Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 23:30
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 20 november 2011, 23:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 16:52
|
|
|
SJAAK585 schreef: | tuurlijk wordt dat feest straks top want wij komen met zijn allen en zetten de boel op zijn kop door op de taart aan te vallen
hij is net als ik eindelijk gestrikt ook door een iets oudere vrouw en nee je bent zeker niet getikt ik wist wel dat ie een goed voorbeeld volgen zou
van een bruiloft komt een bruiloft ja het gezegde is dus waar cross je hebt maar weer geboft want straks zijn jullie ook een paar
niet te duur vakantie vieren want wij willen straks dat feest waar we met z'n allen komen klieren want je bent ook bij ons geweest
zal je nu rustig de tijd gunnen om je voor te bereiden voor die dag want daar moet je zeggen kunnen Ja,het is voor altijd dag na dag
nu als laatse in deze rijm laten we jullie graag horen ffffffff met heel veel geslijm we zullen je niet langer storen bigg hugg van ons allen |
Sluit me volledig bij de dichter aan Alleen waar moet 5 december nu op slaan? Ze trouwen pas die maand erop, en nu staat cm al op zn kop. Ach ze zijn beiden klaar voor de volgende stap, echt waar het is geen grap. Het gaat er dan toch van komen, hij gaat echt trouwen met de vrouw van zijn dromen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sluit me volledig bij de dichter aan Alleen waar moet 5 december nu op slaan? Ze trouwen pas die maand erop, en nu staat cm al op zn kop. Ach ze zijn beiden klaar voor de volgende stap, echt waar het is geen grap. Het gaat er dan toch van komen, hij gaat echt trouwen met de vrouw van zijn dromen. |
Zo raakt mario nog van de leg ... blijf dan toch on-topic zeg Nu kan hij weer niet knippen en plakken de moed zou hem in de schoenen zakken Maar Mario kan beter zijn schoenen zetten dan op het off-topic probleem te letten FF tussendoor: Mario, zit er nog zand onder je schoenen, van 't Scheveningse strand?
Nu zonder gein, Mario je schrijft heel fijn Elke dag maar weer ruim anderhalf jaar, keer op keer Een vaste rubriek Een vast publiek De dagelijkse bemoediging voor elke kerkelijke "door"stroming Elk onderwerp kwam/komt aan bod van gebedsgenezing tot het 10de gebod 509 dagen als ik het goed tel ... danke, thanks, merci of gewoon dankjewel
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 23 november 2011, 18:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 05:35
|
|
|
[quote=MARIO216]Zie de maan schijnt door de tralies hij schrok zich heel arabisch en de arabieren vonden dát blasfemisch meer een ander vond het spaans homoristisch Zo erg, het werd heel erg chemisch heel errug...de sint werd daarna feministisch hij las het forum daarna op CM en werd wel heel erg masochistisch ..en daarna euforisch Zelfs CM (Judith) repareerde de server pardoes improvesorisch want dit vinden Sint en J'tje komisch.... en W’tje wordt twee keer oma, dat is heel erg hilarisch nog minder tijd voor de chat en het alledaagse lied daarom krijgt ze een schoonheidspiet. Een cursus krokodil Dat is wat ze wil! Leanne moet naar de St. Klaas want zij is niet meer eigen baas Haar beroep is nu geld innen daar kun je hem niet mee beminnen. Visser komt soms op cm heel illegaal Danstaat hij weleens flink voor paal Daarom tegen Dennis: "In je mand!!!!, anders wordt Visser ook nog geband". Thomas houdt van kleine wezens, smurfen die in alle soorten heel veel durven (Zelfs Gargamel moet er aan geloven) maar wat is die Smurf knáp als hij boos is! Zelf de Doutzen smurf denkt dan gewis: "zou hij alltijd zo kijken als hij aan de afwas is? dat gaat hij vaak aan de vaat bij mij, na de dis....." Als de Cadeautjespiet het versmurflijstje van Smurf Th. te F. ziet begrijpt hij deze echter niet ! Hij krabt zich even achter het oor en leest het dan nog eens hardop door. 'Beste Sint, mag ik een smurfelijke smurfin smurfen, die zich ook smurf wil smurfen, ook omdat ik zelf een smurfelijke smurf ben dan ben ik, echtwaar, haar fan. Ook moet ze na het smurfen de smurfmachine smurfen. Als ze op zoek is, ik hou het kort naar een smurf, die dankbaar opsmurft vanachter zijn schort, na haar compliment over een smurfig schoon bord , moet ze verder smurfen! Het is een hele smurftocht, Piet als je haar ziet, vergeet mijn smurflijstje dan niet.....' zeg smurfenman, droom lustig door maar een fortissimo lungo daar doe ik toch echt geen vaatje voor. kijk, mocht je het me nu zeer nederig en vriendelijk vrágen, dan kon ik nog overwégen, je vaat-zorgjes mee te dragen. dus ik zou je aan willen raden, je toch nog eens te beraden; of het doutsensmurfinnetje je kopjes niet wassen kan; ze zal vast graag een vaatje doen voor zo'n charmante smurfenman!! Het is een hele smurftocht, Piet als je haar ziet, vergeet mijn smurflijstje dan niet.....' T'is toch wat met die smurf, denkt Piet, amper zo groot als een turf maar een kabáál over de nederlandse taal maar nu heeft hij het zelf helemaal mis want wat wel zeker is Americo gaat nooit op een galop maar in een galop en daarna in een draf op een schoorsteen af stapvoets klimt hij dan op het dak met op zijn rug Sinterklaas met een kado in zijn zak De belgen op de site hebben van onze gastvrijheid zeker geen spijt Maar zij wilden ook Bea huren Dat zal nog wel even duren want alles moet parlementarisch 'f democratisch zo wordt die formatie legendarisch en daarna historisch, maar Bea...zij is Bilderbergistisch???? én heel erg kritisch Zo raakt mario nog van de leg ... blijf dan toch on-topic zeg Nu kan hij weer niet knippen en plakken de moed zou hem in de schoenen zakken Maar Mario kan beter zijn schoenen zetten dan op het off-topic probleem te letten FF tussendoor: Mario, zit er nog zand onder je schoenen, van 't Scheveningse strand? Nu zonder gein, Mario je schrijft heel fijn Elke dag maar weer ruim anderhalf jaar, keer op keer Een vaste rubriek Een vast publiek De dagelijkse bemoediging voor elke kerkelijke "door"stroming Elk onderwerp kwam/komt aan bod van gebedsgenezing tot het 10de gebod 509 dagen als ik het goed tel ... danke, thanks, merci of gewoon dankjewel
..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 20:41
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | 17 Januari in het nieuwe jaar In mijn ring staat haar “doop”naam Gevangen, gestrikt, in liefde een paar En ze is zo gehoorzaam … volgzaam …
De kaart die komt pas achteraf Eerst vakantie, een weekje vrijaf Een extra week rust … ik ben bekaf De kaart, die komt pas achteraf
Veel te vieren, jullie mogen komen Abraham … en een “eigen” vrouw Van haar durfde ik nooit te dromen +0 -/- 8 dat principe kreeg een douw
Ik zal wel schrikken, das normaal Ik stuur gelijk een noodsignaal Geef maar geld, mag ook giraal Jullie mogen komen, allemaal …
Goed in taal, hoog moraal Radicaal, joviaal en royaal Donderstraal, zonnestraal En ik ben straks haar gemaal
Ik zal wel schrikken, das normaal Ik stuur gelijk een noodsignaal Geef maar geld, mag ook giraal Jullie mogen komen, allemaal …
En de zon … de zon ging onder met een plons !!
http://www.youtube.com/watch?v=3kK4oc_YM3s |
Inmiddels van cm af he... En dat feessie kunnen wij op onze buik schrijven.... lekker dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 22:43
|
|
|
PIETER649 schreef: | Inmiddels van cm af he... En dat feessie kunnen wij op onze buik schrijven.... lekker dan | Idd hebben ze al gehad...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|