Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:34
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Pieter,
Onder dit adres kun je alles vinden
http://www.healingrooms-amsterdam.nl
Your invited |
Wat ik me nu afvraag: Stèl, je wordt niet genezen, wat is dan de oorzaak? Niet goed gebeden, niet genoeg gebeden of....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:35
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wat ik me nu afvraag: Stèl, je wordt niet genezen, wat is dan de oorzaak? Niet goed gebeden, niet genoeg gebeden of....? |
Dan kom je bij het topic gebeds-genezing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:18
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wat ik me nu afvraag: Stèl, je wordt niet genezen, wat is dan de oorzaak? Niet goed gebeden, niet genoeg gebeden of....? |
Cootje,
Weet je wij als mens hebben zoveel vragen.
Kan niet zeggen wat goed of fout is.
Een ieder heeft zijn eigen pad te gaan, het helpt mij om bewust te zijn waarmee ik bezig ben.
Probeer mijn impulsen, intuitie te volgen.
Soms komen inzichten over een situatie pas veel later, ja als mens wil je meteen weten waar je aan toe bent.
Mijn relatie met Jezus geeft mij veel inzicht en vertrouwen welke weg ik ga in deze wereld, toegewijdt in liefde.
Net zoals jezus zei, ik ben in deze wereld maar niet van deze wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:29
|
|
|
Stel je wordt niet genezen ... Stel je wordt wel genezen ...
Als je geneest geef je Hem dan de eer, dat vertrouwen is er vast wel ... Als je niet geneest, kun je dan ook nog leven in vertrouwen op Hem dat Hij daarmee het beste met je leven voor heeft ...
Waarschijnlijk heel afgezaagd, de doorn in het vlees van Paulus ...
2 Korintiërs 12:Om te verhinderen dat ik mezelf zou verheffen, werd mij een doorn in het vlees gestoken: ik word gekweld door een engel van Satan. 8 Ik heb de Heer driemaal gesmeekt mij van hem te bevrijden, 9 maar hij zei: ‘Je hebt niet meer dan mijn genade nodig, want kracht wordt zichtbaar in zwakheid.’ Dus laat ik mij veel liever voorstaan op mijn zwakheid, zodat de kracht van Christus in mij zichtbaar wordt. 10 Omdat Christus mij kracht schenkt, schep ik vreugde in mijn zwakheid: in beledigingen, nood, vervolging en ellende. In mijn zwakheid ben ik sterk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:57
|
|
|
ROADY641 schreef: | God zal je aan deze uitspraak helpen herinneren ... |
Dit klinkt alsof God een wrekend God is en dat is Hij niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:06
|
|
|
ROADY641 schreef: | God zal je aan deze uitspraak helpen herinneren ... |
Je doet nu of Erika iets zegt wat ze niet mag zeggen. Je wijst hier met het vingertje. Je spreekt eigenlijk een oordeel uit.
Zullen we het oordelen maar aan God overlaten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je doet nu of Erika iets zegt wat ze niet mag zeggen. Je wijst hier met het vingertje. Je spreekt eigenlijk een oordeel uit.
Zullen we het oordelen maar aan God overlaten? |
Mariska, wat is er mis met helpen herinneren
Lijkt mij juist heel goed helpen herinneren aan het woord van God ipv zelf alles te willen invullen met onze persoonlijkheid, eigenwijsheid.
Maar helpen herinneren aan persoonlijke boodschappen zoals in dit specifieke geval daar ga ik niet over
Laatst aangepast door
|
LOVEJEZUS310
|
op zaterdag 17 september 2011, 23:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:22
|
|
|
Toch vraag ik me af hoe echt dit is? enne..in Jezus' naam? dus in de naam van onze Heiland én Zaligmaker?
ik begrijp dan de link die je gaf niet?
http://www.youtube.com/watch?v=iX2W97spprc
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 17 september 2011, 23:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:23
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Mariska, wat is er mis met helpen herinneren
Lijkt mij juist heel goed helpen herinneren aan het woord van God ipv zelf alles te willen invullen met onze persoonlijkheid, eigenwijsheid.
Maar helpen herinneren aan persoonlijke boodschappen zoals in dit specifieke geval daar ga ik niet over |
Je wijst op iemands mening en dreigt met :
God zal je aan deze uitspraak helpen herinneren ...
