Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ondanks die troep in mijn lichaam toch nog helder zijn he Maar goed dit gaat dus geheel niet over de tv |
Je hebt 's avonds om een uur of half 8 de huisartsenpost.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:43
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je hebt 's avonds om een uur of half 8 de huisartsenpost. |
klopt en om 20.00 uur kan je naar sbs voor het dierenspreekuur Enne medische programma's zijn zeer interessant de meeste kijk ik altijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | door een prikpoes? |
Jij vind vast die flauwe grapjes over blonde vrouwen ook erg leuk?
Zo praat je niet over vrouwen Chatuliem........een banale opmerking vind ik het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 19:03
|
|
|
vanavond is er op de VRT een korte reportage over de Jehova's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij vind vast die flauwe grapjes over blonde vrouwen ook erg leuk?
Zo praat je niet over vrouwen Chatuliem........een banale opmerking vind ik het |
die flauwe grapjes zijn niets meer of minder dan getuigenissen van anderen doorgeven
maar aangezien de teennagels hier niet bij iedereen kort geknipt zijn, durf ik het niet aan om een heeeeeeeeeeeel leuke getuigenis over een blonde mevrouw hier neer te zetten... straks krijg ik n ban vanwege een type dat daar de humor niet van inziet wie geinteresseerd is in dat verhaal, mailt me maar
Pieter, 4,5 jaar cm maakte me mild
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | die flauwe grapjes zijn niets meer of minder dan getuigenissen van anderen doorgeven
maar aangezien de teennagels hier niet bij iedereen kort geknipt zijn, durf ik het niet aan om een heeeeeeeeeeeel leuke getuigenis over een blonde mevrouw hier neer te zetten... straks krijg ik n ban vanwege een type dat daar de humor niet van inziet wie geinteresseerd is in dat verhaal, mailt me maar
Pieter, 4,5 jaar cm maakte me mild |
jij mild dat we dat nog mee mogen maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | jij mild dat we dat nog mee mogen maken |
ieder heeft zo zijn zwakke of romantische momenten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 23:26
|
|
|
PIETER649 schreef: | die flauwe grapjes zijn niets meer of minder dan getuigenissen van anderen doorgeven
Pieter, 4,5 jaar cm maakte me mild |
Toch mijn doel bereikt........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 14:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Toch mijn doel bereikt........ |
het is dat Annette achter me stond met de deegroller, anders had ik dat mopje, euh.. die getuigenis van een waaregebeurd verhaal, subiet naar je toe gemaild.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:33
|
|
|
PIETER649 schreef: | het is dat Annette achter me stond met de deegroller, anders had ik dat mopje, euh.. die getuigenis van een waaregebeurd verhaal, subiet naar je toe gemaild. |
ehhhhhhhh en jij verwacht dat wij dat geloven annette en de deegroller denk eerder dat Esther je aan je haren trok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | het is dat Annette achter me stond met de deegroller, anders had ik dat mopje, euh.. die getuigenis van een waaregebeurd verhaal, subiet naar je toe gemaild. |
Welke getuigenis/mopje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welke getuigenis/mopje??? |
ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje...
Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet? goh, wat een hoop beenruimte!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje...
Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet? goh, wat een hoop beenruimte!! |
Als je ook 5 minuten de deegroller niet klaar hebt liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Als je ook 5 minuten de deegroller niet klaar hebt liggen |
Tja, mannen...je kunt ze geen tel uit het oog verliezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:36
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje...
Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet? goh, wat een hoop beenruimte!! |
Waar staat in deze getuigenis dat het een vrouw is? blonden mannen bestaan ook.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:07
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Waar staat in deze getuigenis dat het een vrouw is? blonden mannen bestaan ook..... |
He he eindelijk cootje je hebt hem te pakken Zo nou jij weer Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | He he eindelijk cootje je hebt hem te pakken Zo nou jij weer Pieter |
leuk!! nou heb ik weer een blondjesmop... euh getuigenis om verder te vertellen...
goed lezen dames: ... als ZE de ... bij mijn weten, en meester Thomas kan dat zeker beamen, word het woordje ZE alleen gebruikt in meervoud, bijv: ze konden niet lezen ( allebei niet dus) waarbij het onafhankelijk van geslacht is...
en:
in het enkelvoud, waarbij dus over 1 persoon wordt gesproken en dat is dan een zij, vrouwelijke persoon dus.
en nu mag cootje weer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | leuk!! nou heb ik weer een blondjesmop... euh getuigenis om verder te vertellen...
goed lezen dames: ... als ZE de ... bij mijn weten, en meester Thomas kan dat zeker beamen, word het woordje ZE alleen gebruikt in meervoud, bijv: ze konden niet lezen ( allebei niet dus) waarbij het onafhankelijk van geslacht is...
en:
in het enkelvoud, waarbij dus over 1 persoon wordt gesproken en dat is dan een zij, vrouwelijke persoon dus.
en nu mag cootje weer... |
mag ikke ook?? Ikke denk toch beetje (heel klein beetje) blond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | leuk!! nou heb ik weer een blondjesmop... euh getuigenis om verder te vertellen...
en:
achhhh pieter; heb je de meester er bij nodig, kerel? en ik maar denken dat jij zo zelfredzaam was, joh!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:37
|
|
|
en:
ehhh...... ff nadenken hoor.... tis laat voor mij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:49
|
|
|
euh...kan je dat eens uitleggen, bitte...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | euh...kan je dat eens uitleggen, bitte... |
Frank! Hij heeft zijn excuus al aangeboden......enne.....soms zijn er dingen die je niet eens wilt weten.........dus dan is uitleg niet nodig.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank! Hij heeft zijn excuus al aangeboden......enne.....soms zijn er dingen die je niet eens wilt weten.........dus dan is uitleg niet nodig..... |
ja, jij wilt het maybe niet weten maar ik daarentegen begrijp er geen snars van...dus, enige uitleg kan in dit geval geen kwaad.
wat zeg je nu? Had Pieter een soft moment en bood hij zijn excuses aan? Is dit dan zo'n halleluja-moment?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, jij wilt het maybe niet weten maar ik daarentegen begrijp er geen snars van...dus, enige uitleg kan in dit geval geen kwaad.
wat zeg je nu? Had Pieter een soft moment en bood hij zijn excuses aan? Is dit dan zo'n halleluja-moment? |
hahahaha Ja die van Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, jij wilt het maybe niet weten maar ik daarentegen begrijp er geen snars van...dus, enige uitleg kan in dit geval geen kwaad.
wat zeg je nu? Had Pieter een soft moment en bood hij zijn excuses aan? Is dit dan zo'n halleluja-moment? |
Ga eens op je rug op de achterbank van je auto liggen frank.......misschien gaat er dan een lampje branden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:33
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ga eens op je rug op de achterbank van je auto liggen frank.......misschien gaat er dan een lampje branden |
Grinnik .. grijns ..
Voordat FrankT op de achterbank gaat liggen ... heeft tie de deur van de auto al dichtgedaan ... denk dat dat lampje nooit gaat branden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:55
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Grinnik .. grijns ..
Voordat FrankT op de achterbank gaat liggen ... heeft tie de deur van de auto al dichtgedaan ... denk dat dat lampje nooit gaat branden |
Wat heeft dit met op televisie te maken. Misschien Wegmisbruikers misschien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:10
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat heeft dit met op televisie te maken. Misschien Wegmisbruikers misschien. |
Heel veel hoor Mario, Die cabrio met blonde man èn Frank liggend op de achterbank komt op TV.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:28
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Heel veel hoor Mario, Die cabrio met blonde man èn Frank liggend op de achterbank komt op TV. |
Je bedoelt het tv-programma Taxi, dat is al lang 'tv uit de oude doos'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je bedoelt het tv-programma Taxi, dat is al lang 'tv uit de oude doos' |
Op verzoek van Frank nog 1x de herhaling
|
|
Naar boven |
|
|