Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:44
|
|
|
HENK710 schreef: | Die kun je ook op MP zetten... ...of in de sloot/vijver bij je om de hoek uitzetten |
ik heb er wel eens paar in een vijver in de buurt gedaan. ze deden t best goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 23:33
|
|
|
Dit topic is om even te kunnen/mogen z......., toch???? Komtie: Vissers, jullie moeten je schamen Dat vlees is niet om aan de vissen te voeren, dat KAN toch niet?? Kan toch niet op een chr. site
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 12:05
|
|
|
ik heb niks om over te zeuren ik heb niks om over te zanikken ik heb niks om over te zeiken
zijn er nog meer woorden met een z?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 12:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb niks om over te zeuren ik heb niks om over te zanikken ik heb niks om over te zeiken
zijn er nog meer woorden met een z? |
ik heb niks om over te zemelen ik heb niks om over te .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 14:26
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ik heb niks om over te zemelen ik heb niks om over te ..... |
Ik heb niks om over te zwijmelen en zachtkens te........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 15:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb niks om over te zwijmelen en zachtkens te........
|
tja leanne........je wilt iets om te zwijmelen en zachtkens te zuchten?? haha, ik zie je al zitten op een bankje onder de geurende appelbloesem, terwijl de hyacintjes aan je voeten hun parfum op laten stijgen.. je koppie scheef, je ogen ten hemel geslagen met smachtende blik, terwijl gij zachtkens zuchtende opwaarts droomt.....naar de vormen van de wolken; witte prinsen op witte paarden, galopperend over de blauwe hemel-vlakten om maar zo snel mogelijk neer te kunnen strijken naast leanneke onder de appelboom......
wat in t vat zit verzuurt niet leanne; ooit, op een dag......komt er een prins uit de hemel gevallen, speciaal voor jou!! (zorg wel dat je dan klaar zit om hem op te vangen, anders heb je straks nog een prins met een gebroken pootje....)
afijn; ik zwijmel maar wat.........*zucht*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 15:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja leanne........je wilt iets om te zwijmelen en zachtkens te zuchten?? haha, ik zie je al zitten op een bankje onder de geurende appelbloesem, terwijl de hyacintjes aan je voeten hun parfum op laten stijgen.. je koppie scheef, je ogen ten hemel geslagen met smachtende blik, terwijl gij zachtkens zuchtende opwaarts droomt.....naar de vormen van de wolken; witte prinsen op witte paarden, galopperend over de blauwe hemel-vlakten om maar zo snel mogelijk neer te kunnen strijken naast leanneke onder de appelboom......
wat in t vat zit verzuurt niet leanne; ooit, op een dag......komt er een prins uit de hemel gevallen, speciaal voor jou!! (zorg wel dat je dan klaar zit om hem op te vangen, anders heb je straks nog een prins met een gebroken pootje....)
afijn; ik zwijmel maar wat.........*zucht* | kalverliefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 15:43
|
|
|
nee, dat is geen prinselijke reactie daantje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 15:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, dat is geen prinselijke reactie daantje!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 16:55
|
|
|
ik heb geen tijd om te zemelen ik weet ook niks om te zemelen
nu gaat ik mezelf effe verbeteren..... mariska het is zaniken met 1 k.....
ach mariska zemel niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 17:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja leanne........je wilt iets om te zwijmelen en zachtkens te zuchten?? haha, ik zie je al zitten op een bankje onder de geurende appelbloesem, terwijl de hyacintjes aan je voeten hun parfum op laten stijgen.. je koppie scheef, je ogen ten hemel geslagen met smachtende blik, terwijl gij zachtkens zuchtende opwaarts droomt.....naar de vormen van de wolken; witte prinsen op witte paarden, galopperend over de blauwe hemel-vlakten om maar zo snel mogelijk neer te kunnen strijken naast leanneke onder de appelboom......
afijn; ik zwijmel maar wat.........*zucht* |
Ach Hannah,wat zegt gij dat schoon........en weet je,zo verkeerd heb je het niet,de appelboom klopt,het bankje.....en er naast een enorme trampoline met net om hem op te vangen Geduld!!!!!!
