Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 23:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | moest jij klussen terwijl meneer naar een rit zag van meer dan 100 km??? Annette, je moet hem in de gaten houden...hij zal wel lief en braaf zijn hoor, maar ergens blijft het een deugeniet. |
nee ik moest niet, ik wilde Ben enkel niet gewend dat tie zo graag oppast En toen ik thuis kwam na het klussen heeft tie braaf gekookt (lees: chinees gehaald)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 23:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er is zelfs een moeder jarig morgen... |
en een dochter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 06:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | jaja, 3 juli.....visser weet er alles van. |
bedoel je nu dat je een stuk taart mag gaan eten in het Pieten-dorp? Pfff, je moet maar geluk hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:59
|
|
|
hopen dat morgen alles anders en beter is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bedoel je nu dat je een stuk taart mag gaan eten in het Pieten-dorp? Pfff, je moet maar geluk hebben... |
Ik was er gister avond trouwen dichtbij, zat er over na te denken om even langs te gaan Mag toch wel W'tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:34
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik was er gister avond trouwen dichtbij, zat er over na te denken om even langs te gaan Mag toch wel W'tje |
Nou Mario. ik zal je zeggen: Ik was daar ook in de buurt en heb volgens mij ook nog iets van het feest meegemaakt. Ik reed 's avonds op de terugweg en zag toen een paar luchtballonnen. Toevallig had ik een raampje van de auto openstaan en ik hoorde zingen, Lang zal ze leven enz. Toen heb ik natuurlijk nog eens goed gekeken en volgens mij, weet het haast bijna zeker, zag ik in een van de luchtballonnnen W- tje . Grote mevrouw, zonnebril op , kon haast niet missen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou Mario. ik zal je zeggen: Ik was daar ook in de buurt en heb volgens mij ook nog iets van het feest meegemaakt. Ik reed 's avonds op de terugweg en zag toen een paar luchtballonnen. Toevallig had ik een raampje van de auto openstaan en ik hoorde zingen, Lang zal ze leven enz. Toen heb ik natuurlijk nog eens goed gekeken en volgens mij, weet het haast bijna zeker, zag ik in een van de luchtballonnnen W- tje . Grote mevrouw, zonnebril op , kon haast niet missen. |
@Visser, je had toch nog een prijsvraagje of zo en een bezoek aan een beuatycentrum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou Mario. ik zal je zeggen: Ik was daar ook in de buurt en heb volgens mij ook nog iets van het feest meegemaakt. Ik reed 's avonds op de terugweg en zag toen een paar luchtballonnen. Toevallig had ik een raampje van de auto openstaan en ik hoorde zingen, Lang zal ze leven enz. Toen heb ik natuurlijk nog eens goed gekeken en volgens mij, weet het haast bijna zeker, zag ik in een van de luchtballonnnen W- tje . Grote mevrouw, zonnebril op , kon haast niet missen. |
ik zag gisteren hier in een wei een ballon landen...daarna zag ik een vrouw met een zonnebril op de rug van een koe zitten...zou dat...neen, dat kan niet denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:47
|
|
|
MARIO216 schreef: | @Visser, je had toch nog een prijsvraagje of zo en een bezoek aan een beuatycentrum |
In overleg met W-tje is de hoofdprijs al gevallen , helaas niet voor mij maar Frank kan je vast en zeker meer duidelijkheid geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:38
|
|
|
Vandaag schrijf ik eens niets op het forum. Ik heb toch geen inspiratie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vandaag schrijf ik eens niets op het forum. Ik heb toch geen inspiratie. |
ja, leuk idee, vind je 't erg als ik het ook doe?.....
...................'niets'..............................
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 4 juli 2011, 19:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:59
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja, leuk idee, vind je 't erg als ik het ook doe?.....
...................'niets'.............................. |
Maar wel de 6100ste reactie op dit topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:09
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja, leuk idee, vind je 't erg als ik het ook doe?.....
