Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 10:18
|
|
|
En toen lag het kabinet op zijn gat. Vannacht zo rond de klok van 4 uur. We mogen dit jaar 2x een wandeling maken naar de stembus.
Ik volg al enkele jaren de stemwijzer , kijken waar ik op uitkom. Maar hoe betrouwbaar zijn die stemwijzers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 10:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En toen lag het kabinet op zijn gat. Vannacht zo rond de klok van 4 uur. We mogen dit jaar 2x een wandeling maken naar de stembus. |
Ik baal als een stekker dat het kabinet ten val is gekomen. Was dat nou nodig geweest? Was het nou zó moeilijk geweest voor het CDA om een keer voor een andere partij te buigen?
Het is nu al het vierde kabinet-Balkenende dat voortijdig ermee stopt. En aangezien van de vier kabinetten-Balkenende er 1 was met de PvdA en 2 met andere partijen, kan men zich gaan afvragen hoe het komt dat elk kabinet-Balkenende is (bijna) gestrand. (Balkenende III was geen volwaardig kabinet, en ook dat kabinet was nog bijna voortijdig gestrand)
Het kabinet-Balkenende I trad in 2002 aan en bevatte ook de Lpf. Dit kabinet heeft maar zeer kort geduurd. Het kabinet-Balkenende II dat in 2003 aantrad bestond uit cda-vvd-d66 Kabinet-Balkenende III was een rompkabinet van cda-vvd zonder d66.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op zaterdag 20 februari 2010, 10:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 11:05
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mensen van prorail en de ns, moeten ook gebruik maken van de wegen. Als de wegen schoon zijn kunnen ze optijd al die problemen verhelpen. De schuld ligt dus bij degenen die verantwoordelijk zijn voor schone wegen.
Nederland heeft misschien een ander strooibeleid dan andere landen. Men wil hier in Nederland zo min mogelijk strooien i.v.m. het milieu. Ligt er misschien ook aan wat met als strooizout gebruikt. Nederland heeft bijna over al zoab liggen. Schijnt stiller sasvalt te zijn. Door de open constructie is het wegdek sneller glad. Wat voor soort asfalt andere landen hebben weet ik niet. |
zoab kan beter water afvoeren maar is na 8 jaar stuk andere landen gebreuken dab dicht asfalt beton gaat langer mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 11:14
|
|
|
voor marisca, de beste stemwijzer ben jezelf. gewoon heel diep denken.
het is gewoon stijfkoppigheid van de pvda dat hoe het ook zei, de poot stijf wilden houden om hun kiezers. nou je kan vorig jaar iets beslist hebben onder voorbehoud. maar dat wil niet zeggen dat dat dan ook zo uitvoerbaar is? mijns inzien is de pvda met voorbedachte rade daar heen gegaan en vind dat absoluut niet eerlijk van die partij met zijn achterban. als je zo wilt regeren,dan komt er nooit iets fatsoenlijks.
arjan, waarom moest het cda zwichten? de uiterste datum is 1 maart, dus pvda houd zich daar ten 1e al niet aan.
ten 2e, ik denk dat wouter en zijn vrolijke vriendjes nog nooit een oorlog heeft meegemaakt.dus mijns inzien heeft hij geen idee wat het is om daar de boel nu op te heffen.
3e als nederland niet mee gaat met de navo,dan is het land helemaal zwak en krijgen wij hier nog meer opstand ed. worden de regels makkelijker voor het binne komende tuig, en als nederland dan iest overkomt, dan springt de navo ook niet zo gelijk bij.
nieuwe kabinet: cda, cu,vvd en pvv.
p.s. of lekker ouderwets, kabinet sluiten en onze Willem op de troon en die regeert met ijzeren hand zoals Willem van Oranje deed. op een christelijk wijze,alleen het koninklijke huis is helaas weinig christelijks meer in te vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 11:55
|
|
|
KAT125 schreef: | arjan, waarom moest het cda zwichten? de uiterste datum is 1 maart, dus pvda houd zich daar ten 1e al niet aan.
De afspraak die (in 2007) gemaakt was dat de missie in Uruzgan dit jaar zou stoppen. Het CDA wilde zich niet aan deze afspraak houden en dus is het heel logisch dat de PvdA dan de stekker eruit trekt. Want het was niet te verwachten dat het CDA op 1 maart ineens een ommezwaai zou maken, het CDA was tè gretig, tè verlangend naar voortzetting van de missie.
ten 2e, ik denk dat wouter en zijn vrolijke vriendjes nog nooit een oorlog heeft meegemaakt.dus mijns inzien heeft hij geen idee wat het is om daar de boel nu op te heffen.
