Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 23:55
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 30 mei 2011, 23:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 00:39
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Waarom is iemand klef....als je elkaar eh...wat liever mag dan een ander, en dat in de chatbox laat blijken? Praktijk voorbeeld..Gibby moet morgen gedotterd worden....en ik leef met hem mee..probeer hem moed in te spreken...en dan ben ik klef....men stoort zich aan mij...men irriteert zich aan mij.... Terwijl hij....Gibby...(ik mag geen chatpap meer zeggen, de pap kwam toehoorders de oren uit.......wij bent allen christelijk toch?????) maar Gibby...heeft mij van uit een diep dal weer opgetrokken tot wat ik nu ben.....God ziet en zag alles...Ik hoop dat diegenen die de pap de oren uit kwam...ooit zullen beseffe wat liefde is... |
het is al laat ... ik lees dit topic ... en na al julie reakties gelezen te hebben, ben ik diep teleurgesteld ... wát een ophef ... wat een negatief comentaar om op zóiets te reageren ... ik lees dit bericht juist met bewondering ... en hoopte dat jullie dat ook op de zelfde manier zouden ervaren ... maar nee hoor ... het éne bericht is nog erger dan het andere ... grrrr ... jullie weten toch allemaal dat het geloof om liefde draait .. in wat voor vorm dan ook? ... ook ík moest er aan wennen toen ik voor het eerst als broeder werd aangesproken ... en zó zie ik ook de benadering van angelique naar gibby ..niks mis mee ... laat hun in hun ding ... in hun waarde ... ik wens gibby morgen een dag dat hij Gods nabijheid mag ervaren ... en bóvenal ... de lieve woorden van zijn chatmaatje angelique ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 00:50
|
|
|
INKA401 schreef: | het is al laat ... ik lees dit topic ... en na al julie reakties gelezen te hebben, ben ik diep teleurgesteld ... wát een ophef ... wat een negatief comentaar om op zóiets te reageren ... ik lees dit bericht juist met bewondering ... en hoopte dat jullie dat ook op de zelfde manier zouden ervaren ... maar nee hoor ... het éne bericht is nog erger dan het andere ... grrrr ... jullie weten toch allemaal dat het geloof om liefde draait .. in wat voor vorm dan ook? ... ook ík moest er aan wennen toen ik voor het eerst als broeder werd aangesproken ... en zó zie ik ook de benadering van angelique naar gibby ..niks mis mee ... laat hun in hun ding ... in hun waarde ... ik wens gibby morgen een dag dat hij Gods nabijheid mag ervaren ... en bóvenal ... de lieve woorden van zijn chatmaatje angelique ... |
Dank je wel voor je begrip Inka! Jou wensen wij (en ik neem aan dat ik ook uit naam van Gibby spreek...)Gods onmisbare zegen toe.
(het lijkt wel of mensen die door diepe dalen zijn gegaan veel meer begrip op kunnen brengen voor anderen....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 01:07
|
|
|
Enneh...dat geldt voor iedereen die mij vandaag...eh...gisteren...gesteund heeft...met lieve mails....sms-en en telefoontjes... Er is een spreekwoord..in de nood leer je je vrienden kennen.... Dank jullie wel allemaal! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 02:17
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Enneh...dat geldt voor iedereen die mij vandaag...eh...gisteren...gesteund heeft...met lieve mails....sms-en en telefoontjes... Er is een spreekwoord..in de nood leer je je vrienden kennen.... Dank jullie wel allemaal! Angy |
weet je wat ik tegen jou en gibby zou willen zeggen zónder daar op gereageerd word, en ondanks dat ik jullie helemaal niet kent ... IK HOU VAN JULLIE ... en dit meen ik echt ...
liefs inka
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 03:16
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 07:38
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Dank je wel voor je begrip Inka! Jou wensen wij (en ik neem aan dat ik ook uit naam van Gibby spreek...)Gods onmisbare zegen toe.
