Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:25
|
|
|
MARIO216 schreef: | Volgende keer aan de lijn |
die ketting ligt thuis, zodat ze in de keuken blijft. ik had gehoopt dat het op de fabriek niet nodig was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik verkeerde inderdaad in de veronderstelling dat jij, op het tijdstip waarin je dit geplaatst hebt, in mijn 2e fabriek hard aan het rubber plakken was... zo blijkt maar weer... een personeelslid kan niet zonder toezicht |
Volgens mij ben je vergeten dat dit personeelslid momenteel nog moederschaps verlof heeft en helemaal niet op de zaak aanwezig hoort te zijn. Ik heb die 400 rubbertjes vanmorgen dus in mn eigen tijd geplakt.........wanneer worden die overuren eigenlijk uitbetaald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Volgens mij ben je vergeten dat dit personeelslid momenteel nog moederschaps verlof heeft en helemaal niet op de zaak aanwezig hoort te zijn. Ik heb die 400 rubbertjes vanmorgen dus in mn eigen tijd geplakt.........wanneer worden die overuren eigenlijk uitbetaald |
mag het in natura??
dit is een GRAPJE !!!! je hebt nog zat verzuimde uren in te halen
en nu weer ontopic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:09
|
|
|
ANNETTE792 schreef: Ons bezwaar tegen de picknick heeft niets te maken met de uitleg van Hannah. Wij zijn overtuigd dat Hannah oprecht gewoon een gezellig samenzijn wil organiseren, een uitje waar velen veel plezier aan beleven en wat we iedereen van harte gunnen.
Wat voor ons het punt is, is dat ook al wordt dit niet georganiseerd wordt als zijnde een datinguitje, maar dit is wel een datingsite. Als aangegeven wordt dat de picknick niet is bedoeld als dating picknick, dan vind ik dat dat ook gerespecteerd moet worden, ook al is dit een datingsite ... Als groep maak je die afspraak, en als je dan komt, vind ik, moet je je ook houden aan de "voorwaarden" ... En ook al wordt het niet georganiseerd als datingsuitje, je hebt als organisator nooit in de hand(en die verantwoording heb je ook helemaal niet) hoe een andere bezoeker er tegenaan kijkt. Die ziet het misschien wel als een gelegenheid om potenciele dates te zoeken. Hij of zij zal het misschien dan zien als gelegenheid om iemand te ontmoeten, maar dan gaan ze dus bewust voorbij aan de intentie om er geen datingpicknick van te maken ... Maar tot op heden is dit meer uitzondering dan regel, een enkeling die zich niet heeft gehouden aan de regels ... Vorig jaar, bij het eerste picknickplan hebben we ons mog wel opgegeven, maar na enige tijd ontstond er op het forum al een vrijgezellensfeertje. Dat was volgens mij de eerste afspraak om een picknick te gaan houden ... er werd toen gesproken over squaws en indianenen een verloting enz enz ... dat is volgens mij de enigste keer geweest dat er sprake is geweest van een "verkapte dating"picknick. Heel veel mensen hebben toen afgezegd en zijn niet geweest. Nadien is er bij mijn weten nooit weer een soortgelijke picknick geweest of is er op het forum gepraat over een datingpicknick ... Wat me wel opvalt is dat sommige mensen alleen maar willen kijken naar wat er de eerste picknick is geweest (of niet is geweest) en daaraan hun waarde oordeel koppelen voor de latere picknicks .... Das niet erg, maar daar wil ik mijn kinderen niet bij hebben.
Wij hebben het principe: onze kinderen willen we niet meenemen naar uitjes die via cm georganiseert zijn. Ook naar de feesten bij Inka destijds hebben we ze bewust nooit meegenomen. De feestjes bij Inka waren geen datingfeestjes en volgens mij had Inka ook niet aangegeven dat kinderen welkom waren. Een ander punt is dat het tijdstip van de feestjes bij Inka veel later waren, dus voor kinderen waarschijnlijk veel te laat ... Maar ik kan me prima vinden in jullie keuze om de kinderen niet mee te nemen en daar dan ook heel duidelijk in te zijn ... Als wij zelf een bbq gaven voor cmkennissen hebben we er altijd bewust voor gekozen zelf mensen uit te nodigen en geen algemene oproep op het forum te doen. Ik wil mijn kinderen niet zomaar tussen een groep mensen zetten die ik zelf niet eens ken. Wij zijn lid van een datingsite, wij kiezen hiervoor, zij niet.
