Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kon je geen 2 Duitsers en 1 Nederlander in je mop gebruiken??? |
Dat is lachuh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 02:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het kwartje is gevallen...ik heb er enkele dagen over moeten nadenken maar nu begrijp ik hem. Pindakaas met hele noten bestaat niet. Het is een snicker dat je bedoelt... |
ech nie...het liefst eet ik gewoon kaas....met mosterd....maar dan klopte die mop niet....
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 02:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:01
|
|
|
MARIAN519 schreef: | ech nie...het liefst eet ik gewoon kaas....met mosterd....maar dan klopte die mop niet.... |
Huh? is dat geen mop 5 voor half 3
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:14
|
|
|
Waarom KRUIPT een Belg altijd door de winkel?
Is altijd op zoek naar de laagste prijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waarom KRUIPT een Belg altijd door de winkel?
Is altijd op zoek naar de laagste prijs |
wat doe ik hier nog eigenlijk???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wat doe ik hier nog eigenlijk??? |
Visser, dat is een mop die Belgen over de Nederlanders vertellen, niet andersom. Zo van hoe is het koperdraad uitgevonden: Twee Nederlanders die beide elk aan een kant van een cent bleven trekken, etc.
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:24
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Visser, dat is een mop die Belgen over de Nederlanders vertellen, niet andersom. Zo van hoe is het koperdraad uitgevonden: Twee Nederlanders die beide elk aan een kant van een cent bleven trekken, etc.
Thomas. |
Weet je waarom ze in Holland geen ijsblokjes hebben? Ze hebben het recept verloren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:16
|
|
|
Aan de Italiaanse grens. Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens. De Italiaanse grenspolitie houdt hen aan en zegt: “Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten.” “Wat bedoelt u met het is illegaal?” vraagt de Duitse bestuurder verbaasd. “Quattro betekent vier” zegt de Italiaanse grenspolitie. “Quattro is de naam van de auto”, zegt de Duitser stomverbaasd. “Hier kijk in de papieren: deze auto is ontworpen voor 5 personen.” “Dat is niet mijn schuld!” zegt de agent. “Quattro betekent vier. U heeft vijf mensen in uw auto zitten en u overtreedt dus de wet.” De Duitser reageert zeer geïrriteerd ” Idioot! haal je supervisor, ik wil iemand spreken die intelligenter is dan u!” “Sorry”, zegt de Italiaanse agent, “Dat zal niet gaan. Hij is druk bezig met twee personen in een Fiat Uno.”
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:03
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Vrouw kwijt.....
Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen in de Makro. Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met het karretje door de winkel,
op zoek naar zijn vrouw... Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan. 'Oh, mijn excuses meneer' zegt hij. 'Ik lette even niet op,
het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken' 'Dat is toevallig' zegt die andere man. 'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook' 'Dat is inderdaad toevallig' zegt hij en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet. 'Nou' zegt de man.. 'Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten,
lange benen, zwarte laarzen en een kort rokje... 'En hoe ziet die van jou er uit ??'. 'Wat kan mij dat schelen', zegt hij, 'We gaan die van jou zoeken !!!!' |
Ook al is het een mop, ik vind persoonlijk deze te ver gaan... En dan val ik dus over "Wat kan mij dat schelen"...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 19:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 11:29
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ook al is het een mop, ik vind persoonlijk deze te ver gaan... En dan val ik dus over "Wat kan mij dat schelen"... |
Vind je?
Ik kon er wel om lachen. Zo zie je duidelijk het verschil in beleving onder ons, mensen.
