zijt, Schepper van hemel en aarde. Gij kent mij door en door. Gij kent mijn verlangen. Gij kent mijn zwakheden en mijn dwalingen. Gij kent mijn dagelijkse beslommeringen.
U alleen wil ik volgen, mijn hart verlangt naar U. Aan U komt alle eer. Leidt mij in uw waarheid. Geef mij weer kracht om me op te richten.
Laat Uw stilte in mij zijn. Dat wij U voor altijd mogen liefhebben in alle verdriet en pijn en zwakheden. Halleluja, U alleen bidden en loven wij.
Dank U wel dat Gij ons leidt, waar we gaan en staan. Dank U wel dat Gij ons heb gemaakt, dat Gij ons het goede geeft.
Amen. |
mooii mijn favoriete psalm
Laatst aangepast door
|
JANALI726
|
op zaterdag 20 februari 2010, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 19:17
|
|
|
Via Literatuur,en ook eens een andere kerk te bezoeken,die de schriften verder uitpluist,hoorde ik wat ik niet wist.
Want ik (Dat Zijn Gods Woorden) want ik ben een Naijverig (Jalours) God. Die de Zonden gedenkt,tot in het derde en vierde gelacht.
De zonden van voorvaderen,en ook moeders,kan bij ons ook nog toorn opwekken,daar wij die zonden na geslachten ver,ook overnemen.
Niet alleeen de sexualieteit,Hetero immoreel of Homo,maar ook het ADHD,beerven wij,wat immoreel is. Schoon voor God zijn,,is ook zonden belijden,van zonden uit voorgeslachten,uit vererlij aard,daar die schuld ook op ons lig,in Gods Naijver. Ik wilde geen preek horen,maar mijn zonden herkennen,en erfzonde. De zonde der vaderen kan twee generaties overslaan,en dan weer gruwelijk toeslaan,in imorealiteit,op nazaten.
God is Liefde,dat is waar,maar geen mens op aarde begrijpt die Liefde niet. Want God is Almacht,en voor mensenbrein onbegrijpelijk,dat Gods toorn,uitgestrooid word,op mensen van nu ,van zonden vele decenia geleden. Daarom staat er geschreven de Vergeving der Zonden,ook van voorouders,voor ons zieleheil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 19:54
|
|
|
ARJAN024 schreef: | Ik zou graag een vriendin willen hebben, maar ik durf hier op Christian Match zomaar iemand aan te spreken. Angst voor een vervelende reactie en ook bang voor weer een teleurstelling.
Kunnen we hier over hebben? |
Arjan.
Door altijd onderweg te zijn,heb ik veel betere ervaringen ,in contakten,dan in de digitale wereld. Zelf heb ik na mijn echtscheiding ,nu ong 15 jaar geleden geen behoefte meer,in een relatie,wat ooit gepaseerd is. Maar mensenschuw ben ik beslist niet,wel behoedzaam dat wel. Ik prefereer altijd het oogcontackt,en de stem,boven digitaal contakt.
Wel bracht mijn beroep mee,om altijd met mensen te maken te hebben,uit vele regio. Dus ik kan best spreken over ervaring dacht ik.
Profileer je eigen nooit,wees die je ben,en een wijs mens die je ooit ontmoet ondekt dat gelijk. Die mensen zijn wel schaars gezaaid helaas.
Groet Rinus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:08
|
|
|
HENK710 schreef: | Toch kopen de meeste mensen een Bijbel om dat wat echt belangrijk is te ontdekken |
Ach Henk, ik ben een christelijk opgevoed jongetje dus ik kreeg er al eentje van mijn ouders. Mijn tante had zes ingebonden delen met veel foto's en gaf die maar aan Tommie en toen kwam er nog een trouwbijbel, dat was allemaal gratis zeg maar. Toch heb ik enkele jaren geleden in de buidel getast voor de Friese Bijbel en dan zie je dat geld toch een beetje gelukkig maakt want een dergelijke mooie taal, zorgvuldig vertaald zodat het recht doet aan het Fries, toegelicht, en met liefde aan gewerkt door veel mensen voor weinig Friestaligen, dat mag wel wat kosten en is eigenlijk toch onbetaalbaar....
