ChristianMatch

Forum

Ruilhoekje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 16:37

HANNAH810 schreef:
single's die over hun toeren zijn, mag dat ook? Clown smiley
daar zijn er genoeg van te vinden; hoef je niet eens zo ver te zoeken

Dan is mijn vraag van, waar kan ik die dan vinden?

(heb ff last van een bloedneus)

www.hetvrijevolk.nl

Laatst aangepast door
HENK600
op dinsdag 16 februari 2010, 17:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 16:42

JILL658 schreef:
Zelf vannacht kon ik er niet op, die rode balk Gefrustreerde smiley

Ik zou hem groen moeten schilderen misschien dat dat helpt Zieke smiley Knipoog smiley

Slaap je 's nachts niet dan? Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 16:46

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:12
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 16:55

ARJAN007 schreef:
Het kan ook anders, natuurlijk..... men kan ook partijloze professionals het land laten besturen. Dan is het bestuur wellicht van (iets) hogere kwaliteit. Alleen.... ontstaan er dan ook weer klachten, want de burger herkent zich dan niet meer in die partijloze professionele politici.
Kortom: het is nooit goed en de veeleisende burger is nooit tevreden te stellen.

Laten degenen die zo goed weten hoe politici zich moeten gedragen, zélf eens in de politiek gaan. Ik ben benieuwd hoevelen van hen na verloop van tijd hetzelfde gedrag gaan vertonen als de politici die ze nu zo stevig bekritiseren.......
Ik weet nog heel goed dat de LPF beter wilde presteren dan de politici van de gevestigde partijen. Wat gebeurde er? Na verloop van tijd kwam er veel ruzie in de partij en de burger haakte teleurgesteld af.

En eigenlijk weet ik nog een veel beter idee: laten degenen die vinden dat politici erbarmelijk amateurisme tentoonspreiden, maar eens een opleiding opzetten aan de universiteit, waar politici-in-spé kunnen worden opgeleid tot echte professionals. Dat lijkt me veel zinvoller dan het spuien van bergen kritiek.........

We kunnen natuurlijk ook directe democratie invoeren. Bindende referenda, raadplegende referenda via internet, onze mening direct kenbaar maken aan politici (alle 2e kamerleden hebben een publiek email-adres). Dan hoeven we geen kritiek meer te hebben op staatslieden, maar beslissen we gewoon zelf. Hup, scheelt weer een hoop ontluisterend gedoe op het Binnenhof. De meerderheid beslist!

Trouwens, waarom mag ik geen betrokken en veeleisende burger zijn? De overheid vraagt, nee, eist van mij ook heel veel: leerplicht, dienstplicht (ik ben nog van die generatie), belastingplicht, identificatieplicht, tientallen wetten en verordeningen en uitvoerende regels. De overheid bepaalt voor een groot gedeelte de keuzes, die ik 'mag' maken. Mag daar niet veel meer directe invloed van de burger tegenover staan? En dan heb ik het niet over al die flauwe inspraakprocedures, maar gewoon 'ja' of 'nee' tegen een nieuwe snelweg of een mooi natuurgebied. De betaler bepaalt! En wij betalen die mooie overheid met z'n allen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 16:57

ARJAN007 schreef:
De leden van de regering doen hun werk en regeren. Hun wijze van regeren is niet de door jou gewenste manier van regeren, maar er is geen sprake van oplichting. Derhalve is er geen grond voor dergelijke beledigingen. In onze rechtsstaat is het zo dat niemand van iets beschuldigd kan worden zonder dat er deugdelijke bewijzen aan ten grondslag liggen. Termen als "oplichting" zijn niet alleen onbewijsbaar, maar zijn ook teken van verruwing van de samenleving. Uiteindelijk heeft niemand mij kunnen overtuigen dat ruwe taal ook maar iets toevoegt aan de kwaliteit van politiek bestuur. Ruwe taal is dus gewoon zinloos.

En duidelijke taal? Mag dat wel? Want dan noem ik ze gewoon euh... oplichters Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Voor deze term kan ik meerdere voorbeelden geven hoor, maar aangezien de server van CM geen onbeperkte capaciteit heeft, zal ik het bij 1 geval van overduidelijke oplichting houden.

