Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 08:10
|
|
|
luitjes we gaan off topic, effe bij de les blijven. er is al een topic over de kinderdoop.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 08:24
|
|
|
MARISKA601 schreef: | luitjes we gaan off topic, effe bij de les blijven. er is al een topic over de kinderdoop. |
off topic= :-
misschien een verkeerde uitleg?
Laatst aangepast door
|
MARGREET933
|
op donderdag 15 juli 2010, 08:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 08:27
|
|
|
MARGREET933 schreef: | off topic= |
een gespreksonderwerp op het forum wordt een topic genoemd margreet, dit onderwerp gaat over (on)aardig met elkaar omgaan, en een ander onderwerp gaat over kinderdoop. op dit moment wordt er doorgediscuseerd over kinderdoop, terwijl dat op een andere pagina thuishoort; we dwalen van het onderwerp af; oftewel; we gaan off topic. dat is wat mariska probeert duidelijk te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 14:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een gespreksonderwerp op het forum wordt een topic genoemd margreet, dit onderwerp gaat over (on)aardig met elkaar omgaan, en een ander onderwerp gaat over kinderdoop. op dit moment wordt er doorgediscuseerd over kinderdoop, terwijl dat op een andere pagina thuishoort; we dwalen van het onderwerp af; oftewel; we gaan off topic. dat is wat mariska probeert duidelijk te maken. |
oke, en bedankt voor de juiste uitleg lieve HANNAH. hier kan ik wat mee, ik ben ook maar een beginneling, maar ik wil toch nog even kwijt, niet discusseren daar over, dat ik 2 keer ben gedoopt, als baby (r.k.) deed mijn mam's en pap's=goed bedoeld, maar ik weet er niet's van ook geen foto's.
en als volwassen toen ik zelf de KEUZE kon maken, was moeder 71 en 't fantastisch voor mij vond, en ik 45 jaar was toen ik tot bekering kwam, en een weder-om geboorte mee mocht maken, toen kreeg ik een LEVENDE relatie met de Here Jezus='n ontmoeting met de Levende God! daarvoor leefde HIJ niet voor mij, en ben toen pas GERED voor het EEUWIGE Leven in HEM= alleen maar GENADE! (dat = mijn belevenis, en zo werkt de HERE onze GOD door een ieder persoonlijk heen) A.U.B. niet over in discussie gaan of met 'n vertrouwd iemand, jou dierbaren b.v het kan zo verkeerd over komen.
En JEZUS CHRISTUS is alleen maar LIEFDE HIJ kon niet ander's voor ons mensdom............................................................................................! HANNAH ik ga nu maar stoppen want ik kan er wel een heel boek over schrijven, wat ik niet gaan doen, dat moet de HERE mij eerst maar duidelijk maken. SHALOM= mijn afscheid's groet voor jou, en nogmaals bedankt= at ent hoor.
Laatst aangepast door
|
MARGREET933
|
op donderdag 15 juli 2010, 14:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:48
|
|
|
MARGREET933 schreef: off topic=
HANNAH810 schreef: | een gespreksonderwerp op het forum wordt een topic genoemd margreet, dit onderwerp gaat over (on)aardig met elkaar omgaan, en een ander onderwerp gaat over kinderdoop. op dit moment wordt er doorgediscuseerd over kinderdoop, terwijl dat op een andere pagina thuishoort; we dwalen van het onderwerp af; oftewel; we gaan off topic. dat is wat mariska probeert duidelijk te maken. |
Zou ze met een HBO opleiding zelf niet weten wat off topic is " (voorbeeld van onaardig gedoe in de chat en op het forum)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 15 juli 2010, 15:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:50
|
|
|
blijkbaar niet...misschien een beetje digibeet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:50
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | MARGREET933 schreef: off topic=
Zou ze met een HBO opleiding zelf niet weten wat off topic is " (voorbeeld van onaardig gedoe in de chat en op het forum)
.. |
Je bent gewoon gepikeerd omdat je buiten dr doelgroep valt Cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je bent gewoon gepikeerd omdat je buiten dr doelgroep valt Cross | [
Ik voel een koppelpoging opkomen, negeren of er iets mee doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:02
|
|
|
CARIN303 schreef: | [
Ik voel een koppelpoging opkomen, negeren of er iets mee doen? |
Altijd iets mee doen!!!(zolang je mij niet bedoelde.......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:04
|
|
|
CARIN303 schreef: | [
Ik voel een koppelpoging opkomen, negeren of er iets mee doen? |
Ik ga alleen voor 48 -/- (kinderen geen bezwaar.... )
en lengte 165 cm +/+
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 15 juli 2010, 16:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik ga alleen voor 48 -/- (kinderen geen bezwaar.... )
en lengte 165 cm +/+
.. |
Hè wat jammer Cross.....zag een leuk setje in gedachten! Misschien je idealen bijstellen? Hoe was het ook alweer met die fiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:33
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hè wat jammer Cross.....zag een leuk setje in gedachten! Misschien je idealen bijstellen? Hoe was het ook alweer met die fiets |
Die hadden ze toch gejat van centraal?
