Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:22
|
|
|
PETRA411 schreef: | misschien ben je besmet op dat vrouwentopic door vrouwelijke hormonen. en dan word je huishouden mee ontregelt. tip, neem een fles bier, laat een boer, ga op de bank zitten kijken naar een voetballen op de tv en laat ongeneerd een scheet, Daarna voel je je weer helemaal een echte man. |
je vergeet de chips en de bitterballen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:29
|
|
|
JOL252 schreef: | je vergeet de chips en de bitterballen. |
oeps die was ik vergeten. komtgoed dus frank, effe zo,n avondje houden en morgen weer geen ontregeld huishouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMA135
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:20
|
|
|
PETRA411 schreef: | De grootste vraag van mijn huishouden is, waar al die sokken toch blijven? Warom heb ik altijd de twede van de sokken kwijt om de zoveel tijd? Waar blijven ze? Het is een raadsel waar ik al jaren over denk?? |
Ja, hier idem dito....echt een vreemd fenomeen....en Thomas...k heb geeen muizen hier....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:26
|
|
|
zo jullie houden de paddestoele aardig in de gaten zeg hier..t'gaat al een half uur over de huishouding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:35
|
|
|
Wauwie zout en kokend water lijkt te werken Geen plof gehoord maar zie geen mieren daar waar ik het heb gedaan JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wauwie zout en kokend water lijkt te werken Geen plof gehoord maar zie geen mieren daar waar ik het heb gedaan JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE |
Zijn dit geen vrouwekwaaltjes??????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wauwie zout en kokend water lijkt te werken Geen plof gehoord maar zie geen mieren daar waar ik het heb gedaan JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE |
Haha rook het lekkker naar mierensoep??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:45
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zijn dit geen vrouwekwaaltjes?????????? |
Nahhhhhh zeg.. Dit is huishoudelijk he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:46
|
|
|
INGE721 schreef: | Haha rook het lekkker naar mierensoep?????? |
ikke is nie onder de grond gekropen he ben ik veuuuuuuuuuuuuuuullllllllll te groot voor Enne mierensoep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ikke is nie onder de grond gekropen he ben ik veuuuuuuuuuuuuuuullllllllll te groot voor Enne mierensoep |
Nou ja,misschien werkt kokend water over een stel mieren hetzelfde als een cup a soupie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:41
|
|
|
INGE721 schreef: | Nou ja,misschien werkt kokend water over een stel mieren hetzelfde als een cup a soupie |
1 ding weet ik wel daar waar ik het heb gedaan heb ik geen mieren meer Maar wel vieze vlekken op mijn mooie stoep nu moet ik daar weer een oplossing voor hebben
NAh het is toch grauw en grijs buiten misschien geeft een regenbui de oplossing anders dan ga ik maar eens rustig bedenken wat ik nu weer kan gaan doen in mijn allesnoglangnietzomerklaartuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:53
|
|
|
Hoe krijg ik een vlieg doodgemept die sneller is dan ikke..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:01
|
|
|
sneller worden dan de vlieg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoe krijg ik een vlieg doodgemept die sneller is dan ikke.. |
Rondjes rennen en dan plost stoppen!!! omdraaien dan vliegt hij zo tegen je mepper aan.
alsdat niet lukt heb je een probleem.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 27 juni 2012, 10:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:36
|
|
|
YES356 schreef: | Rondjes rennen en dan plost stoppen!!! omdraaien dan vliegt hij zo tegen je mepper aan.
alsdat niet lukt heb je een probleem. |
Heb inmiddels de marathon door mijn huis heen gerend, maar dus helemaal niets ...sterker nog...ze zijn inmiddels met z'n 2-en Ik hoor nog net niet dat ze mij uitlachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb inmiddels de marathon door mijn huis heen gerend, maar dus helemaal niets ...sterker nog...ze zijn inmiddels met z'n 2-en Ik hoor nog net niet dat ze mij uitlachen |
ow!! dan zal je wel erg moe zijn! ga lekker ff egens zitten uitrusten. en dan doe je het geluid van een potje honing na!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb inmiddels de marathon door mijn huis heen gerend, maar dus helemaal niets ...sterker nog...ze zijn inmiddels met z'n 2-en Ik hoor nog net niet dat ze mij uitlachen |
kiekeboe spelen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:44
|
|
|
NICKY298 schreef: | kiekeboe spelen . |
kiekeboe spelen?? dat doe je toch om lieve schattige babys aan het lachen te maken?
