ChristianMatch

Forum

Het oog van de man.
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 19:05

Tja, waarom zou God de mens bekleed hebben???........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 20:44

MARIJAN072 schreef:
Zijn mannen echt zo erg? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Mannen zijn onderling verschillend, net als vrouwen.
Maar wat er in het boek staat zal denk ik voor het overgrote deel van de mannen opgaan, al zal de één er minder "last" van hebben dan de ander.
Ik denk wel dat veel mannen proberen niet al te opvallend te kijken.....
en ja, dan valt het natuurlijk niet zo op he.

Sja... het feit dát mannen kijken wil niet zeggen dat ze altijd kijken.
Soms zijn ze druk bezig met hun werk of worden ze in beslag genomen door familiezaken. Of ze racen met hoge snelheid over Duitslands snelwegen..... dan moeten ze heel erg geconcentreerd rijden..... Lachende smiley

Laatst aangepast door
ARJAN007
op woensdag 31 maart 2010, 20:46
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 20:47

MAR907 schreef:
Tja, waarom zou God de mens bekleed hebben???........

Zo is dat. En dat is niet voor niks!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 22:00

LEANNE226 schreef:
Cross,ik heb zelden een artikel gelezen waarin nog meer cliches stonden.

De conclusie.......trek een kort truitje aan en je ouders gaan scheiden,je oma wordt weduwe,je moeder wordt ziek,je vader verdwijnt,je hebt onbeschermde seks,je neemt een abortus .......vervolgens kom je terecht bij je huisarts die zich nooit om je bekommerd heeft(!!!!!!) .....en die verteld je dat mannen er nou eenmaal niets aan kunnen doen dat ze hitsig worden van vrouwen........

Gefrustreerde smiley

Leuk dat je mij je conclusie meedeelt, alleen ik kan daar niets mee. Het is geschreven door een arts, niet door mij. Maar om alleen af te gaan op het stukje zoals alfa dat heeft gedaan, vind ik een verkeerd beeld geven. Tis natuurlijk maar net hoe je het wilt lezen..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 22:02

CROSSROAD317 schreef:
Leuk dat je mij je conclusie meedeelt, alleen ik kan daar niets mee. Het is geschreven door een arts, niet door mij. Maar om alleen af te gaan op het stukje zoals alfa dat heeft gedaan, vind ik een verkeerd beeld geven. Tis natuurlijk maar net hoe je het wilt lezen..... Verraste, verbaasde smiley

Weet ik Cross,is ook geen aanval o.i.d. op jou Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 22:04

LEANNE226 schreef:
Weet ik Cross,is ook geen aanval o.i.d. op jou Knipoog smiley

Ik blij, wou net mijn oog op jou laten vallen" Verlegen lachende smiley Kussende smiley Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=nLg4ChoDzGE

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 31 maart 2010, 22:10
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:01

Haha cross,

oog in laten vallen???

Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:25

CROSSROAD317 schreef:
Ik blij, wou net mijn oog op jou laten vallen" Verlegen lachende smiley Kussende smiley Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=nLg4ChoDzGE
Twijfelende smiley

Staat er ook niet in de Bijbel iets van het oog uitrukken, wil je niet in verleiding komen? Knipoog smiley Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:45

Nu heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord op mijn vraag
Waar ze nu echt om vragen.

Dat mannen kijken vinden denk ik de meeste vrouwen geen probleem.
Misschien vragen ze daar wel om wanneer ze hun make-up en kleding zorgvuldig uitkiezen voor ze de deur uitstappen.

Maar dat "vragen om" zoals ik hier lees, suggereert dat deze vrouwen/meisjes met hun kleding zeggen: "hey willekeurige man, wil je me aub aanranden of verkrachten? "
(Ik zet het maar even heel duidelijk neer.)
Wie kan nou beweren dat vrouwen dit signaal afgeven met het dragen van luchtige kleding Smiley die vol vragen zit

Dat het prikkelt, kan ik me voorstellen.
Dat een man probeert te gaan versieren, is ook best normaal.
Dat het leidt tot verkrachting is grote onzin.
Ik krijg de kriebels van de uitspraak: "ze vragen erom"

Zou dat dan betekenn dat we terug moeten naar heel vroeger, toen de vrouwen nog rondliepen in badpakken op het strand met van die pijpjes tot over de te mooie, aantrekkelijke vrouwelijke knieen??