Waarom doe je zo'n uitspraak dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:54
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 09:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dit klinkt alsof God een wrekend God is en dat is Hij niet! |
Ik wil je bewust maken van wat je met zo'n zeer stellige uitspraak over jezelf afroept...
EDIT:
Ik wil er nog op terugkomen Erika. Ik moet toegeven dat ik zo'n opmerking niet in liefde uitspreek. En daarom mist ie ook z'n doel. Ik betrap mezelf er telkens weer op, dat bij het schrijven op het forum, dat ik nogal 's "uit de liefde" raak. Hoe goed bedoeld ook, hoe waar een stukje ook is, als de liefde er niet achter zit, dan werkt het niet. Of averechts.
En dat kan niet m'n bedoeling zijn.
Ik denk dat dat ook de sfeer is die hier op het forum zo snel ontstaat. Het veroordelende, elkaar verwijtende toontje... Het gebeurt JUIST omdat je elkaar niet ziet, en dan denkt alles te kunnen zeggen. Ik kom er bij dezen op terug. Ik heb die fout ook gemaakt. Voor mij een goede reden om na deze maand CM 's een poosje los te laten.
Laatst aangepast door
|
ROADY641
|
op zondag 18 september 2011, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 09:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je wijst op iemands mening en dreigt met :
God zal je aan deze uitspraak helpen herinneren ...
Waarom doe je zo'n uitspraak dan? |
Ik geef toe, ik had het anders moeten formuleren. Ik bied hierbij mijn verontschuldiging aan.
Daarbij was het niet L.J. maar ik die het zei. Dus goed lezen voorkomt weer verwijt, en verwijdering.
Laatst aangepast door
|
ROADY641
|
op zondag 18 september 2011, 11:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 13:11
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ik wil je bewust maken van wat je met zo'n zeer stellige uitspraak over jezelf afroept...
EDIT:
Ik wil er nog op terugkomen Erika. Ik moet toegeven dat ik zo'n opmerking niet in liefde uitspreek. En daarom mist ie ook z'n doel. Ik betrap mezelf er telkens weer op, dat bij het schrijven op het forum, dat ik nogal 's "uit de liefde" raak. Hoe goed bedoeld ook, hoe waar een stukje ook is, als de liefde er niet achter zit, dan werkt het niet. Of averechts.
Ik denk dat dat ook de sfeer is die hier op het forum zo snel ontstaat. Het veroordelende, elkaar verwijtende toontje... Het gebeurt JUIST omdat je elkaar niet ziet, en dan denkt alles te kunnen zeggen. Ik kom er bij dezen op terug. Ik heb die fout ook gemaakt. Voor mij een goede reden om na deze maand CM 's een poosje los te laten. |
Roady, ben net lid hier.
Ben verbaasd over de sfeer hier, het lijkt wel alsof de aanklager sterker is dan het woord van God.
Ja, dat virtuele werkt ook niet mee om elkaar te begrijpen dat is een gegeven.
Denk dat we daarom zelf met het woorden van God moeten afstemmen, tenslotte gaat het om de persoonlijke relatie met Hem alleen
Heb zo'n gevoel dat we hier meer uit verbinding gaan dan in verbinding komen met elkaar.
Het valt ook niet mee in een virtuele wereld als deze echt in verbinding te komen.
Maar goed het is hier zoals het is
Niet meer en niet minder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 13:43
|
|
|
Nog even een aanvulling..
dit komt ook uit jouw link..
http://yoga.lovetoknow.com/Namaste
Het is allemaal erg zweverig en komt op mij over als New Age. Ook mede door allerlei Yoga..terminologie/gedachten..
Behoorlijk gevaarlijk vind ik..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 18 september 2011, 13:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATHY142
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 14:20
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Nog even een aanvulling..
dit komt ook uit jouw link..
http://yoga.lovetoknow.com/Namaste
Het is allemaal erg zweverig en komt op mij over als New Age. Ook mede door allerlei Yoga..terminologie/gedachten..
