ChristianMatch

Forum

en hoe was jóu dag vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 28 januari 2010, 15:12

INKA401 schreef:
ja leuk jill, maar zakenlijk ligd dit nou eenmaal héél anders dan in de privé sfeer ... jij snap?

Ik snap,snap snappie Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: donderdag 28 januari 2010, 18:42

JILL658 schreef:
Ik snap,snap snappie Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley

ik snap
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: donderdag 28 januari 2010, 19:19

INKA401 schreef:
ik snap
snapper niet stuk dus mooi Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: donderdag 28 januari 2010, 21:34

vandaag een drukke dag gehad op mijn werk ... moest op 3 plekken tegelijk zijn, grrrr ... metselaars? pfffff, wat een volk ..
eenmaal thuis, eerst de post doorgenomen, de verhalen van mijn kids aanhoren, en aantekeningen op ons planbord zetten, zoals besprekingen in ons dorp, 10minuten gesprekken op school en de boodschappen voor volgende week.
de wasmachine vol gedaan, de vaatwasser uitgeruimd, en de beesten gevoerd ... gouw ff eten klaar gemaakt, en m'n zoontje opweg geholpen om naar club te gaan ...
vanavond m'n digitale post nagekeken ... een boze mail gestuurd naar een bedrijf die niet wil betalen, en zit er nu helemaal doorheen ...
maar ja ... morgen is het weer vrijdag, en heb de tas algepakt om morgen naar mijn vriendin te gaan ... als ik dan eenmaal in de auto zit, ben ik alle drukte ook alweer gouw vergeten hoor, en verheug ik mij op ons samen zijn ...
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 20:20

vandaag druk druk druk
7uur op ,kids op tijd naar school,tanken en naar vriendin om op de kleine te passen,even via haar pc op cm,naar de markt en weer naar huis om mijn kids op te vangen,jas nieuwe rits ingezet en weer naar vriendin om haar 2 oudste uit school op te vangen,koffie leuten en weer ff op pc.vriendin komt thuis en samen eten met de kids ,ff hier op cm en straks koffie en dan weer naar huis.hoop dat mijn eigen pc binnenkort weer werkt.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 23:53

Vanmorgen werd ik al vroeg wakker ... nou ja ... vroeg ... uuuh tja, was vanmorgen een beetje erg laat geworden (zat aan de foon ha) dus was een kort nachtje, maar ik wilde vandaag op stap dus wilde ik er op een gegeven moment toch uit. Werd al daarvoor wakker van het geschraap van de schop over het ijs van 1 van de overbuurman(-nen) .. telkens als het gesneeuwd heeft schraapt ie al vroeg het ijs van de stoep ... pfff wat een klereherrie, heeft ie tijd teveel ofzo ... en daar word ik dus regelmatig wakker van. Boze smiley
Maar goed, bed uit ... ontbijten, koffie en regio taxi bellen. Ik ging vandaag shoppen in Veenendaal. Lachende smiley
Ik was in no time m'n huis uit ... (twijfelde of de stekker van het strijkijzer eruit was [alweer Knipoog smiley ], maar besloot niet meer te gaan kijken ... ik wist het heel diep van binnen en bovendien 't kon me ff niks meer doen ... moet het toch een keer leren) heb ff buiten zitten wachten maar het was heerlijk in het zonnetje ... mmmm ik verlang naar het voorjaar. De regiotaxi kwam er bijtijds en in de vorm van een auto (ben eigenlijk zo'n busje gewend, maar dit zit toch erg comfortabel hoor).

In Veenendaal stapte ik uit. Ben op m'n dooie akkertje de hele winkel "Leenbakker" doorgelopen en kwam er met 2 tassen en een doos weer uit.
Normaal gesproken had ik niet zoveel kunnen kopen, maar had nog geld wat ik voor mijn verjaardag had gekregen, dus dat kwam nu van pas.
Buiten heb ik weer in het zonnetje staan wachten; was blij dat ik niet met het O.V. gegaan was, want dan had ik bij elkaar wel 25 minuten moeten lopen en had het anders nooit allemaal mee kunnen slepen, de doos was bovendien nogal zwaar.

Ik genoot van de zon en observeerde genietende kinderen die schik hadden van de sneeuw, een al wat ouder meisje die op de stoep voorzichtig probeerde te glijden en een klein jongetje wat liefdevol begeleidt werd door zijn wat oudere broer (denk ik). De al wat oudere broer was heel begaan met zijn broertje en ik was er bijna ontroerd van. Kreeg gelijk zin om met kinderen te werken, iets wat ik komend jaar hoop te mogen doen.
Ik werd gebeld op mijn mobiel door de taxi en even later kwam die. Vond het tijdens de rit ook gezellig. Lekker babbelen.