Het heeft alles te maken met respect voor de ander. Als je dat hebt, dan ga je niet je eigen ik, je eigen lust, je eigen hormonen laten overheersen ten koste van de ander.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 00:08

WILMA729 schreef:
Nu heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord op mijn vraag
Waar ze nu echt om vragen.

Dat mannen kijken vinden denk ik de meeste vrouwen geen probleem.
Misschien vragen ze daar wel om wanneer ze hun make-up en kleding zorgvuldig uitkiezen voor ze de deur uitstappen.

Maar dat "vragen om" zoals ik hier lees, suggereert dat deze vrouwen/meisjes met hun kleding zeggen: "hey willekeurige man, wil je me aub aanranden of verkrachten? "
(Ik zet het maar even heel duidelijk neer.)
Wie kan nou beweren dat vrouwen dit signaal afgeven met het dragen van luchtige kleding Smiley die vol vragen zit

Dat het prikkelt, kan ik me voorstellen.
Dat een man probeert te gaan versieren, is ook best normaal.
Dat het leidt tot verkrachting is grote onzin.
Ik krijg de kriebels van de uitspraak: "ze vragen erom"

Zou dat dan betekenn dat we terug moeten naar heel vroeger, toen de vrouwen nog rondliepen in badpakken op het strand met van die pijpjes tot over de te mooie, aantrekkelijke vrouwelijke knieen??

Het heeft alles te maken met respect voor de ander. Als je dat hebt, dan ga je niet je eigen ik, je eigen lust, je eigen hormonen laten overheersen ten koste van de ander.

Wilma, om heel eerlijk te zijn, vind ik dat "luchtig geklede vrouwen" hun waardigheid ermee verliezen op straat.
Ik als gezonde man, voelt zich niet gelukkig mee om naast zo`n vrouw te lopen, want dan heb je als man haar nooit alleen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 00:16

Oke, Mar ik snap wat je bedoelt.
Maar vertel mij dan eens waar de grens ligt.
Ik las in de bijdrage van Crosser dat zelfs spaghettibandjes en blote benen al te luchtig zouden kunnen zijn.
En wat als je naast een vrouw loopt die gewoon een mooie gezicht heeft, of een aantrekkelijke uitstraling??
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 00:23

WILMA729 schreef:
Ik las in de bijdrage van Crosser dat zelfs spaghettibandjes en blote benen al te luchtig zouden kunnen zijn.
En wat als je naast een vrouw loopt die gewoon een mooie gezicht heeft, of een aantrekkelijke uitstraling??

Wilma je vraagt waar vragen ze om, dan heb je forum niet goed gelezen....sommige meisjes vragen erom om verkracht te worden,
ik zeg dit recht voor de raap, anders kleden ze zich niet zo Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 00:40

Denk je echt, Eva dat die meisjes voor die kleding kiezen omdat ze verkracht willen worden?? Dat ze het signaal afgeven van.....verkracht me maar ?
Ik vind dat erg kortzichtig.
Alsof dat een vrijbrief is voor mannen om respectloos met die meisjes om te gaan en over te gaan tot maar even verkrachten om hun lust te bevredigen.

Ik leg de schuld daarbij dan dus bij de verkrachter.

Als je weet dat tieners in wezen heel onzekere wezentjes zijn, die in hun zoektocht naar hun eigen identiteit (dat gaat gepaard met een flinke dosis onzekerheid) grensverleggend bezig zijn. En dat ze zich gaandeweg hun zoektocht vastklampen aan een stukje zekerheid die kleding, uiterlijk en mode hen geeft.
Kan je dan echt zeggen dat ze vragen om verkracht te worden???

Niet elke tiener is gezegend met ouders die de tijd nemen of hebben om hun kind door die zoektocht heen te begeleiden.

