Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:12
|
|
|
Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:35
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het |
ik heb je gemaild angel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:56
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het |
Het zijn verschillende data Angel,er is vast belangstelling voor een ontmoeting met de kerst zelf,maak er anders even een eigen onderwerpje van........komt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 10:39
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het | Angy, ik heb je geadviseerd te wachten met het voorstel van Grace. Nu heb je de kans dat deze activiteiten elkaar gaan tegenwerken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 11:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Angy, ik heb je geadviseerd te wachten met het voorstel van Grace. Nu heb je de kans dat deze activiteiten elkaar gaan tegenwerken...... |
Chat ik heb Grace al verteld dat ik van deze "wilde plannen" afzie, 2 activiteiten lijkt me wat veel rond de kerst. Indien mogelijk kom ik gewoon de 18e dec.
|
|
Naar boven |
|
|