Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 22:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Pfft, jij weet ook niet wat je wilt hè? Eerst wilde je non worden en nu weer homo... |
Ik word non...is minder pijnlijk als ik ga zitten...ik zal ook niet zwanger worden want er was maar 1 onbevlekte ontvangenis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 22:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik word non...is minder pijnlijk als ik ga zitten...ik zal ook niet zwanger worden want er was maar 1 onbevlekte ontvangenis... |
Helemaal waar, jij kunt alleen maar bevangen raken, gevlekt of niet
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 22 juni 2012, 22:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Na alles eens goed gelezen te hebben op het forum en na enkele ernstige tegenslagen te hebben gehad met vrouwen (uit Drenthe) waarvan één lieve en mooie vrouw, heb ik besloten om homo te worden. Ik ga dus een schriftelijke cursus 'Hoe word ik Homo?' volgen. Ik behoor immers graag tot en minderheidsgroep.
Het is maar dat je het weet...voila... |
Ennuh..........als je daarvoor geslaagd ben, blijf je dan nog wel lid van CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 05:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ennuh..........als je daarvoor geslaagd ben, blijf je dan nog wel lid van CM? |
Euh ja...tot ik een lieve man heb gevonden...dat moet niet moeilijk zijn want mannen zijn altijd lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 05:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Na alles eens goed gelezen te hebben op het forum en na enkele ernstige tegenslagen te hebben gehad met vrouwen (uit Drenthe) waarvan één lieve en mooie vrouw, heb ik besloten om homo te worden. Ik ga dus een schriftelijke cursus 'Hoe word ik Homo?' volgen. Ik behoor immers graag tot een minderheidsgroep.
Het is maar dat je het weet...voila... |
Succes met je homecarrière Frank. Ten einde raad doet een mens de raarste bokkesprongen, toch.!
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 23 juni 2012, 06:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 08:41
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Succes met je homecarrière Frank. Ten einde raad doet een mens de raarste bokkesprongen, toch.! | Even voor de goede orde; ik wil je zeggen dat je ook heel ernstig kan worden teleurgesteld in mannen. Dus, denk er nog eens over na voordat je aan deze 'cursus' begint. Bid hier eens voor. Misschien moet je ook iets veranderen aan je zelf. Jezus zelf zal je hierin zelf de weg wijzen.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op zaterdag 23 juni 2012, 08:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Euh ja...tot ik een lieve man heb gevonden...dat moet niet moeilijk zijn want mannen zijn altijd lief |
Tja, je hebt mannen en mensen hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tja, je hebt mannen en mensen hè? |
je bedoelt mensen en vrouwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je bedoelt mensen en vrouwen... |
Ik bedoel wat ik bedoel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:25
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik bedoel wat ik bedoel... |
Je bent heel onlief als je dat bedoelt... maar je bent dan ook een vrouw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:05
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Even voor de goede orde; ik wil je zeggen dat je ook heel ernstig kan worden teleurgesteld in mannen. Dus, denk er nog eens over na voordat je aan deze 'cursus' begint. Bid hier eens voor. Misschien moet je ook iets veranderen aan je zelf. Jezus zelf zal je hierin zelf de weg wijzen. |
Da's een doordenkertje, hé Frank !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:12
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Da's een doordenkertje, hé Frank ! |
Precies! Dat bedoel ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:09
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Even voor de goede orde; ik wil je zeggen dat je ook heel ernstig kan worden teleurgesteld in mannen. Dus, denk er nog eens over na voordat je aan deze 'cursus' begint. Bid hier eens voor. Misschien moet je ook iets veranderen aan je zelf. Jezus zelf zal je hierin zelf de weg wijzen. |
Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Karthuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 23 juni 2012, 16:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Kathuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. |
echt een Frank antwoord..maar toch hou ik vaak van zijn opvattingen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Karthuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. |
hahha
Als die spiegel dan ook onder en boven spiegeld ipv allen links en rechts hoe zou je er dan uit zien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Karthuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. |
oooohhh..........mag ik mee, frank? dan kan kwebbeltje haar hoor-toestelletjes thuis laten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 17:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik word non...is minder pijnlijk als ik ga zitten...ik zal ook niet zwanger worden want er was maar 1 onbevlekte ontvangenis... |
Nou minder pijnlijk.........ben je al begonnen met hormonen te slikken???????? In het ziekenboegje horen we wel wat de docteur allemaal van plan is te opereren. Maar welkom bij de vrouwen hooor.....en ik vind mannnen ook veel leuker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 18:30
|
|
|
INGE721 schreef: | Nou minder pijnlijk.........ben je al begonnen met hormonen te slikken???????? In het ziekenboegje horen we wel wat de docteur allemaal van plan is te opereren. Maar welkom bij de vrouwen hooor.....en ik vind mannnen ook veel leuker |
Tja, hormonen slikken??? Pfffff, ik heb meer borsten dan sommige vrouwen.
Opereren??? Veel valt er niet weg te halen... alles is al euh verdort door het weinige gebruik ...als ik nog even wacht word ik zo wel een vrouw zonder al die ingrepen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 18:47
|
|
|
INGE721 schreef: | Nou minder pijnlijk.........ben je al begonnen met hormonen te slikken???????? In het ziekenboegje horen we wel wat de docteur allemaal van plan is te opereren. Maar welkom bij de vrouwen hooor.....en ik vind mannnen ook veel leuker |
hahaha
dus bezint eer ge begint Fankie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 18:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hahaha
dus bezint eer ge begint Fankie |
Fankie zal er nog eens goed over nadenken, Eria...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 18:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Fankie zal er nog eens goed over nadenken, Eria... |
Ik krijg het nog steeds voor elkaar zie ik je kijkt alweer boos naar me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 18:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik krijg het nog steeds voor elkaar zie ik je kijkt alweer boos naar me |
Sinds ik op CM ben, ben ik altijd om de één of andere redenen boos...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 18:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sinds ik op CM ben, ben ik altijd om de één of andere redenen boos... |
Ach ziel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 19:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ach ziel |
Zefs jij houdt niet meer van mij ook al heb ik vorig jaar nachten onder je raam gestaan uit bezorgdheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 19:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zefs jij houdt niet meer van mij ook al heb ik vorig jaar nachten onder je raam gestaan uit bezorgdheid |
Dat is je eigen schuld... 1.ik heb er nooit om gevraagd 2.je zwaaide niet terug toen ik wel zwaaide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 19:46
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat is je eigen schuld... 1.ik heb er nooit om gevraagd 2.je zwaaide niet terug toen ik wel zwaaide
|
zwaaien??? Ik was al blij dat ik de inhoud van je pispot kon ontwijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zwaaien??? Ik was al blij dat ik de inhoud van je pispot kon ontwijken... |
Welke pispot, heb helemaal geen pispot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Welke pispot, heb helemaal geen pispot |
Vorig jaar wel...was helemaal verkleumd van de kou want het was zomer...zelfs geen kop koffie geen vriendelijk woord...niets niets niets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vorig jaar wel...was helemaal verkleumd van de kou want het was zomer...zelfs geen kop koffie geen vriendelijk woord...niets niets niets |
ik krijg de indruk dat je voor het verkeerde huis stond bij de buuf... en dan is het schrikken als je opeens een aria staat te zingen bij een vreemde...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 23 juni 2012, 20:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:08
|
|
|
JOL252 schreef: | ik krijg de indruk dat je voor het verkeerde huis stond bij de buuf... |
Heb ik dan staan zwaaien naar een andere man
|
|
Naar boven |
|
|