Toen ik thuis was snel naar de winkel om boodschappen te halen: croissantjes bij de Bakker voor de zondag en verder de dagelijkse boodschappen in de supermarkt.
Heb daarna heel gezellig zitten eten. En dat was lekker snel klaar, haha ... Lasagne (magnetron Clown smiley ) en een roseetje erbij. (hopjesvla toe) ... Kaarsjes aan, muziekje erbij ... helemaal goed.
Erna alles gecontroleerd (aantal) van wat in de doos zat ... heb een kastje gekocht met 3 lades en die wil ik in elkaar zetten. Eerst dus kijken of alles aanwezig is. (incl. aantal schroefjes ed.). Daar een begin meegemaakt en toen de boodschappen opgeruimd. Ben nu nog met het kastje bezig en ben benieuwd hoe ver ik nog kom. Wil de was ook nog laten spoelen en daarna was ophangen ... dus verveel me weer eens niet. Komt eigenlijk wel goed uit dat er vanavond niet gechat wordt of foon. Anders zou ik aan heel veel dingen vanavond niet meer toekomen haha ... en begon zoeven al in te dutten ... ben moe ... zie het wel ... wat niet komt komt later wel.
En dat was 1 dag uit het leven van mij ... Susannah Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 31 januari 2010, 00:10
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 18:29

'k Heb een fijne (werk)dag achter de rug, maar ook heerlijk dat het weekend voor de deur ligt. Lachende smiley

Vanmiddag kwam een (niet altijd makkelijke) leerling naar me toe en zei enthousiast 'juf, ik heb zoveel zin in maandag!' Dus ik vroeg hem 'wat heb je dan voor leuks?' Zelf denk je dan 'zou hij een feestje hebben?' of 'hmm, mijn weekend is dan weer voorbij'. Toen zei hij; 'Ik vind het zo leuk dat we dan 's middags weer verder gaan werken aan het project.' (wij hebben een projectweek en de kinderen zijn nu heel enthousiast bezig in groepjes, waar nogal wat geharrewar Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley aan vooraf ging.) Zo'n opmerking maakt je dag/week, waarin niet alles vlekkeloos verliep, toch helemaal goed. Lachende smiley

Voor mij mag het trouwens nog eventjes duren, voordat het weer maandag is. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 5 februari 2010, 18:33
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 19:46

MARIJAN072 schreef:
'k Heb een fijne (werk)dag achter de rug, maar ook heerlijk dat het weekend voor de deur ligt. Lachende smiley

Vanmiddag kwam een (niet altijd makkelijke) leerling naar me toe en zei enthousiast 'juf, ik heb zoveel zin in maandag!' Dus ik vroeg hem 'wat heb je dan voor leuks?' Zelf denk je dan 'zou hij een feestje hebben?' of 'hmm, mijn weekend is dan weer voorbij'. Toen zei hij; 'Ik vind het zo leuk dat we dan 's middags weer verder gaan werken aan het project.' (wij hebben een projectweek en de kinderen zijn nu heel enthousiast bezig in groepjes, waar nogal wat geharrewar Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley aan vooraf ging.) Zo'n opmerking maakt je dag/week, waarin niet alles vlekkeloos verliep, toch helemaal goed. Lachende smiley

Voor mij mag het trouwens nog eventjes duren, voordat het weer maandag is. Knipoog smiley

Maandag duurt nog even, maar met het vooruitzicht van een kind dat er nu al weer zin in heeft, kan maandag niet stuk, toch? Lachende smiley met blinkend witte tanden

En als het toch niets wordt dan zing je deze goeie ouwe ..
http://www.youtube.com/watch?v=o2I84-A9duY

Laatst aangepast door
INEZ910
op zaterdag 6 februari 2010, 16:35
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 20:50

INEZ910 schreef:
Maandag duurt nog even, maar met het vooruitzicht van een kind dat er nu al weer zin in heeft, kan maandag niet stuk, toch? Lachende smiley met blinkend witte tanden

En als het toch niet niks wordt dan zing je deze goeie ouwe ..
http://www.youtube.com/watch?v=o2I84-A9duY

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 00:25

ik kwam er vandaag achter dat mijn abbo vanavond afloopt Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 01:53

INKA401 schreef:
ik kwam er vandaag achter dat mijn abbo vanavond afloopt Huilende smiley, smiley in tranen

