ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 ... 233 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:07

Reaktie 5700 op dit topic, beloning een weekend vrij. Na morgen wel te verstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:48

FRANKT627 schreef:
Ik was vandaag in de Emté en daar kom men proeven van een soort koek. Wat ik ook deed natuurlijk, na eerst een stukje kaas en een stuk vlees te hebben geproefd, anders werd het toch maar slecht. Bleek dat die koek een Zeeuwse bolus was. Ik heb dan maar zo'n pakje bolussen gekocht. Het is inderdaad erg zoet...en kleverig. Ik ben nu volop bezig mijn onderkaak los te krijgen van mijn bovenkaak Boze smiley
Floshke kwam ook eens snuffelen maar draaide zich vlug om zodat hij zijn dutje kon verder zetten.

Als ik het goed begrijp hoef ik ze zaterdag dus niet mee te nemen. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:50

FRANKT627 schreef:
Lachende smiley dank je wel voor deze geo-gastronomische uiteenzetting Leonardus.
Door de klederdracht ter sprake te brengen moest ik weer denken aan dat meisje van 'Zeeuwland' uit dat reclamespotje. Dat had niets met bolussen te maken maar misschien wel eerder met Belgische kazen die doen verbazen. Knipoog smiley

Heb je de voorkant of de achterkant bekeken? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:53

VISSER278 schreef:
Heb je de voorkant of de achterkant bekeken? Smiley met dichtgeplakte mond

Ze wilde zich niet omdraaien...dus alleen de voorkant... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:59

FRANKT627 schreef:
Ze wilde zich niet omdraaien...dus alleen de voorkant... Clown smiley

Jammer he. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:24

FRANKT627 schreef:
Ik was vandaag in de Emté en daar kom men proeven van een soort koek. Wat ik ook deed natuurlijk, na eerst een stukje kaas en een stuk vlees te hebben geproefd, anders werd het toch maar slecht. Bleek dat die koek een Zeeuwse bolus was. Ik heb dan maar zo'n pakje bolussen gekocht. Het is inderdaad erg zoet...en kleverig. Ik ben nu volop bezig mijn onderkaak los te krijgen van mijn bovenkaak Boze smiley
Floshke kwam ook eens snuffelen maar draaide zich vlug om zodat hij zijn dutje kon verder zetten.

Het is of ik jou nu hoor spreken Frank... Clown smiley
In je linkerhand een stukje kaas, in je rechterhand een stuk vlees en op je schoot een Zeeuwse bolus...
En dan leg je de link met al het eten van de picknick bij mij ? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:39

SUSANNAH475 schreef:
Het is of ik jou nu hoor spreken Frank... Clown smiley
In je linkerhand een stukje kaas, in je rechterhand een stuk vlees en op je schoot een Zeeuwse bolus...
En dan leg je de link met al het eten van de picknick bij mij ? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley je hebt gelijk , Sus...maar er zijn daar altijd van die lekkere dingen te proeven...ik ga meestal tegen de middag, begrijp je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:45

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley je hebt gelijk , Sus...maar er zijn daar altijd van die lekkere dingen te proeven...ik ga meestal tegen de middag, begrijp je Knipoog smiley

En dan tegen de avond nog een keer zeker. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:56

VISSER278 schreef:
En dan tegen de avond nog een keer zeker. Kwijlende smiley

Verlegen lachende smiley dat is al gebeurd...maar dat was per ongeluk
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:00

FRANKT627 schreef:
Verlegen lachende smiley dat is al gebeurd...maar dat was per ongeluk

hahaha... lol Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:01

SUSANNAH475 schreef:
hahaha... lol Clown smiley

als het maar gratis is...ik ben al goed ingeburgerd in Nederland Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 20:11

[url]…ik ben je strontzat aan het worden en ik denk zelfs dat ik blij ben als je [/url]zaterdag niet komt…

Dit is dan de zin die in een mail stond die ik van iemand kreeg. Een uitspraak naar aanleiding van wat ik schreef over een feit waar ik heel erg mee zit. Een feit dat op mij betrekking heeft. Ik schreef dus iets over mij en niet over iemand anders, want laat ik dat maar even duidelijk stellen nu het roddelen volop in de actualiteit staat.

Dat die persoon zoiets schrijft nadat ik maanden geleden lief en leed wilde aanhoren, met de nodige herhalingen, vind ik echt niet getuigen van verstand of een greintje begrip. Als een uitgesproken ervaring of een angst lijdt tot zulke mails stel ik me wel vragen. Het beklemtoont het steeds aanwezige gevaar na een openhartigheid of familiair gedrag. Om niet de stempel van verwend of zielige persoon te krijgen kan je dan je maar beter aan oppervlakkigheid houden óf alleen maar een luisterende houding aannemen wanneer je wat toevertrouwd wordt. Over jezelf iets meedelen, ook al val je eens in herhaling, stelt je dan in een zwakke positie.