(het lijkt wel of mensen die door diepe dalen zijn gegaan veel meer begrip op kunnen brengen voor anderen....) |
Daar heeft het nou helemaal niets mee te maken Angelique !! Volgens mij lees ik bij jou dingen waarbij je jezelf tegenspreekt... Als je de ene keer Henduk feliciteert en hem dit zegt:
"Lieve Ducky....allereest moet ik effe een verkeerde denkwijze van je uit de weg ruimen: ik ben Niet jaloers, ik ben Niet teleurgesteld, integendeel, ik ben SUPER-blij voor jou! Dat komt uit het diepst van mijn hart Ducky...ik hoop dat je dat van me aan wilt nemen. Daarbij ook nog mijn hartelijke felicitaties, enne...Please? die foto's???? Ik heb er maar ééntje met mensen erop....please?"
en je vervolgens bij een ander topic dit neerzet:
(waarbij HENDUK927 schreef: denk is over je eigen woorden na angbegrijp me goed val niemand aan maar wees is lief voor elkanderja weet het ben het zelf ook niet altijd)
"Ik wou inderdaad net zeggen Ducky...je ziet wel de splinter in andermans oog...maar niet de balk in je eigen oog....denk daar maar es over na Ducky"
...vraag ik mij af of je het 1ste wel meende... En... wat ik al eerder aangaf... je mag een ander dingen vragen, maar respecteer dan ook de grens van een ander...
Ik vind het ook ergens niet juist dat je bijbelteksten gebruikt als het jou uitkomt... die gelden voor ons allemaal... !! En een knuffel is niet moeilijk te geven als het je vrienden zijn... denk daar maar eens over na als je wilt... Ik hoop dat je er wat mee doet...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 12 januari 2011, 07:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 08:33
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Mooi om topic's te lezen met waarde inhoud. Doet me goed! De positievo's zijn volop in de meerderheid! De negatievo's zijn op zoek naar hun eigen ik........ |
Waarde?Dit hele topic is gebaseerd op "ik ben zieliger dan de rest en als jij dat niet vindt sla ik met bijbelteksten en steken onder water"
Van mij mag er een dik vet slot op!
Het enige waardevolle dat ik lees is dat je behandeling geslaagd is Gibby,fijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 08:53
|
|
|
INKA401 schreef: | weet je wat ik tegen jou en gibby zou willen zeggen zónder daar op gereageerd word, en ondanks dat ik jullie helemaal niet kent ... IK HOU VAN JULLIE ... en dit meen ik echt ... liefs inka |
dat vind ik nou knap inka!! hoe doe je dat toch..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 09:02
|
|
|
(het lijkt wel of mensen die door diepe dalen zijn gegaan veel meer begrip op kunnen brengen voor anderen....)[/quote]
Beledigend!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 09:24
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 09:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat vind ik nou knap inka!! hoe doe je dat toch.......... |
Moet dat ook nog leren Hannah , 'k kan iemand waarderen , respecteren , lief vinden en op prijs stellen ... maar houden van als ik hen niet ken ... neen dat lukt me ( gelukkig voor mezelf ) nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 10:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het enige waardevolle dat ik lees is dat je behandeling geslaagd is Gibby,fijn! |
Ben ik volledig met je eens Leanne , maar ja ........ is ook niet de eerste keer hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 10:46
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 11:01
|
|
|
Bij het lezen van dit topic, draait mijn maag om....
'k Heb de redactie o.a. gemaild, om een slotje op dit topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 11:12
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 11:15
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Niet `dit topic´ van jou dus... maar de héle thread sluiten..... |
Helemaal mee eens, Gibby! Fijn trouwens, dat het goed met je gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 13:44
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Ik ben het onderhand zát mij te laten manipuleren door een paar enkelingen! Laten die leden er zich van overtuigen dat ze aan het kortste eind trekken als het op openheid...aan komt en eerlijk blijven en respect voor anderen te tonen!
Er zal best eens iemand zich kunnen aanmelden als nieuw (proef)lid met de nick-name PAPS.... Dus, waar maken sommigen onder jullie zich nou druk over? Dat ik een goede verstandhouding met Angelique mag onderhouden is toch GE-WEL-DIG? Nou dan! Hou op met die flauwe kinderachtige nonsens. Reageer met leuke opmerkingen. Ik proef een ondertoon van afgunst en jaloezie bij bepaalde personen. Als er iemand is die zich er aan stoort als ik door Angelique "Pap of Paps" wordt genoemd stuur een klacht mail naar de redactie van CM. Probeer geen medestanders te werven in de Lobby of op het Forum mij of Angelique proberen uit te lokken om zo een ban te bewerkstelligen! Ik zal daar never en nooit niet mij daartoe laten (ver)leiden met een lange ij.
