Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:53
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik denk in jouw woonplaats wel 1 ziekenhuis heeft, maar hoeveel bedden heeft die? Frank zal echt niet lukken om jou te vinden in Doolhofziekenhuis , dat duurt wel uren |
Sterker nog...wij hebben meerdere ziekenhuizen in Utrecht hoor Maar het scheelt, ik lig daar wel minimaal 3 dagen, dus tegen de tijd dat ik naar huis mag heeft ie mij wel gevonden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:55
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Sterker nog...wij hebben meerdere ziekenhuizen in Utrecht hoor Maar het scheelt, ik lig daar wel minimaal 3 dagen, dus tegen de tijd dat ik naar huis mag heeft ie mij wel gevonden |
Zijn tomtom werkt niet in Utrecht en hij neemt wel plattegrondkaart mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:48
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Sterker nog...wij hebben meerdere ziekenhuizen in Utrecht hoor Maar het scheelt, ik lig daar wel minimaal 3 dagen, dus tegen de tijd dat ik naar huis mag heeft ie mij wel gevonden |
Maar ikke woon dichterbij dus mij moet het wel lukken Kom maar op welke wordt het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Maar ikke woon dichterbij dus mij moet het wel lukken Kom maar op welke wordt het |
Kom maar dichterbij met je oor, dan zal ik het je wel even influisteren en mocht je dat niet kunnen verstaan, stuur mij dan maar ff een mail Maar... hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kom maar dichterbij met je oor, dan zal ik het je wel even influisteren en mocht je dat niet kunnen verstaan, stuur mij dan maar ff een mail Maar... hè? |
als ik op dit uur met mijn oor dichtbij jou ben hoor ik alleen maar gesnurk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als ik op dit uur met mijn oor dichtbij jou ben hoor ik alleen maar gesnurk... |
Ik snurk als ik wakker ben? Het moet niet gekker worden Maarre...had het tegen Erika hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 06:55
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik snurk als ik wakker ben? Het moet niet gekker worden Maarre...had het tegen Erika hoor |
je zal van mij geen last meer hebben... pffff, '...had het tegen Erika hoor'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je zal van mij geen last meer hebben... pffff, '...had het tegen Erika hoor' |
Moet je maar niet zeggen dat ik snurk...dat hoeft echt niet iedereen hier te weten hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Moet je maar niet zeggen dat ik snurk...dat hoeft echt niet iedereen hier te weten hoor |
Je hebt meer buren die er van weten dan de 6 leden die het forum lezen...
Hopelijk snurk je tijdens en na de operatie niet zo zou je nog een kamer in de kelder kunnen krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hebt meer buren die er van weten dan de 6 leden die het forum lezen...
Hopelijk snurk je tijdens en na de operatie niet zo zou je nog een kamer in de kelder kunnen krijgen... |
Maar 6 die het forum lezen En ik maar denken dat ik zoveel vriendjes en vriendinnetjes heb
Een kamer in de kelder is nog niet zo'n gek idee, kan ik iig geen last hebben van de mensen die nog harder snurken dan ik. Thnx Frank...voor de eyeopener
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:44
|
|
|
Maar om weer ff ontopic te gaan...merk wel dat de zenuwen gaan komen. En vooral de vraag: zal nu alles in 1x goed gaan, zonder complicaties?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar om weer ff ontopic te gaan...merk wel dat de zenuwen gaan komen. En vooral de vraag: zal nu alles in 1x goed gaan, zonder complicaties? |
Laten we daar maar het volste vertrouwen in hebben, Josina.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we daar maar het volste vertrouwen in hebben, Josina. |
Dat probeer ik zeker, maar de realiteit is in de afgelopen maanden anders gebleken. maar gelukkig weet ik dat ik er niet alleen doorheen hoef!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat probeer ik zeker, maar de realiteit is in de afgelopen maanden anders gebleken. maar gelukkig weet ik dat ik er niet alleen doorheen hoef! |
Ja maar deze operatie is van een andere aard en dat kan weer betekenen dat de narigheden uitblijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja maar deze operatie is van een andere aard en dat kan weer betekenen dat de narigheden uitblijven. |
Ja, ik weet het, maar de spanning en de onzekerheid overvallen mij een beetje nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, ik weet het, maar de spanning en de onzekerheid overvallen mij een beetje nu. |
Ja, dat kan ik me best voorstellen, Josina. Maar wat gaan we er aan doen? Kan je niet een dagje naar familie of vrienden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, dat kan ik me best voorstellen, Josina. Maar wat gaan we er aan doen? Kan je niet een dagje naar familie of vrienden? |
Hoeft niet hoor, het wordt vanzelf wel weer wat minder. Gelukkig helpt mijn humor mij hier ook wel weer doorheen.