(ik heb de tekst aangepast want ik wist al welke reacties er zouden komen )
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 28 april 2010, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 19:01
|
|
|
Rijd ik op een wolkenloze dag op m'n witte ros het hemelgewelf langs. Kijkend naar beneden zie ik menig fruitboompje staan. Je zou door de bomen het bos niet meer zien. Maar dan word mijn aandacht getrokken door een leuk tafreeltje en ik denk laat ik dat eens van wat dichterbij bekijken. Zo op het oog heel aantrekkelijk dus daar wil ik meer van weten. Na een tijdje geobserveerd te hebben weet ik het, daar heb ik wel een gebroken pootje voor over. Dus ik laat me van m'n ros vallen recht naar beneden. Het laatste stukje denk ik nog, dat gaat zeer doen. Beneden aangekomen, staat me daar een trampoline en word ik zo weer weggekaatst. Ik probeen me nog aan een net vast te grijpen wat daar toevallig hing. Maar net gemist, en ik denk ze doen wel veel moeite, om al die kerels uit hun tuintjes te houden. Weer terug op mijn ros neem ik de schade op en bemerk ik gelukkig alleen een gekneusde rib. Maar liver een gekneusde rib als een gebroken hart. Ik rijd weer verder langs het hemelgewelf en denk aan Adam. Wat is hij een geluksvogel geweest. Het heeft hem een rib uit z'n lijf gekost maar daarvoor kreeg hij ook wat, de mooiste vrouw van de hele wereld, zo in zijn schoot geworpen. Ik voel mijn rib, en denk, volende keer toch wat voorzichtiger benaderen. .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 19:23
|
|
|
ELOY025 schreef: | Rijd ik op een wolkenloze dag op m'n witte ros het hemelgewelf langs. Kijkend naar beneden zie ik menig fruitboompje staan. Je zou door de bomen het bos niet meer zien. Maar dan word mijn aandacht getrokken door een leuk tafreeltje en ik denk laat ik dat eens van wat dichterbij bekijken. Zo op het oog heel aantrekkelijk dus daar wil ik meer van weten. Na een tijdje geobserveerd te hebben weet ik het, daar heb ik wel een gebroken pootje voor over. Dus ik laat me van m'n ros vallen recht naar beneden. Het laatste stukje denk ik nog, dat gaat zeer doen. Beneden aangekomen, staat me daar een trampoline en word ik zo weer weggekaatst. Ik probeen me nog aan een net vast te grijpen wat daar toevallig hing. Maar net gemist, en ik denk ze doen wel veel moeite, om al die kerels uit hun tuintjes te houden. Weer terug op mijn ros neem ik de schade op en bemerk ik gelukkig alleen een gekneusde rib. Maar liver een gekneusde rib als een gebroken hart. Ik rijd weer verder langs het hemelgewelf en denk aan Adam. Wat is hij een geluksvogel geweest. Het heeft hem een rib uit z'n lijf gekost maar daarvoor kreeg hij ook wat, de mooiste vrouw van de hele wereld, zo in zijn schoot geworpen. Ik voel mijn rib, en denk, volende keer toch wat voorzichtiger benaderen. . |
Wow,wat mooi Eloy!
Doe je nog een poging?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 19:32
|
|
|
ELOY025 schreef: | Rijd ik op een wolkenloze dag op m'n witte ros het hemelgewelf langs. Kijkend naar beneden zie ik menig fruitboompje staan. Je zou door de bomen het bos niet meer zien. Maar dan word mijn aandacht getrokken door een leuk tafreeltje en ik denk laat ik dat eens van wat dichterbij bekijken. Zo op het oog heel aantrekkelijk dus daar wil ik meer van weten. Na een tijdje geobserveerd te hebben weet ik het, daar heb ik wel een gebroken pootje voor over. Dus ik laat me van m'n ros vallen recht naar beneden. Het laatste stukje denk ik nog, dat gaat zeer doen. Beneden aangekomen, staat me daar een trampoline en word ik zo weer weggekaatst. Ik probeen me nog aan een net vast te grijpen wat daar toevallig hing. Maar net gemist, en ik denk ze doen wel veel moeite, om al die kerels uit hun tuintjes te houden. Weer terug op mijn ros neem ik de schade op en bemerk ik gelukkig alleen een gekneusde rib. Maar liver een gekneusde rib als een gebroken hart. Ik rijd weer verder langs het hemelgewelf en denk aan Adam. Wat is hij een geluksvogel geweest. Het heeft hem een rib uit z'n lijf gekost maar daarvoor kreeg hij ook wat, de mooiste vrouw van de hele wereld, zo in zijn schoot geworpen. Ik voel mijn rib, en denk, volende keer toch wat voorzichtiger benaderen. . |
hihi toppie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 19:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: tja leanne........je wilt iets om te zwijmelen en zachtkens te zuchten?? haha, ik zie je al zitten op een bankje onder de geurende appelbloesem, terwijl de hyacintjes aan je voeten hun parfum op laten stijgen.. je koppie scheef, je ogen ten hemel geslagen met smachtende blik, terwijl gij zachtkens zuchtende opwaarts droomt.....naar de vormen van de wolken; witte prinsen op witte paarden, galopperend over de blauwe hemel-vlakten om maar zo snel mogelijk neer te kunnen strijken naast leanneke onder de appelboom......