Via een volksraadpleging, referendum, is de mening van het volk gepeild over de europese grondwet.
Het volk zei: NEEN
Wat doet het kabinet? Ze geven het beestje een andere naam, besluiten dat een hernieuwd referendum "niet wenselijk" is, en duwen het ons door de strot.
Feit: iets een andere benaming geven en als iets nieuws presenteren is oplichting.
Als Unilever zoiets bij een wasmiddel flikt, is het huis te klein.
Als Bakellende een hoop stront opeens poep noemt en daarmee impliceerd dat het totaal iets anders is, noemen we dat?
Juist: OPLICHTING
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 16:58

misschien wat beter opvoeden?

ik heb er helaas geen plaats voor.

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op dinsdag 16 februari 2010, 17:03
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 16:59

Als ik ga stemmen (want ik weet nu nog niet wat ik op 3 maart ga doen)
dan zal het denk ik niet veel anders dan de CU kunnen zijn.

Elders heb ik aangegeven wat voor mij bij een politieke partij van doorslaggevend belang is:

1) respect voor het chr. geloof
2) zich het lot van de medemens aantrekken
3) zich verantwoordelijk voelen voor het welzijn van de aarde, m.n. natuur en milieu.

Er is maar één partij die voorzover ik weet - niet alleen op papier maar ook in de praktijk - aan deze 3 voorwaarden voldoet en dat is de CU.

Het zich verantwoordelijk voelen voor het welzijn van de aarde gaat véél verder dan alleen maar een symbolisch maatregeltje. Dan gaat het ook om keuzes zoals: moet alles wat mooi is plaatsmaken voor beton, asfalt en steen, of mag de natuur een keer voorrang hebben boven de economie? Of de keus tussen eindeloze bedrijventerreinen die zich als klimplanten om de snelwegen heen slingeren of (open) gebieden waar allerlei soorten vogels en eekhoorns zich in thuisvoelen.....
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:01

JILL658 schreef:
Ik wou alleen benadrukken dat een partner niet iets moet opvullen!
En zeker een relatie is niet twee keer, maar drie keer zo gezellig toch Knipoog smiley

Maakt een levenspartner je leven eigenlijk niet completer?

Of vinden we ook een enge gedachte? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:02

www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:15
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:03

in 2 minuten tijd 2x de rooie gezien
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:08

MARISKA601 schreef:
in 2 minuten tijd 2x de rooie gezien

Je zou er haast van over de rooie gaan, niet? Clown smiley

Gelukkig heb ik van beide geen last...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:10

LIESBETH326 schreef:
Je zou er haast van over de rooie gaan, niet? Clown smiley

Gelukkig heb ik van beide geen last...

't Is wel een goede methode om van een verslaving af te komen! Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:11

de reden waarom ik mn mond wil houden? als je wat zegt hier, dan moet er altijd wel een opmerking over geplaatst worden dat iets niet goed is.

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:27
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:12

HENK600 schreef:
ONDANKBARE KUDDE DIEREN dat we eigenlijk zijn. we hebben altijd wel wat te zeiken he.

Sja.. nou ik begrijp best wel dat mensen nu zo langzamerhand genoeg krijgen van de eindeloze hoeveelheid koude dagen en gebrek aan zonlicht. Natuurlijk moeten we dankbaar zijn voor het weer wat we krijgen, maar we hoeven niet tot in het extreme blij te zijn met het weer......
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:13

MARIJAN072 schreef:
't Is wel een goede methode om van een verslaving af te komen! Knipoog smiley Clown smiley

is er dan iemand cm verslaafd? Knipoog smiley Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:16

HENK600 schreef:
de reden waarom ik mn mond wil houden? als je wat zegt hier, dan moet er altijd wel een opmerking over geplaatst worden dat iets niet goed is.

Tsja.. dat krijg je er van als je boute uitspraken doet...
Misschien moet je het wat kalmer aan doen, om bij het topic te blijven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:17

Mijn inteligentie is vrij beperkt.

Geensins,schaam ik mij daarvoor.