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 27 juni 2012, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:50
|
|
|
YES356 schreef: | kiekeboe spelen?? dat doe je toch om lieve schattige babys aan het lachen te maken? |
Of om de vrouwen gek te maken op HUN topic
Maar lekker hoor, deze tips, daar kan ik wel wat mee...pfft, potje honing nadoen en kiekeboe spelen Maar ondertussen heb ik er toch maar 1 te pakken nu de andere nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeee dank je wel heb ze zelf al overal in de tuin morgen maar effe op zoek naar een probaat middel heb ze nu geprobeert te laten ontploffen met zout en gekookt water Alleen nog geen plof gehoord |
Ik zei toch ook poeder! Mieren verdwijnen en je stoep wordt niet aangetast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:58
|
|
|
HERMA135 schreef: | Ja, hier idem dito....echt een vreemd fenomeen....en Thomas...k heb geeen muizen hier.... |
nooit gehoord van het sokkenmonster? ieder huishouden heeft er eentje hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 11:25
|
|
|
Hoe roei ik hop uit?Ik ben het zooooooo zat Gisteravond weer uren staan trekken aan die troep.......ooit kocht ik een vrouwtje,zij slingert haar belletjes vrolijk door de tuin en is zeer bescheiden.......om die belletjes te maken heeft zij echter een mannetje nodig en die stampt als een gek door mn tuin heen Om roundup lacht hij mij luid uit,kruipt ondergronds naar de volgende onmogelijke plek en........
Zelden een mannelijk exemplaar gezien met zoveel uithoudingsvermogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 11:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe roei ik hop uit?Ik ben het zooooooo zat Gisteravond weer uren staan trekken aan die troep.......ooit kocht ik een vrouwtje,zij slingert haar belletjes vrolijk door de tuin en is zeer bescheiden.......om die belletjes te maken heeft zij echter een mannetje nodig en die stampt als een gek door mn tuin heen Om roundup lacht hij mij luid uit,kruipt ondergronds naar de volgende onmogelijke plek en........
Zelden een mannelijk exemplaar gezien met zoveel uithoudingsvermogen |
Hop, hop, hop, mannetje in galop...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:02
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hop, hop, hop, mannetje in galop... |
En die zijn niet uit te roeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:02
|
|
|
YES356 schreef: | kiekeboe spelen?? dat doe je toch om lieve schattige babys aan het lachen te maken? |
U zei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe roei ik hop uit?Ik ben het zooooooo zat Gisteravond weer uren staan trekken aan die troep.......ooit kocht ik een vrouwtje,zij slingert haar belletjes vrolijk door de tuin en is zeer bescheiden.......om die belletjes te maken heeft zij echter een mannetje nodig en die stampt als een gek door mn tuin heen Om roundup lacht hij mij luid uit,kruipt ondergronds naar de volgende onmogelijke plek en........
Heey Leanne,
Ik zat ff te Google-en en moest toch wel lachen toen ik de eigenschappen van je plant las op deze site: http://plantaardigheden.nl/plant/beschr/gonnve/hop.htm
Verder lees ik vooral dat agressief verdelgen (maar die van jou is daar zelfs tegen bestand, zo te lezen ) of uitgraven eigenlijk de enige oplossingen zijn Kun je de vrouwelijke bellen niet doorverkopen aan mensen die bier willen maken? of het voor andere homeopatische doeleinden willen gebruiken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 13:43
|
|
|
Ik kreeg net te horen dat azijn van de lidl (geen reklame) moet erg goed zijn tegen onkruid ( wat wij al in ons eten stoppen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:21
|
|
|
geef nou maar gewoon toe dat je intelligentie dicht klapte,zodra je op dat vrouwentopic kwam.
je was het prachtigge voorbeeld over hoe mannen zich kunnen gedragen in bij zijn van vrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:24
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik kreeg net te horen dat azijn van de lidl (geen reklame) moet erg goed zijn tegen onkruid ( wat wij al in ons eten stoppen) |
Schoonmaakazijn denk ik er op gieten als het een dagje droog is enhet sterft af. Werkt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:26
|
|
|
PETRA411 schreef: | geef nou maar gewoon toe dat je intelligentie dicht klapte,zodra je op dat vrouwentopic kwam.
je was het prachtigge voorbeeld over hoe mannen zich kunnen gedragen in bij zijn van vrouwen. |
|
|
Naar boven |
|
|