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 20 februari 2010, 20:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:10
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Via Literatuur,en ook eens een andere kerk te bezoeken,die de schriften verder uitpluist,hoorde ik wat ik niet wist.
Want ik (Dat Zijn Gods Woorden) want ik ben een Naijverig (Jalours) God. Die de Zonden gedenkt,tot in het derde en vierde gelacht.
De zonden van voorvaderen,en ook moeders,kan bij ons ook nog toorn opwekken,daar wij die zonden na geslachten ver,ook overnemen.
Niet alleeen de sexualieteit,Hetero immoreel of Homo,maar ook het ADHD,beerven wij,wat immoreel is. Schoon voor God zijn,,is ook zonden belijden,van zonden uit voorgeslachten,uit vererlij aard,daar die schuld ook op ons lig,in Gods Naijver. Ik wilde geen preek horen,maar mijn zonden herkennen,en erfzonde. De zonde der vaderen kan twee generaties overslaan,en dan weer gruwelijk toeslaan,in imorealiteit,op nazaten.
God is Liefde,dat is waar,maar geen mens op aarde begrijpt die Liefde niet. Want God is Almacht,en voor mensenbrein onbegrijpelijk,dat Gods toorn,uitgestrooid word,op mensen van nu ,van zonden vele decenia geleden. Daarom staat er geschreven de Vergeving der Zonden,ook van voorouders,voor ons zieleheil. |
Eh... erg boeiend, daar niet van. Maar hoe kunnen de zonden van gestorven voorouders vergeven worden? Kan iemand dat mij uitleggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:16
|
|
|
JILL658 schreef: | Gezellig Imre.................samen uitwaaien dan |
Terug naar de kust, de Zeeuwse kust... Het deltagebied waar mijn moeder geboren is. Voelt wel bijzonder voor mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:17
|
|
|
Kabinet,is een soort kast,wat niet zo snel omvalt,het is zwaar en log en ook nog antiek. De salontafel viel dus,met die fragiele pootjes,de CU was het minst fragiel,maar kon dat gewicht ook niet dragen,en lijmen ook niet,daar was die salontafel te zwak voor,uit de vele soorten hout,wat ook waaiboomhout was,het slechtste hout,om er pallets van te maken dus,is mijn idee. Hout uit Rusland,SP,en Groen Links,gekweekt door Karl Marks,zetten er ook de bijl in,in schitsofrenie,en dom gezwets. De Hamer en Sikkel,bezitten die kwaliteiten dus,desnoods met D66,die de menselijke Ethiek ook niet zo nou neemt. PVV,ach dat is een klokkeluider wat mis gaat,en terecht dus,maar liever niet regerend ,dan word het ook een puinhoop. Het word hoog tijd,dat Jezus Christus terug kom,op de Olijfberg. Het duizendjarigrijk dus,waar de mens nog in zonde leeft,maar de satan wel gebonden is. Daarna Het Nieuw Jeruzalem,de Stad met de Paarlen Poorten. Dan is er geen politiek meer. Maar echte vrede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:19
|
|
|
Ik zie alleen een rode balk als mijn abonnement bijna is afgelopen.
Ik heb wel een rood-aanlopende Balkenende gezien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:28
|
|
|
Vertel mij wat.
Zelf ben ik ong twee jaar Chauffeur geweest bij de Aldi.
Eigenlijk meer overloper dus,naar een duits regime,zelfs een plasje doen onderweg mag niet,ze willen liever dat je het uitzweet.
Brr,ik droom er nog steeds van. Er werkten wel leuke dames,in dat distributiecentrum,en leuke colega's.