nederlanders maken moppen over belgen, maar doen belgen dit ook over nederlanders? Ik vraag me af hoe ze ons dan weergeven. Zijn wij voor de belgen ook zo dom als de belgen in onze moppen zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 12:08
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ook al is het een mop, ik vind persoonlijk deze te ver gaan... En dan val ik dus over "Wat kan mij dat schelen"... |
Als je de mop goed leest...zijn hier de woorden...WAT KAN HET MIJ SCHELEN...in het geheel niet verkeerd of fout... Normaal gesproken als je deze woorden gebruikt...zou het verkeerd kunnen zijn...hier in de mop niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 12:10
|
|
|
Ik kan er wel om lachen, het is een mop! Zie hier de humor wel van in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 12:56
|
|
|
Gaat hij mopperen of maakt hij een mopje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 09:23
|
|
|
Wat is de overeenkomst tussen een flesje bier, en een dom blondje? Na de hals houd de inhoud op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wat is de overeenkomst tussen een flesje bier, en een dom blondje? Na de hals houd de inhoud op |
de inhoud van een flesje bier is toch voor de meeste mannen "puur genieten"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de inhoud van een flesje bier is toch voor de meeste mannen "puur genieten"? |
hangt van het biermerk af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 19:50
|
|
|
Komt een man in de winkel en hij vraagt aan de kassa dame: "Mevrouw waar kan ik de tampons vinden?" Waarop zij zegt: "In het derde pad Halverwege aan de rechterkant." De man gaat de winkel in en komt even later bij de kassa met in zijn kar 5 kilo watten, 10 rollen verband en een rol touw. De kassa dame kijkt naar de spullen en zegt: "Meneer, ik denk niet dat dit is wat uw vrouw bedoeld." Waarop de man zegt: "Vorige vroeg ik aan mijn vrouw om een pakje sigaretten mee te nemen en zij kwam thuis met een pakje shag met voeitjes, Nu gaat zij zelf ook maar draaien!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 21:06
|
|
|
een oude dame overleed.
In haar laatste wilsbeschikkiing stond: Tijdens mijn begrafenis mag de kist alleen maar door dames worden gedragen.
Tijdens mijn leven hebben de mannen mij niet op handen gedragen, dan mogen ze het ook niet doen na mijn dood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:26
|
|
|
waar geloof je makkelijker in, sinterklaas of de kerstman?
ik in de kerstman, het is makkelijker te geloven dat een arreslee kan vliegen dan dat personeel zonder cameratoezicht hard werkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 21:43
|
|
|
De melkboer is een flexibel ondernemer en kan tegemoet komen aan de wisselende wensen van zijn klanten, als deze tenminste een briefje achterlaat. Maar niet alle briefjes zijn zo eenvoudig .......vaak wel grappig.
bv: Melkman, doe aub het hekje dicht , want de vogels pikken steeds de doppen van de flessen stuk......
wordt vervolgd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:49
|
|
|
Vervolg Melkboer:
Geen melk. Geen melk brengen op nr. 14 a.u.b. omdat hij dood is , voorlopig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 08:14
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Vervolg Melkboer:
Geen melk. Geen melk brengen op nr. 14 a.u.b. omdat hij dood is , voorlopig. |
hoe is het nu met die man op nr. 14 ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:51
|
|
|
ELOY997 schreef: | hoe is het nu met die man op nr. 14 ??? |
Thats the question.......vraag het aan de melkboer..die weet er vast meer van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:52
|
|
|
melkboer: Een extra fles .
Kloppen aub als dit briefje wegwaait
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 20:50
|
|
|
Beste melkboer: Geld ligt op tafel, vrouw ligt in bed, pak maar wat u nodig heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 11:40
|
|
|
Geen melk aub, We zijn een weekend weg. Dat is ook de reden waarom ik dit briefje onder de deurmat verstop. Zodat niemand het weet..
zo dit waren een paar melkboermoppen. Er zijn er nog velen, maar dit is genoeg.
Word maar geen melkboer,,,rare post krijg je dan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:11
|
|
|
ALOUS961 schreef: | zo dit waren een paar melkboermoppen. Er zijn er nog velen, maar dit is genoeg.
Word maar geen melkboer,,,rare post krijg je dan.... |
humor
In de zorg maak je soms ook leuke dingen mee, eigenlijk moet je ze gelijk opschrijven, je vergeet ze anders weer snel. 80 jarige dame in volle ernst: zuster heeft u voor mijn zo'n ehhh.... ooievaar boven m'n bed?
papegaai
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:27
|
|
|
De koning van Egypte die had een ding dat wipte Tussen benen en zijn gat ra ra, wat is dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:35
|
|
|
GERRIT084 schreef: | De koning van Egypte die had een ding dat wipte Tussen benen en zijn gat ra ra, wat is dat. |
ik von m grappiger dan die melkboergrapjes
bedankt Gerrit, ik dacht echt dat ik vandaag niet meer kon lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|