Jan-Peter en zijn crew heeft ook geen (echte) oorlog meegemaakt. Dus het slaat nergens op wat je wouter verwijt.
3e als nederland niet mee gaat met de navo,dan is het land helemaal zwak en krijgen wij hier nog meer opstand ed. worden de regels makkelijker voor het binne komende tuig, en als nederland dan iest overkomt, dan springt de navo ook niet zo gelijk bij.
Dus moeten we alle verzoeken uit het buitenland honoreren zonder dat we er ooit nee op kunnen zeggen? Dat is toch te gek voor woorden! Dat het kabinet hierover valt is juist een mooi signaal naar het buitenland toe, dat men zich goed moet realiseren wat men van een land vraagt....
nieuwe kabinet: cda, cu,vvd en pvv.
80% kans dat dat nieuwe kabinet binnen 4 jaar valt. In de VVD en PVV zit genoeg stijfkoppigheid zodat er genoeg kansen zijn op een splijtzwam. En dan? Moet het CDA dan zwichten voor het PVV? Als ze al niet voor de PvdA zwichten, waarom dan wel voor de PVV?
p.s. of lekker ouderwets, kabinet sluiten en onze Willem op de troon en die regeert met ijzeren hand zoals Willem van Oranje deed. op een christelijk wijze,alleen het koninklijke huis is helaas weinig christelijks meer in te vinden. |
Kijk maar naar de landen waar "sterke mannen" het land regeren. Wat ben ik blij dat ik niet in één van die landen woon! Geen enkel land heeft nl. aangetoond dat een "sterke man" beter is dan een parlementaire democratie Wat is trouwens het "regeren op een christelijke wijze"? Over de invulling van het begrip "christelijk" zijn de meningen verdeeld. .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:00
|
|
|
Arjan,
Met een beetje goede wil was men er natuurlijk wel uitgekomen. Maar die ontbrak. Toch denk ik dat men zich bij de pvda nog wel eens achter de oren zal krabben. Elk alternatief dat realistisch is, zal een minder sociale politiek geven. En daar wordt met name de pvda-achterban door getroffen. De bezuinigingen die dit kabinet in gedachten had, waren al fors en een kabinet waar de vvd in zit zal altijd minder sociaal zijn. De zwakken in de samenleving zijn er niet mee geholpen dat de pvda zijn rug recht houdt over Uruzgan en de meesten zal het ook niet zoveel kunnen schelen. Nederland verliest kostbare tijd in het oplossen van problemen en een goed alternatief is niet voorhanden. Op dit moment lijkt cda/vvd/d'66 het meest waarschijnlijk als de verhoudingen dat toelaten. Tragisch voor de pvda is wel dat als ze de macht hebben, ze die niet weten te hanteren. Met pokeren, zowel van de kant van het cda als de pvda, verlies je meestal. Camiel kan zich warmlopen.
Thomas
ARJAN007 schreef: | Ik baal als een stekker dat het kabinet ten val is gekomen. Was dat nou nodig geweest? Was het nou zó moeilijk geweest voor het CDA om een keer voor een andere partij te buigen?
Het is nu al het vierde kabinet-Balkenende dat voortijdig ermee stopt. En aangezien van de vier kabinetten-Balkenende er 1 was met de PvdA en 2 met andere partijen, kan men zich gaan afvragen hoe het komt dat elk kabinet-Balkenende is (bijna) gestrand. (Balkenende III was geen volwaardig kabinet, en ook dat kabinet was nog bijna voortijdig gestrand)
Het kabinet-Balkenende I trad in 2002 aan en bevatte ook de Lpf. Dit kabinet heeft maar zeer kort geduurd. Het kabinet-Balkenende II dat in 2003 aantrad bestond uit cda-vvd-d66 Kabinet-Balkenende III was een rompkabinet van cda-vvd zonder d66. |
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 20 februari 2010, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:18
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Arjan,
Met een beetje goede wil was men er natuurlijk wel uitgekomen.
Misschien. Als duidelijk was dat het CDA zou kunnen buigen, dan was het wellicht niet zover gekomen.
Maar die ontbrak. Toch denk ik dat men zich bij de pvda nog wel eens achter de oren zal krabben. Elk alternatief dat realistisch is, zal een minder sociale politiek geven. En daar wordt met name de pvda-achterban door getroffen. De bezuinigingen die dit kabinet in gedachten had, waren al fors en een kabinet waar de vvd in zit zal altijd minder sociaal zijn.
Mee eens. Ik vind het ook buitengewoon jammer dat het kabinet er nu niet voor het milieu en voor de kwetsbare mensen kan zijn.