Maar ik ben te vrijgevochten,om mij te laten af te blaffen,ook dat gebeurde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:32
|
|
|
Een volgend kabinet met CDA en PvdA word nu al een flop. Of CDA met.... vul maar in. Of PvdA met... vul maar in.
Als ze nu al niet meer uitkomen met bepaalde zaken, zal het in de toekomst ook niet lukken. Of ze moeten andere kandidaten als premier neerzetten. Veel verstand van politiek heb ik verder niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:46
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik zie alleen een rode balk als mijn abonnement bijna is afgelopen.
Ik heb wel een rood-aanlopende Balkenende gezien... |
Is weer eens wat anders. Bos liep trouwens ook behoorlijk rood aan.
Even terugkomend op de rode balk, toch gek dat de een er wel last van heeft en de ander niet. Dan moet het toch aan de pc liggen Dat lijkt mij, als leek op het gebied van pc's, het meest logische. Of (privé)chat ik te weinig , om er last van te hebben? En roepen op een topic zal het probleem niet oplossen, dus ik zou Chris mailen of naar een computerwinkel gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een volgend kabinet met CDA en PvdA word nu al een flop. Of CDA met.... vul maar in. Of PvdA met... vul maar in.
Als ze nu al niet meer uitkomen met bepaalde zaken, zal het in de toekomst ook niet lukken. Of ze moeten andere kandidaten als premier neerzetten. Veel verstand van politiek heb ik verder niet. |
Een beetje positiever mag wel hoor, Mariska. Ik word er depri van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 21:00
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Ik heb echter persoonlijk mee mogen maken op mijn persoonlijk gebed toen ik in diepe ellende zat, dat Jezus nog steeds Dezelfde is en ook inderdaad nog steeds geneest. In een fractie van en seconde werd mijn gebed verhoord en kwam de Heilige Geest over mij, wat een zeer mooie en niet te verwoorden ervaring is en er tot in totaal 3 x toe ets uit mij gevlogen is...ik dnk dus dat ik ben gereinigd van enkele onreine geesten en ook was ik meteen van mijn zwar depressie verloist en heb ik sindsdien geen hypoerventilatie meer gehad bijv. terwijl ik daarvoor herhaaldelijk hyperventilaties kreeg...ik hoefde er slechts aan te denken en dan had ik er weer eentje.
Sindsdien heb ik al biddend met de ]Heer aan mijn genezing mogen werken door te bidden, want de duivel laat je niet met rust en probeert je steeds weer onderuit te halen.
Juist door het gebed tot de Heer bij iedere aanval op mijn geest door de duisternis, heb ik de overwinning op deze aanvallen mogen behalen en kreeg steeds weer meer levensruimte net zolang totdat ik weer een hele dag zonder die duistere aanvallen op mijn geest kon leven...en daar ben ik toch wel 2 jaar zeer intensief mee beziggeweest...ik was de hele dag bezig om daarvoor in gebed te vechten en de overwinning is behaald, zoals ik daa4rvan destijds ook overtuigd was, want ik wist met zekerheid, dat Jezus nog steeds leeft en nog geneest. Hij is niet veranderd.
God is goed en oppermachtig
Voor de Heer is niets te wonderbaar!
Ook heb ik uit mijn directe omgeving meegemaakt, of liever gezeg mijn vriend van destijds, die bijna afgestudeerd medisch student was, dat de Heer ook een vrouw met een kwaadaardige aandoening, die door de behandelende artsen ziekenhuis was opgegeven, heeft genezen op gelovig gebed. Daar was toen mijn vriend persoonlijk bij aanwezig.
