ChristianMatch

Forum

Rekkelijken en preciezen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 16:10

[quote=LEANNE226]Yep Maris,maar wel heeeeeel romantisch en een tikkie..........euh....... Knipoog smiley[/quoteondeugend? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 16:46

MARISKA601 schreef:
bij de calvijn test kwam ik uit op 75%

ik ben dus een fundamentalistische calvinist die het katholisisme moet gaan aanhangen? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Mijn advies is om dan Jezuïet te worden. De calvinisten onder de RK religieuze ordes! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 18:00

IMRE695 schreef:
Mijn advies is om dan Jezuïet te worden. De calvinisten onder de RK religieuze ordes! Knipoog smiley Lachende smiley

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

ik weet het niet meer
of zal ik maar b.....t worden? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD285

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 22:44

LIESBETH326 schreef:
Ik heb de funditest van Trouw ook even gedaan... 43%... Viel me eigenlijk een beetje tegen... ik had mezelf fundamentalistischer ingeschat... Knipoog smiley

Ik had ook 43% score, zouden jij en ik de vragen allemaal hetzelfde beantwoord hebben??? (op de keuze tussen man en vrouw na Clown smiley Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:32

HARALD285 schreef:
Ik had ook 43% score, zouden jij en ik de vragen allemaal hetzelfde beantwoord hebben??? (op de keuze tussen man en vrouw na Clown smiley Knipoog smiley )

Haha... wie weet... Knipoog smiley

Ik heb er nog 'ns over nagedacht waarom m'n score lager was dan ik had verwacht. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk teveel aan het relativeren ben gegaan...
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD285

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 00:14

LIESBETH326 schreef:

Ik heb er nog 'ns over nagedacht waarom m'n score lager was dan ik had verwacht. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk teveel aan het relativeren ben gegaan...

Doe hem dan nog eens een keer maar dan zonder relativeren, misschien haal je de 100% score dan wel Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 00:16

HARALD285 schreef:
Doe hem dan nog eens een keer maar dan zonder relativeren, misschien haal je de 100% score dan wel Engeltje smiley

Ben je mal zeg....
Ik heb 'm idd nog een keer gedaan en kwam uit om 61% geloof ik... Dus ja, dan ben ik toch nog wat fundamentalistischer dan Thomas... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 00:17

MARIJAN072 schreef:
Ik hou de uitslag graag even voor mezelf. Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Twijfelende smiley Lachende smiley

Ik had een score van 71 %
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:47

LIESBETH326 schreef:

Wat is er erg aan die lagere score? Diverse onderzoekers hebben al geroepen dat zelfs Calvijn zeer slecht uit de Calvijntest zou komen en dus absoluut niet calvinistisch zou zijn Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 11:23

HENK710 schreef:
Wat is er erg aan die lagere score? Diverse onderzoekers hebben al geroepen dat zelfs Calvijn zeer slecht uit de Calvijntest zou komen en dus absoluut niet calvinistisch zou zijn Clown smiley
Calvinistisch heeft ook een negatieve klank gekregen met diverse invulling he. Calvijn dacht en leefde frivoler dan veel van zijn volgelingen.

Zelfs Marx zei het ook al van zichzelf zei: Ik ben geen marxist.

Thomas, meer calvinist dan hij soms wil.
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 11:36

HENK710 schreef:

Over de Calvijntest was ik wel tevreden... Alleen bij de fundi-test had ik een lagere score dan verwacht...
Dat wordt pas 'erg' als je veel waarde aan zo'n test hangt... Het kan een leuke indicatie zijn, maar het is en blijft slechts een test...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:10

ik kom ook uit op een score van 55 lies, terwijl ik wel een 75 verwacht had; t is grappig om even die test te maken, maar meer waarde heeft het niet voor me eigenlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:17

HANNAH810 schreef:
ik kom ook uit op een score van 55 lies, terwijl ik wel een 75 verwacht had; t is grappig om even die test te maken, maar meer waarde heeft het niet voor me eigenlijk.

Ik heb tijden geleden die test ook gedaan en kan me nog herinneren dat ik er vrij calvinistisch uitkwam Verraste, verbaasde smiley terwijl ik zelf vind dat ik wel ruimdenkend ben.....
Heb ik nu geen inzicht in mezelf of klopt de test niet dacht ik ?
Ik hoorde van mijn omgeving dat ik toch best wel wat calvinistische trekjes heb........zo zie je maar...een goede hervormde opvoeding verloochent zich nooit....

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD285

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:46

LIESBETH326 schreef:
Ben je mal zeg....
Ik heb 'm idd nog een keer gedaan en kwam uit om 61% geloof ik... Dus ja, dan ben ik toch nog wat fundamentalistischer dan Thomas... Knipoog smiley

Mal ben ik niet, tenminste niet voor zover ik weet Knipoog smiley

Maar de tweede keer heb je hem sneller gedaan als de eerste keer? de eerste keer was bedachtzamer?

Net trouwens de C-test gedaan, de score was 61%
Ik ben vrij normaal dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(denk ik Smiley met dichtgeplakte mond ) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 13:15

HARALD285 schreef:
Mal ben ik niet, tenminste niet voor zover ik weet Knipoog smiley

Maar de tweede keer heb je hem sneller gedaan als de eerste keer? de eerste keer was bedachtzamer?

Net trouwens de C-test gedaan, de score was 61%
Ik ben vrij normaal dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(denk ik Smiley met dichtgeplakte mond ) Knipoog smiley

Da's wel heel toevallig... mijn C-score was ook 61%... Clown smiley Oh nee, toch niet... bijna 61%... Pfff...

Je moest 'ns weten hoe bedachtzaam ik kan zijn... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LIESBETH326
op woensdag 5 mei 2010, 13:22
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3