Op dit moment lijkt cda/vvd/d'66 het meest waarschijnlijk als de verhoudingen dat toelaten.
Dat zou kunnen. Nog altijd beter dan een regering met de PVV. Alleen is D66 niet zo'n stabiele partij, dus ik vraag me af of de volgende regering de 4 jaar volmaakt.
Tragisch voor de pvda is wel dat als ze de macht hebben, ze die niet weten te hanteren. Met pokeren, zowel van de kant van het cda als de pvda, verlies je meestal.
Pokeren vind ik wel een groot woord. Maar verder ben ik het met je eens dat er hoofdzakelijk alleen verliezers zijn. De oppositie wrijft zich in de handen, denkend dat de verkiezingen grote winst brengt. Maar hoe zal het zijn ná de verkiezingen? De oppositie moet zich dan waar weten te maken en dat zal niet bijster eenvoudig zijn. Het CDA is als het erop aankomt niet bepaald buigzaam en andere partijen hebben ook hun gevoelige punten. Conflictstof genoeg voor de volgende jaren. Men zou zich beter af kunnen vragen wat er mis is met de politieke cultuur. Vóór 2000 zaten de regeringen vaak wel (helaas ook niet altijd) de volle periode uit. Maar na 2000 is het wel erg raak met kabinetten die ten val komen. Geheel in dezelfde lijn hiermee zien we dat in de gemeenten wethouders veel vaker opstappen dan vroeger. Ik denk dat het zinnig is om niet alleen de meest recente kabinetsval te analyseren, maar ook de politieke cultuur waarin kabinetten ten val kwamen en wethouders worden weggestuurd.
Thomas |
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op zaterdag 20 februari 2010, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:24
|
|
|
HENDUK927 schreef: | zoab kan beter water afvoeren maar is na 8 jaar stuk andere landen gebreuken dab dicht asfalt beton gaat langer mee |
Ondanks het koude winterweer van de afgelopen twee maanden, hebben we in ons land vaker te maken met regenweer dan met vriesweer. ZOAB is bij regenweer vele malen veiliger dan dicht asfaltbeton. ZOAB staat de mensen toe bij regenweer een flink stuk harder te rijden. (veel minder snel een laag water op de weg dus ook veel minder last van aquaplaning) Dat is toch wat de kiezer wil? De kiezer wil op een veilige wijze kunnen doorjakkeren. Dus Henduk, je constatering is zonder meer juist, maar ik heb zo het idee dat in ons land de kiezer niet meer zonder ZOAB wil.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:27
|
|
|
Ik denk dat je het over twee verschillende zaken hebt. De reden dat wethouders nu vaak en vroeger zelden werden weggestuurd, zit hem in het feit dat er tegenwoordig dualisme is en er zijn tekenen dat de wethouders ook niet meer die kwaliteit hebben van vroeger, wat ook geldt voor gemeenteraadsleden. Daar worden ze ook veelal uit gerecruteerd. Als je ervaren kandidaten hebt die ook in de gemeenteraad zitten, is er minder kans op crisis en vroeger was dat ook zo. Als je indertijd in de gemeenteraad zat, had je aanzien, nu vragen ze of je je asjeblieft kandidaat wilt stellen.
De politieke cultuur in Den Haag en wat daar mis in is, is een veel complexer onderwerp.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 20 februari 2010, 12:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:30
|
|
|
MARIO216 schreef: | Soms kun je door levenservaring ook al een bep. niveau halen. En dan kan een bep. opleidingsniveau handig bij zijn. |
Dat ben ik helemaal met je eens, misschien moet je ook meer praten over hetzelfde denk/ontwikkelingsniveau. Het opleidingsniveau zegt wel iets, maar dat hoeft niet altijd. Door bepaalde omstandigheden kan het gebeuren, dat iemand geen (afgeronde) opleiding heeft.
Ik vind het wel jammer dat het woord 'standen' is genoemd in dit topic. We leven niet meer in de Middeleeuwen toch? Zit het gevoel van je minder voelen bij een lagere opleiding niet 'tussen de oren'? Jammer, dat zo'n gevoel is ontstaan. Ik heb niet het gevoel dat ik op hoef te kijken tegen bijv. iemand met universiteit, ieder z'n vak. Ik ben blij dat er zulke mensen er zijn, net zoals ik blij ben dat er bijv. goede timmermannen zijn. Ik zou echt niet kunnen, wat zij voor elkaar krijgen. En als iemand hoog van de toren blaast omdat hij/zij een goede opleiding heeft, dan heeft zo iemand een laag EQ. En dat laatste vind ik minstens zo belangrijk.