Overigens, ik vind de forumproblemen wel steeds vreemder worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:33
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hè wat jammer Cross.....zag een leuk setje in gedachten! Misschien je idealen bijstellen? Hoe was het ook alweer met die fiets |
Wie is die ouwe fiets dan Carin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wie is die ouwe fiets dan Carin? |
Rustig.......ik koppel jou niet aan Cross, zo`n jonge frisse meid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:39
|
|
|
Whoops Cross......bedoel het niet persoonlijk hoor, jij bent vast ook nog fris en zo
Oh..ik en mn grote mond ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:40
|
|
|
CARIN303 schreef: | Rustig.......ik koppel jou niet aan Cross, zo`n jonge frisse meid |
Dan is het goed,ik wil graag jong en onbedorven blijven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:41
|
|
|
CARIN303 schreef: | Rustig.......ik koppel jou niet aan Cross, zo`n jonge frisse meid |
Je maakt een spelfout Carin, het moet zijn "jonge" Friese meid ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:43
|
|
|
CARIN303 schreef: | Whoops Cross......bedoel het niet persoonlijk hoor, jij bent vast ook nog fris en zo
Oh..ik en mn grote mond ook |
Dat van die grote mond viel me vrijdagavond al op, de mannen hadden last met de sigaren in tegenstelling tot jij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dan is het goed,ik wil graag jong en onbedorven blijven....... |
Geen zorgen , zo kom je ook helemaal op me over hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:49
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je maakt een spelfout Carin, het moet zijn "jonge" Friese meid ?? |
Fries? En ik als Groninger? Zie je dat het best kan! Respect man....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:52
|
|
|
CARIN303 schreef: | Fries? En ik als Groninger? Zie je dat het best kan! Respect man.... |
Zolang als bij jou de rook nog uit je oren komt, neem ik jou niet serieus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:55
|
|
|
CARIN303 schreef: | Geen zorgen , zo kom je ook helemaal op me over hoor |
Ach,als de mannen er maar intrappen he.......
Ik ga nu braaf mijn huishoudelijke taken op mij nemen en de kinderen een heerlijke doch voedzame maaltijd voorzetten......onder het nuttigen van deze lekkernijen zullen wij ons onderhouden over de zin des levens en na afloop gezamelijk de afwaskwast ter hand nemen.....
Genoeg onzin,ik ga mijn pubers uit elkaar rukken zolang er geen gewonden zijn gevallen(ze schreeuwen allebei nog dus het valt mee) en stuur de auto richting mc donalds.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:44
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 15 juli 2010, 22:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ach,als de mannen er maar intrappen he.......Ik ga nu braaf mijn huishoudelijke taken op mij nemen en de kinderen een heerlijke doch voedzame maaltijd voorzetten......onder het nuttigen van deze lekkernijen zullen wij ons onderhouden over de zin des levens en na afloop gezamelijk de afwaskwast ter hand nemen.....
Genoeg onzin,ik ga mijn pubers uit elkaar rukken zolang er geen gewonden zijn gevallen(ze schreeuwen allebei nog dus het valt mee) en stuur de auto richting mc donalds....... |
Wat heerlijk zo`n model gezin. Zingen jullie psalmen onder de afwas of liederen van Joh. de Heer? Mag ik dan een keer bij je aanschuiven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:52
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat heerlijk zo`n model gezin. Zingen jullie psalmen onder de afwas of liederen van Joh. de Heer? Mag ik dan een keer bij je aanschuiven? |
Wat ouderwets ..... ze gaan voor Opwekkingliederen natuurlijk .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:53
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat heerlijk zo`n model gezin. Zingen jullie psalmen onder de afwas of liederen van Joh. de Heer? Mag ik dan een keer bij je aanschuiven? |
tweestemmig en in canon, wedden, net zoals wij vroeger aan de afwas thuis......pfffffffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:57
|
|
|
MIEKE364 schreef: | tweestemmig en in canon, wedden, net zoals wij vroeger aan de afwas thuis......pfffffffffff |
De afwas doen met je kinderen is al een erg ouderwets gegeven geloof ik....... Onder de discussie wie de vaatwasser in en uit moet ruimen hoef je niet te zingen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 23:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat ouderwets ..... ze gaan voor Opwekkingliederen natuurlijk ..... |
die goeie oude tijd was zo slecht nog niet he niet iedere vernieuwing is een verbetering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 23:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De afwas doen met je kinderen is al een erg ouderwets gegeven geloof ik....... Onder de discussie wie de vaatwasser in en uit moet ruimen hoef je niet te zingen....... |
onder de twaalf vinden ze 't nog wel een uitdaging, soms, als er een beloninkje aan vast zit wordt de kans groter.
Mijn zoon en schoondochter wassen nog af met de hand, scheelt veel kosten en ruimte in de keuken etc. Ze bespreken de wereld en wat al niet, heb ze nog niet horen zingen maar wat scheelt het?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 23:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | die goeie oude tijd was zo slecht nog niet he niet iedere vernieuwing is een verbetering |
Te weinig gegeten Pieter, je hapt zo .....
|
|
Naar boven |
|
|