Mijn vriend was na de ronde van artsen (waar mijn vriend ook in meeliep) in het ziekenhuis naar haar toegegaan en had haar gezegd, dat Jezus haar kon genezen. Dit mocht mijn vriend overigens niet doen, dat was verboden eigenlijk. Deze vrouw geloofde dat Jezus haar kon genezen en toen is mijn vriend met haar naar onze gemeente gegaan en is voor haar gebeden en toen gebeurde dat zomaar in een fractie van een seconde. Mijn vriend zei later tegen me, dat hij ook kon merken dat er toen iets gebeurde in dat gebed. Geweldige dingen zijn dit!!!
Toen deze vrouw voor controle bij de haar behandelende arts in het ziekenhuis kwam, vond men totaal geen kwaadaardige aandoening meer en was alles gewoon weg.
Ze was gewoon helemaal genezen.
Dus je zou kunnen stellen, dat toen wetenschappelijk is aangetoond, dat ze op gebed is genezen, want anders zou die aandoening er nog moeten zitten
GELOOF zul je nooit wetenschappelijk kunnen aantonen, want geloof is het zeker weten van de dingen, die je niet kunt zien.
eN HOE BEDOEL JE, DAT DOKTOREN GEZEGEND ZIJN MET MEDISCHE KENNIS....DAT MOETEN ZE ZICH DOOR STUDIE EIGEN MAKEN......waarin er steeds weer voortschrijdend inzicht wordt verkregen, maar zonder God zullen ze veel zaken steeds weer verkeerd interpreteren en benaderen.......
God alleen is onze geneesheer! |
Hallo Solafide, Nu heb ik jou een mail gestuurd, terwijl ik een reactie wilde plaatsen op het forum over gebedsgenezing. Kan jij mijn reactie terugplaatsen, of kan dat helemaal niet? Hartelijke groet, Grace.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 21:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik lees t anders mar; het eerste en het tweede gebod zijn gelijkwaardig |
Hoe kan God dan verwachten dat Hij boven alles gesteld wil worden als er iats anders gelijkwaardig aan is?
Daarmee bedoel ik, ook God liefhebben boven de naaste (je vrouw en kinderen enz). Als Adam dat ook had gedaan, waren we nu niet in de zondeval terecht gekomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 21:08
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik zie alleen een rode balk als mijn abonnement bijna is afgelopen.
Ik heb wel een rood-aanlopende Balkenende gezien... |
En ik een paarse Bos
maar anderen zien weer groen en geel van ergernis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEREND677
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 21:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | best lekker een virtuele knuffel, maar een echte lijkt mij veel leuker |
dat kan ook wel een keertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 21:14
|
|
|
Maris,
Na de verkiezingen kijkt men welke meerderheden te vormen zijn en komt er altijd weer een nieuw kabinet. Spreken en 'heldere' standpunten innemen doet men voor de verkiezingen en handelen en inschikken erna. Er zijn wel meer verkiezingen geweest waar de coalitie van voor de verkiezingen gewoon werd hersteld. Maar een knappe jongen die nu kan voorspellen hoe de verhoudingen zullen liggen nadat er gekozen is. De Nederlandse kiezer is wispelturiger geworden en gevoeliger voor de waan van de dag.
Thomas
MARISKA601 schreef: | Een volgend kabinet met CDA en PvdA word nu al een flop. Of CDA met.... vul maar in. Of PvdA met... vul maar in.
Als ze nu al niet meer uitkomen met bepaalde zaken, zal het in de toekomst ook niet lukken. Of ze moeten andere kandidaten als premier neerzetten. Veel verstand van politiek heb ik verder niet. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 21:16
|
|
|
sorry, 2x gedrukt
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 20 februari 2010, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 21:57
|
|
|
Tien Richtlijnen van God
Voor onmiddellijk resultaat, bedenk dat JIJ de veranderingen die nodig zijn in JOUW leven zelf moet maken. Deze veranderingen moeten volledig zijn doorgevoerd opdat Ik Mijn belofte om je vrede, vreugde en geluk in dit leven te verschaffen, kan vervullen. Mijn excuses voor mogelijke ongemakken, maar gezien al hetgeen Ik doe, vraag Ik erg weinig van je.