Tot slot; op ieder potje past een dekseltje. Wel handig, als de deksel goed past.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 20 februari 2010, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:37
|
|
|
Ik kan me vinden in wat jullie schrijven, Arjan en Thomas. Er zal vast en zeker iets mis zijn met de politieke cultuur. Maar zijn wij niet eigenlijk de politiek, daar zitten gekozen mensen in vanuit het volk. Ik denk dat mensen steeds ontevredener worden en meer willen, soms lijkt het alsof geen partij goed genoeg is. En ergens helemaal voor gaan, zie je steeds minder. En ikke is toch wel heel erg belangrijk. Als ik het maar goed heb, kan de rest me niet zo heel veel schelen.
Ik ben bang dat de PVDA en het CDA hier ook spijt van krijgen, want een socialere regering zal er zeker niet komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEREND677
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:48
|
|
|
een knuffel voor iedereen omdat het zo lekker is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:51
|
|
|
best lekker een virtuele knuffel, maar een echte lijkt mij veel leuker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RISSA525
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 14:06
|
|
|
Heb gemaild
Laatst aangepast door
|
RISSA525
|
op zaterdag 20 februari 2010, 14:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 14:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Kijk ook maar eens naar de situatie van Sylvia Millecam en Jomanda. Artsen zeiden borstkanker en Jomanda had het over een ontsteking. Ik meen dat Jomanda Sylvia had afgeraden om naar een reguliere arts te gaan. |
Hoe kun je Jomanda vergelijken met God`s genezing?
Zeker is het niet af te raden als iemand ziek is te stoppen met medicijnen of naar een dokter te gaan. Er staat geschreven dat wij ons verstand moeten gebruiken. De doktoren en medicijnen zijn er niet voor niks.
Maar er voor bidden is goed en soms gebeurt het dat de kwaal ineens weg is, andere keer is het stap voor stap en weer een andere keer lijkt er niets te gebeuren. Wij weten niet waarom de genezing er wel of niet is, dat is aan God!
Shaloom, Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 14:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vraagje voor je Arjan:
Kan statische elektriciteit de magneetstrip op een bankpas ontregelen?
Dat je mp3-speler er kapot van gaat heb ik in 1 klap gemerkt maar mijn bankpas deed het daarna ook niet meer...... |
Ja, dat kan Leanne. Pas op bij de winkels die goederen door een magneetstrip halen, want als je op die plaats je tas zet met je bankpas erin doet hij het gelijk niet meer. Dan zul je opnieuw een bankpas aanmoeten vragen. Heel vervelend als dat gebeurt. Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 14:38
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dan neem ik eh... binnenkort de eerste trein naar Zeeland. Lekker uitwaaien op de boulevard van Vlissingen! |
Gezellig Imre.................samen uitwaaien dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 14:44
|
|
|
geld geld is mooi voor waar en goed,huisje,boompje,beesje als daar liefde mee te kopen is pas k er voor. ben in die jaren God niet vergeten gelukig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 14:51
|
|
|
had ik maar meer naar papa geluister had mijn leven er anders uitgezien maar k wou niet luisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 14:56
|
|
|
arjan, nee ik denk ook dat pj niet in oorlog is verwikkeld is geweest. maar ik denk wel dat pj beter is dan wouter. wil daarme niet zeggen dat wouter helemaal fout is, maar hij moest het oorzetten van de 8erban. als wouter slim is stapt ie uit de pvda en sluit zich aan bij een andere. maar vindhet zeer zwak om terug te trekken. zijn onze mannen dan allemaal voor niets gesneuveld? je moet wel weten dat ik geen voorstander ben van oorlog,maar sosm moet het.
nee die parijen die ik opnoemde zullen misschien geen 4 jaar stadhouden,maar als de cda cu met nog een patij moeten regeren,welke moet dat zijn dan? een linkse partij zie ik helemaal niet zitten,want dat kost ons gewoon bergen met geld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 15:15
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Ondanks het koude winterweer van de afgelopen twee maanden, hebben we in ons land vaker te maken met regenweer dan met vriesweer. ZOAB is bij regenweer vele malen veiliger dan dicht asfaltbeton. ZOAB staat de mensen toe bij regenweer een flink stuk harder te rijden. (veel minder snel een laag water op de weg dus ook veel minder last van aquaplaning) Dat is toch wat de kiezer wil? De kiezer wil op een veilige wijze kunnen doorjakkeren. Dus Henduk, je constatering is zonder meer juist, maar ik heb zo het idee dat in ons land de kiezer niet meer zonder ZOAB wil..... |
Volgens mij adviseren zowel VVN, ANWB en Rijkswaterstaat om je snelheid aan te passen aan het weertype. Dus ZOAB kan dan wel een stuk veiliger zijn bij regen, het zicht door de regen word wel een stuk minder......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 15:22
|
|
|
kon je weer niet wachten vroUUUUwtje ongeduldig.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 15:33
|
|
|
idd een echte is veel leuker,maar ik heb er wel verschil in van wie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT217
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 16:09
|
|
|
Psalm 139
Here, Gij doorgrondt en kent mij; Gij kent mijn zitten en mijn opstaan, Gij verstaat van verre mijn gedachten; Gij onderzoekt mijn gaan en mijn liggen, met al mijn wegen zijt Gij vertrouwd. Want er is geen woord op mijn tong, of, zie, Here, Gij kent het volkomen; Gij omgeeft mij van achteren en van voren en Gij legt uw hand op mij. Het begrijpen is mij te wonderbaar, te verheven, ik kan er niet bij.
