Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:34
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Ben ff een paar dagen afwezig en wat een puinhoop op dit forum onderdeel zeg bah vind het zeer kwalijk dat zo het forum er weer zo voorstaat. Was al niet erg van plan om te blijven maar nu verleng ik in maart zeker niet |
Laat je vooral niet door een paar enkelingen tegenhouden, Daan. Je blijft welkom! Al heb je gelijk dat dergelijke forumvervuiling CM en zijn leden geen goed doet (maar dat had ik al eerder aangegeven).
Wellicht toch goed om hier en nu wel te vragen om een slotje en eventueel een totaal weghalen van dit stuk en dan met zijn allen onder de herkansing van Lepeltje verder!
Verbeter CM, begin bij jezelf! Op naar een klimaatneutraal CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:37
|
|
|
lijkt net als op de echte wereld hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:38
|
|
|
Kan weliswaar niet helemaal voluit knuffelen, maar doe het hier toch: knuf voor Doeshi en Syla!
O en ook een voor Daan! Hopelijk een blijf-maar-lekker-hierknuf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:38
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | lijkt net als op de echte wereld hier |
Waar gaan we de CM-klimaattop houden dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:39
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Al met al blijf je dan toch uitkomen bij de vraag....
wat is nu vriendschap?
Want wanneer heb je nu echt vrienden? En wanneer zijn die "vrienden" gewoon kennissen??
Want ik heb het idee dat kennissen te snel als "vrienden"worden gezien...
Ik heb weinig echte vrienden, en veel kennissen, maar de vrienden die ik heb... Daar kan ik echt op bouwen en ook voor hun zal ik door het vuur gaan... |
Vriendschap is.... er voor je zijn als het nodig is, in verdriet, of andere narigheden. Het hoeven geen woorden te zijn, alleen die arm om je heen, er zijn voor elkaar (en niet zo van... waar was jij toen ik je nodig had) Ik heb ondervonden dat ik veel vrienden heb, echte vrienden! Ik koester ze en ben er heel blij mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:51
|
|
|
SMILEY462 schreef: | nou hier dan iets om over te discuseren, en niet zeuren o wat een lang stuk, dan bedenk je zelf maar wat ipv zeuren
(...)
helemaal gelezen? dan kan de discusie nu losbranden |
Je had er wel even een waarschuwing bij mogen zetten Smiley: pas op, lezen van dit stuk brengt uw gezondheid in gevaar, het kan tot Mexicaanse griepverschijnselen leiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:54
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik heb geen goeie voornemens ik ben gewoon goed |
Blijven wie je bent is dan hopelijk wel een voornemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:55
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Ik bel met de telefoon van mijn werkgever das nog goedkoper |
Nu hoorde ik dat hij zich net heeft aangemeld voor CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARJA643
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:56
|
|
|
CLOWNTJE718 schreef: | Alleen
Nu is het uit Je kunt niet langer meer. Je bent alleen . Voor de zoveelste keer.
Kun je nog vertrouwen. Waar zit nu toch je moed, Je zou wel willen huilen Misschien doet dat wel goed.
Er zijn nog zoveel mensen Die aardig voor je zijn. Maar jij staat echt alleen Ja jij ja voelt de pijn.
Hoe kom je er doorheen, Hoe krijg je weer een start. Misschien door dit te lezen Verzacht misschien je hart
En wil je er van leren Open dan je oor. Niet alleen jij hebt zorgen. Maar ook die ander hoor.
Clowntje |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARJA643
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:57
|
|
|
Heel mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 21:58
|
|
|
ik ben blond....
....is mijn pc nu besmet met het virus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:00
|
|
|
Ik denk dat Liesbeth hier wel gelijk in heeft, als je de Statenvertaling en NBG51 ernaast legt, word dat ook meer weer gegeven in vers 1, waar NBV spreekt over een kunstig lied, zegt de SV een onderwijzing, en NBG een leerdicht. In de kanttekeningen in de SV word dit ook verder omschreven als een leerpsalm in zeer moeilijke tijden. Daarom is denk ik ook deze psalm anders dan andere psalmen die over moeiten gaan (Ps 23 bv), waar aan het eind de grootheid van God bezongen word, bij deze is dat niet zo. Zo is het leven ook, niet alle moeiten en pijn worden in dit leven opgelost, soms blijf je er een leven lang mee zitten. En toch, in die periode van zijn zware lijden en ziekte waarin hij God aanklaagde, viel hij God en zijn geloof niet af. Net als de dichter in deze psalm.