We hebben dus geen probleem met de picknick op zich, als we nog kinderloze weekendjes hadden gehad, hadden we er misschien wel 1 bezocht. En dat wij dit voor onze eigen kinderen niet willen, wil absoluut niet zeggen dat zoiets niet georganiseerd moet worden. Iedereen moet hier zn eigen afweging in maken. Dat zoiets, is dus een gezellige picknick en geen datingpicknick zoals sommige mensen maar blijven verkondigen ... Ik ben het dus met je eens, maar wil nogmaals benadrukken, dat de picknicks waar ik bij geweest ben, geen datingpicknicks waren ...
CHATULIEM619 schreef: | Deze bijdrage getuigt van moed, Annette. Maar goed ik had ook niet anders van je verwacht... |
Dus als je schrijft waar je voor staat, of gewoon zegt hoe je het ziet dan getuigt dat van moed ... ??
Waarom moet ik nou toch denken aan "olie en vuur ..."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 07:03
|
|
|
bovendien hebben we tijdens de picknicks geen kind aan de kinderen gehad...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 08:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | De enige reden dat ik dit stukje plaatste is dat Crossroad er naar vroeg, niet om voor de 100ste keer de discussie op te starten. |
zullen we doen wie het langst zijn/haar mond kan houden, annet? doe ik hier met de kinderen ook nog al eensll
smakelijke en gezellige barbeque gewenst voor vanavond!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 9 juli 2011, 08:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zullen we doen wie het langst zijn/haar mond kan houden, annet? doe ik hier met de kinderen ook nog al eensll
smakelijke en gezellige barbeque gewenst voor vanavond! |
Ach, wat moet je antwoorden als iemand bevestigt dat wat jij niet wil, blijkbaar wel gebeurd, ook al wat het een uitzondering .
jij en je mede-picnickers alsvast een hele gezellige dag toegewenst op jullie volgende uitje!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 9 juli 2011, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:34
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ach, wat moet je antwoorden als iemand bevestigt dat wat jij niet wil, blijkbaar wel (eenmaal is) gebeurd, ook al wat het een uitzondering . Yep, de beruchte uitzondering op de regel ...
jij en je mede-picnickers alsvast een hele gezellige dag toegewenst op jullie volgende uitje! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:56
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ANNETTE792 schreef: Ons bezwaar tegen de picknick heeft niets te maken met de uitleg van Hannah. Wij zijn overtuigd dat Hannah oprecht gewoon een gezellig samenzijn wil organiseren, een uitje waar velen veel plezier aan beleven en wat we iedereen van harte gunnen.
Wat voor ons het punt is, is dat ook al wordt dit niet georganiseerd wordt als zijnde een datinguitje, maar dit is wel een datingsite. Als aangegeven wordt dat de picknick niet is bedoeld als dating picknick, dan vind ik dat dat ook gerespecteerd moet worden, ook al is dit een datingsite ... Als groep maak je die afspraak, en als je dan komt, vind ik, moet je je ook houden aan de "voorwaarden" ... En ook al wordt het niet georganiseerd als datingsuitje, je hebt als organisator nooit in de hand(en die verantwoording heb je ook helemaal niet) hoe een andere bezoeker er tegenaan kijkt. Die ziet het misschien wel als een gelegenheid om potenciele dates te zoeken. Hij of zij zal het misschien dan zien als gelegenheid om iemand te ontmoeten, maar dan gaan ze dus bewust voorbij aan de intentie om er geen datingpicknick van te maken ... Maar tot op heden is dit meer uitzondering dan regel, een enkeling die zich niet heeft gehouden aan de regels ... Vorig jaar, bij het eerste picknickplan hebben we ons mog wel opgegeven, maar na enige tijd ontstond er op het forum al een vrijgezellensfeertje. Dat was volgens mij de eerste afspraak om een picknick te gaan houden ... er werd toen gesproken over squaws en indianenen een verloting enz enz ... dat is volgens mij de enigste keer geweest dat er sprake is geweest van een "verkapte dating"picknick. Heel veel mensen hebben toen afgezegd en zijn niet geweest. Nadien is er bij mijn weten nooit weer een soortgelijke picknick geweest of is er op het forum gepraat over een datingpicknick ... Wat me wel opvalt is dat sommige mensen alleen maar willen kijken naar wat er de eerste picknick is geweest (of niet is geweest) en daaraan hun waarde oordeel koppelen voor de latere picknicks .... Das niet erg, maar daar wil ik mijn kinderen niet bij hebben.