Behoorlijk gevaarlijk vind ik.. |
Dat ben ik helemaal met je eens Marian. Buiten het feit dat het gevaarlijk is, las ik ook in the youtube-link dat Jezus aan Buddha en andere Meesters gelijk gesteld wordt. Hoe fout kan iets zijn. Een grote en gevaarlijke onbijbelse leugen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 14:39
|
|
|
KATHY142 schreef: | Dat ben ik helemaal met je eens Marian. Buiten het feit dat het gevaarlijk is, las ik ook in the youtube-link dat Jezus aan Buddha en andere Meesters gelijk gesteld wordt. Hoe fout kan iets zijn. Een grote en gevaarlijke onbijbelse leugen! |
Dames, volgens mij raken we uit koers hier
Al die leugens ken ik wel zo'n beetje, teveel om even op te noemen
Ga weer terug naar het begin van deze topic
Ja, hoe echt kan ik zijn en kan ik werkelijk in zijn 'presence' staan anno 2011.
Wat vraagd God nu aan ons om te gaan doen in deze eindtijd
Laatst aangepast door
|
LOVEJEZUS310
|
op zondag 18 september 2011, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 15:58
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Dames, volgens mij raken we uit koers hier
Ja, hoe echt kan ik zijn en kan ik werkelijk in zijn 'presence' staan anno 2011.
Wat vraagd God nu aan ons om te gaan doen in deze eindtijd | Toch ben ik het eens met Marian. Wat je zegt over leugens, vind ik nogal ver gaan. Het filmpje spreekt niet over verlossing of het kruis, maar over vrede te vinden voor jezelf bij Jezus. Die trouwens inwisselbaar is voor Buddha. Dit heeft niks met het geloof in Christus te maken. Ik begrijp nu beter met wat je bedoelt met echt zijn. Want als je in de vrede van de Christos komt( Jezus of Buddha, beiden gezalfden) weet je pas wie je echt bent. Daar heb je gelijk in, alleen twee dingen: ten eerste gaat het niet om de ervaring, de vrede...het gaat om de persoon, Jezus. En geloof me, er is een heel groot verschil tussen Jezus en Buddha. Ten tweede de weg ernaar toe is alleen maar door het aannemen van het kruis, je eigen leven opgeven en een leven onder Zijn gezag te leiden...De vrede die Buddha geeft, is valse vrede...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:15
|
|
|
Wat vraagd God nu aan ons om te gaan doen in deze eindtijd |
God vraagt ons om alles te toetsen aan Zijn Woord, de Bijbel. Jij hebt zelf die link ( al die leugens ) aangereikt. Ik hoop en bid, dat je "echt " leert zijn in Zijn Waarheid en de "god" van de leugen gaat haten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:21
|
|
|
Hoe echt jij KAN zijn in JEZUS aanwezigheid, is afhankelijk van jouw geloof, maar vooral van GODs genade.... Goede werken moeten hun oorsprong vinden in jouw relatie met GOD. Goede werken die jij doet vanuit een andere invalshoek dan GODs liefde, is geen waarlijk goed werk. GOD vraagt van ons te bidden en te werken, dus zolang jij voldoet aan deze opdracht, kun jij in ZIJN aanwezigheid zijn.
Deze eindtijd, is jouw persoonlijke eindtijd, net als voor ieder nu levend mens. De eindtijd begint bij je conceptie en eindigd bij je dood. Ieders eindtijd is anders, de opdracht in je eindtijd is voor iedereen gelijk: BEKEERT U Om te spreken over DE eindtijd als een periode in de wereldgeschiedenis, is dus onzin, het gaat in essentie om je persoonlijke eindtijd. Mocht dit samenvallen met het einde der wereld, ben je gewoon de laatste generatie op deez aard, verder niets om je nu al druk over te maken. De uitkomst blijft gewoon dat jij ofwel bekeerd en door JEZUS bent geheiligd, ofwel onbekeerd bent....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:41
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ik wil je bewust maken van wat je met zo'n zeer stellige uitspraak over jezelf afroept...
