Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 16:10
|
|
|
[quote=LEANNE226]Yep Maris,maar wel heeeeeel romantisch en een tikkie..........euh....... [/quoteondeugend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 16:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | bij de calvijn test kwam ik uit op 75%
ik ben dus een fundamentalistische calvinist die het katholisisme moet gaan aanhangen? |
Mijn advies is om dan Jezuïet te worden. De calvinisten onder de RK religieuze ordes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 18:00
|
|
|
IMRE695 schreef: | Mijn advies is om dan Jezuïet te worden. De calvinisten onder de RK religieuze ordes! |
ik weet het niet meer of zal ik maar b.....t worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 22:44
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ik heb de funditest van Trouw ook even gedaan... 43%... Viel me eigenlijk een beetje tegen... ik had mezelf fundamentalistischer ingeschat... |
Ik had ook 43% score, zouden jij en ik de vragen allemaal hetzelfde beantwoord hebben??? (op de keuze tussen man en vrouw na )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:32
|
|
|
HARALD285 schreef: | Ik had ook 43% score, zouden jij en ik de vragen allemaal hetzelfde beantwoord hebben??? (op de keuze tussen man en vrouw na ) |
Haha... wie weet...
Ik heb er nog 'ns over nagedacht waarom m'n score lager was dan ik had verwacht. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk teveel aan het relativeren ben gegaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 00:14
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Haha... wie weet...
Ik heb er nog 'ns over nagedacht waarom m'n score lager was dan ik had verwacht. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk teveel aan het relativeren ben gegaan... |
Doe hem dan nog eens een keer maar dan zonder relativeren, misschien haal je de 100% score dan wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 00:16
|
|
|
HARALD285 schreef: | Doe hem dan nog eens een keer maar dan zonder relativeren, misschien haal je de 100% score dan wel |
Ben je mal zeg.... Ik heb 'm idd nog een keer gedaan en kwam uit om 61% geloof ik... Dus ja, dan ben ik toch nog wat fundamentalistischer dan Thomas...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 00:17
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik hou de uitslag graag even voor mezelf. |
Ik had een score van 71 %
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:47
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Haha... wie weet...
Ik heb er nog 'ns over nagedacht waarom m'n score lager was dan ik had verwacht. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk teveel aan het relativeren ben gegaan... |
Wat is er erg aan die lagere score? Diverse onderzoekers hebben al geroepen dat zelfs Calvijn zeer slecht uit de Calvijntest zou komen en dus absoluut niet calvinistisch zou zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 11:23
|
|
|
HENK710 schreef: | Wat is er erg aan die lagere score? Diverse onderzoekers hebben al geroepen dat zelfs Calvijn zeer slecht uit de Calvijntest zou komen en dus absoluut niet calvinistisch zou zijn | Calvinistisch heeft ook een negatieve klank gekregen met diverse invulling he. Calvijn dacht en leefde frivoler dan veel van zijn volgelingen.
Zelfs Marx zei het ook al van zichzelf zei: Ik ben geen marxist.
Thomas, meer calvinist dan hij soms wil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 11:36
|
|
|
HENK710 schreef: | Wat is er erg aan die lagere score? Diverse onderzoekers hebben al geroepen dat zelfs Calvijn zeer slecht uit de Calvijntest zou komen en dus absoluut niet calvinistisch zou zijn |
Over de Calvijntest was ik wel tevreden... Alleen bij de fundi-test had ik een lagere score dan verwacht... Dat wordt pas 'erg' als je veel waarde aan zo'n test hangt... Het kan een leuke indicatie zijn, maar het is en blijft slechts een test...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:10
|
|
|
ik kom ook uit op een score van 55 lies, terwijl ik wel een 75 verwacht had; t is grappig om even die test te maken, maar meer waarde heeft het niet voor me eigenlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik kom ook uit op een score van 55 lies, terwijl ik wel een 75 verwacht had; t is grappig om even die test te maken, maar meer waarde heeft het niet voor me eigenlijk. |
Ik heb tijden geleden die test ook gedaan en kan me nog herinneren dat ik er vrij calvinistisch uitkwam terwijl ik zelf vind dat ik wel ruimdenkend ben..... Heb ik nu geen inzicht in mezelf of klopt de test niet dacht ik ? Ik hoorde van mijn omgeving dat ik toch best wel wat calvinistische trekjes heb........zo zie je maar...een goede hervormde opvoeding verloochent zich nooit....
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:46
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ben je mal zeg.... Ik heb 'm idd nog een keer gedaan en kwam uit om 61% geloof ik... Dus ja, dan ben ik toch nog wat fundamentalistischer dan Thomas... |
Mal ben ik niet, tenminste niet voor zover ik weet
Maar de tweede keer heb je hem sneller gedaan als de eerste keer? de eerste keer was bedachtzamer?
Net trouwens de C-test gedaan, de score was 61% Ik ben vrij normaal dus
(denk ik )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 13:15
|
|
|
HARALD285 schreef: | Mal ben ik niet, tenminste niet voor zover ik weet
Maar de tweede keer heb je hem sneller gedaan als de eerste keer? de eerste keer was bedachtzamer?
Net trouwens de C-test gedaan, de score was 61% Ik ben vrij normaal dus
(denk ik ) |
Da's wel heel toevallig... mijn C-score was ook 61%... Oh nee, toch niet... bijna 61%... Pfff...
Je moest 'ns weten hoe bedachtzaam ik kan zijn...
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op woensdag 5 mei 2010, 13:22
|
|
Naar boven |
|
|