Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 09:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | DIT...HELE LIED...MET ALLE VERZEN....heeft al veel betekent voor me....
Schijnen mij UW wegen duister...(heb ik al veel geroepen) Vader wat GIJ doet is goed (moet me nog meer gaan leiden)
(Kom tot ontdekking dat ik nog veel moet leren, maar een heel mooi lied!!!) |
Mooi, en erg waar.
En troost je Zeeland, je bent niet de enige die daarin nog heel veel moet leren, dat geld voor mij niet anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 09:54
|
|
|
YES356 schreef: | Erger u niet! Verbaas u alleen!!! mocht de moed u toch in de schoenen zinken , ga dan op uw kop staan wie de schoen past trekke hem aan! |
op je kop staande je schoenen aantrekken, en dan schoenen die naar beneden zinken??
dan zit je straks met zolen in je hersenpan ipv grijze massa, YES!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 10:58
|
|
|
PETRA411 schreef: | Dankje thomas en yes, nou nog een "slachtoffer" zien te vinden Maar serieus, inderdaad bij mij raakt het verstand een beetje op de achtergrond als ik verliefd word. |
bij de meesten denk ik hoor Petra. En het schijnt dat je als vrouw vooral voor de geur van een man gaat (vandaar dat die date met een schapenboer niks werd haha)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 12:24
|
|
|
Ik schrijf dit...zowel als na een scheiding....na een relatie van 2 maanden...en nu weer na een relatie van ruim een jaar...
Dan moet ik bekennen...dat er van overgave....(dat wat GOD doet...goed is) nog niet veel sprake is... Vanuit de scheiding heb ik het al eens meer gezegd... God gaf geen knikje vanuit de hemel, met zijn goedkeuring, maar Hij heeft me niet vergeten en verlaten...(was niet mijn vertrouwen , maar wel ZIJN trouwe zorg) De relatie van 2 maanden...heeft HIJ me laten zien, dat veel verdriet me is bespaard gebleven. Maar nu??? Mijn waaroms zijn vele...God was erbij toen we samen hebben gebeden...en we daarin vroegen om ZIJN zegen. Onze geloofsbeleving lag op 1 lijn....We vulden elkaar in vele dingen aan ...en toch...
Denk dat nu de woorden...NA DEZE ZUL JE HET VERSTAAN...mij tot een beleving zullen moeten worden...want toch...even...begrijp ik het niet...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 11 juni 2012, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 13:01
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Mooi, en erg waar.
En troost je Zeeland, je bent niet de enige die daarin nog heel veel moet leren, dat geld voor mij niet anders. |
Vanmorgen tijdens mijn werk moest ik ineens denken aan Abraham.... Als het over vertrouwen gaat tenminste... Wat had Abraham een groot geloof... Ik zie hem de berg opgaan....een berg hout...zijn innig geliefd kind...maar waar is het offer??? Zijn bloedeigen kind...moest hij geven...en toch... HIJ VERTROUWDE EROP DAT HET GOED KWAM!!! En dat blijkt ook uit het antwoord wat hij zijn zoon geeft...
GOD ZELF...zal er voor zorgen...mijn zoon....
Nogmaals...LEER MIJ VOLGEN ZONDER VRAGEN!!!!
|
|
Naar boven |
|
|