NEE, ze vragen er niet om. Ze gaan door een fase heen.
En een simpel naveltruitje is nog geen "vragen om"

Ik vind het de omgekeerde wereld, om te zeggen.......je vraagt erom.
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 02:00

WILMA729 schreef:
Denk je echt, Eva dat die meisjes voor die kleding kiezen omdat ze verkracht willen worden?? Dat ze het signaal afgeven van.....verkracht me maar ?
Ik vind dat erg kortzichtig.
Alsof dat een vrijbrief is voor mannen om respectloos met die meisjes om te gaan en over te gaan tot maar even verkrachten om hun lust te bevredigen.

Ik leg de schuld daarbij dan dus bij de verkrachter.

Als je weet dat tieners in wezen heel onzekere wezentjes zijn, die in hun zoektocht naar hun eigen identiteit (dat gaat gepaard met een flinke dosis onzekerheid) grensverleggend bezig zijn. En dat ze zich gaandeweg hun zoektocht vastklampen aan een stukje zekerheid die kleding, uiterlijk en mode hen geeft.
Kan je dan echt zeggen dat ze vragen om verkracht te worden???

Niet elke tiener is gezegend met ouders die de tijd nemen of hebben om hun kind door die zoektocht heen te begeleiden.

NEE, ze vragen er niet om. Ze gaan door een fase heen.
En een simpel naveltruitje is nog geen "vragen om"

Ik vind het de omgekeerde wereld, om te zeggen.......je vraagt erom.

ben het helemaal met wilma eens ... heb zelf ook pubers ... en net wat wilma zegt ... die gaan door een levensfase heen ... als ouder ...{ouders}
moet je beseffen dat dit voorbijé aard is { oeps, niet goed nederlands zeker{ ... mijn dochter van 18 jaar weet óók van zichzlf dat ze er mooi uit ziet ... moet ik dan als vader haar verbieden dat ze geen mooie kleding mag dragen? ... ja ze laat het mij écht wel van te voren zien , en als het naar mijn idéé te gortig is, zal ik mij daar ook mijn mening over geven ... ze woont nog thuis hé ... daar zijn nu eenmaal regels ... als ze straks uit huis is, dan is het haar éigen verantwoording ... jij snap?
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 09:21

EVA685 schreef:
Wilma je vraagt waar vragen ze om, dan heb je forum niet goed gelezen....sommige meisjes vragen erom om verkracht te worden,
ik zeg dit recht voor de raap, anders kleden ze zich niet zo Smiley die vol vragen zit

Beste Eva,

Jouw visie is heel duidelijk! Alleen denk ik dat het in onze samenleving zo niet toe gaat.

Mensen vragen er niet om om verkracht of aangerand te worden.
Maar het is wel zo dat onbedekte delen de aandacht trekken van "de overkant". Of het om vrouwen dan wel om mannen gaat, maakt daarbij niet zoveel uit.

Mannen moeten zich net zo goed afvragen: "wat mag de "overkant" van mij zien?" Ik vind dat mensen niet moeten zeuren als ze zich zó kleden dat "de overkant" gaat kijken.

Tenslotte zijn mensen niet neutraal, dus kleding ook niet.
Het is dan ook zeer aan te bevelen om mensen (waar dat nodig is) bewust te maken van het feit dat kleding niet neutraal is.
En het is ook zeer aan te bevelen dat mensen gaan nadenken over de vraag: "wat mag de overkant van mij zien?"

Ik heb wat mijzelf betreft ook over die vraag nagedacht. Zeker als het gaat om dagen dat de temperatuur buiten boven de 28 graden komt.
Ik weet dat er altijd de kans bestaat dat een onbekend persoon naar mij kijkt. Daar houd ik gewoon rekening mee bij mijn kledingkeuze. En ik loop 's zomers echt niet in een lange broek hoor als het zó warm is.....
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 09:31

WILMA729 schreef:

En dat ze zich gaandeweg hun zoektocht vastklampen aan een stukje zekerheid die kleding, uiterlijk en mode hen geeft.