Wees blij dat er toch nog leden zijn..en dat zijn er nogal wat...die het kunnen en willen waarderen zo als Angelique en ik met leden van CM kunnen om gaan! Ook ik heb al eens een ban aan m'n broek gekregen. Angelique ook. Maar Angelique of ik mochten weer mee doen toen ik inzicht kreeg dat ik soms de fout in ging. Is het dan nodig dat bepaalde leden toch blijven proberen mij...of Angelique er uit te werken? Het zal deze mensen niet lukken! Daarover beslist de CM redactie. Duidelijk? Er is maar één goed avies die ik ook van de redactie mee kreeg: Negeren! Heel simpel voor de enkelingen die moeite hebben met mij: Negeren!
Dus...aan de enkele leden die zich nu aangesproken voelen: Kom op en wees jezelf! Schroom niet ook eigen tekortkomingen te tonen. Niks mis mee! Een kopie van dit bericht is naar de redactie verzonden voor verdere behandeling. En áls de redactie mij een (weer?) een ban zal opleggen wens ik jullie allen het allerbeste toe. En...alvast: Moge God ons allen zijn Bevolen.
Ik dank jullie allen voor de goede wensen voor m'm dotterbehandeling vandaag! Tot vanavond! Wees gegroet van Gibby (Paps)
Eer aan de Vader ..de Zoon...en de Heilige Geest. | Ik loop me voortdurend te verbazen over je bijdrages. Als iemand het niet met je eens is, is het meteen een vijand. Achter een mening schuilt meteen een plan om je te laten bannen. Waarom nu weer die vijandigheid? Ik irriteer me aan die uitspraak: paps...maar dat wil niks zeggen over hoe ik over jou denk? Het irriteert me alleen maar, dat wil niet zeggen dat ik vijandig over je denk....elke vorm van kritiek zie je meteen als bewijs van vijandschap....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 12 januari 2011, 15:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 14:09
|
|
|
opgeschoond
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 8 februari 2012, 20:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 15:47
|
|
|
YES356 schreef: | Papa <-> Almachtig God
God = |
LIEFDE !!!! AGAPE !!!!!
Dank je wel Yes
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 12 januari 2011, 15:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 17:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | LIEFDE !!!! AGAPE !!!!!
Dank je wel Yes |
Dus wie zaait zal oogsten!!!!!! Halleluja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 19:33
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 19:44
|
|
|
GIBBY159 schreef: | En wie zaait zal kaf van het koren scheiden........... |
ik zaai ff helemaal niks als je t niet erg vind...
wat een dom geneuzel hier... word het niet es tijd voor sommige mensen om dan maar een keer de minste te zijn en na het sorry zeggen gewoon te kappen met dat sneren en vuilspreken???
ongelooflijk zeg, en dat noemnt zich christen
en nee, dit gaat niet alleen om Gibby, maar om alle medewerkers aan de hoekse en bakkeljauwse twisten hier, kleuters
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 19:45
|
|
|
GIBBY159 schreef: | En wie OOGST zal kaf van het koren scheiden........... |
de oogst wordt verzameld en gescheiden door de eigenaar/God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 20:04
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 20:06
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik zaai ff helemaal niks als je t niet erg vind...
wat een dom geneuzel hier... word het niet es tijd voor sommige mensen om dan maar een keer de minste te zijn en na het sorry zeggen gewoon te kappen met dat sneren en vuilspreken???
ongelooflijk zeg, en dat noemnt zich christen
en nee, dit gaat niet alleen om Gibby, maar om alle medewerkers aan de hoekse en bakkeljauwse twisten hier, kleuters |
wat let je ???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 21:52
|
|
|
[q uote=BILLY701]wat let je ???????[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 22:13
|
|
|
GIBBY159 schreef: | En wie zaait zal kaf van het koren scheiden........... |
Wat is het kaf dan Gibby, volgens jou????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 22:21
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 22:37
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Spreekwoordelijk en bekende uitdrukkig: Kaf van het Koren scheiden. Afval is wat zich van het goede scheidt...maar nog wel geschikt voor hergebruik ná goede behandelingen, Mar! |
Duidelijk, jij en angy zijn het "koren" en wij de "kaf", zoals ik het begrijp in alles....
|
|
Naar boven |
|
|