Maar? Wijsheid is soms smart,citeerde Koning Salomo.
Ik maak mij egen meer druk,over het laatste Examen,voor Gods Troon.

Voor ieder mensenkind,op deze aardbol,is het tentamentijd.

Ook voor degenen die in de dienst des Heeren zijn,in profetie,en verkondeging,via kansel of podium,ook de overledenen.

Intussen heb ik vele preken beluisterd,en reactie gelezen op forums.

God heeft vele gezichten gekregen,om zonden te vergoeilijken.

God is Liefde dus,en meer niet.

Door veel te lezen en beluisterten,ondek ik,dat de Toorn van God Juist zijn Liefde is,dat is voor een mens onbegrijpelijk.
Tentamen doen is dus alles afleggen,wat zonde is,in de geschriften,Ot en NT.
Ook sexueel immoreel,en handel en wandel,wat geaard is.
Jezus zij,er staat geschreven,in de schriften,tegen die verleider.
Het is niet de Kerk,of samenkomst,of liturgie,en religie,waar God ons overhoort,als Overhoorder.
Heb ? je geleeft? naar ? Mijn Leefregel,uit de Geschriften?.
Daar denk ik veel over na.
Mijn laatse Examen dus.
Dat kan ook al morgen zijn,of vandaag.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:18

MARISKA601 schreef:

is er dan iemand cm verslaafd? Knipoog smiley Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond

Misschien degenen die last van rode balken hebben? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt 't Kan een of ander teken zijn. Knipoog smiley

Ik heb trouwens nergens last van! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:21

[www.hetvrijevolk.com

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:16
Naar boven

Auteur Bericht
HENK600

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:25

LIESBETH326 schreef:
Tsja.. dat krijg je er van als je boute uitspraken doet...
Misschien moet je het wat kalmer aan doen, om bij het topic te blijven Knipoog smiley

wat is er nu weer fout aan die uitspraak? was allen ter verduideleking. maar dat mag schijnbaar hier ook al niet.

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:28
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:27

CHATULIEM619 schreef:
In de RK kerk gelooft men dat de pastoor of priester ongetrouwd moet zijn. Dat baseren ze dan vaak op teksten van Paulus, die zich erop beroemd dat hij alleen kan zijn. En het argument is ook dat degene die geroepen is, geen last heeft van de zorgen van een gezin.

Mijn vraag is: is dat haalbaar, en zo ja hoe?

Om het nog wat concreter te maken. Hoe ga je zelf om met het alleen zijn? Voel je je eenzaam of voel je je juist gelukkig.

Kortom: hoe ga je om met alleen zijn?

Mijn leven is vrij druk,dus eenzaam ben ik niet.
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:31

HENK600 schreef:
wat is er nu weer fout aan die uitspraak? was allen ter verduideleking. maar dat mag schijnbaar hier ook al niet.
volgesn mij zijn hier ook ene hoop kansloze linkse rakkers gezien bepaalde opmerking.

Ik heb het niet over goed of fout. Ik geef slechts antwoord op je vraag waarom er gereageerd wordt op je uitspraken... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LIESBETH326
op dinsdag 16 februari 2010, 17:31
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:39

ik klaag ook niet echt maar laats wel ene kleine botsing gehad waar ik zelf weinig aan kon doen tot niks... ik wilde met 15 km per uuur voorzichtig een bocht om... maar me zuto wilde rechtdoor... door de sneeuw en vorst was de weg een beetje erg gladjes daar dus auto zei Rel dich kins mich den poekel op (nederlands voor je kan me de rug op)
en gleed lekker rechtdoor.. laat er nu net daar een andere auto staan en die zei tsssss waat mos dich dân(zeggen ze hier als ze ruzie willen hebben) en boem klaats klengedeng stond ik stil tegen die andere auto aan... gevolg? een flinke deuk bij mij en bumper bekrast schade aan andere auto portier ingedeukt krassen bij wiel en koplamp beetje kapot...
Dus albij al ben ik die gladheid zat? euhm dan ja, als er nu gestrooid zou worden en dan ook overal dan niks aan handje.... oja was ook ff met de pliesi ingesprek geweest die kwam met een verhaal dat er een oude man kwam klagen omdat het overal glad is en juist ouderen van dagen zijn iets minder stabiel met lopen en breken net iets sneller iets.... en als ze heele lillik vallen misschien zelfs nek breken.... sja dan sta je te kijken als gemeente die er verantwoordelijk voor is..... maar euhm terug naar topic:
Hedde gullie vraagskes vroag dan den ken ik ze zeggen waat ut antwoord is
latersssss
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:43

ROBBEDOES873 schreef:
Klinkt een beetje als in de lucht geworpen kreet...
Kun je het misschien onderbouwen?????

