ChristianMatch

Forum

Tips voor de eerste date
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:30

Als de picknick de eerste date zou moeten zijn voor mannen???
Ik geef hun te doen met zoveel mooie vrouwen...scherpe... vrouwen... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
MAR907
op woensdag 9 februari 2011, 19:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 20:45

GRACE585 schreef:
fffff plagen hoor Clown smiley
zij met jou Smiley die vol vragen zit
en jij dan ??????? Smiley die vol vragen zit?????????????????

Ikke?
dat is waar Knipoog smiley
WIJ zijn gelukkig
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 10 februari 2011, 13:01

MAR907 schreef:
Als de picknick de eerste date zou moeten zijn voor mannen???
Ik geef hun te doen met zoveel mooie vrouwen...scherpe... vrouwen... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zucht mar is het zo erg .....anders ga ik wel op het uiterste puntje van de hei zitten ...snik ...Home Alone Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 10 februari 2011, 13:16

LEONARD480 schreef:
Zucht mar is het zo erg .....anders ga ik wel op het uiterste puntje van de hei zitten ...snik ...Home Alone Slapende smiley

Leonard...zo erg is het niet hoor!
En anders kom je maar op het puntje van ons kleedje zitten. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:49

CARIEN982 schreef:
Leonard...zo erg is het niet hoor!
En anders kom je maar op het puntje van ons kleedje zitten. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Kan wel merken dat ie nog geen ervaring heeft met picknicken. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:04

VISSER278 schreef:
Kan wel merken dat ie nog geen ervaring heeft met picknicken. Knipoog smiley

Inderdaad Visser zucht ...best spannend allemaal al die vrouwen...hoop dat er een vluchtweg is...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:26

LEONARD480 schreef:
Inderdaad Visser zucht ...best spannend allemaal al die vrouwen...hoop dat er een vluchtweg is...... Knipoog smiley

Leonard...ben je zo bang van vrouwen?
We bijten niet hoor en als je dr bent...je kent misschien het liedje wel.

Vluchten kan niet meer haha Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:28

LEONARD480 schreef:

Misschien dat ik je een beetje kan geruststellen?
Tip: neem een doos frikandellen mee, zak houtskool, ga met de kids frikandellen barbequen , en de dames doen je écht niks meer. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:47

Jongens volgens mij ging deze topic over de eerste date en niet over de picknick. So back on-topic. Heb het hele verhaal gelezen en kan hier heel kort over zijn: kom niet met standaardopeningszinnen. Alle zinnen die hier zijn genoemd kennen we nu als CM-vrouwen wel… die gaan dus sowieso geen indruk maken, want dan denken we toch: “Ach die heeft ook het forum gelezen…”

Teveel je best doen om “origineel” te zijn komt ook al snel gemaakt over. Denk dat uit de reacties van de dames hier wel blijkt dat we daar niet op zitten te wachten. Natuurlijk, iedere vrouw krijgt graag een complimentje, maar dan wel oprecht en gemeend. Enne… volgens mij geldt dat net zo goed voor mannen toch? Maar t allerbelangrijkste is volgens mij: wees bij een eerste date gewoon lekker jezelf, leg het er allemaal niet te dik bovenop en heb vooral geen hooggespannen verwachtingen.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 00:09

LISA610 schreef:
Jongens volgens mij ging deze topic over de eerste date en niet over de picknick. So back on-topic. Heb het hele verhaal gelezen en kan hier heel kort over zijn: kom niet met standaardopeningszinnen. Alle zinnen die hier zijn genoemd kennen we nu als CM-vrouwen wel… die gaan dus sowieso geen indruk maken, want dan denken we toch: “Ach die heeft ook het forum gelezen…”

Teveel je best doen om “origineel” te zijn komt ook al snel gemaakt over. Denk dat uit de reacties van de dames hier wel blijkt dat we daar niet op zitten te wachten. Natuurlijk, iedere vrouw krijgt graag een complimentje, maar dan wel oprecht en gemeend. Enne… volgens mij geldt dat net zo goed voor mannen toch? Maar t allerbelangrijkste is volgens mij: wees bij een eerste date gewoon lekker jezelf, leg het er allemaal niet te dik bovenop en heb vooral geen hooggespannen verwachtingen.