Volg alsjeblieft deze 10 richtlijnen
1. HOUD OP MET JE ZORGEN TE MAKEN
Het leven heeft je een klap uitgedeeld en je doet niets dan stilzitten en je zorgen maken. Ben je vergeten dat Ik er ben om je lasten weg te nemen en ze voor jou te dragen? Of schep je er plezier in om je over elk klein probleem waar je mee te maken krijgt druk te maken?
2. ZET HET OP DE AGENDA
Iets moet gedaan worden of er moet voor gezorgd worden. Zet het op de agenda. Nee, niet JOUW agenda. Zet het op MIJN takenlijst. Laat MIJ degene zijn die zich bezighoudt met het probleem. Ik kan je niet helpen totdat je het aan MIJ overlaat. En hoewel Mijn takenlijst lang is, Ik ben tenslotte ... God. Ik kan alles oplossen wat je in Mijn handen legt. Sterker nog, als de waarheid ooit bekend zou worden, Ik leid veel van jouw zaken in goede banen zonder dat jij je daar bewust van bent.
3. VERTROUW ME
Wanneer je eenmaal alle lasten aan Mij toevertrouwd hebt, houd dan op om ze terug te nemen. Heb vertrouwen in Mij. Geloof dat Ik zorg draag voor je behoeften, je problemen en je beproevingen. Problemen met de kinderen? Zet het op Mijn lijstje. Financiële problemen? Zet het op Mijn lijstje. Roetsjen je emoties een achtbaan op en af? Alsjeblieft, zet het op Mijn lijstje. Ik wil je helpen. Vraag het Me slechts.
4. LAAT HET MET RUST
Word op een ochtend niet wakker met de gedachte : "Kijk, ik voel me veel sterker, ik denk dat ik het vanaf nu zelf aankan?" Hoe denk je dat het komt dat je je nu sterker voelt? Eenvoudig. Jij gaf Me jouw problemen en Ik los ze voor je op. Ik geef je ook je kracht terug en omvat je in Mijn vrede. Besef je niet dat als Ik die problemen teruggeef, dat je dan weer terug bij af bent? Laat ze bij Mij en vergeet ze. Laat Mij alleen Mijn werk doen.
5. PRAAT TEGEN MIJ
Ik wil dat je vele zaken vergeet. Vergeet dat wat je gek aan het maken was. Vergeet de zorgen en het piekeren, omdat je weet dat Ik het in de hand heb. Maar er is één ding dat, naar Ik vurig hoop, je nooit zal vergeten. Alsjeblieft, vergeet niet tegen Mij te praten. VAAK! Ik hou van JOU! Ik wil je stem horen. Ik wil dat je me deelgenoot maakt van de gebeurtenissen in je leven. Ik wil je horen spreken over je vrienden en familie. Gebed is eenvoudig jouw gesprek met Mij. Ik wil je beste vriend zijn.
6. HEB GELOOF
Ik zie een heleboel dingen van hieruit die jij vanuit jouw positie niet kan zien. Heb geloof dat Ik weet wat Ik doe. Vertrouw Me, je zou niet willen zien met Mijn ogen. Ik zal blijven zorgen voor je, over je waken en in je behoeften voorzien. Je hoeft Me slechts te vertrouwen. Hoewel Ik een veel zwaardere taak heb dan jij, lijkt het alsof je zoveel moeite hebt met jouw klein aandeel. Hoe moeilijk kan vertrouwen zijn?
7. DEEL
Je werd geleerd te delen toen je slechts twee jaar oud was. Wanneer ben je dat vergeten? Deze regel geldt nog steeds. Deel met diegenen die minder bedeeld zijn dan jij. Deel je vreugde met diegenen die aanmoediging nodig hebben. Deel je lach met diegenen die al lange tijd geen lach meer gehoord hebben. Deel je tranen met diegenen die vergeten zijn hoe te huilen. Deel je geloof met hen die het niet hebben.