Neeeeeeeeeeeeeeee dat kan niet waar zijn Inka Huilende smiley, smiley in tranen
Ik zal je reacties missen Knipoog smiley
Ik wens jou en Annet een heeel goede toekomst toe, met veel liefde........
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 10:01

INKA401 schreef:

Wanbetaler? Of foutje in de planning? Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 10:22

INKA401 schreef:

en dat terwijl je dit schrijft is je dag nog niet echt begonnendus nog ff vol houden he....Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt dat gaat je wel lukken
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 11:05

JILL658 schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeee dat kan niet waar zijn Inka Huilende smiley, smiley in tranen
Ik zal je reacties missen Knipoog smiley
Ik wens jou en Annet een heeel goede toekomst toe, met veel liefde........

Geschokte, onthutste smiley Jill, Inka heeft een relatie met Anneke, ik ben getrouwd met Pieter.
Zo komen nou de rare verhalen op cm he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 11:56

ANNETTE792 schreef:

Geschokte, onthutste smiley Jill, Inka heeft een relatie met Anneke, ik ben getrouwd met Pieter.
Zo komen nou de rare verhalen op cm he Clown smiley

oeps sorry Inka met Anneke bedoel ik dan!!!! Twijfelende smiley
Enwie weet zien we elkaar weer bij de beroemde bbq Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 16:19

RELLOK036 schreef:
en dat terwijl je dit schrijft is je dag nog niet echt begonnendus nog ff vol houden he....Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt dat gaat je wel lukken

Hij komt terug Rel........hij kan ons toch niet missen. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 18:55

mijn dag is weer geweldig ik heb weer een gerepareerde pc,dus ik kan weer met jullie kletsen joepiiieeee Lachende smiley
heb em dus net aangesloten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:56

CARIEN982 schreef:
Hij komt terug Rel........hij kan ons toch niet missen. Clown smiley
mij wel maar kan hij jouw missen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 8 februari 2010, 20:11

INKA401 schreef:

haha ... is 't weer zover ... Knipoog smiley dacht dat jij een aantal planborden had, maar die zijn dan zeker niet voor C.M. bedoeld... hi Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 8 februari 2010, 20:12

RELLOK036 schreef:
mij wel maar kan hij jouw missen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril

Da's niet lief hoor Rell ... Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 00:13

koekoek Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 01:24

INKA401 schreef:
koekoek Clown smiley

Welkom back Inka
Je kon ons toch niet verlaten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 10:15

INKA401 schreef:
koekoek Clown smiley

De wanbetaler nu alweer vrijgelaten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 14:48

RELLOK036 schreef:

En wat zei ik? Verraste, verbaasde smiley

Hij kan jou echt niet missen Rel! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:11

oké, ik geef toe ... na 4 jaar lid te zijn ben ik écht wel een beetje verslaafd aan cm ... nou ja ... nee niet verslaafd ... maar heb inmiddels veel vrienden hier op cm ... thats it ... en die kun je toch niet missen hé
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 02:24

in een woord geweldig
LOVE IS IN THE AIR
Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 06:26

GRACE585 schreef:
in een woord geweldig
LOVE IS IN THE AIR
Verliefde smiley

weer eens wat anders dan sneeuw Clown smiley

maar van harte gefeliciteerd ik hoop dat jullie heel gelukkig mogen worden en blijven samen!

groet sas
Naar boven

Auteur Bericht
BEERTJE618

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 23:01

INKA401 schreef:
koekoek Clown smiley

kiekiek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 16:54

BEERTJE618 schreef:
kiekiek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hey Beertje ik zag je weer voorbij schuiven gezellig.
Zeker maar weer voor drie daagjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 00:17

oké, het is niet iets van vandaag, maar heb wél wat leuks te melden ...
in mijn vak kan het soms heel raar lopen ... heel soms weet ik vrijdags niet wat ik s'maandags gaat doen ... en het volgende kwam op mijn pad
of ik een klus wilde doen in groningen ... uuuh toch een 2,5 uur rijden hé
een hotel was geregeld ... dus geen probleem dacht hij ...
mijn opdrachtgever kent mij wel , en weet dat ik nogal flexibel bent ... nou zei ik ... hahaha ik pit wel bij mijn vriendin in hengelo, en zei dus heeeeeeeeeeeeeeeeel graag hihi .... in de kost bij mijn vriendin ... hoe verzin je het ... het is maar voor 4 dagen ... daarna ga ik samen met mijn vriendin en onze kids heerlijk op wintersport in oostenrijk ... érg hé ..
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4