Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:01
|
|
|
PIETER649 schreef: | en als suus daar ook gaat zingen, is de apenheul echt niet blij, iedereen vraagt zn geld terug en komt nooit meer |
Wedden dat ik beter kan zingen dan die apen .... Je zou nog verbaasd staan kijken Pieter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:22
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Wedden dat ik beter kan zingen dan die apen .... Je zou nog verbaasd staan kijken Pieter... |
ik wil niet verbaasd staan. ik wil dat jij niet zingt....
jij snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 15:36
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Wedden dat ik beter kan zingen dan die apen .... Je zou nog verbaasd staan kijken Pieter... |
Dan maken wij................ er een samenzang van Susannah En Duckie de drum.........dat kan die wel, per slot van rekening is hij stratenmaker
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 16:18
|
|
|
beste allemaal!
leuk dat er vele meegaan! ik wilde starten bij cafe bloopers op de korenmarkt. (is tegenoverhuis filmhuis/theater). om 20.30 verzamelen.
groet aer en sas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 16:24
|
|
|
HAAS141 schreef: | beste allemaal!
leuk dat er vele meegaan! ik wilde starten bij cafe bloopers op de korenmarkt. (is tegenoverhuis filmhuis/theater). om 20.30 verzamelen.
groet aer en sas |
hoi haas,
er zijn mensen die komen met de trein .is het te lopen vanaf het station? en hoe moeten we lopen?
groetjes mariska
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 16:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
hoi haas,
er zijn mensen die komen met de trein .is het te lopen vanaf het station? en hoe moeten we lopen?
groetjes mariska |
Plattegrondje uitprinten Mariska is zo gebeurd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 18:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
hoi haas,
groetjes mariska |
tis maar paar minuten lopen vanaf station. en printje afdrukken is denk ik het meest makkelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 21:05
|
|
|
HAAS141 schreef: | tis maar paar minuten lopen vanaf station. en printje afdrukken is denk ik het meest makkelijk |
ehhhhh.. ben effe blond.. maar welk station moeten we hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 23:09
|
|
|
HAAS141 schreef: | beste allemaal!
groet aer en sas |
Is daar parkeerplaats voor je auto, Sas
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 00:52
|
|
|
Bij deze zeg ik weer af......het is me te ver met het O.V....
Iedereen een heel gezellige avond toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 06:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ehhhhh.. ben effe blond.. maar welk station moeten we hebben? |
euh station arnhem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 06:31
|
|
|
JILL658 schreef: | Is daar parkeerplaats voor je auto, Sas
Jill |
ja die kun je het beste neerzetten in arnhem centraal. vanaf daar is het maar een paar minuten lopen.
groet sas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 06:31
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Bij deze zeg ik weer af......het is me te ver met het O.V....
Iedereen een heel gezellige avond toegewenst. |
toch maar verhuizen naar het midden van het land is heel gezellig hier hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 11:26
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Bij deze zeg ik weer af......het is me te ver met het O.V....
Iedereen een heel gezellige avond toegewenst. |
Dat vind ik jammer Sola, ik had je er graag bij gehad en je willen leren kennen. Kunnen we iets voor je regelen dan? Met iemand mee rijden? Ik dacht dat Cross je mee nam? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 11:38
|
|
|
JILL658 schreef: | Met iemand mee rijden? Ik dacht dat Cross je mee nam?
Jill |
Die is al overboekt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:08
|
|
|
Nog maar even een kopietje van wat ik al eerder schreef in dit topic.
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 00:35 Ik had aangegeven een busje te willen huren indien er genoeg aanmeldingen voor waren. Dit kan niet doorgaan, de kosten voor het huren van een personenbusje zijn dermate hoog, dat het zou uitkomen op ± € 50,- pp.
Ik kan 3 mensen meenemen, 2 plaatsen zijn al voor Chatuliem en Susannah......
Ik hoor het wel wie allemaal mee willen rijden, kan eventueel wel een busje huren, maken we er een gezellige rit van
Dus mensen die dichtbij de A28 of de A50 wonen ...... Maar ook mensen die naar Ede toe willen komen om vanaf daar mee te rijden kunnen zich melden
Kosten van het huren van het busje moeten we dan maar delen (voorwaarde is wel, vooraf meebetalen aan de huur) .....
De plaatsing van dit stukje was 2 maart, de eerste die zich daarna melde heb ik beloofd dat ze mee kon rijden. Die aanmelding kwam niet via het forum maar per mail ..... Vind het jammer voor degenen die nu niet mee kunnen naar Arnhem, maar ik kan helaas niet meer mensen meenemen dan 3. En vol is toch echt vol.
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 11 maart 2010, 15:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:34
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nog maar even een kopietje van wat ik al eerder schreef in dit topic.
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 00:35 Ik had aangegeven een busje te willen huren indien er genoeg aanmeldingen voor waren. Dit kan niet doorgaan, de kosten voor het huren van een personenbusje zijn dermate hoog, dat het zou uitkomen op ± € 50,- pp.
Ik kan 3 mensen meenemen, 2 plaatsen zijn al voor Chatuliem en Susannah......
Ik hoor het wel wie allemaal mee willen rijden, kan eventueel wel een busje huren, maken we er een gezellige rit van
Dus mensen die dichtbij de A28 of de A50 wonen ...... Maar ook mensen die naar Ede toe willen komen om vanaf daar mee te rijden kunnen zich melden
Kosten van het huren van het busje moeten we dan maar delen (voorwaarde is wel, vooraf meebetalen aan de huur) .....
