Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 18:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Bedoel je een echte vijver of bedoel je dat grote water waar je gaat vissen??? |
Dat grote water ?.......Dat krijgen ze nooit meer helder na die strontlozingen van de Brabanders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 19:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat grote water ?.......Dat krijgen ze nooit meer helder na die strontlozingen van de Brabanders |
Brabanders of Zeeuwen of Harderwijkers...het zijn Nederlanders, en het is me wat... Ik zal dus nog veel werk hebben hier in Nederland
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 5 juni 2011, 08:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 11:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Brabanders of Zeeuwen of Harderwijkers...het zijn Nederlanders, en het is me wat... Ik zal dus nog veel werk hebben hier in Nederland |
Als ik dit lees heb ik selectief een stofje in mijn oog, vooral bij dat derde woord.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 11:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als ik dit lees heb ik selectief een stofje in mijn oog, vooral bij dat derde woord....... |
oja, de Zeeuwen, of ééntje bepaald, liggen wel in je bovenste laatje hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 11:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat grote water ?.......Dat krijgen ze nooit meer helder na die strontlozingen van de Brabanders |
Heb je wel wat gevangen Visser, je bent zo stil over je vangst? Of ben je daarna nog even naar de visboer gegaan om toch maar een visje te hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb je wel wat gevangen Visser, je bent zo stil over je vangst? Of ben je daarna nog even naar de visboer gegaan om toch maar een visje te hebben |
Jij vist toch ook altijd naast het net
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Jij vist toch ook altijd naast het net |
Aha, vertel eens Mario
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:35
|
|
|
MARIO216 schreef: | Jij vist toch ook altijd naast het net |
Verklaar je nader.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 13:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb je wel wat gevangen Visser, je bent zo stil over je vangst? Of ben je daarna nog even naar de visboer gegaan om toch maar een visje te hebben |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 14:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | |
Naar de visboer dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:19
|
|
|
Nou ik vang op vrijdag daar regelmatig lekkerbek, garnalen, vissalade en gebakken mosselen, dus ik heb alle begrip voor Visser. Het is een goede katholieke gewoonte! Als ik een katholieke kannibaal was, at ik op vrijdag alleen Vissers.
Smulsmurf, garnalencocktail ,
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 5 juni 2011, 19:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:46
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou ik vang op vrijdag daar regelmatig lekkerbek, garnalen, vissalade en gebakken mosselen, dus ik heb alle begrip voor Visser. Het is een goede katholieke gewoonte! Als ik een katholieke kannibaal was, at ik op vrijdag alleen Vissers.
Smulsmurf, garnalencocktail , |
Visser en ik komen uit echte vissersplaatsen he? Daar heb je geen import maar nog de vers gevangen vissen.......en die zijn niet te versmaden en gezond zegt men........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser en ik komen uit echte vissersplaatsen he? Daar heb je geen import maar nog de vers gevangen vissen.......en die zijn niet te versmaden en gezond zegt men........ |
Hoezo echte vissersplaats? Jouw woonplaats ligt aan een zoetwaterrandmeer en ik woon maar 30 km van Harlingen en iets meer dan 40 km van Lauwersoog, een grote vissershaven...Echte vis is zoutwatervis. Het lekkerste zoute voedsel op Aarde.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:54
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Hoezo echte vissersplaats? Jouw woonplaats ligt aan een zoetwaterrandmeer en ik woon maar 30 km van Harlingen en iets meer dan 40 km van Lauwersoog, een grote vissershaven...Echte vis is zoutwatervis. Het lekkerste zoute voedsel op Aarde.