Dus deze gaat niet lukken .... ??
Lisa wat heb je mooie ogen, ik zou er wel in willen verdrinken .... Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 00:43

LISA610 schreef:

‘Applaus is heerlijk en mensen zijn ijdel en worden graag bemind, maar uiteindelijk haal je je schouders erover op.’ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Je hebt trouwens een mooie neus....Clown smiley

Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 14:42

MAR907 schreef:
‘Applaus is heerlijk en mensen zijn ijdel en worden graag bemind, maar uiteindelijk haal je je schouders erover op.’ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Je hebt trouwens een mooie neus....Clown smiley

Thx Mar.. geloof ik... Tja jij kunt het weten, want je was erbij in Leeuwarden. Kan me niet herinneren dat er ooit eerder iemand over mijn neus is begonnen dus origineel ben je wel, ha ha ha.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:52

LISA610 schreef:
Thx Mar.. geloof ik... Tja jij kunt het weten, want je was erbij in Leeuwarden. Kan me niet herinneren dat er ooit eerder iemand over mijn neus is begonnen dus origineel ben je wel, ha ha ha.

Ha is dit de nieuwe valentijnsgroet mar...even off-topic berichtje...ehh nu weer on-topic Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:28

CROSSROAD317 schreef:
Dus deze gaat niet lukken .... ??
Lisa wat heb je mooie ogen, ik zou er wel in willen verdrinken .... Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden

Oeps.. deze had ik nog niet eens gezien. Thx voor t compliment Cross.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:30

LEONARD480 schreef:
Ha is dit de nieuwe valentijnsgroet mar...even off-topic berichtje...ehh nu weer on-topic Clown smiley

Maar heren, dit topic gaat niet over mijn ogen, noch over mijn neus en nee ... ook niet over Valentijn. Dus: back on topic. Wie heeft er nog tips voor de eerste date (moet jullie toch een beetje bij de les houden geloof ik... Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:48

LISA610 schreef:
Maar heren, dit topic gaat niet over mijn ogen, noch over mijn neus en nee ... ook niet over Valentijn. Dus: back on topic. Wie heeft er nog tips voor de eerste date (moet jullie toch een beetje bij de les houden geloof ik... Knipoog smiley )

Tips voor een eerste date???
Wat moet ik ervan zeggen als er al een "perfecte date" is geweest.... Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Dat uiteindelijk op niks uitloopt. Zieke smiley Smiley die vol vragen zit

Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:17

MAR907 schreef:
Wat moet ik ervan zeggen als er al een "perfecte date" is geweest.... Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley

Tsja Mar, maar jouw begrijpelijke frustratie over wat je persoonlijk is overkomen heeft daarmee nog geen voorspellende waarde voor anderen he.

Ik hoorde nog wel een aardige vandaag: Liefde op het eerste gezicht is geen zaak van de psychoanalyse maar van de opticien.

Thomas, is het er niet mee eens.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 14 februari 2011, 18:17
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:24

THOMAS968 schreef:
Tsja Mar, maar jouw begrijpelijke frustratie over wat je persoonlijk is overkomen heeft daarmee nog geen voorspellende waarde voor anderen he.

Daar ben ik met eens Thomas.
Er komt meer bij kijken dan tips en formele formule's bij een eerste date...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MADELIEF469

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:03

up
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:03

MADELIEF469 schreef:
up

Madelief wat bedoel je nu telkens met "UP" als reaktie???
Naar boven

Auteur Bericht
DAYSPRING826

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:22

Marylien, ik het dan wel geen Madelief Knipoog smiley, maar ik neem aan dat het een poging is de actuele topics weer omhoog te krijgen (die waren nogal gezakt na de overload aan reacties van Hans op oude topics).
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:24

DAYSPRING826 schreef:
Marylien, ik het dan wel geen Madelief Knipoog smiley, maar ik neem aan dat het een poging is de actuele topics weer omhoog te krijgen (die waren nogal gezakt na de overload aan reacties van Hans op oude topics).

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:19

MAR907 schreef:

Daten is kenismaken en het belangrijkste is Mar ontspannen erin staan Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3