Is mijn reactie nu een aanklacht tegen de persoon dit me de mail stuurde met die ene fraaie zin erin? Neen, dat is het zeer zeker niet. Het is evenmin zielig willen doen (want dat woord wordt nog al vlug gebruikt, en dat zal naar aanleiding van deze topic gegarandeerd nog eens bevestigd worden) want ik wil alleen maar beklemtonen dat ik hieruit wijze lessen heb getrokken. Iets over jezelf vertellen is iets dat heel pijnlijk tot je terug kan keren. Of: tegen je kan keren. Het is duidelijk een boemerang die je weggooit in de hoop dat hij niet meer terug komt. Helaas heeft een boemerang de neiging om toch terug te keren naar de werper. Dat is dan mijn les. Ik sla dus mea culpa.

Lieve mensen, dit stukje plaats ik namens iemand anders. Iemand die zich erg verheugd had op de picknick.......maar die nu zo lamgeslagen is door deze tekst........
Het is een persoonlijk verhaal en dat blijft het.....Maar is het ook niet duidelijk dat we goed op moeten letten wat we tegen mensen zeggen zonder ze te beschadigen??????
laat het een eye opener zijn voor alle CM leden .........
Nu kan je je natuurlijk afvragen waarom die persoon het zelf niet plaatst?
Misschien even genoeg van CM, misschien verdrietig en down......zijn allemaal opties.......
En waarom ik het wel belangrijk vind dat het wel geplaatst wordt?
Omdat- en dat weet iedereen- hier ook wel eens dingen gezegd worden die beter niet gezegd kunnen worden en uit bovenstaand verhaal kan je horen wat je dan bij iemand kan aanrichten...............
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 21:21

naar aanleiding wat Willemijn hierboven schreef stel ik mij meer en meer vragen omtrent dit forum.

Ik heb zo al de indruk dat dit forum door een paar enkelingen geregeerd wordt, en dat je zo maar niet in de groep toegelaten wordt als men je niet moet.
Dit is "mijn" persoonlijke ervaring,........heb inderdaad het gevoel genegeerd te worden...wou dit al langer eens aankaarten maar zonder directe aanleiding bleef ik maar in afwachtende houding,
er zijn leden op wie je soms negatief maar ook soms positief reageert maar die je geen letter gunnen als reactie, leden die je gewoon de zin om hier langer actief te blijven ontnemen.

is dit dan de typische nederlandse mentaliteit? of is het toeval?

sommige oprechte gelovigen doen zelfs bij mij vraagtekens rijzen........van naastenliefde (houdt ook soms wel aandacht, vriendelijkheid, begrip, tegemoetkoming enz in) is hier soms weinig te merken!

Laat mij uitdrukkelijk zeggen dat ik hierbij NIET doel op "Lisa, Hannah, Willemijn, Imke,"
sommigen mailen me om me een gelukkige verjaardag te wensen, vraag me af of dit misschien zelfs niet mag via forum?

mijn abonnement loopt tot in augustus, maar als mijn aanwezigheid hier maar zo geduld wordt, denk ik dat ik het hierbij ga laten.
Ik ben toch wat ontgoocheld in CM forum.

Over de roddels wist ik eigenlijk niets af, dit zal misschien het voordelige gevolg zijn van weinig contacten!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:04

MARYLIEN613 schreef:
naar aanleiding wat Willemijn hierboven schreef stel ik mij meer en meer vragen omtrent dit forum.

Ik heb zo al de indruk dat dit forum door een paar enkelingen geregeerd wordt, en dat je zo maar niet in de groep toegelaten wordt als men je niet moet.
Dit is "mijn" persoonlijke ervaring,........heb inderdaad het gevoel genegeerd te worden...wou dit al langer eens aankaarten maar zonder directe aanleiding bleef ik maar in afwachtende houding,
er zijn leden op wie je soms negatief maar ook soms positief reageert maar die je geen letter gunnen als reactie, leden die je gewoon de zin om hier langer actief te blijven ontnemen.

is dit dan de typische nederlandse mentaliteit? of is het toeval?

sommige oprechte gelovigen doen zelfs bij mij vraagtekens rijzen........van naastenliefde (houdt ook soms wel aandacht, vriendelijkheid, begrip, tegemoetkoming enz in) is hier soms weinig te merken!

Laat mij uitdrukkelijk zeggen dat ik hierbij NIET doel op "Lisa, Hannah, Willemijn, Imke,"
sommigen mailen me om me een gelukkige verjaardag te wensen, vraag me af of dit misschien zelfs niet mag via forum?

mijn abonnement loopt tot in augustus, maar als mijn aanwezigheid hier maar zo geduld wordt, denk ik dat ik het hierbij ga laten.
Ik ben toch wat ontgoocheld in CM forum.

Over de roddels wist ik eigenlijk niets af, dit zal misschien het voordelige gevolg zijn van weinig contacten!

Ik wil toch ff reageren op de zin die ik ff vetgedrukt heb... wat is er mis met mailen als iemand jarig is ?
Soms vermeld ik het niet op het forum, maar wens ik iemand pv een gezellige verjaardag, t'is maar net wat je voorkeur is.
Soms vind ik gewoon dat een privémail persoonlijker is, en bovendien vind ik het niet altijd wat om voor een verjaardag altijd maar een felicitatie op het forum te schrijven.
Ik snap niet zo goed waarom je hier een probleem inziet...