Of er altijd verlossing uit ellende is, is ook mogelijk wat je als verlossing ziet, in de meeste gevallen zien we dat wel als gezond worden na (zware) ziekte, of verlossing/vergeving na zware onderdrukking door zonde. Maar soms kan de dood ook een verlossing zijn na een zeer zwaar en pijnlijk ziekbed, vooral ook als je weet dat je daarna zal opstaan in een nieuw en eeuwig leven zonder zonde en ziekte (Lazarus, Luc 16,25). Sommige mensen verlangen er ook naar, om na dit leven op te kunnen staan in een nieuw leven.
Laatst aangepast door
|
HARALD285
|
op maandag 7 december 2009, 22:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:01
|
|
|
HENK710 schreef: | Nu hoorde ik dat hij zich net heeft aangemeld voor CM | Dat geeft niks hij is ervan op de hoogte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RUDOLF510
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:07
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik zal nog ff een setje melden :
ik heb een relatie met iedereen die ook in God gelooft...
WE ZIJN BROEDERS EN ZUSTERS
denk hier eens over na |
Mooi gesproken Broeder, helemaal mee eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:11
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Dat geeft niks hij is ervan op de hoogte |
Je hebt het jezelf dus al verteld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMILEY462
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik ben blond....
....is mijn pc nu besmet met het virus? |
ja wie weet je pc, en als je vannacht wakker word gillend en je roept om mij dan heb jij het virus ook.
slaap lekker straks he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:14
|
|
|
Jolan
Wellicht heb je nog wat sneeuwpoppen om de kerstversiering hier nog ver op te fleuren? Want die zoekt ze ook nog steeds naast al die sneeuwpoppen die ze al heeft verzameld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:14
|
|
|
SMILEY462 schreef: | ja wie weet je pc, en als je vannacht wakker word gillend en je roept om mij dan heb jij het virus ook.
slaap lekker straks he.... |
Uche uche
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:17
|
|
|
HENK710 schreef: | Je hebt het jezelf dus al verteld? |
ben de eerlijkheid zelfe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:18
|
|
|
MIJN KIND Je kent mij misschien niet, maar Ik weet alles over je ~Ik weet wenneeer je zit en wanneer je weer opstaat~ Zelfs je haren op je hoofd zijn geteld~ Voordat je verwekt werd, kende Ik je al~ Nog voordat Ik deze wereld maakte, koos Ik je al uit~ Jebent geen vergissing~ Ik bepaalde je geboorte en waar je zou leven~ Je bent prachtig gemaakt~ Ik heb je gemaakt in de buik van je moeder~ Ik ben niet ver weg maar dichtbij~ Mijn verlangen is om je te overladen met Mijn Liefde~ Ik geef je veel meer dan een aardse vader of moeder zou kunnen~ Want Ik ben de perfecte Vader~ Al het goede dat je ontvangt komt uit Mijn hand~ Mijn plan voor jouw toekomst si altijd vol hoop geweest~ Want Ik hou van jou Met een eeuwigdurende Liefde~ Ik denk ontelbaar veel aan je~ Ik zal nie stoppen met het goede voor je te doen~ Want je bent Mijn kostbaarste bezit~ Met Mijn hele hart en ziel verlang Ik er naar om je te bevestigen~ En ik wil je grote en verbazingwekkende dingen laten zien~ Als je Mij met je hele hart zoekt, zal je Mij vinden~ Ik kan oneindig veel meer voor je doen dan dat je ooit kunt beseffen~ Ik ben diegene die je het meest aanmoedigt` En Ik ook de Vader die je troost in al je verdriet~ Op een dag zal Ik alle pijn die je op deze wereld hebt geleden, wegnemen~ Ik ben je Vader en Ik hou net zoveel van jou als van Mijn Zoon Jezus~ Want in Jezus heb Ik Mijn Liefde voor jou laten zien~ Hij kwam om te laten zien dat ik aan jouw kant, en niet tegenover je , sta~ Jezus stierf zodat wij wer bij elkaar kunnen komen~ Ik gaf alles op waar Ik van hield, zodat Ik misschien jouw liefde zou winnen~ Als je Jezus verwelkomt, ontvang je Mij ook~ En niets zal je ooit nog scheiden van Mijn liefde~ Kom Thuis en ik geef het grootste feest dat je ooit beleefd hebt~ Ik ben altijd Vader geweest en Ik zal altijd Vader blijven.