Als ouders niet de tijd nemen om hun kinderen te begeleiden t.a.v. de kledingkeuze, dan vind ik dat modezaken niet klakkeloos moeten verkopen, maar ook de tieners en jongvolwassenen moeten adviseren en beschermen. Ze moeten ook kledingstukken durven af te raden, zodra ze merken dat een tiener/jongvolwassene zich niet bewust is van het feit dat kleding niet neutraal is...... of in elk geval goed duidelijk maken dat kleding niet neutraal is!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 09:40

WILMA729 schreef:
Laten we nu eens de discussie naar het midden trekken. Kleding kan aanstootgevend zijn voor de ander. Om de schuld dan meteen af te schuiven op de ander is mij te goedkoop. Als ik naar het strand ga, vind ik het niet prettig als ik allemaal vrouwen zie, die mij opzadelen met hun idee van persoonlijke vrijheid. Ik ben niet iemand die ervan geniet om vrouwelijk schoon te zien zonder dat ik daar om gevraagd heb. Het geeft mij eerder een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Een vrouw onwaardig vind ik.
Toen mijn dochters puber werden ben ik gestopt met ze onder de douche te stoppen. Ik heb dat als een heel natuurlijke grens ervaren. Zelf vind ik dat meisjes opgevoed mogen worden met een idee van waardigheid over hun lichaam. Dat uit zich onder andere in kleding, maar het uit zich ook in andere facetten van het leven. Dat dat af en toe confrontaties geeft is denk ik de puber eigen. Maar in de keuze van kleding kan de ouder een goede rol spelen.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 1 april 2010, 09:58
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 10:07

ARJAN007 schreef:
Als ouders niet de tijd nemen om hun kinderen te begeleiden t.a.v. de kledingkeuze, dan vind ik dat modezaken niet klakkeloos moeten verkopen, maar ook de tieners en jongvolwassenen moeten adviseren en beschermen. Ze moeten ook kledingstukken durven af te raden, zodra ze merken dat een tiener/jongvolwassene zich niet bewust is van het feit dat kleding niet neutraal is...... of in elk geval goed duidelijk maken dat kleding niet neutraal is!

Ik vind dat tieners zelf hun keuze wel kunnen of mogen maken met kleding uit zoeken.
Wel zou ik als ouders hun er op wijzen als het te bloot is.
Ik ken een meisje dat mocht geen lange broek aan,ook niet als ze uit ging.Zelf zie ik daar geen kwaad in om een lange broek te dragen.(ik respecteer het wel als anderen het vanwegen hun geloof niet doen)
Dat meisje verklede haar voordat ze uit ging bij een vriendin, dat vind ik veel erger dat zoiets stiekum moet.
Ook denk ik dat er ergere dingen zijn dan moderne klerenen wat oorbellen of een navelpiercing, wat te denken over drugsverslaving bij de jeugd.
Menig ouder die geen raad meer weten met hun kinderen, die verkeerde vrienden hebben.
Ik heb het van dichtbij mee gemaakt met een kennis, en wist echt niet dat kinderen opvoeden zo moeilijk kon zijn.
Paar jaar geleden heb ik een jongen 3 maandjes in huis gehad, zn ouders wisten er echt geen raad meer mee, zo moeilijk en onhandelbaar was hij.
Bij mij was het een schat van een jongen, ik kon echt alles van hem gedaan krijgen, luisterde goed.(we hadden een rooster opgemaakt met regels, hoe ik wou dat er hier geleefd werd.)
Hij is door de pubertijd heen nu , heeft een goede baan, alleen je moet niet vragen wat eraan vooraf gegaan is.
Soms heb ik wellis met de jeugd te doen, zij krijgen meestal de schuld, maar de ouders moeten ook wellis bij hun eigen gaan zoeken waar de fout kan liggen.

Ow sorry.....ik wijk af van het onderwerp...het ging over kleding Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 10:36

CARIEN982 schreef:
Ik vind dat tieners zelf hun keuze wel kunnen of mogen maken met kleding uit zoeken.
Wel zou ik als ouders hun er op wijzen als het te bloot is.

Beste Carien,
Als bepaalde ouders hun taak niet verzaakt hadden, dan had ik dat hele stukje over de modezaken niet hoeven te schrijven.
De tieners en jongvolwassenen moeten toch érgens leren hoe het zit met die kleding. Als ouders dat vertikken, dan moeten anderen dat doen.
Dan moeten scholen en modezaken dat aan de kinderen leren.
Scholen en modezaken hebben natuurlijk wel wat anders te doen dan de opvoeding van bepaalde luie, drukke of onverschillige ouders over te nemen.