Doorgrond mij, o God, en ken mijn hart, toets mij en ken mijn gedachten; zie, of bij mij een heilloze weg is, en leid mij op de eeuwige weg.
O Vader die in de hemelen zijt, Schepper van hemel en aarde. Gij kent mij door en door. Gij kent mijn verlangen. Gij kent mijn zwakheden en mijn dwalingen. Gij kent mijn dagelijkse beslommeringen.
U alleen wil ik volgen, mijn hart verlangt naar U. Aan U komt alle eer. Leidt mij in uw waarheid. Geef mij weer kracht om me op te richten.
Laat Uw stilte in mij zijn. Dat wij U voor altijd mogen liefhebben in alle verdriet en pijn en zwakheden. Halleluja, U alleen bidden en loven wij.
Dank U wel dat Gij ons leidt, waar we gaan en staan. Dank U wel dat Gij ons heb gemaakt, dat Gij ons het goede geeft.
Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 16:13
|
|
|
mooi verhaal maar niet iets te sterk rel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 16:23
|
|
|
je kunt ook de boodschappen laten doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 16:23
|
|
|
Jil,
Ik vergelijk Jomanda niet met God. Jomanda doet ook aan soort gebedsgenezing. Ae weerhiel Sylvia om naar een arts tegaan. Helaas is Sylvia overleden. Zo zie je maar dat niet iedere gebedsgenezer te vertrouwen is.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 20 februari 2010, 16:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 16:32
|
|
|
wist niet dat je zon strandmens was jil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 16:56
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik kan me vinden in wat jullie schrijven, Arjan en Thomas. Er zal vast en zeker iets mis zijn met de politieke cultuur. Maar zijn wij niet eigenlijk de politiek, daar zitten gekozen mensen in vanuit het volk. Ik denk dat mensen steeds ontevredener worden en meer willen, soms lijkt het alsof geen partij goed genoeg is. En ergens helemaal voor gaan, zie je steeds minder. En ikke is toch wel heel erg belangrijk. Als ik het maar goed heb, kan de rest me niet zo heel veel schelen.
Ik ben bang dat de PVDA en het CDA hier ook spijt van krijgen, want een socialere regering zal er zeker niet komen. |
Ooit was er een tijd dat bevlogen politici nog hart hadden voor dit land. Als ik onderstaand filmpje bekijk, word ik nog altijd ff heel stil. Jammer dat een tofu etende caviaknuffelaar het voor een heel land verpest heeft..
http://www.dumpert.nl/mediabase/285151/a26c60dc/dit_land_is_het_zat._c_est_ca.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 16:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Kijk ook maar eens naar de situatie van Sylvia Millecam en Jomanda. Artsen zeiden borstkanker en Jomanda had het over een ontsteking. Ik meen dat Jomanda Sylvia had afgeraden om naar een reguliere arts te gaan. |
Inderdaad....heel erg triest was dit, alhoewel ik niet weet of Jomanda haar heeft ontraden om naar een reguliere arts te gaan; ik dacht dat Jomanda dat ontkent heeft. Maar ja, ik ben daar niet persoonlijk bij geweest.
Nou ben ik nooit bij Jomanda in zo´n genezingssessie van haar geweest, maar ik heb daar wel wat van gezien enkele keren op de T.V.. Jomanda geneest niet in de naam van de Here Jezus. Zij straalt mensen in, zo wordt dat geloof ik genoemd. Maar voor mij is duidelijk, dat ze dus geen CHRISTELIJKE genezeres is.
Wat zij doet is dus m.i. totaaaaaaaal wat anders!
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op zaterdag 20 februari 2010, 17:06
|
|
Naar boven |
|
|
|
|