Mijn vraag is: Wil jij Mijn kind zijn?
Ik wacht op je,
Je Vader, Almachtig God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMILEY462
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:18
|
|
|
HENK710 schreef: | Uche uche |
als ik sommige foto's zie denk ik wel es wat voor virus zit daar dan....
onee ik zag mezelf, sorry ik heb het al verstuurd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMILEY462
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:23
|
|
|
voor dat ik begin, laat het duidelijk zijn 50 cent is niet veel, maar als je bij de benzinepomp al geld moet gaan betalen om een beetje lucht in je banden te doen is het wel heel zielig gesteld, bij wie? de shell de s dr voor weg maar vanaf nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:25
|
|
|
SMILEY462 schreef: | voor dat ik begin, laat het duidelijk zijn 50 cent is niet veel, maar als je bij de benzinepomp al geld moet gaan betalen om een beetje lucht in je banden te doen is het wel heel zielig gesteld, bij wie? de shell de s dr voor weg maar vanaf nu |
Niet al te l*llig bedoeld maar bij elk tankstation betaal je al voor lucht en is ook al een jaar of wat zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | I went to the Lords clinic, to have my routine check-up and it confirmed I was ill;
when Jezus took my blood pressure, He saw I was low in tenderness the thermometer registered 40' of anxiety...
He ran an electrocardiogram and found that I needed several "love-bypasses" since my arteries were blocked with loneliness and could not provide for an empty heart.
I went to orthopedics; I could not walk by my brothers side and I could nog hug my friends, dince I had factured myself when tripping with envy. he also found, that I was short sighted since I could not see beyond the short comings of my brothers and sisters.
when I complained about deafness the diagnosis was that I had stopped listening to Jezus voice talking to me on daily basis.
for all of that, Jezus gave me a free consultation thanks to His mercifulness; so my pledge is to, only I leave this clinic, only take the natureal remedies He described in His words of truth; - every morning take a full glass of gratitude - when getting to work, take one spoon of peace every hour, take one pill of patience, one cup of brotherhood, and one glass of humility. - when getting home, take one dose of love - when getting to bed, take two caplets of clear consicience - do not give into sadness or desparation, for what you're going through today;
God knows how you feel; God knows exactly and with perfection what is being allowed to happen to you in your life at this percise moment. Gods purpose for you is simply perfect. He wants you to show you things that only you can understand by living what you are living, and by being in the place you are right now.
may God give you; - for every storm a rainbow, - for every tear an smile - for every care an promise - and a blessing in each trial - for every problem life sends a faitfull friend to share... for every sigh a sweet song and an answer for each prayer..... |
Hannah wat mooi!!! Als ik, wij dit allemaal zouden doen elke dag, dan zou de wereld er toch anders uitzien. Bedacht Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMILEY462
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:30
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Niet al te l*llig bedoeld maar bij elk tankstation betaal je al voor lucht en is ook al een jaar of wat zo |
waar ik altyd tank niet, alleen die was vandaag defect, maar blijf het idioot vinden, voor lucht!!! en nog even nu ik toch bezig ben, op stations moet je roken bij een paal en je mag dr niet verder dan een meter vanaf gaan staan....er dr zijn dr die dat controleren, soms ga ik terwijl ik helemaal niet met de trein weg hoef dr expres staan.....nee ik spoor niet maar ben gelukkig niet de enige
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK546
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:36
|
|
|
Goed bezig Lepeltje
Ik heb aankomend weekend een date met een meisje dat ik hier via CM heb leren kennen. De klik is er al nu de vlinders nog
Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMILEY462
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:39
|
|
|
