Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 16:07
|
|
|
INKA401 schreef: | mijn abbo verloopt eerdaags ... héllúúp .... |
Wat valt er te helpen...je komt toch wel weer terug. Is het niet meteen dan wel na een tijdje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:25
|
|
|
HENK710 schreef: | Wat valt er te helpen...je komt toch wel weer terug. Is het niet meteen dan wel na een tijdje |
heeeey henk ... naar de kapper geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:17
|
|
|
INKA401 schreef: | heeeey henk ... naar de kapper geweest? |
Beetje oplette Inka hij heb zijn haar der al vele maanden der af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 00:18
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Beetje oplette Inka hij heb zijn haar der al vele maanden der af |
maanden? ... sorry ... heb niet zoveel tijd meer voor cm ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:12
|
|
|
INKA401 schreef: | maanden? ... sorry ... heb niet zoveel tijd meer voor cm ... |
Nou vooruit Het is je vergeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:58
|
|
|
INKA401 schreef: | heeeey henk ... naar de kapper geweest? |
Tja, het zijn maar haren he Je weet wel...die vos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:03
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja, het zijn maar haren he Je weet wel...die vos |
ik snap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:03
|
|
|
INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
SUSANNAH457 schreef Bijzonder Inez... en spannend misschien wel.... dat houd je vast wel langer vol dan... hi...
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:08
|
|
|
INEZ910 schreef: | INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
SUSANNAH457 schreef Bijzonder Inez... en spannend misschien wel.... dat houd je vast wel langer vol dan... hi...
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst |
Het ga je goed meis, enneh...tot ziens he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:08
|
|
|
INEZ910 schreef: | INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst |
Heb een heerlijke tijd daar!! Hartelijke groet van mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 21:54
|
|
|
blief dan maor lekker in t grunneger laand ....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 10 juni 2010, 00:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 21:54
|
|
|
Voor jou ook Inez... En veel plezier in Sud Afrika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|