Thomas |
Ik proef toch wat jalouzie over de woonplaatsen van Visser en mij...... Je kan beter de vis uit onze vissersplaatsjes proeven dan uit plaatsen van wel 30 of 40 km verder op..... maar dat even terzijde.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 5 juni 2011, 19:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 20:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik proef toch wat jalouzie over de woonplaatsen van Visser en mij...... Je kan beter de vis uit onze vissersplaatsjes proeven dan uit plaatsen van wel 30 of 40 km verder op..... maar dat even terzijde....... |
Het ligt veel te ver van een vissershaven voor zoutwatervis. Geen Harderwijker die zoutwatervis in de eigen stad aanvoert. Maar het is wel een heel gezellig stadje met een mooie jachthaven en veel restaurantjes voor Smulsmurf. De enige zoutwatervissen daar zijn dolfijnen, denk ik.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik proef toch wat jalouzie over de woonplaatsen van Visser en mij...... Je kan beter de vis uit onze vissersplaatsjes proeven dan uit plaatsen van wel 30 of 40 km verder op..... maar dat even terzijde....... |
En St. Klaas is daar aangekomen. De echte wel te verstaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:38
|
|
|
Dus waar ik woon dat is een vissersplaats? Alleen om mijn hobby? Nou, die vis die ik aanvoer daar kan ik zelfs nog niet mn eigen vriezer mee vullen.
Visser, die wb vis wel een beetje kieskeurig is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | En St. Klaas is daar aangekomen. De echte wel te verstaan |
Die Klaas was zo'n erg nog niet maar die pieten die er waren...over de bewoners van dorpje zeg ik maar wijselijk niets...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:40
|
|
|
MARIO216 schreef: | En St. Klaas is daar aangekomen. De echte wel te verstaan |
Waar? Wanneer? Hoe laat? En is ie er nog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:42
|
|
|
ja, vis in bak olie gedropt en dan nog een hoop knoflooksaus erbij...lekker??? De goei mosselen mogen dan wel uit Nederland komen, al is dat betwistbaar, de beste bereidingen vind je dan weer in België. Waar je de mossel en al andere zaken heel duidelijk proeft. Pfffff, je kan beter de vis uit onze visserplaatsjes proeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar? Wanneer? Hoe laat? En is ie er nog? |
Je hebt geluk Visser, hij komt morgen pas...neem een vrije dag en je verlanglijstje want de zomer-Sint is op komst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus waar ik woon dat is een vissersplaats? Alleen om mijn hobby? Nou, die vis die ik aanvoer daar kan ik zelfs nog niet mn eigen vriezer mee vullen.
Visser, die wb vis wel een beetje kieskeurig is. |
een gebakken schol die je aanvoert van bij de visboer kan je toch niet invriezen? Tsjonge jonge jonge toch...waar moet dat heen met die NL-ers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een gebakken schol die je aanvoert van bij de visboer kan je toch niet invriezen? Tsjonge jonge jonge toch...waar moet dat heen met die NL-ers |
Maar ondertussen dwalen we af van de vraag wat Visser nu gevangen heeft zaterdag? Volgens mij echt niet veel anders kregen we wel van dat Visserslatijn......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Die Klaas was zo'n erg nog niet maar die pieten die er waren...over de bewoners van dorpje zeg ik maar wijselijk niets... |
Dorpje?????? Nou ja.......dit is wel even een erge foute opmerking.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dorpje?????? Nou ja.......dit is wel even een erge foute opmerking..... |
Ja frank, kijk uit wat je zegt. W-tje woont wel bij dé dolfijnen van nl hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar ondertussen dwalen we af van de vraag wat Visser nu gevangen heeft zaterdag? Volgens mij echt niet veel anders kregen we wel van dat Visserslatijn...... |
Visser houdt niet van visserslatijn. Vanmorgen hele leuke uitzending op tv op rtl 7 : vistv. Daar kan je nog eens zien wat vissen is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar ondertussen dwalen we af van de vraag wat Visser nu gevangen heeft zaterdag? Volgens mij echt niet veel anders kregen we wel van dat Visserslatijn...... |
500 gr paling in het groen, kibbelingen en rolmops...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja frank, kijk uit wat je zegt. W-tje woont wel bij dé dolfijnen van nl hoor |
pfff, die dolfijnen-bak is groter dan het dorp...nogal goed dat pieten daar niet zijn geweest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 15:27