EDIT:
Ik denk dat dat ook de sfeer is die hier op het forum zo snel ontstaat. Het veroordelende, elkaar verwijtende toontje... Het gebeurt JUIST omdat je elkaar niet ziet, en dan denkt alles te kunnen zeggen. Ik kom er bij dezen op terug. Ik heb die fout ook gemaakt. Voor mij een goede reden om na deze maand CM 's een poosje los te laten. |
Oke Roady ik begrijp je dank je wel voor het rechtzetten/verduidelijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATHY142
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:51
|
|
|
Sorry LJ, maar volgens mij is er maar één koers, die van het geloof in Jezus de Messias. Hij is de enige die vrede in je hart en genade kan schenken. Mijn koers is Hem volgen en Zijn Woord als enige waarheid aannemen. In die koers passen wat mij betreft geen andere Meesters of een Buddha, want die schenken geen verlossing. Dat kan er maar Eén. Het gaat trouwens niet om mijn ik, maar om Hem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:59
|
|
|
KATHY142 schreef: | Sorry LJ, maar volgens mij is er maar één koers, die van het geloof in Jezus de Messias. Hij is de enige die vrede in je hart en genade kan schenken. Mijn koers is Hem volgen en Zijn Woord als enige waarheid aannemen. In die koers passen wat mij betreft geen andere Meesters of een Buddha, want die schenken geen verlossing. Dat kan er maar Eén. Het gaat trouwens niet om mijn ik, maar om Hem! |
Kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 18:29
|
|
|
KATHY142 schreef: | Dat ben ik helemaal met je eens Marian. Buiten het feit dat het gevaarlijk is, las ik ook in the youtube-link dat Jezus aan Buddha en andere Meesters gelijk gesteld wordt. Hoe fout kan iets zijn. Een grote en gevaarlijke onbijbelse leugen! |
Als je goed de geschiedenis van de yoga leest bestond yoga al voordat het boedhisme bestond.......En hoe fout kan het zijn om daar weer zo'n oordeel over te hebben........... We dienen en geloven in dezelfde God, doen het alleen op een andere wijze........wat is daar toch mis mee? Maar ja, zelfs in het Oude Testament speelde dat al, men had moeite met de Kanaanitische God Baal maar veel minder met de Kanaanitische God El (El is verwant aan het arabische Allah)....Kan je zien dat er in de loop van de eeuwen nog niet veel verandert is.... Maar om het nu een grote en gevaarlijke onbijbelse leugen te noemen??????? Je durft......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 18 september 2011, 18:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je goed de geschiedenis van de yoga leest bestond yoga al voordat het boedhisme bestond.......En hoe fout kan het zijn om daar weer zo'n oordeel over te hebben........... We dienen en geloven in dezelfde God, doen het alleen op een andere wijze........wat is daar toch mis mee? Maar ja, zelfs in het Oude Testament speelde dat al, men had moeite met de Kanaanitische God Baal maar veel minder met de Kanaanitische God El (El is verwant aan het arabische Allah)....Kan je zien dat er in de loop van de eeuwen nog niet veel verandert is.... Maar om het nu een grote en gevaarlijke onbijbelse leugen te noemen??????? Je durft...... |
Ik ben het volkomen eens met wat Kathy zegt. Kathy noemt het een onbijbelse leugen. Correcter gezegd: op bijbelse grond ZIJN bhoedda en yoga leugenachtige theorieen. Het geeft je niet wat alleen Jezus kan geven: namelijk eeuwig leven. Hoe mooi het ook in de oren mag klinken. Het blijven holle woorden zonder Leven...
De woorden van apostel Paulus uit Fil 3: "Alles beschouw ik als verlies, omdat het kennen van Christus Jezus, mijn Heer, alles te boven gaat. Om Hem heb ik alles prijsgegeven; voor mij is alles vuilnis, omdat het mij erom gaat Christus te winnen en met hem een te zijn"
Worden wij ook niet gewaarschuwd tegen allerlei dwaalleer?
Willemijn, u stelt de vraag: "We dienen en geloven in dezelfde God, doen het alleen op een andere wijze........wat is daar toch mis mee? "
Wat er mis mee is, is dat God de mens op slechts 1 manier laat verzoenen met Zichzelf: door Jezus. Daarom is elke poging om je met God te verzoenen, en vrede te vinden een leugen. Onecht, misleiding.
De bijbel is er erg duidelijk in, lijkt me.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:20
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ik ben het volkomen eens met wat Kathy zegt. Kathy noemt het een onbijbelse leugen. Correcter gezegd: op bijbelse grond ZIJN bhoedda en yoga leugenachtige theorieen. Het geeft je niet wat alleen Jezus kan geven: namelijk eeuwig leven. Hoe mooi het ook in de oren mag klinken. Het blijven holle woorden zonder Leven...
