Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:56
|
|
|
Hallo allemaal ,
Morgen vertrek ik naar Turkije . is daar 40 graden heerlijk effe genieten van zon , zee , strand en rust . Hoop mooi bruun weer terug te komen Ga naar het stadje Side . Moet erg mooi zijn wat ik gehoord en gezien hebt . Wens de mensen die nog op vakantie gaan een hele fijne vakantie toe , en kom gezond weer terug . En voor de thuisblijvers geniet van deze week . Enne .... voor de mensen die weer werken moeten werkse . zal na mijn vakantie wel effe stukje schrijven .
tot latersss doeiiiiiiii
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:57
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Hallo allemaal ,
Morgen vertrek ik naar Turkije . is daar 40 graden heerlijk effe genieten van zon , zee , strand en rust . Hoop mooi bruun weer terug te komen Ga naar het stadje Side . Moet erg mooi zijn wat ik gehoord en gezien hebt . Wens de mensen die nog op vakantie gaan een hele fijne vakantie toe , en kom gezond weer terug . En voor de thuisblijvers geniet van deze week . Enne .... voor de mensen die weer werken moeten werkse . zal na mijn vakantie wel effe stukje schrijven .
tot latersss doeiiiiiiii |
Fijne vakantie, geniet ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:00
|
|
|
A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.
gr Majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:05
|
|
|
MAJARO438 schreef: | A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.
gr Majaro |
fijne vakantie en geniet er van .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:07
|
|
|
Jij ook meis, is wel een groot verschil hihihi, ik verwacht regen en mist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:15
|
|
|
Hee Trijnie, wens je een hele fijne vakantie !! Ik hoop veur doe dast nait te hait doar is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:16
|
|
|
MAJARO438 schreef: | A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.
gr Majaro |
Dat gaat echt een gave vakantie worden, Schotland is zooooooooooo mooi! Fijne weken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:18
|
|
|
Majaro en Trijnie een hele fijne vakantie. Ik ben net terug van een weekje Mallorca met mijn moedertje. Heerlijk dat dit nog kan met haar. Ze is 77. We hebben genoten, van zon, zee, strand, omgeving en van elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:47
|
|
|
Trijnie een fijne vakantie gewenst, maar die hoge temperaturen ... mij te warm ... Majaro, misschien kan Trijnie wat van het mooie weer, zon en warmte doorsturen naar Schotland ...
Geniet er maar lekker van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:31
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Jij ook meis, is wel een groot verschil hihihi, ik verwacht regen en mist |
oei, dan mag je je zonnebrand wel niet vergeten, majaro!! (neem wel een beetje een goeie mee, dan, he?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:32
|
|
|
dubbel plaatsen is niet nodig, he?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 7 augustus 2011, 18:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | oei, dan mag je je zonnebrand wel niet vergeten, majaro!! (neem wel een beetje een goeie mee, dan, he?) |
zal ik maar waterproof nemen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:40
|
|
|
hele goede reis, Trijnie. lijkt mij wel erg warm, 40 graden. maar geniet ervan. je kunt in Turkije ook heerlijk eten. ze hebben er dadels!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:00
|
|
|
Kijk wel een beetje uit bij Schotten, want ze hebben geen broeken maar rokken!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:02
|
|
|
Heel veel plezier truus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 09:32
|
|
|
Kan het nog 'bruner' dan......
Maar heel veel vakantie plezier !!
ik werk nog wel ff door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 22:05
|
|
|
gr Majaro |
Geniet ervan, tis er geweldig mooi!!!!! Gisteren was ik er nog Vooral Skye is ruig maar schitterend! maar..... wel wat mistig (wat ook wel weer zijn charme heeft)
Goeie reis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 10:28
|
|
|
ik ga er vandoor! Het allerbeste allemaal en eh, niet bekvechten he
groetjes en Gods zegen!
Majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 10:31
|
|
|
MAJARO438 schreef: | ik ga er vandoor! Het allerbeste allemaal en eh, niet bekvechten he
groetjes en Gods zegen!
Majaro |
Jij ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 15:19
|
|
|
MAJARO438 schreef: | ik ga er vandoor! Het allerbeste allemaal en eh, niet bekvechten he
groetjes en Gods zegen!
Majaro |
2 weken muilkorfen voor bekvechters
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op vrijdag 12 augustus 2011, 22:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 19:23
|
|
|
HERMAN388 schreef: | 2 weken muilkorfen voor bekkenvechters |
Ik weet niet goed wat ik me bij bekkenvechters moet voorstellen
Als je er maar niet instabiel van wordt ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 21:45
|
|
|
Ben net terug van een weekje Onstwedde, camping De Sikkenberg! Ondanks het slechte weer een heerlijk weekje gehad.
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 21:47
|
|
|
MARY052 schreef: | Ben net terug van een weekje Onstwedde, camping De Sikkenberg! Ondanks het slechte weer een heerlijk weekje gehad.
Mary |
Mary, waar ligt Onstwedde, off all places......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 22:23
|
|
|
MARY052 schreef: | Ben net terug van een weekje Onstwedde, camping De Sikkenberg! Ondanks het slechte weer een heerlijk weekje gehad.
Mary |
Fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 22:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mary, waar ligt Onstwedde, off all places...... |
Haha Willemijn ik kan me voorstellen dat je dat niet weet hoor, het is ook maar een klein dorp. Het ligt vlakbij Stadskanaal, daar heb je vast wel es van gehoord? Het is evangelische camping.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 22:25
|
|
|
MARY052 schreef: | Haha Willemijn ik kan me voorstellen dat je dat niet weet hoor, het is ook maar een klein dorp. Het ligt vlakbij Stadskanaal, daar heb je vast wel es van gehoord? Het is evangelische camping. |
Ja, Stadskanaal ken ik nog van de aardrijkskunde les....Fijn dat je het goed hebt gehad....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 22:42
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ja, Stadskanaal ken ik nog van de aardrijkskunde les....
Hoogezand, Sappemeer, Delfzijl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 22:43
|
|
|
[quote=MARIO216]
Jij kent je klassiekers ook nog Mario.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:51
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
W-tje......hele fijne vakantie toegewenst he. En laat ons niet te lang alleen alstublieft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:25