En ik weet mij geborgen bij mijn grootste Vriend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoeft niet hoor, het wordt vanzelf wel weer wat minder. Gelukkig helpt mijn humor mij hier ook wel weer doorheen.
En ik weet mij geborgen bij mijn grootste Vriend! |
Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges... |
Jij en vissertje hebben last van die hormonen...
Josina bezit ze niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges... |
Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Jij en vissertje hebben last van die hormonen...
Josina bezit ze niet |
Dank je wel, Mariska, aan jou heb ik tenminste wat Moeten ze maar niet zo hebberig zijn om de zon samen te willen delen hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank? |
Ik heb het al begrepen...ik ben niet gewenst door de dames...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:11
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank? |
Hij kan beter voor mij de boodschappen doen... doet ie zeker wat nuttigs....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:13
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hij kan beter voor mij de boodschappen doen... doet ie zeker wat nuttigs.... |
Oja natuurlijk, ik zal ook je haartjes nog wassen en je nagels knippen...
maar we wijken af door heel erg off-topic te gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank je wel, Mariska, aan jou heb ik tenminste wat Moeten ze maar niet zo hebberig zijn om de zon samen te willen delen hè? |
Eigen schuld. Jullie willen niet naar Zeeland komen. Maar wel de boel ophitsen met lampen, kampvuur en weet ik wat. Zo zie je maar , een ieder krijgt wat ie verdient. Visser gaat weer lekker naar buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:21
|
|
|
Ik wens iedereen heel veel sterkte met zijn/haar gezondheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:35
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kom maar dichterbij met je oor, dan zal ik het je wel even influisteren en mocht je dat niet kunnen verstaan, stuur mij dan maar ff een mail Maar... hè? |
Ha ik kom wel dichterbij met mijn oortje hoor Als het effe kan kom ikke naar je toe effe goed je foto bekijken anders weet ik niet wie je bent haha, maar onder voorbehoud lieve meid, zit ook met mijn gezondheid en afspraken he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je zal van mij geen last meer hebben... pffff, '...had het tegen Erika hoor' |
Ben je paar dagen weg lees je hier en op picknick topic steeds mijn naam, ben meer geliefd dan ik dacht Vooral Frank he die miste me erg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ha ik kom wel dichterbij met mijn oortje hoor Als het effe kan kom ikke naar je toe effe goed je foto bekijken anders weet ik niet wie je bent haha, maar onder voorbehoud lieve meid, zit ook met mijn gezondheid en afspraken he |
Als je aan de verpleegster vraagt waar je Josina kan vinden zal ze wel zeggen dat je op het gesnurk moet afgaan...
Op die foto heeft ze haar slaapdinges al aan... ze is er klaar voor...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 27 augustus 2011, 10:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je aan de verpleegster vraagt waar je Josina kan vinden zal ze wel zeggen dat je op het gesnurk moet afgaan...
Op die foto heeft ze haar slaapdinges al aan... ze is er klaar voor... |
Nee hoor, mijn slaapmuts zit nog in de wasmachine
|
|
Naar boven |
|
|