ERIK546 schreef: | Goed bezig Lepeltje
Ik heb aankomend weekend een date met een meisje dat ik hier via CM heb leren kennen. De klik is er al nu de vlinders nog
Gods zegen |
afspreken in de vlindertuin in Emmen.....succes verzekerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:46
|
|
|
SMILEY462 schreef: | nou hier dan iets om over te discuseren, en niet zeuren o wat een lang stuk, dan bedenk je zelf maar wat ipv zeuren
Mexicaanse griep, feit of fabel? Wat is er nou wel of niet waar van al die verhalen over vaccins tegen de Mexicaanse griep. RTL Nieuws duikt in de feiten. MEXICAANSE GRIEP, FEIT OF FABEL? Foto
1. In de vaccins tegen de Mexicaanse griep zit een stof die gevaarlijk is voor gezondheid Het meest omstreden is de stof thiomersal die in de vaccins wordt gebruikt. Dit bestanddeel wordt aan de Mexicaanse-griepvaccins toegevoegd om te voorkomen dat er schimmels of bacteriën groeien in de flacons nadat ze zijn aangeprikt. Thiomersal wordt al sinds de jaren 30 in vaccins gebruikt als conserveringsmiddel. In de jaren 70 ontstond er discussie over het middel vanwege zorgen over de giftigheid van één van de bestanddelen van thiomersal: kwik. Deze stof wordt in het lichaam omgezet in ethylkwik. Volgens het RIVM is daar de angst ontstaan: ethylkwik lijkt qua naam namelijk sterk op het schadelijke methylkwik (dat onder meer in vissen en bij milieuverontreinigingen wordt aangetroffen). Deze vrees over het gebruik van thiomersal heeft ertoe geleid dat de stof niet wordt gebruikt in vaccins als dat mogelijk is. Bij sommige vaccins is het gebruik van thiomersal echter onvermijdelijk. Vanwege de angst bij het (Amerikaanse) publiek dat vaccinaties kunnen leiden tot autisme, ADHD, spraakstoornissen of taalachterstand zijn er de afgelopen jaren tal van onderzoeken gedaan naar de schadelijkheid van ethylkwik. In deze studies is geen enkele aanwijzing gevonden voor een verband tussen thiomersal en neurologische aandoeningen. Op internet wordt soms beweerd dat het gebruik van thiomersal in Nederland verboden is. Dat is dus ook niet waar.
reactie Solafide
Ik ben nu ingeent tegen de Mexiacaanse griep en heb dus 2 prikken gehad en voel me opperbest. totaal geen problemen.
In iedere injectie kan wel een middel zitten, waar een bepaald individu niet tegen bestand is.
In ieder geval was mijn overweging om me wel te laten vaccineren, dat ik de kans op complicaties van de injecties kleiner vond, dan de kans deze Mex. griep op te lopen Daar had ik nou echt geen zin in .
Sommige mensen kunnen ook totaal niet tegen wespen of bijensteken. (Krijgen daar bijv. een gezwollen keel door.) Ook heb ik daar gelukkig totaal geen problemen mee. Een keer bij het grasmaaien van mijn land, heb ik eens het ongeluk gehad om over een wespennest in de grond te rijden en had niets in de gaten, alleen dan, dat ik vond dat er nogal wat insecten rond mijn grasmaaier vlogen. Toen ik nogmaals over het nest ging, attaqueerden deze lieve diertjes mij . Ik kreeg een hele zwerm wespen plotseling op me af en heb toen maar de benen genomen. Kon echter niet verhinderen, dat er behoorlijk wat wespen onder mijn kleding waren gekomen en ik meer dan tien wespensteken kon tellen ´s avonds . Geen greintje last echter, gelukkig. Het jeukte echter wel behoorlijk een tijdje .
2. In Duitsland worden ambtenaren en militairen met een beter vaccin ingeënt dan het gewone volk De Duitsers worden ingeënt met het vaccin Pandemrix van fabrikant Glaxo Smith Kline. Deze vaccins zijn door het Duitse ministerie van Volksgezondheid besteld. Daarnaast heeft het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken 200.000 vaccins van fabrikant Baxter besteld, Celvapan, voor ambtenaren en militairen. Al snel ging in Duitsland het gerucht dat het vaccin voor ambtenaren en militairen beter en veiliger zouden zijn. Dat is niet waar. In totaal zijn er drie vaccins goedgekeurd voor gebruik in Europa. Celvapan en Pandemrix horen daarbij. Het zijn verschillende vaccins, maar beide vaccins zijn door de EMEA, het Europees geneesmiddelenbureau, positief beoordeeld. Celvapan is niet beter of veiliger dan de andere vaccins. De Duitse regering geeft toe dat het niet handig was om twee verschillende bestellingen te doen. Er is slecht gecommuniceerd tussen de twee ministeries.