Overigens zijn er gelukkig (heel) veel ouders die hun opvoedingstaak wél serieus nemen, en die ook regels en grenzen durven te stellen, daar waar het nodig is.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 11:00

ARJAN007 schreef:
Beste Carien,
Als bepaalde ouders hun taak niet verzaakt hadden, dan had ik dat hele stukje over de modezaken niet hoeven te schrijven.
De tieners en jongvolwassenen moeten toch érgens leren hoe het zit met die kleding. Als ouders dat vertikken, dan moeten anderen dat doen.
Dan moeten scholen en modezaken dat aan de kinderen leren.
Scholen en modezaken hebben natuurlijk wel wat anders te doen dan de opvoeding van bepaalde luie, drukke of onverschillige ouders over te nemen.

Overigens zijn er gelukkig (heel) veel ouders die hun opvoedingstaak wél serieus nemen, en die ook regels en grenzen durven te stellen, daar waar het nodig is.

Het is altijd makkelijk oordelen over andermans kinderen, als je zelf geen kinderen hebt. Ik weet wel hoe het moet(denken we dan), maar de praktijk is meestal anders.

Ik kom zelf uit een gezin van 8 kinderen, mams was er altijd als we uit school kwamen.
Tegenwoordig is dat anders, de meeste moeders werken omdat het moet vanwege de hoge hypotheek van het huis enz, maar of het nu goed is voor de kinderen betwijfel ik.
Ik zat in een goede positie dat mams dat niet hoefde en altijd thuis was.
(die werkte thuis mee op de boerderij)

Maar met onze kleding kopen werden we wel vrij gehouden,scheelt ook wel dat mn moeder best modern is en met de tijd mee gaat.

Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 1 april 2010, 11:03
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 11:11

CARIEN982 schreef:
Tegenwoordig is dat anders, de meeste moeders werken omdat het moet vanwege de hoge hypotheek van het huis enz, maar of het nu goed is voor de kinderen betwijfel ik.

Zo is dat. En we kunnen inderdaad vele redenen bedenken om "goed te praten" dat bepaalde ouders niet aan hun opvoedingstaak toekomen danwel zich er gewoon aan onttrekken. Begrip hebben voor de situatie van ouders is wat anders dan het goedvinden dat bepaalde kinderen niet de opvoeding krijgen die ze nodig hebben.

Overigens moet het niet (altijd) vanzelfsprekend zijn dat de moeder minder moet werken, ook vaders kunnen minder werken om zo er voor de kinderen te zijn. Dat is de vrije keus die ouders hebben. Het maakt mij niet uit wie er (al dan niet) minder werkt, als de kinderen maar de opvoeding krijgen die ze nodig hebben.

Laatst aangepast door
ARJAN007
op donderdag 1 april 2010, 11:45
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 12:53

ARJAN007 schreef:
Beste Eva,

Jouw visie is heel duidelijk! Alleen denk ik dat het in onze samenleving zo niet toe gaat.

Mensen vragen er niet om om verkracht of aangerand te worden.
Maar het is wel zo dat onbedekte delen de aandacht trekken van "de overkant". Of het om vrouwen dan wel om mannen gaat, maakt daarbij niet zoveel uit.

Mannen moeten zich net zo goed afvragen: "wat mag de "overkant" van mij zien?" Ik vind dat mensen niet moeten zeuren als ze zich zó kleden dat "de overkant" gaat kijken.

Tenslotte zijn mensen niet neutraal, dus kleding ook niet.
Het is dan ook zeer aan te bevelen om mensen (waar dat nodig is) bewust te maken van het feit dat kleding niet neutraal is.
En het is ook zeer aan te bevelen dat mensen gaan nadenken over de vraag: "wat mag de overkant van mij zien?"

Ik heb wat mijzelf betreft ook over die vraag nagedacht. Zeker als het gaat om dagen dat de temperatuur buiten boven de 28 graden komt.
Ik weet dat er altijd de kans bestaat dat een onbekend persoon naar mij kijkt. Daar houd ik gewoon rekening mee bij mijn kledingkeuze. En ik loop 's zomers echt niet in een lange broek hoor als het zó warm is.....