Ik vermoed wat je vraagt.
De mens wil acteur zijn,om zich te spiegelen,naar idolen,en dan zijn eigen gaves over het hoofd ziet.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:45

Bij Laura was het de wil om de JONGSTE te zijn die alle wereldzeeën had bevaren.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:51

Dinsdag 16 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:

VOLKOMEN KALM BLIJVEN:

Zelfs al zou IK nooit tot je spreken, dan nog zou je goed beloond zijn voor deze tijd, die je hebt vrijgemaakt, al zat je allèèn maar stil en verlangde je naar Mij en al hunkerde je er allèèn maar naar om Mij in te ademen zoals je de frisse buitenlucht inademt.

Wees stil, wees kalm, wacht voor Mijn aangezicht, leer geduld, nederigheid en vrede van Mij.

Wanneer zul je volkomen kalm blijven, wat er ook gebeurt?

Je leert je lessen wel erg langzaam, in drukte, werk en zorg, moet het je allèèn al helpen als je de stilte zoekt.

Met jachten wordt zo weinig bereikt, je moet leren om op de drukste dagen de kalmte met je mee te dragen.

Laatst aangepast door
EVA685
op dinsdag 16 februari 2010, 22:48
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:15

ALFAROMEO918 schreef:
Ik vermoed wat je vraagt.
De mens wil acteur zijn,om zich te spiegelen,naar idolen,en dan zijn eigen gaves over het hoofd ziet.

Oke bedankt dan snap ik wat er word bedoeld...
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:17

PEACEDOVE820 schreef:
Daar heb je op zich helemaal gelijk in helemaal mee eens hoor!

Alleen zou ik zulke dingen persoonlijk niet in ee openbaar foru bespreken, eerder met iemand die me vertrouwd zou zijn.

Groetjes,
Peacedove

PS was alleen maar benieuwd was niet oordelend bedoeld.

Ik denk dat het zijn manier is om het vanzich af te praten is, en ergens "steun"zoekt onder mede christelijken.
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:17

HENK600 schreef:

dat 2e kamer debad wordt volgens mij alleen gevoerd als er genoeg mensen voorstemmen, en vergeet niet de juiste letters achter de punt te plaatsen,want als je achter de punt geen nu doet maar nl dan kom je op een paardenfoksite uit.
lachwekkend gewoon. en zielig dat zulke mensen bestaan die zulke dingen/mogelijkheden verzinnen.

Oh oh.

Ik bedoel beslist niet,aan een zelfverlossing,in dit leven.

Daar is mijn leven,te zonnig voor geweest,voor ik met veradelijkheid te maken had.
Ik hoorde op stand.nl,bij de NCRV,Hedy D'Acona,haar veradelijke tong weer roeren,in zoetgevoisdheid wat haar verderfelijke geest propangadeer.
Vele vrouwen heeft zij op een dwaalspoor gebracht,met baas in eigen buik,en Abortus Propanganda.
Ik mag niet oordelen dus,maar die dame is een smet in de samenleving.
De Duivel is inderdaad Humaan.

En de NCRV moet ook beter weten,wat van oorsprong Christelijk is in de oude waarheden.

www.hetvrijevolk.com
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:18

IMRE695 schreef:
Maakt een levenspartner je leven eigenlijk niet completer?

Of vinden we ook een enge gedachte? Smiley die vol vragen zit

Ik denk idd dat een levenspartner je idd aan kan vullen...
Weet wel dat het bij ons wel zo is...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 ... 6194 Volgende
Pagina 192 van 6194