Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:28
|
|
|
MOMO697 schreef: | Helemaal met je eens. Heb gewerkt als gastouder en heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Is absoluut niet te vergelijken. Maar zelfs als gastouder kun je soms teveel de ouder moeten vervangen. Het kleine meisje dat als 3 jaar oude baby gedurende vier volle dagen bij ons kwam, sprak eerder mijn naam uit dan dat ze "mamma" zei. |
Ik denk dat je niet per definitie een slechtere opvoeding hoeft te hebben als je naar de dagopvang gaat. misschien krijg je er ook wel heel zelfstandige kinderen door en als je als kind niet beter weet? Het was vroeger niet mijn keus maar dat is weer een heel ander verhaal........maar om nu te suggeren dat je het als kind niet goed hebt??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | OOOOOOOOOOOOOOOOOO...was het dat?? Voortaan niet meer in raadsels hoor Visser...gewoon recht voor de raap!!! |
"MARRYYYYY, ik wil bij je blijven!!"
(gelukkig kan ik om mijn eigen plagerij-tjes lachen, visser.........smile!!)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 23 november 2011, 19:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | "MARRYYYYY, ik wil bij je blijven!!"
. |
Ik geloof dat de tijd rijp is dat ik de niet ok-knop maar eens moet gaan gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik geloof dat de tijd rijp is dat ik de niet ok-knop maar eens moet gaan gebruiken. |
o, waarom dat, visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | OOOOOOOOOOOOOOOOOO...was het dat?? Voortaan niet meer in raadsels hoor Visser...gewoon recht voor de raap!!! |
Kan je nu begrijpen waarom ik het hier zo slecht naar m'n zin heb? Is het Josina niet, dan is het Erika wel en nu begint Hannah weer. Bah.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:59
|
|
|
[quote=VISSER278]
t was een rottige samenloop van omstandigheden Visser....ben wel bijna op alle picknicks geweest en heb daarvan genoten...ook vorig jaar Noordwijk strandwandelen was ik bij...maar liep effe uit de hand...volgend keer krijg je een knuffie van me hoor Visser! Bij deze beloofd... (eh...indien gewenst he)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | "MARRYYYYY, ik wil bij je blijven!!"
. |
ik stuur niemand weg hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kan je nu begrijpen waarom ik het hier zo slecht naar m'n zin heb? Is het Josina niet, dan is het Erika wel en nu begint Hannah weer. Bah. |
maar W-tje blijft aardig tegen jou toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:14
|
|
|
MARRY942 schreef: | volgende keer krijg je een knuffie van me hoor Visser! Bij deze beloofd... |
kijk, visser, daar kun je wat mee, toch??
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 23 november 2011, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | maar W-tje blijft aardig tegen jou toch? |
Ja , gelukkig wel. Het is een best mens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | kijk, visser, daar kun je wat mee, toch?? |
Ja, alleen jammer dat het nu weer niet in het knuffeltopic staat. Dan zou het veel serieuzer over komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , gelukkig wel. Het is een best mens. |
Visser, het is een best mens..... Dat zeg je toch niet tegen een vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, het is een best mens..... Dat zeg je toch niet tegen een vrouw |
OOOOo, is misschien een beetje zeeuws dan. Het is een lief vrouwtje .... zo beter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | OOOOo, is misschien een beetje zeeuws dan. Het is een lief vrouwtje .... zo beter? |
Ik geloof nu niet direct dat iedereen mij lief vind, hoeft ook helemaal niet.....maar het is stukken beter dan een best mens......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geloof nu niet direct dat iedereen mij lief vind, hoeft ook helemaal niet.....maar het is stukken beter dan een best mens...... |
Hier is het toch een normale uitdrukking hoor. Afijn , misschien dat ZEELAND wat verduidelijking kan geven. Visser is tenslotte ook maar een nepzeeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier is het toch een normale uitdrukking hoor. Afijn , misschien dat ZEELAND wat verduidelijking kan geven. Visser is tenslotte ook maar een nepzeeuw |
Ik ben ook niet boos......wel verdrietig natuurlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 23:50
|
|
|
Quoten doet het niet
Ik denk dat het de ouders ook pijn doet als hun kind zich gaat hechten aan een oppasouder......... Soms hebben ouders geen andere keuze,tegenwoordig is het vaak nodig/verplicht om te werken ivm schulden of simpelweg omdat je anders geen inkomen hebt,dat zo iemand het dan redt door hard te werken en daarbij nog hun best doen om hun kinderen op te voeden dan kan ik daar alleen maar respect voor hebben.......... En tenslotte komt die situatie ook vaak voort uit een scheiding dus is het kringetje weer rond.....
