Auteur |
Bericht |
|
DIANANT614
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:57
|
|
|
Uiteraard zal je er niet uitzien als een smurf of een ander als een kat. Dat zal een ieder begrijpen. De vraagsteller bedoelt natuurlijk het algehele plaatje en niet alleen het plaatje zelf. Dat maakt opzich wel wat uit, maar is niet alleszeggend. Zo kan ik mooie foto's schieten van de bloemen in tuin, maar dat maakt mij nog geen roos. Als het toch niet uitmaakt wat voor teksten je in het profiel zet, dan kan je toch beter niets invullen? Enne.... een foto is per definitie een moment opname
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:59
|
|
|
DIANANT614 schreef: | Hallo allen,
Ik ben kersvers op deze site en heb nog geen foto van mijnzelf geplaatst, en mijn profiel is zeker nog niet af. Omdat ik nog actief bezig ben met het registreren van, vond ik het nodig hierop te reageren.
Als iemand iemand dingen in zijn profiel plaatst die niet met de realiteit in lijn staan, dat is heel eerlijk onder ons gezegd niet helemaal fair tegenover de andere leden die dit lezen.
Of mis ik nu iets
Groeten Dinant. |
Sja, ik zat bij het invullen aan 2 dingen te twijfelen. Mn gewicht en m'n lengte. De laatste keer dat ik opgemeten ben was al jaren geleden. Ik heb wel eens gehoord dat hoe ouder je wordt, dat je dan ook gaat krimpen. Ik dacht laat ik het zekere voor het onzekere nemen. Had daarbij gelijk een cm. of 5 speling. En m'n gewicht ? Ja, dat varieert, ligt eraan of het zomer of winter is, wát ik op een dag gegeten heb, hoeveel ik gegeten heb en of ik nog móet eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 20:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja, ik zat bij het invullen aan 2 dingen te twijfelen. Mn gewicht en m'n lengte. De laatste keer dat ik opgemeten ben was al jaren geleden. Ik heb wel eens gehoord dat hoe ouder je wordt, dat je dan ook gaat krimpen. Ik dacht laat ik het zekere voor het onzekere nemen. Had daarbij gelijk een cm. of 5 speling. En m'n gewicht ? Ja, dat varieert, ligt eraan of het zomer of winter is, wát ik op een dag gegeten heb, hoeveel ik gegeten heb en of ik nog móet eten. |
Nee, nee Visser...DAT...noemen ze smokkelen...!!! Iedereen weet heus wel hoeveel hij weegt.... En weet je als je 1.75 ben en je weegt b.v 80 kilo...is daar helemaal niets mis mee....
Ik ben b.v helemaal niet groot...maar weeg gewoon teveel en daar zal ik niet over liegen.... Trouwens wat heeft het voor zin...om op te schrijven dat ik maar 60 kilo weeg...Als ze me zien in het echt heb ik het meteen verknoeid omdat ik niet eerlijk ben geweest in mijn profiel...ja toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 21:19
|
|
|
DIANANT614 schreef: | Uiteraard zal je er niet uitzien als een smurf of een ander als een kat. Dat zal een ieder begrijpen. De vraagsteller bedoelt natuurlijk het algehele plaatje en niet alleen het plaatje zelf. Dat maakt opzich wel wat uit, maar is niet alleszeggend. Zo kan ik mooie foto's schieten van de bloemen in tuin, maar dat maakt mij nog geen roos. Als het toch niet uitmaakt wat voor teksten je in het profiel zet, dan kan je toch beter niets invullen? Enne.... een foto is per definitie een moment opname
|
Een foto laat de uitstraling niet altijd zien. En voor mij maakt het alles uit wat mensen in hun profiel zetten. Dat zegt wel degelijk iets, al zijn de mensen die zich wat moeilijker uitdrukken op dat punt dan in het nadeel. Maar de vormen van kennismaken en een eerste indruk geen zijn velerlei hè. Chatten is toch een gesprek en de manier waarop dat gaat, vind ik vaak wel veelzeggend. Elkaar mailen vind ik minder, het is een soort dubbele monoloog waarop je veel te lang op de ander moet wachten.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 3 oktober 2011, 22:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 00:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee, nee Visser...DAT...noemen ze smokkelen...!!! Iedereen weet heus wel hoeveel hij weegt.... En weet je als je 1.75 ben en je weegt b.v 80 kilo...is daar helemaal niets mis mee....
Ik ben b.v helemaal niet groot...maar weeg gewoon teveel en daar zal ik niet over liegen.... Trouwens wat heeft het voor zin...om op te schrijven dat ik maar 60 kilo weeg...Als ze me zien in het echt heb ik het meteen verknoeid omdat ik niet eerlijk ben geweest in mijn profiel...ja toch??? |
Ja maar..... moet ik dan maar gelijk invullen dat ik 100 kg. weeg? 'k schaam me rot. Trouwens .... hoe lang is het al geleden dat ik mn profiel heb aangemaakt?
Visser, die zich niet elke week gaat wegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja maar..... moet ik dan maar gelijk invullen dat ik 100 kg. weeg? 'k schaam me rot. Trouwens .... hoe lang is het al geleden dat ik mn profiel heb aangemaakt?