De woorden van apostel Paulus uit Fil 3: "Alles beschouw ik als verlies, omdat het kennen van Christus Jezus, mijn Heer, alles te boven gaat. Om Hem heb ik alles prijsgegeven; voor mij is alles vuilnis, omdat het mij erom gaat Christus te winnen en met hem een te zijn"
Worden wij ook niet gewaarschuwd tegen allerlei dwaalleer?
Willemijn, u stelt de vraag: "We dienen en geloven in dezelfde God, doen het alleen op een andere wijze........wat is daar toch mis mee? "
Wat er mis mee is, is dat God de mens op slechts 1 manier laat verzoenen met Zichzelf: door Jezus. Daarom is elke poging om je met God te verzoenen, en vrede te vinden een leugen. Onecht, misleiding.
De bijbel is er erg duidelijk in, lijkt me. |
Ik vind sowieso dat je naar andere christenen toe niet moet praten over een onbijbelse leugen.......dat zijn opmerkingen die niet echt getuigen van omzien naar elkaar...........en het is ook niet zo....het kan je beleving zijn maar daarom nog niet de waarheid.......De geest van God waait waar zij wil he?En de geest van God streeft niet naar verheven vroomheid en betweterigheid. Gods geest laat ons steeds weer op nieuwe manieren Gods nabijheid ervaren en inspireert ons om vanuit die nabijheid te gaan leven.....En dat kan dus op verschillende manieren......En wordt er dan niet een bepaalde levenshouding van ons verwacht? Zonder veroordeling over wat goed of fout is......Wat voor jou fout is is voor mij juist goed en andersom........Probeer ook eens met zo'n blik te kijken..........Ook daar is de bijbel erg duidelijk in lijkt me......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind sowieso dat je naar andere christenen toe niet moet praten over een onbijbelse leugen.......dat zijn opmerkingen die niet echt getuigen van omzien naar elkaar...........en het is ook niet zo....het kan je beleving zijn maar daarom nog niet de waarheid.......De geest van God waait waar zij wil he?En de geest van God streeft niet naar verheven vroomheid en betweterigheid. Gods geest laat ons steeds weer op nieuwe manieren Gods nabijheid ervaren en inspireert ons om vanuit die nabijheid te gaan leven.....En dat kan dus op verschillende manieren......En wordt er dan niet een bepaalde levenshouding van ons verwacht? Zonder veroordeling over wat goed of fout is......Wat voor jou fout is is voor mij juist goed en andersom........Probeer ook eens met zo'n blik te kijken..........Ook daar is de bijbel erg duidelijk in lijkt me...... |
U geeft mij - met alle respect - het gevoel ergens omheen te draaien.
Jezus zegt toch zelf: "Wie niet voor Mij is, is tegen Mij".
U geeft mij -alweer met alle respect - het gevoel dat u twee heren kunt dienen. Dat lijkt me niet juist. Tenzij mijn gevoel verkeerd is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:32
|
|
|
ROADY641 schreef: | U geeft mij - met alle respect - het gevoel ergens omheen te draaien.
Jezus zegt toch zelf: "Wie niet voor Mij is, is tegen Mij".
U geeft mij -alweer met alle respect - het gevoel dat u twee heren kunt dienen. Dat lijkt me niet juist. Tenzij mijn gevoel verkeerd is... |
Ik dien zeker dezelfde God als jij doet, alleen op een totaal andere manier..........en dat kan en mag ook........... En daarom vind het juist zo jammer dat er over bijbelse leugens enzo wordt gesproken..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik dien zeker dezelfde God als jij doet, alleen op een totaal andere manier..........en dat kan en mag ook........... En daarom vind het juist zo jammer dat er over bijbelse leugens enzo wordt gesproken.......... |
Dus u dient ook Jezus Christus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:39
|
|
|
ROADY641 schreef: | Dus u dient ook Jezus Christus? |
Twijfel je daaraan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Twijfel je daaraan? |
Anders vroeg ik het niet. Je reactie op je stukje over bhoedda en yoga deed me deze vraag stellen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|