Wij hebben het principe: onze kinderen willen we niet meenemen naar uitjes die via cm georganiseert zijn. Ook naar de feesten bij Inka destijds hebben we ze bewust nooit meegenomen. De feestjes bij Inka waren geen datingfeestjes en volgens mij had Inka ook niet aangegeven dat kinderen welkom waren. Een ander punt is dat het tijdstip van de feestjes bij Inka veel later waren, dus voor kinderen waarschijnlijk veel te laat ... Maar ik kan me prima vinden in jullie keuze om de kinderen niet mee te nemen en daar dan ook heel duidelijk in te zijn ... Als wij zelf een bbq gaven voor cmkennissen hebben we er altijd bewust voor gekozen zelf mensen uit te nodigen en geen algemene oproep op het forum te doen. Ik wil mijn kinderen niet zomaar tussen een groep mensen zetten die ik zelf niet eens ken. Wij zijn lid van een datingsite, wij kiezen hiervoor, zij niet.
We hebben dus geen probleem met de picknick op zich, als we nog kinderloze weekendjes hadden gehad, hadden we er misschien wel 1 bezocht. En dat wij dit voor onze eigen kinderen niet willen, wil absoluut niet zeggen dat zoiets niet georganiseerd moet worden. Iedereen moet hier zn eigen afweging in maken. Dat zoiets, is dus een gezellige picknick en geen datingpicknick zoals sommige mensen maar blijven verkondigen ... Ik ben het dus met je eens, maar wil nogmaals benadrukken, dat de picknicks waar ik bij geweest ben, geen datingpicknicks waren ...
Dus als je schrijft waar je voor staat, of gewoon zegt hoe je het ziet dan getuigt dat van moed ... ??
Waarom moet ik nou toch denken aan "olie en vuur ..." | Het getuigt van moed als je je mening durft staande te houden tegen het algemene in. CM en kinderen gaan in mijn ogen niet samen, temeer daar de kinderen al een heleboel meegemaakt hebben. Dat is mijn mening en dat blijft het ook. En eerlijk gezegd hebben we er al heel vaak over gehad, heeft het zin om nog verder te gaan? Dat het zo gezellig was, geloof ik wel, want tot nu toe is elk uitje van CM gezellig geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:12
|
|
|
Cross, of het nu 1 of meerdere malen gebeurd, of niet gebeurd is maar kan gebeuren, dat maakt niet uit Het gaat mij erom dat je dat als organisator, of overig bezoeken niet van te voren weet.
Maar dat is niet enkel met een picknick zo, dat is met elk uitje dat je organiseert via een datingsite. Zoals jij je vast nog wel kan herinneren heb ik,voordat ik hier een relatie kreeg, nooit willen daten of afspreken met mannen.(ja, ook ik heb 1 uitzondering op die regel gemaakt ) Wat dan voor die heren de enige optie bleek te zijn om me ooit in het echt te ontmoeten, was naar een uitje dat 1 van de leden via cm organiseerde. Ik heb nooit last van iemand gehad op zo'n uitje, maar heb wel eens een avond mn best gedaan om iemand te ontlopen, om vervolgens al voor ik thuis kwam een een lange mail in mn mailbox te hebben over hoe leuk je wel niet was in het echt. En dat is niet erg, t is hier een datingsite, dan kan je dat verwachten, ook als uitjes niet als datingsuitje wordt georganiseert.
Maar daarmee kom ik eigenlijk meteen op een andere vraag: wat is nou eigenlijk WEL een datingsuitje?
Maar om niet nog verder offtopic te gaan open ik die wel ff bij vriendschap en relaties.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|