Visser, die zich niet elke week gaat wegen |
Hallo Visser Is dat netto of bruto????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:37
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Is dat netto of bruto????? Sjalom. Martin |
Haha, je kan beter vraagen... is dat aan het begin of aan het eind van de maand?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:49
|
|
|
Eerlijk duurt het langste hoor!!! En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze... Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANANT614
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Eerlijk duurt het langste hoor!!! En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze... Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee.. |
Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Riep iemand mij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:54
|
|
|
DIANANT614 schreef: | Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Riep iemand mij?
|
Dat ligt er dus aan wie van de 2 je bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Eerlijk duurt het langste hoor!!! En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze... Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Even off topic;100 kilo is toch niet veel voor een man???!!!Of is dat één van mijn persoonlijke voorkeuren,een bietje veul spek op de botten?
(Wie afknapt op mijn weelderige heupen is mij gewoon niet waard )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANANT614
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:55
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ligt er dus aan wie van de 2 je bent |
Als je mijn profiel bekijkt lijk niet bepaald op 100 kilo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:02
|
|
|
DIANANT614 schreef: | Als je mijn profiel bekijkt lijk niet bepaald op 100 kilo |
Een foto met alleen je gezicht zegt nog niets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:04
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een foto met alleen je gezicht zegt nog niets |
Het gezicht wordt wekelijks rimpeltje erbij Dan maar beter wekelijks nieuwe foto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:16
|
|
|
Sja, dat heb je dan weer met die meerkeuzevragen he. 2 x 50 stond er niet bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:39
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is wel kinderachtig en flauwekul. Geen persoonlijke foto dan geen foto op je profiel. Liever geen andere afbeelding voor persoonlijke profiel. Dat is ongepast. |
Hee, snap jij het eigenlijk nog wel... Ik vind in ieder geval dat Renate gelijk heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:41
|
|
|
DIANANT614 schreef: | Als je mijn profiel bekijkt lijk niet bepaald op 100 kilo |
Maar spreek jij wel de waarheid over je gewicht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoi Renate hierin hebje een punt een foto van internet afplukken en net doen alsof jij het bent vind ik echt niet kunnen! denk dat het ook niet eens mag! Maar er zijn hier mensen en dat zijn met name ook mensen met een nickname die een dier, bloemen of weet ik wat op hun profiel zetten omdat ze niet herkent willen worden door bv een ex dat is anders, en die begrijp ik ook volkomen. |
ik merk het verschil wel als ik een andere foto plaats.....ik zet soms express een nietszeggende foto erop, om even niet lastigg evallen te worden door mensen die rare mailtjes sturen..... een klein stukje zelf ebscherming....meer niet...mijn eigen foto is toch de mooiste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:48
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Nee hoor, maar wel kinderachtig als iemand je eigen op de foto niet op de profiel zet dan weten we niet wie zij of hij is.
Andere foto's zoals dieren of andere afbeelding in plaats van jezelf vind ik maar niks |
Je eerste stelling: mag ik je er even op wijzen dat internet nogal tricky is? Ik bedoel: je moet iemand zomaar op z'n blauwe ogen geloven. Letterlijk. Je tweede stelling: daar heb je een punt.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 13 oktober 2011, 19:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:54
|
|
|
GABY639 schreef: | alleenstaand/ nooit gehuwd maar wel kinderen..... hoe doe je dat? waarom vul je niet in dat je gescheiden bent? Denk je niet dat dat soort onwaarheden meteen afstoten? Of ben ik nou gek?? |
Nou, ik vind dat je sowieso eerlijk in je profiel moet zijn. Anders word het bij een live ontmoeting helemaal niks denk ik.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 13 oktober 2011, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:57
|
|
|
TINK100 schreef: | ik merk het verschil wel als ik een andere foto plaats.....ik zet soms express een nietszeggende foto erop, om even niet lastigg evallen te worden door mensen die rare mailtjes sturen..... een klein stukje zelf ebscherming....meer niet...mijn eigen foto is toch de mooiste |
Dat werkt bij mij dus niet krijg ik reacties op mijn katten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat werkt bij mij dus niet krijg ik reacties op mijn katten | zal ik mijn hond er es opzetten...kijken wat er dan gebeurd??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:00
|
|
|
TINK100 schreef: | zal ik mijn hond er es opzetten...kijken wat er dan gebeurd?? |
Kan je doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:03
|
|
|
TINK100 schreef: | zal ik mijn hond er es opzetten...kijken wat er dan gebeurd?? |
wat een lief beessieeeeeeeeeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kan je doen | taááááááa'....eh...woef woef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:05
|
|
|
TINK100 schreef: | taááááááa'....eh...woef woef |
Een dalmatier nu is ikke verliefd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een dalmatier nu is ikke verliefd |
ikke is ook verliefd, maar niet op mijn hond....eerlijkheid duurt toch het langst.... de hond haal ik er straks wel weer af....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:09
|
|
|
TINK100 schreef: | ikke is ook verliefd, maar niet op mijn hond....eerlijkheid duurt toch het langst.... de hond haal ik er straks wel weer af.... |
Zet je dan straks je liefie erop??? Staat tie twee keer op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:12
|
|
|
wat een knapperd Tink....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zet je dan straks je liefie erop??? Staat tie twee keer op cm |
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op donderdag 13 oktober 2011, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|