Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee hoor......ze zijn gewoon hoogst irritant.....maar gaat over geloof me.... |
ja lief is die van mij ook echt niet!!
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zondag 16 september 2012, 23:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ze WORDEN...niet lief...ze ZIJN het al....maar soms zien we dat niet...
Boeken vol...kan ik schrijven, maar dat wil je niet lezen... Wat ik je wel laat weten...de zoon waar ik het meeste zorgen om heb gehad...is nu 24... En lief??? Vreselijk lief! |
Ja , dat kan je makkelijk zeggen als ze niet meer thuis wonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou......hij IS niet lief.......echt niet,zijn leven draait om luieren en geld.........maar hopelijk komt dat ooit.........(sorry,ik zeg het gewoon eerlijk,ik geloof er nl. niks van dat ik de enige ben die dat zo ervaart ) |
Nee hoor , heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Liefst tot 12 uur op bed blijven liggen en te beroerd zijn om een stofzuiger door het huis te halen, laat staan z'n eigen kamer op ruimen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Liefst tot 12 uur op bed blijven liggen en te beroerd zijn om een stofzuiger door het huis te halen, laat staan z'n eigen kamer op ruimen. |
Ja je moet eigenlijk een bordje op zo´n tiener plakken + werk in uitvoering Hij is bezig iemand te worden en dat kost zoveel energie.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Liefst tot 12 uur op bed blijven liggen en te beroerd zijn om een stofzuiger door het huis te halen, laat staan z'n eigen kamer op ruimen. |
Klopt Visser, want dan moeten ze weer ALLES doen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 00:02
|
|
|
op welke leeftijd is dat over, willemijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 00:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee heb foto toegevoegd |
waarom die zonnebril zwaar getafeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 07:06
|
|
|
HANNAH810 schreef: | op welke leeftijd is dat over, willemijn? |
Volgens mij als ze op zichzelf gaan wonen ... tot dan is het met polstok in hun kamer binnenkomen en handen voor je ogen, als je er even moet zijn...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 17 september 2012, 07:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 07:18
|
|
|
JOL252 schreef: | Volgens mij als ze op zichzelf gaan wonen ... tot dan is het met polstok in hun kamer binnenkomen en handen voor je ogen, als je er even moet zijn... |
en wasknijper op j neus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 07:19
|
|
|
GERRIT603 schreef: | waarom die zonnebril zwaar getafeld |
'k wou op m'n favo smiley lijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 08:20
|
|
|
JOL252 schreef: | Volgens mij als ze op zichzelf gaan wonen ... tot dan is het met polstok in hun kamer binnenkomen en handen voor je ogen, als je er even moet zijn... |
zucht.............
vanmorgen; mama........wil je me helpen aankleden; ik heb al HELEMAAL mijn hemd aangedaan.........
nog vijftien jaar te gaan..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 08:32
|
|
|
Nou eh, ken je het verhaal nog over mijn dochter en de windhoos in mijn huis??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 09:20
|
|
|
Ja ik heb er eentje bij die was zo'n smeerpoets had een bordje zwijnenstal op zn deur geplakt. Hij was al in de 20. Kocht een huis Ging samenwonen Toen ik daar voor de 1e keer kwam zei hij; ma je schoenen uit we willen het hier netjes houden!! HAHA ik wist niet wat ik hoorde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 09:21
|
|
|
das heel verschillend ligt aan het kind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 11:16
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja ik heb er eentje bij die was zo'n smeerpoets had een bordje zwijnenstal op zn deur geplakt. Hij was al in de 20. Kocht een huis Ging samenwonen Toen ik daar voor de 1e keer kwam zei hij; ma je schoenen uit we willen het hier netjes houden!! HAHA ik wist niet wat ik hoorde |
Dat is heel herkenbaar!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 11:22
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | das heel verschillend ligt aan het kind |