De plaatsing van dit stukje was 2 maart, de eerste die zich daarna melde heb ik beloofd dat ze mee kon rijden. Die aanmelding kwam niet via het forum maar per mail ..... Vind het jammer voor degenen die nu niet mee kunnen naar Arnhem, maar ik kan helaas niet meer mensen meenemen dan 3. En vol is toch echt vol. |
Ik had het je al gevraagd op 24 februari j.l. op het forum weleswaar maar ik ga daar niet moeilijk over doen . Als er geen plek meer is, dan is er geen plek meer...... In ieder geval een heel goed reis toegewenst en een heel fijne avond toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:43
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Ik had het je al gevraagd op 24 februari j.l. op het forum weleswaar maar ik ga daar niet moeilijk over doen . Als er geen plek meer is, dan is er geen plek meer...... In ieder geval een heel goed reis toegewenst en een heel fijne avond toegewenst. |
Twee is nog geen drie Sola, dus kan je nog mee m.i. met Cross. Dan is de wagen volgeladen met ................ Succes, Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:45
|
|
|
JILL658 schreef: | Dat vind ik jammer Sola, ik had je er graag bij gehad en je willen leren kennen. Kunnen we iets voor je regelen dan? Met iemand mee rijden? Ik dacht dat Cross je mee nam? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Jill |
Ik had het ook leuk gevonden Jill, maar ik denk, dat Cross niet zo'n "oude tang" in zijn auto wilde hebben (grapjuhhhhh) . Misschien een volgende keer..........?
Als ik met de trein kom, dan moet ik al om even over 21:00 uur met de trein weer mee........ anders bereik ik mijn woonplaats niet meer...... en dat kan ik Michiko (mijn hond) niet aandoen......
Have fun !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:49
|
|
|
JILL658 schreef: | Twee is nog geen drie Sola, dus kan je nog mee m.i. met Cross. Dan is de wagen volgeladen met ................ Succes, Jill |
Nou ik maak uit de tekst van Cross op , dat emand zich al aangemeld heeft voor die derde plek, anders hou ik me aanbevolen uiteraard.......
Ik zal er niet zijn Jill.....de wagen is al vol......
Have a good time.
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op vrijdag 12 maart 2010, 21:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 19:37
|
|
|
tnt gaan mee:
pieter en annet sandra arend rellok chat cross suus grace mariksa carien dirk jan aer en ik
jill en marijan ovb
maar wie zin heeft kan nog steeds mee!
vrijdag 19 maart om 20:30 bij cafe bloopers op de korenmarkt in arnhem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 21:40
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Nou ik maak uit de tekst van Cross op , dat emand zich al aangemeld heeft voor die derde plek, anders hou ik me aanbevolen uiteraard.......
Ik zal er niet zijn Jill.....de wagen is al vol......
Have a good time. |
Ik heb nog even gekeken of het mijn richting op was, maar nee dat is erg om, jammer. Volgende keer misschien
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 21:53
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik heb nog even gekeken of het mijn richting op was, maar nee dat is erg om, jammer. Volgende keer misschien
Jill |
Hi, hi......nou overdrijf je toch echt.......zo erg uit de buurt is het toch niet bij jou vandaan ????
Tot een volgende keer..... Have a good time everybody.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:34
|
|
|
HAAS141 schreef: | toch maar verhuizen naar het midden van het land is heel gezellig hier hoor |
Hier in het noorden is het veel mooier en minder stress....Hier zijn nog plekken, waar je niemand tegenkomt.......heeerlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 08:21
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik heb nog even gekeken of het mijn richting op was, maar nee dat is erg om, jammer. Volgende keer misschien
Jill |
jammer ... wie weet een andere keer wat meer in de buurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 16:06
|
|
|
HAAS141 schreef: | jammer ... wie weet een andere keer wat meer in de buurt |
Ik denk, dat je dit verkeerd begrijpt, Saskia....Jill bedoelt te zeggen volgens mij, dat ze mij niet even kan ophalen in Groningen om naar Arnhem te gaan......
Het is dus geen afzegging van Jill om niet naar Arnhem te komen de 19de.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 17:09
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Ik denk, dat je dit verkeerd begrijpt, Saskia....Jill bedoelt te zeggen volgens mij, dat ze mij niet even kan ophalen in Groningen om naar Arnhem te gaan......
Het is dus geen afzegging van Jill om niet naar Arnhem te komen de 19de. |
ja dat is zo, Sola, Kan anders van Parijs naar Rome naar Arnhem komen.........
En voor vrijdag, Sas, weet ik het nog niet of ik kan komen, maar zodra ik het wel weet hoor je het wel. Ik heb al wel een slaapplek geregeld, maarja........
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 19:22
|
|
|
HAAS141 schreef: | tnt gaan mee:
pieter en annet sandra arend rellok chat cross suus grace mariksa carien dirk jan aer en ik
jill en marijan ovb
maar wie zin heeft kan nog steeds mee!
vrijdag 19 maart om 20:30 bij cafe bloopers op de korenmarkt in arnhem! |
Zoals het er nu naar uitziet, ga ik mee. Maarre.....ik hoef toch niet te dansen, Haas Dan laat ik het ovb even staan namelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 19:58
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zoals het er nu naar uitziet, ga ik mee. Maarre.....ik hoef toch niet te dansen, Haas Dan laat ik het ovb even staan namelijk. |
heb nog nooit iemand zien dansen op een stapavondje. wel mannen in rokken hihi maar leuk dat je mee gaat! (ovb)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 19:58
|
|
|
JILL658 schreef: | ja dat is zo, Sola, Kan anders van Parijs naar Rome naar Arnhem komen.........
En voor vrijdag, Sas, weet ik het nog niet of ik kan komen, maar zodra ik het wel weet hoor je het wel. Ik heb al wel een slaapplek geregeld, maarja........
Jill |
keej had ik het verkeerd begrepen ... solly.
|
|
Naar boven |
|
|