Leanne,die vroeger verplicht alle dagen moest overblijven,niet omdat mijn moeder werkte maar omdat ik naar een christelijke school moest die niet in mijn woonplaats lag(en genoot van die overblijf)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 01:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier is het toch een normale uitdrukking hoor. Afijn , misschien dat ZEELAND wat verduidelijking kan geven. Visser is tenslotte ook maar een nepzeeuw |
Als het om NEP gaat...dan ben ik ook een nepzeeuw.. Tegen een vrouw...(even een lesje Visser) zeg je inderdaad zulke woorden niet... Weet je....wijffie... klinkt dan niet echt plakkerig of slijmerig maar toch wel met een lieve ondertoon... MENS...dat doet mij meer denken aan een kattig iemand.... DUS...doe met deze woorden je voordeel....
ineke die het ook niet altijd weet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 11:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als het om NEP gaat...dan ben ik ook een nepzeeuw.. Tegen een vrouw...(even een lesje Visser) zeg je inderdaad zulke woorden niet... Weet je....wijffie... klinkt dan niet echt plakkerig of slijmerig maar toch wel met een lieve ondertoon... MENS...dat doet mij meer denken aan een kattig iemand.... DUS...doe met deze woorden je voordeel....
ineke die het ook niet altijd weet!!! |
nou wijfie klinkt in het brabants dan weer heel denigrerend terwijl het in bv hilversum gewoon was,tja taal heeft vele begrippen en een best mens klink in het brabants weer als een goed iemand. zo heeft iedere streek weer iets anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 18:33
|
|
|
GRACE585 schreef: | nou wijfie klinkt in het brabants dan weer heel denigrerend terwijl het in bv hilversum gewoon was,tja taal heeft vele begrippen en een best mens klink in het brabants weer als een goed iemand. zo heeft iedere streek weer iets anders |
Yes, oke Grace .... ik ben eruit. Het komt gewoon door dat ik bijna in Brabant woon. hier heb ik wat aan. Met Zeeland valt ook al niet te praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja, alleen jammer dat het nu weer niet in het knuffeltopic staat. Dan zou het veel serieuzer over komen. |
mijn naam weer negatief gebruiken he Geef ik je daarvoor twee knuffels op de knuffel topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Yes, oke Grace .... ik ben eruit. Het komt gewoon door dat ik bijna in Brabant woon. hier heb ik wat aan. Met Zeeland valt ook al niet te praten. |
graag gedaan visser ,soms heb je gewoon een nuchtere wijsheid nodig als geimporteerde nuchtere zuid hollandse mag ik dat nu zeggen he
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 24 november 2011, 19:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat je niet per definitie een slechtere opvoeding hoeft te hebben als je naar de dagopvang gaat. misschien krijg je er ook wel heel zelfstandige kinderen door en als je als kind niet beter weet? Het was vroeger niet mijn keus maar dat is weer een heel ander verhaal........maar om nu te suggeren dat je het als kind niet goed hebt?????? |
wat kinderen er in ieder geval leren is discipline en duidelijkheid wat ik er heb gemist is een stukje intimiteit daar is geen tijd en geen ruimte voor en het is mijn mening dat dat voor een kind niet goed is ik mag toch zekers wel een mening hierover hebben?
|
|
Naar boven |
|
|