Roelande, mijn dochter ging verleden jaar backpacken en kwam nog een weekje bij mij wonen omdat ze haar woonruimte verhuurd had......Een windhoos door mijn huis.... Kom gezellig beneden inpakken betekent dat je met je bord op schoot moet eten omdat alles rondgezaait ligt omdat je nu eenmaal niet je hele leven in je backpack kan doen en dat wel wilt.........kom ik thuis uit mijn werk is het een gezellige boel met vriendinnen die afscheid komen nemen maar helaas hun kamerbewoonmanieren ook meenemen.........en zich aardig thuis leken te voelen in mijn huis........ Toen zij terug kwam was ze er weer een week maar toen was ik veel te blij dat ze er weer was dus toen keek ik wat milder...... Maar.....het was wel gezellig......enne zij was toen 24......dus Hannah, je hebt nog even....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 13:00
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja ik heb er eentje bij die was zo'n smeerpoets had een bordje zwijnenstal op zn deur geplakt. Hij was al in de 20. Kocht een huis Ging samenwonen Toen ik daar voor de 1e keer kwam zei hij; ma je schoenen uit we willen het hier netjes houden!! HAHA ik wist niet wat ik hoorde |
Dan móet er toch iets zijn blijven hangen van thuis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 13:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Roelande, mijn dochter ging verleden jaar backpacken en kwam nog een weekje bij mij wonen omdat ze haar woonruimte verhuurd had......Een windhoos door mijn huis.... Kom gezellig beneden inpakken betekent dat je met je bord op schoot moet eten omdat alles rondgezaait ligt omdat je nu eenmaal niet je hele leven in je backpack kan doen en dat wel wilt.........kom ik thuis uit mijn werk is het een gezellige boel met vriendinnen die afscheid komen nemen maar helaas hun kamerbewoonmanieren ook meenemen.........en zich aardig thuis leken te voelen in mijn huis........ Toen zij terug kwam was ze er weer een week maar toen was ik veel te blij dat ze er weer was dus toen keek ik wat milder...... Maar.....het was wel gezellig......enne zij was toen 24......dus Hannah, je hebt nog even.... |
ja haha heel herkenbaar hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 14:43
|
|
|
Weet dat mijn ma altijd foeterde op de zwijnenstal in mijn slaapkamer En nu was ik nog heilig vergeleken bij vriendinnen
Tja het is helemaal goedgekomen hoor, laat ze even een poosje in de kraamzorg gaan dan leer je wel een huishouden bestieren Tis mij tenminste goed gelukt
En ja tot volle tevredenheid van m'n ma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 14:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Weet dat mijn ma altijd foeterde op de zwijnenstal in mijn slaapkamer En nu was ik nog heilig vergeleken bij vriendinnen
Tja het is helemaal goedgekomen hoor, laat ze even een poosje in de kraamzorg gaan dan leer je wel een huishouden bestieren Tis mij tenminste goed gelukt
En ja tot volle tevredenheid van m'n ma |
je ruimt vast op als je weet dat je moeder komt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je ruimt vast op als je weet dat je moeder komt..... |
Haha, nou ik keek wel iets kritischer naar mijn huishouden als ik wist dat mijn moeder in aantocht was........nu kwam ze nooit onverwachts omdat we daar te ver weg voor woonden dus dat was soms wel mazzel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je ruimt vast op als je weet dat je moeder komt..... |
Dan mag ik wel elke dag de boel opruimen dus want ze woont bijna om de hoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 21:33
|
|
|
Nog één dag en dan vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 21:42
|
|
|
MARIO216 schreef: | Nog één dag en dan vakantie |
lekker zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 21:46
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | lekker zeg |
En woensdag twee weken naar de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 21:47
|
|
|
MARIO216 schreef: | En woensdag twee weken naar de zon |
geniet ervan !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 23:20
|
|
|
Trots op mezelf zijn.... Dag 5 is aangebroken...van mijn stoproken!
Het valt niet mee, maar merk wel dat het beter gaat!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 09:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Trots op mezelf zijn.... Dag 5 is aangebroken...van mijn stoproken!
Het valt niet mee, maar merk wel dat het beter gaat!!! |
Goed zo geloof in jezelf dan kan je het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 09:19
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Trots op mezelf zijn.... Dag 5 is aangebroken...van mijn stoproken!
Het valt niet mee, maar merk wel dat het beter gaat!!! |
wauw geweldig goed van je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIRRIE240
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 11:03
|
|
|
Ik: martijn, we gaan appeltaart bakken! Martijn: JAAAA jippie, "van vreugde stampvoetend door het huis hollend". Heerlijk toch! :)
|
|
Naar boven |
|
|