reactie Solafide
Ik heb geen last gehad van het "gewone volk vaccin"
3. De vaccins tegen de Mexicaanse griep zijn niet getest De vaccins tegen Mexicaanse griep (H1N1) zijn ontwikkeld op basis van een modelvaccin. Dit modelvaccin is in 2005 ten tijde van de gevreesde vogelgriep ontwikkeld. Voor het maken van dit modelvaccin is dat virus gebruikt. Het modelvaccin is uitgebreid getest. Voor een vaccin tegen de Mexicaanse griep is alleen het virusdeel van het vaccin aangepast. Het vogelgriepvirus is dus vervangen voor het Mexicaanse-griepvirus. Het aangepaste vaccin is net als andere vaccins onderworpen aan allerlei studies en testen. Het vaccin is getest op dieren en op, een beperkte, groep mensen. Het vaccin is niet getest op kinderen en zwangere vrouwen, maar veel bestanddelen van het vaccin zitten ook in andere vaccins waar al miljoenen mensen mee gevaccineerd zijn. De European Medicines Agency (EMEA) ziet erop toe dat het vaccin voldoet aan strenge veiligheidseisen. Het vaccin tegen de Mexicaanse griep (H1N1) is geregistreerd en daarmee goedgekeurd voor gebruik.
4. De vaccins tegen Mexicaanse griep zijn gevaarlijk voor zwangere vrouwen en hun ongeboren kind Voor alle drie de vaccins geldt dat de beschikbare informatie over de vaccins zeer beperkt is. De vaccins zijn niet getest op zwangere vrouwen. Ervaringen met bestanddelen van de vaccins en ervaringen met andere vaccins waar (deels) dezelfde bestanddelen inzitten, hebben geen reden tot bezorgdheid opgeleverd. Ook zijn de vaccins getest op zwangere dieren. Ook dat leverde geen reden tot bezorgheid op. Er wordt dus vanuit gegaan dat de vaccins veilig zijn. Om het zekere voor het onzekere te nemen wordt het vaccin niet gegeven in de eerste 13 weken van de zwangerschap, wanneer de organen van de foetus zich vormen. De veiligheid van het vaccin voor zwangere vrouwen zal scherp gemonitord worden.
reactie Solafide:
M.i. is het vaccin alleen maar gevaarlijk voor baby's, die slechts een paar maanden oud zijn, omdat zij nog niet voldoende antistoffen in hun lichaam hebben kunnen opbouwen.
5. In Zweden zijn mensen overleden nadat ze het vaccin tegen de Mexicaanse griep hebben gekregen In Zweden worden al enkele weken mensen ingeënt tegen de Mexicaanse griep. Er zijn 1,3 miljoen vaccins afgeleverd. Zweden gebruikt Pandemrix, het vaccin van Glaxo Smith Kline. Bij de Zweedse Medical Products Agency (MPA), de instantie die in Zweden geneesmiddelen controleert en onderzoekt, zijn tot eind oktober enkele honderden meldingen van bijwerkingen binnengekomen. In verreweg de meeste gevallen gaat het om lichte bijwerkingen als roodheid en zwellingen op de plek van de inenting, duizeligheid en misselijkheid. Dit zijn bekende bijwerkingen van griepvaccins, die ook vermeld worden in de bijsluiter van Pandemrix. In 20 gevallen werd melding gedaan van ernstige bijwerkingen. In 15 gevallen ging het om een allergische reactie op een van de bestanddelen van het vaccin. Na behandeling zijn deze mensen allemaal hersteld. Er zijn bij de Medical Products Agency vijf meldingen binnengekomen van overlijden na vaccinatie. Het gaat om drie mensen van 74 jaar of ouder en twee mensen tussen de 54 en 65 jaar. Alle vijf hadden ze chronische aandoeningen en gebruikten ze medicijnen. Ze overleden twaalf uur tot vier dagen na inenting. De MPA onderzoekt of het overlijden een verband heeft met het vaccin. Op één overledene is inmiddels autopsie gedaan. Deze persoon had last van aderverkalking en had daardoor eerder al hartaanvallen gehad. Een verband met het vaccin is niet aangetoond. Voor de andere vier overledenen is het onderzoek nog niet afgerond, maar volgens de MPA is er op dit moment geen enkele aanwijzing om een verband te vermoeden. De MPA benadrukt dat er in Zweden normaliter dagelijks 200 tot 250 mensen overlijden, voor het grootste deel ouderen met medische complicaties.
reactie van Solafide:
ik hoor alleen maar over de radio, dat het aantal ziektemeldingen afneemt. Er is inmiddels ook al een zeer groot leger mensen gevaccineerd nu. Dus het schijnt toch een goede werking te hebben.
helemaal gelezen? dan kan de discusie nu losbranden |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK546
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:53
|
|
|
Quote: | afspreken in de vlindertuin in Emmen.....succes verzekerd |
Is die dan ook 's avonds geopend Smiley?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 22:58