Als het zomers warm is ,loop ik meestal in een korte broek met een topje.
Daar is toch niks mis mee? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 13:17

[quote=HANNAH810]zonder fietsbroek is ook zo wat, joh....... Clown smiley[/q

Hebben jullie wellis op een wielrenfiets gereden zonder fietsbroek? Smiley die vol vragen zit

Ik ben toch blij met zo n broekje met een zeemleren kruis erin, ik vind het knap om 100 km te wielrennen zonder en tsja je ziet er dan misschien volgens sommige uitdagend uit?
Je doet dit echt niet voor het mooi,(wat je mooi noemt haha) maar wel voor het gemak . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 1 april 2010, 13:34
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 13:32

EVA685 schreef:

Hiermee geef jij de dader van een MISDRIJF een 'vrijbriefje'....én het slachtoffer een trap ná....namens alle verkrachte vrouwen van Nederland....dánk je wel Eva! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 13:36

ARIENNEZ498 schreef:
Hiermee geef jij de dader van een MISDRIJF een 'vrijbriefje'....én het slachtoffer een trap ná....namens alle verkrachte vrouwen van Nederland....dánk je wel Eva! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ben het helemaal met jou eens Ariennez. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 15:49

CARIEN982 schreef:
Als het zomers warm is ,loop ik meestal in een korte broek met een topje.
Daar is toch niks mis mee? Smiley die vol vragen zit

Heerlijk toch, Carien! Ik zie er ook weer naar uit! Lachende smiley Het scheelt dat ik de leeftijd heb, dat je dat weer kunt doen. Nergens last van. Knipoog smiley

En wat betreft zo'n fietsbroek, heb je ook helemaal gelijk. Die trek je echt niet aan om er aantrekkelijk uit te zien, maar puur voor het gemak. Ik heb ook zo'n ding en heb er veel plezier aan beleefd, toen ik op fietsvakantie was.

En verder denk ik dat je als ouders zeker de taak hebt, om je kinderen - m.n. je dochters - bewust te maken van wat kleding op kan roepen. Je moet ze weerbaar maken en beschermen tegen de - soms best wel - boze buitenwereld.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 15:50

ARIENNEZ498 schreef:

Volgens mij zegt Eva 'sommige'.
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 18:23

MARIJAN072 schreef:
Volgens mij zegt Eva 'sommige'.

O.k....álle sómmigen dan....want volgens mij hebben állen 'NEE' gezegd....! Zouden ze namelijk 'JA' gezegd hebben, dan spraken we niet over verkrachting, toch?

Sorry dat ik zó fel ben m.b.t dit onderwerp...het raakt mij enorm dat er zo hard geoordeeld wordt over zogenoemde schaars geklede (jonge) vrouwen. Zoals Mar al eerder zei: 'het is meer een kwestie van aandacht willen', en volgens mij niet van 'overmeesterd' willen worden door een of andere xxxx!!!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 19:24

ARIENNEZ498 schreef:
O.k....álle sómmigen dan....want volgens mij hebben állen 'NEE' gezegd....! Zouden ze namelijk 'JA' gezegd hebben, dan spraken we niet over verkrachting, toch?

Sorry dat ik zó fel ben m.b.t dit onderwerp...het raakt mij enorm dat er zo hard geoordeeld wordt over zogenoemde schaars geklede (jonge) vrouwen. Zoals Mar al eerder zei: 'het is meer een kwestie van aandacht willen', en volgens mij niet van 'overmeesterd' willen worden door een of andere xxxx!!!

Nee, een vrijbrief is onzin, en ik geef zeker geen trap na,maar ik vind wel, dat sommige!!! meisjes zo.n aandacht vragen, waarom dan met uitdagende kleding?
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD285

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 20:44

EVA685 schreef:
Nee, een vrijbrief is onzin, en ik geef zeker geen trap na,maar ik vind wel, dat sommige!!! meisjes zo.n aandacht vragen, waarom dan met uitdagende kleding?

Aandacht vragen door middel van de gedragen kleding is m.i. toch echt wat anders dan rondlopen met "verkracht mij" op hun voorhoofd...
En waarom met die bepaalde kleding? Best kans dat ze dat dragen omdat iedereen in hun vriendenkring die "iemand" is er ook mee rondloopt.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 9 Volgende
Pagina 3 van 9