8. WEES GEDULDIG
Ik heb het zo georganiseerd, dat je in één leven zoveel verschillende ervaringen kunt opdoen. Je groeit op van kind tot volwassene, krijgt kinderen, verandert vele malen van werk, leert vele vaardigheden, reist naar tal van plaatsen, ontmoet duizenden mensen en doet vele ervaringen op. Hoe kun je dan zo ongeduldig zijn wanneer Ik er iets langer over doe dan je verwacht om een zaak op Mijn takenlijstje af te werken? Heb vertrouwen in Mijn timing, omdat Mijn timing volmaakt is. Alleen omdat Ik het Heelal geschapen heb in slechts zes dagen, denkt iedereen dat Ik Me altijd moet haasten, haasten en nog eens haasten.
9. WEES AARDIG
Wees aardig voor anderen, omdat Ik net zoveel van hen houd als van jou. Misschien dat ze zich niet zoals jij kleden, of praten zoals jij, of net zo leven zoals jij, maar Ik houd toch van allemaal. Alsjeblieft, probeer met elkaar op te schieten, voor Mij. Ik schiep ieder van jullie verschillend. Het zou te saai zijn als jullie allemaal identiek waren. Besef alsjeblieft dat Ik van al jullie verschillen houd.
10. HOU VAN JEZELF
Als Ik zoveel van je hou, hoe kun je dan niet van jezelf houden? Je bent door Mij geschapen voor slechts één reden : om van te houden en liefde terug te geven. Ik ben een God van Liefde. Hou van Me. Hou van je naasten. Maar hou ook van jezelf. Mijn hart doet pijn als Ik je boos zie worden op jezelf als er iets fout gaat. Je bent Me erg dierbaar. Vergeet dat nooit ...
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zaterdag 20 februari 2010, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 22:14
|
|
|
Zaterdag 20 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:
MAAK AANSPRAAK OP JE RECHTEN:
Laat aan God, in al uw bidden en smeken dankbaar weten wat uw wensen zijn, maar bedel niet. Kom liever zoals een bedrijfsleider met dat wat nodig is bij de eigenaar,chèques, die getekend moeten worden enz. en wetende, dat als de zaak bij hem wordt voorgelegd er dan onmiddelijk in voorzien zal worden.
IK verlang ernaar om te voorzien, maar het vragen over de geloofszekerheid van je, is noodzakelijk, omdat dit contact met Mij een levensbelang voor je is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 22:19
|
|
|
Politiek is ziek. Men moet leren om beschaafd te debatteren. Het is ontaard in smijten naar het kabinet met grove verwijten. Inhoudelijk is het alleen maat gezeur. Het mist tot op het bot elke grandeur Dat gekrakeel onder het mom van normen en waarden gaat helaas ten koste van het stemmen voor de gemeenteraden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 22:20
|
|
|
IMRE695 schreef: | Eh... erg boeiend, daar niet van. Maar hoe kunnen de zonden van gestorven voorouders vergeven worden? Kan iemand dat mij uitleggen? |
Nou, das ff toevallig dat ik lid ben van cee-em!! IK ken dat voor jou regelen en ik doet dat graag Kijk, jij stuur mij ff een mailtje met de namen van je voorouders, wat ze misdaan hebben, geboortedatum, sterfdatum, geboorteplaats, sofi-nummer etc. Ik bestudeert dat ff heel serieus en ik breng een offerte uit. Graag van te voren opgeven of je cash of over de bank betaald, want cash is voor mij zwart, dus zonder BTW Scheelt jou mooi ff 19% in deze bittere tijden nietwaar!!
Nou en als ik dat geld heb, regel ik wat met een priester en wijwater enzo, maar das verder nie belangrijk he, hoe het precies werkt.. En geloof me, voordat je het weet is alles geregeld en heb jij je nakomelingplicht gedaan. Mailen kun je mij via dit profiel
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|