...................'niets'.............................. |
Neen hoor Annette, dan schrijven we samen niets vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:14
|
|
|
nog een 9 dagen werken en dan vakantie!!!!Wat een vooruitzicht!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:26
|
|
|
TINK100 schreef: | nog een 9 dagen werken en dan vakantie!!!!Wat een vooruitzicht!! |
oeff das zeker een naar vooruitzicht ik hoop voor je dat je niet te lang van je werk hoeft weg te blijven.
zelf heb ik het geluk dat annet er in trapte dat het geld op is en we dus echt niet op vacantie kunnen
YESSSSSS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | oeff das zeker een naar vooruitzicht ik hoop voor je dat je niet te lang van je werk hoeft weg te blijven.
zelf heb ik het geluk dat annet er in trapte dat het geld op is en we dus echt niet op vacantie kunnen
YESSSSSS |
daar staat dan wel tegenover dat je je hele hebben en houwen de komende weken 300 meter mag verplaatsen. als ik zou moeten kiezen tussen dat en vakantie, wist ik het wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:39
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | daar staat dan wel tegenover dat je je hele hebben en houwen de komende weken 300 meter mag verplaatsen. als ik zou moeten kiezen tussen dat en vakantie, wist ik het wel... |
haha Griff... lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:56
|
|
|
TINK100 schreef: | nog een 9 dagen werken en dan vakantie!!!!Wat een vooruitzicht!! |
Ik een dag eerder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:13
|
|
|
Nog weken werken, maar ja dan heb ik nog iets om naar uit te kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:20
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik een dag eerder |
Wat heb jij nu toch onderaan je profiel gezet Mario? Kan er ook een vertaling bij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat heb jij nu toch onderaan je profiel gezet Mario? Kan er ook een vertaling bij? |
Dat was dus vlakbij waar jij woonde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:50
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat was dus vlakbij waar jij woonde |
Nu zie ik waar het is, maar net had je er alleen maar acadabra staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 21:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nu zie ik waar het is, maar net had je er alleen maar acadabra staan |
Thanks to Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 22:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat heb jij nu toch onderaan je profiel gezet Mario? Kan er ook een vertaling bij? |
Verdorie ik heb dus weer wat gemist Ik vraag me wel af wat hij met die blauwe meloen van plan is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 22:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Verdorie ik heb dus weer wat gemist Ik vraag me wel af wat hij met die blauwe meloen van plan is... |
Naar Belgiƫ gooien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 22:15
|
|
|
MARIO216 schreef: | Naar Belgiƫ gooien |
mooi is dat Zal ik eens tegen W-tje zeggen en dan vind ze jou niet lief meer...voila...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 23:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Verdorie ik heb dus weer wat gemist Ik vraag me wel af wat hij met die blauwe meloen van plan is... |
dat kun je dus zien op het profiel van mario, frank! eerst stond er alleen een "opsluit-code" en nu is het het filmpje dat mario bedoelde.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:32
|
|
|
Weet je nu wat ik nu niet begrijp, dat W'tje kon zien wat er geschreven stond terwijl ze niet eens op mijn profiel was geweest. IK EIS UITLEG
Hetzelfde geldt voor Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:48
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weet je nu wat ik nu niet begrijp, dat W'tje kon zien wat er geschreven stond terwijl ze niet eens op mijn profiel was geweest. IK EIS UITLEG
Hetzelfde geldt voor Hannah |
W-tje heeft gewoon die ene functie uitgezet waardoor ze onzichtbaar op andere hun profiel kan kijken. Daardoor ziet ze ook niet wie haar bezoekt.
Waarschijnlijk is dat bij Hannah ook zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:41
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weet je nu wat ik nu niet begrijp, dat W'tje kon zien wat er geschreven stond terwijl ze niet eens op mijn profiel was geweest. IK EIS UITLEG
Hetzelfde geldt voor Hannah |
lekker, he, mario? IJS!! doe mij maar twee bolletjes mokka asjeblieft..........
(volgens mij kunnen anderen niet zien welke profielen jij bezoekt? )
|
|
Naar boven |
|
|