afijn; ik zwijmel maar wat.........*zucht*
leanne schreef; Ach Hannah,wat zegt gij dat schoon........en weet je,zo verkeerd heb je het niet,de appelboom klopt,het bankje.....en er naast een enorme trampoline met net om hem op te vangen Geduld!!!!!!
(ik heb de tekst aangepast want ik wist al welke reacties er zouden komen )
Laatst aangepast door LEANNE226 op woensdag 28 april 2010, 18:21
zwijmel.....zucht........how romantic.....!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 28 april 2010, 20:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 20:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb niks om over te zwijmelen en zachtkens te........
|
knoevelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 21:04
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hihi toppie |
Zie nou wat er met je zeurhoekje is gebeurd Jonathan! Mooi he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 21:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zie nou wat er met je zeurhoekje is gebeurd Jonathan! Mooi he? |
het kan dus ook goed gaan op een forum van iets negatiefs komt ook weer iets positiefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 21:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zie nou wat er met je zeurhoekje is gebeurd Jonathan! Mooi he? |
vind t prachtig
precies zoals ik ben......ik kan mij heel duidelijk uitspreken over iets, zeker als t mij dwarszit, maar daarna kan ik ook weer lekker kletsen, desnoods uren. en vooral altijd blijven lachen
t glas is bij mij altijd minstens half vol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 21:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
het kan dus ook goed gaan op een forum van iets negatiefs komt ook weer iets positiefs |
problemen zijn uitgestelde oplossingen
altijd proberen iets goeds er van te maken
ik weet nog dat er een topic was, lang geleden.....jeetje wat een gedoe, over iemand die een veel te jonge vriendin had,...... ik was net lid van CM tjonge wat een gedoe. Toen moest ik ff flink mijn gal spugen, maar wel op een positieve manier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:10
|
|
|
Z..... en Z...... dus.....
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op woensdag 28 april 2010, 22:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:12
|
|
|
IMRE695 schreef: | Z..... en Z...... dus.....
|
ze
maar het is slapen en geen zlapen of zeur ik nu
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 28 april 2010, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ze
maar het is slapen en geen zlapen of zeur ik nu |
Imre is zachtkens aan het znurken gegaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:21
|
|
|
HERMIENA254 schreef: | Imre is zachtkens aan het znurken gegaan |
hoe weet je dat het zachtjes is.... er zijn mannen die het zi luid doenn dat het lijkt alsof ze een oerwoud aan het omzagen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:25
|
|
|
IMRE695 schreef: | Z..... en Z...... dus.....
|
zeuren zeiken zeemelen zwijmelen zoeken zwammen zagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | hoe weet je dat het zachtjes is.... er zijn mannen die het zi luid doenn dat het lijkt alsof ze een oerwoud aan het omzagen zijn |
haha........men begint meestal heel zacht, en als men verder het bos in trekt, willen ze iedere boom omzagen, dat horen en zien je vergaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:33
|
|
|
HERMIENA254 schreef: | haha........men begint meestal heel zacht, en als men verder het bos in trekt, willen ze iedere boom omzagen, dat horen en zien je vergaat |
Of gaatjes erin kloppen, om zo een specht na te doen.......
Als het gat groot genoeg is, kan men de boom inlopen.... wel ff oppassen dat de boom zich niet achter je rug weer sluit.....
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op woensdag 28 april 2010, 23:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |