Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:08
|
|
|
RENATE619 schreef: | Erika, ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem. Heb de afgelopen dagen al 2 mailtjes naar de redactie verzonden maar reactie blijft uit. Het begint me steeds meer te irriteren en ik overweeg om mijn lidmaatschap op te zeggen. |
Ik baal er wel van maar het is voor mij geen reden om zo maar mijn lidmaatschap op te zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maryan, we kunnen ze zo wel van alles mailen......we krijgen toch geen antwoord..... |
't zal wel komen dat diegenen in een uithoek van het land wonen. W-tje , jij krijgt mn antwoord wel binnen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | 't zal wel komen dat diegenen in een uithoek van het land wonen. W-tje , jij krijgt mn antwoord wel binnen he? |
Uithoek Weet jij wel waar de provincie Utrecht ligt Domme zeeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Uithoek Weet jij wel waar de provincie Utrecht ligt Domme zeeuw |
Schijnbaar maar half bereikbaar voor CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Schijnbaar maar half bereikbaar voor CM |
Kan je nagaan dat het hoofdkantoor van cm hier hemelsbreed 35 minuten vandaag ligt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kan je nagaan dat het hoofdkantoor van cm hier hemelsbreed 35 minuten vandaag ligt |
Zou zeggen ga eens op de koffie bij Judith
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:35
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zou zeggen ga eens op de koffie bij Judith |
ja zeg heb wel wat anders te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 21:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ja zeg heb wel wat anders te doen |
Judith ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 21:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | Judith ook |
Bijv. de stroring verhelpen Sorry Judith, zit even je werk in te vullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik baal er wel van maar het is voor mij geen reden om zo maar mijn lidmaatschap op te zeggen. |
Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de redactie dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Mij wordt geadviseerd een andere browser te proberen. Maar ik heb daar echt geen verstand van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:56
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de redactie dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Mij wordt geadviseerd een andere browser te proberen. Maar ik heb daar echt geen verstand van |
Ik ga dus echt geen andere browser proberen alleen omdat zij een probleem hebben. Ik heb nergens anders problemen mee, alleen met CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 09:40
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de redactie dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Mij wordt geadviseerd een andere browser te proberen. Maar ik heb daar echt geen verstand van |
op google : google chrome downloaden intypen, de rest wijst zichzelf (zelfs ik kan het, dus moeilijk kan het niet zijn )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 09:43
|
|
|
Dus nu moet jij weer een reactie naar de redactie versturen, waarin je in je reactie aan de redactie aangeeft dat de reactie van de redactie niet helpt, omdat je geen andere browser hebt...en dat, terwijl de redactie in haar reactie op jouw reactie aangeeft dat ze werken aan het probleem.... .. In je reactie aan de redactie dan wel vermelden dat je in een volgende reactie van de redactie een duidelijker reactie wilt hebben... ....vervelend hoor...zulke reacties van de redactie...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 10 november 2011, 09:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 10:03
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Dus nu moet jij weer een reactie naar de redactie versturen, waarin je in je reactie aan de redactie aangeeft dat de reactie van de redactie niet helpt, omdat je geen andere browser hebt...en dat, terwijl de redactie in haar reactie op jouw reactie aangeeft dat ze werken aan het probleem.... .. In je reactie aan de redactie dan wel vermelden dat je in een volgende reactie van de redactie een duidelijker reactie wilt hebben... ....vervelend hoor...zulke reacties van de redactie... |
Kijk...zo wordt een reactie van de redactie nog 's leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:28
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Dus nu moet jij weer een reactie naar de redactie versturen, waarin je in je reactie aan de redactie aangeeft dat de reactie van de redactie niet helpt, omdat je geen andere browser hebt...en dat, terwijl de redactie in haar reactie op jouw reactie aangeeft dat ze werken aan het probleem.... .. In je reactie aan de redactie dan wel vermelden dat je in een volgende reactie van de redactie een duidelijker reactie wilt hebben... ....vervelend hoor...zulke reacties van de redactie... |
lol, geweldige woordspeling Super!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:31
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | op google : google chrome downloaden intypen, de rest wijst zichzelf (zelfs ik kan het, dus moeilijk kan het niet zijn ) |
Zou heel goed kunnen dat dat het probleem is.... Ook ik had problemen...(niet op cm) Maar door google chrome erop te zetten...waren de problemen weg...
Ik kon dat ook niet helaas...maar heb een pc mannetje voor de ernstiger problemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 14:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zou heel goed kunnen dat dat het probleem is.... Ook ik had problemen...(niet op cm) Maar door google chrome erop te zetten...waren de problemen weg...
Ik kon dat ook niet helaas...maar heb een pc mannetje voor de ernstiger problemen. |
Mijn punt is dat ik voor de storing van afgelopen zondag nergens last van had en na die tijd wel, dus ga ik ervan uit dat het daar niet aan kan liggen en dat het probleem bij CM ligt. En ik heb alleen een probleem hier en nergens anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mijn punt is dat ik voor de storing van afgelopen zondag nergens last van had en na die tijd wel, dus ga ik ervan uit dat het daar niet aan kan liggen en dat het probleem bij CM ligt. En ik heb alleen een probleem hier en nergens anders. |
CM heeft dus blijkbaar een probleem dat zich niet bij alle browsers voordoet, jij gebruikt er blijkbaar net een browser waar cm wel een probleem mee heeft. Cm werkt daaraan, en geeft aan dat als je (tijdelijk) een andere browser gebruikt, je misschien wel kan mailen. Dus ja, het probleem ligt bij cm, maar er is misschien een manier om het probleem te omzeilen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:46
|
|
|
Ik heb jaren lang IE gebruikt, zowel op de laptop als op de pc. Totdat ineens ik op de laptop niet meer via IE op cm kon komen.
Op de pc lukte dat nog steeds.
Nadat ik google chrome had geinstaleerd waren alle problemen opgelost.
Waarom een probleem elders neerleggen, als het bij jezelf opgelost kan worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 17:10
|
|
|
Och,met geduld is ook een hoop op te lossen Als ik met chrome inlog kan ik geen smileys mailen,so what?
CM lost alle problemen vast wel op en zolang mag je de privezaken die je normaal via de mail bespreekt wel op het forum zetten hoor..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 17:27
|
|
|
Ik heb al eerder chrome gehad en dat ging niet echt goed op mijn laptop en ben toen weer terug gegaan naar explorer. Dus ik wilde het eigenlijk niet nog een keer proberen.
Maar mijn lieve broer heeft (op afstand ) het nu zo geregeld dat ik beide naast elkaar kan gebruiken en voor zover het nu lijkt gaat het goed. Heb inmiddels al een mailtje kunnen versturen via chrome en dat ging goed.
Toch blijf ik erbij dat het eigenlijk niet mijn probleem is (jaja...ben een beetje eigenwijs ) en dat ik het dus ook zelf niet had hoeven op te lossen. Ook wel een beetje een principekwestie dus. Daarbij ook het feit dat de redactie nog steeds geen reactie gegeven heeft en dat vind ik ook niet bepaald netjes.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 10 november 2011, 17:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 17:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Och,met geduld is ook een hoop op te lossen Als ik met chrome inlog kan ik geen smileys mailen,so what?
CM lost alle problemen vast wel op en zolang mag je de privezaken die je normaal via de mail bespreekt wel op het forum zetten hoor.......... |
Ja leuk jij mij mailen en ik kan nog steeds niet Heb ik daarvoor chrome nu geinstalleerd??? Goed ik doe alles via IE behalve mailen die via chrome maar heb dan geen smileys is niks aan niet
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 10 november 2011, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 18:02
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik heb al eerder chrome gehad en dat ging niet echt goed op mijn laptop en ben toen weer terug gegaan naar explorer. Dus ik wilde het eigenlijk niet nog een keer proberen.
Maar mijn lieve broer heeft (op afstand ) het nu zo geregeld dat ik beide naast elkaar kan gebruiken en voor zover het nu lijkt gaat het goed. Heb inmiddels al een mailtje kunnen versturen via chrome en dat ging goed.
Toch blijf ik erbij dat het eigenlijk niet mijn probleem is (jaja...ben een beetje eigenwijs ) en dat ik het dus ook zelf niet had hoeven op te lossen. Ook wel een beetje een principekwestie dus. Daarbij ook het feit dat de redactie nog steeds geen reactie gegeven heeft en dat vind ik ook niet bepaald netjes. |
Als jij niet kan mailen als je wilt mailen, ben jij toch echt degene met het probleem. Dus wees vooral lekker eigenwijs, maar dan niet gaan lopen klagen he. Er wordt je aangegeven hoe je het probleem tijdelijk kan omzeilen terwijl cm aan de oplossing van het probleem werkt.
Waar ik het wel mee eens ben is dat een reaktie van de redaktie best op zn plaats had geweest, maar misschien hebben ze het te druk met het oplossen van het probleem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 18:17
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik heb al eerder chrome gehad en dat ging niet echt goed op mijn laptop en ben toen weer terug gegaan naar explorer. Dus ik wilde het eigenlijk niet nog een keer proberen.
Toch blijf ik erbij dat het eigenlijk niet mijn probleem is (jaja...ben een beetje eigenwijs ) en dat ik het dus ook zelf niet had hoeven op te lossen. Ook wel een beetje een principekwestie dus. Daarbij ook het feit dat de redactie nog steeds geen reactie gegeven heeft en dat vind ik ook niet bepaald netjes. |
Degene die mijn pc onderhoudt, want zelf heb ik er ook geen bal verstand van, hij zegt : Installeer nooit Google Chrome, niks dan ellende. Maar nu ben ik wel benieuwd naar de reactie van leonard.
Visser, die het bij IE houdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 01:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Degene die mijn pc onderhoudt, want zelf heb ik er ook geen bal verstand van, hij zegt : Installeer nooit Google Chrome, niks dan ellende. Maar nu ben ik wel benieuwd naar de reactie van leonard.
Visser, die het bij IE houdt. |
Klopt Visser ...IE heeft voor mij ook de voorkeur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 01:13
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Klopt Visser ...IE heeft voor mij ook de voorkeur. |
Oke...dat kan...ik heb gelukkig GEEN ellende...dus dat kan ook..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 09:32
|
|
|
ik zelf heb totaal geen ellende met google chrome... ik had ellende met IE...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 09:51
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Klopt Visser ...IE heeft voor mij ook de voorkeur. |
Ik heb nu beide, het gaat niet super, maar het gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 11:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik heb nu beide, het gaat niet super, maar het gaat. |
Tijdelijk samen kon bij mij ook... Al;hoewel ik geen last van had...nu toch alleen chrome.
|
|
Naar boven |
|
|