Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 02:03
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Vast een cheetah, veel ruimte en vrijheid om me heen, snelheid.. op jacht... |
...en mensen of andere dieren verslinden...brrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 11:06
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb daar een paar dagen over nagedacht en kon het echt niet verzinnen.
Ik had vandaag een afspraak in het ziekenhuis en daar hadden ze dus dezelfde test gedaan. Ik was een klein vrolijk fladderend vogeltje, dat vond ik wel een compliment. En toen kwam de tekening van zn vader voorbij, en toen bleek dat ze met een tekening ook duidelijk kunnen maken wat ze je met woorden niet willen vertellen. Het was een grote boze dinosaurus die bijna het hele papier in beslag nam.... |
Dat klopt ja, en daar sta je van te kijken hoe ze dat doen. Mijn dochter weigerde haar vader te tekenen, dat was op zich ook al veelzeggend genoeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:08
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Enige tijd geleden moest mijn dochter van haar psycholoog, haar gezinsleden als een dier tekenen, met de uitleg, waarom juist dat dier. Hieruit zou te halen zijn in hoeverre je fantasie ontwikkeld is Voor de grap hebben we dat eens thuis gedaan, en het viel me op hoe moeilijk dit is.
Probeer jezelf eens, door jouw eigenschappen, karakter, uiterlijk etc eens als een dier te zien. Met welk dier zou je jezelf dan vergelijken? |
Ik ga voor de adelaar
John Denver -- The eagle and the hawk
http://www.youtube.com/watch?v=TC9FWwQ2ZrM
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 29 januari 2012, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:28
|
|
|
Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en mensen of andere dieren verslinden...brrrrr |
Nou, daar had ik niet echt bij stil gestaan( al lust ik best een lekkere hap ), het gaat om zijn snelheid en doelgerichtheid...en sierlijk..dat is ie/zij ook..
mooi toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 18:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie |
Vleeseters dus.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie |
klinkt inderdaad niet best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:09
|
|
|
MARRY942 schreef: | Vleeseters dus..... |
Vleeseter ... zeker weten ... maar wel heel kieskeurig
Zo zal ik vast geen vlees eten van een merrie ... gggrijns
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie
COOTJE711 schreef: | klinkt inderdaad niet best |
Hoezo ...
Een adelaar in de lucht, de cheetah op de grond ... een goede combinatie om samen te jagen (elkaars "oog" en "hand" zijn)
We jagen niet meer voor het "vlees" ... ons doel is nu het najagen van de Liefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ERIKA129 schreef: Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie
Hoezo ...
Een adelaar in de lucht, de cheetah op de grond ... een goede combinatie om samen te jagen (elkaars "oog" en "hand" zijn)
We jagen niet meer voor het "vlees" ... ons doel is nu het najagen van de Liefde |
elkaar opvreten kan ook zo zn charmes hebben, verwacht ik?
van harte, cross en marian!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:48
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ERIKA129 schreef: Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie
Hoezo ...
We jagen niet meer voor het "vlees" ... ons doel is nu het najagen van de Liefde |
Tja daar zeg je wat stelletje tortels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:40
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Vleeseter ... zeker weten ... maar wel heel kieskeurig
Zo zal ik vast geen vlees eten van een merrie ... gggrijns |
Wel knap Cross....dat jij aan een pakkie paardenrookvlees kunt zien of het een hengst of een merrie was.....leer mij dat ook eens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 02:19
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ERIKA129 schreef: Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie Hoezo ...
De liefde zou je eigenlijk niet meer moeten najagen maar wel al gevonden hebben voor dat je het 'vlees' vond. ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De liefde zou je eigenlijk niet meer moeten najagen maar wel al gevonden hebben voor dat je het 'vlees' vond. ... |
Ach Frank....dat vlees is immers niet meer belangrijk? Je kunt van de liefde leven....toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 16:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De liefde zou je eigenlijk niet meer moeten najagen maar wel al gevonden hebben voor dat je het 'vlees' vond. ... |
Waarom niet ?? ik wil haar hart elke dag weer veroveren, dus ik jaag elke dag ...
Maar het ging ons om de Liefde ... 1 Korinthe 14:1a 1 Jaag de Liefde na en streef naar de gaven van de Geest, .... (maar misschien had je niet gelezen dat ik het met een hoofdletter schreef ...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 19:50
|
|
|
Een mensch leeft niet bij vleesch alleen...
Pieter, verwoed najager van vleselijk genot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 20:13
|
|
|
PIETER649 schreef: | Een mensch leeft niet bij vleesch alleen...
Pieter, verwoed najager van vleselijk genot |
Jij bent tenminste eerlijk maar vooral heel menselijk...wat alleen maar bejubeld kan worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 20:26
|
|
|
PIETER649 schreef: | Een mensch leeft niet bij vleesch alleen...
Pieter, verwoed najager van vleselijk genot |
het lijkt me inderdaad wel wenselijk er af en toe wat groenten naast te eten, pieter!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 20:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het lijkt me inderdaad wel wenselijk er af en toe wat groenten naast te eten, pieter!! |
daarom nam die ook een jong blaadje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 20:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het lijkt me inderdaad wel wenselijk er af en toe wat groenten naast te eten, pieter!! |
en wat dachtje van een aardappeltje?
|
|
Naar boven |
|
|