Verder denk ik dat het de bedoeling is dat C.M. niet voor een bepaalde groep is, maar dat iedereen (die aan een aantal basisregels voldoet, zoals de waarheid spreken) welkom is.
Er zijn wel een aantal die elkaar via LIVE kontakten kennen van bijv. een C.M. uitje, maar ook hier zijn nieuwe leden altijd welkom volgens mij...
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:13

[quote=SUSANNAH475][color=8B0000]Ik wil toch ff reageren op de zin die ik ff vetgedrukt heb... wat is er mis met mailen als iemand jarig is ?

Kan ik alleen maar mee instemmen Susannah , ik mail ook regelmatig met een verjaardag ... heb ook nooit gedacht dat het verkeerd zou geïnterpreteerd worden ... is dan in ieder geval nooit mijn bedoeling ... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:18

SUSANNAH475 schreef:
Ik wil toch ff reageren op de zin die ik ff vetgedrukt heb... wat is er mis met mailen als iemand jarig is ?
Soms vermeld ik het niet op het forum, maar wens ik iemand pv een gezellige verjaardag, t'is maar net wat je voorkeur is.
Soms vind ik gewoon dat een privémail persoonlijker is, en bovendien vind ik het niet altijd wat om voor een verjaardag altijd maar een felicitatie op het forum te schrijven.
Ik snap niet zo goed waarom je hier een probleem inziet...

Verder denk ik dat het de bedoeling is dat C.M. niet voor een bepaalde groep is, maar dat iedereen (die aan een aantal basisregels voldoet, zoals de waarheid spreken) welkom is.
Er zijn wel een aantal die elkaar via LIVE kontakten kennen van bijv. een C.M. uitje, maar ook hier zijn nieuwe leden altijd welkom volgens mij...

Uiteraard mag dit via mail, heb me verkeerd uitgedrukt als dit negatief blijkt.

Verder denk ik wel aan de basisregels voldaan te hebben zoals eerlijk en oprecht zijn, doch kan mij niet ontdoen van het gevoel dat het forum "zijn" leden heeft en dat anderen weinig van tel zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:30

[quote=SOFIE807]

Volgens mij is het verhaal van Marylien wel wat meer dan alleen de mail met haar verjaardag? Of zie ik het verkeerd? Ook een optie hoor
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:34

MARYLIEN613 schreef:

Verder denk ik wel aan de basisregels voldaan te hebben zoals eerlijk en oprecht zijn, doch kan mij niet ontdoen van het gevoel dat het forum "zijn" leden heeft en dat anderen weinig van tel zijn.

Wel Marylien, eerlijk gezegd heb ik dat gevoel ook weleens..of ik op het verkeerde feestje ben.. Smiley die vol vragen zit
Er zijn er natuurlijk die elkaar ontmoet hebben en chatten in de chatbox...
en toch...

Maar om zo'n mail naar iemand toe te sturen en hem eigenlijk daarmee het naar de picknick gaan bij voorbaat al onmogelijk te maken door hem het plezier te misgunnen? erg fraai van die persoon..

En het lijkt wel een déja vu..was er ook niet zo iets gaande met een etentje een tijdje terug?

Kunnen sommige personen zich wellicht een beetje volwassener en respectvoller gedragen? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:35

MARYLIEN613 schreef:

Het forum heeft meer dan 2000 leden Marylien maar ik begrijp wat je bedoelde hoor. Het zijn inderdaad meestal dezelfde mensen die je hier ziet. Helaas kunnen we niemand dwingen om deel te nemen aan het schrijven op het forum.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:38

MARIAN519 schreef:
Wel Marylien, eerlijk gezegd heb ik dat gevoel ook weleens..of ik op het verkeerde feestje ben.. Smiley die vol vragen zit
Er zijn er natuurlijk die elkaar ontmoet hebben en chatten in de chatbox...
en toch...

Maar om zo'n mail naar iemand toe te sturen en hem eigenlijk daarmee het naar de picknick gaan bij voorbaat al onmogelijk te maken door hem het plezier te misgunnen? erg fraai van die persoon..

En het lijkt wel een déja vu..was er ook niet zo iets gaande met een etentje een tijdje terug?

Kunnen sommige personen zich wellicht een beetje volwassener en respectvoller gedragen? Gefrustreerde smiley

Marian, ik ben ook helemaal niet akkoord met zo'n mail ècht niet hoor!
Het was gewoon de aanzet voor mij om eens te uiten hoe ik me hier soms voel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:44

MARYLIEN613 schreef:
Marian, ik ben ook helemaal niet akkoord met zo'n mail ècht niet hoor!
Het was gewoon de aanzet voor mij om eens te uiten hoe ik me hier soms voel.

Ik begrijp jou zeker wel en het is goed dat je het eens duidelijk zegt..
En ik geef je gelijk met wat je zegt...we moeten iedereen nemen zo ie is en het elkaar niet zo moeilijk maken..het gaat erom dat er goed met iedereen omgegaan moet kunnen..jen dat iedereen zijn of haar zegje doet ja toch?

En dat zonder elkaar verwijten te maken of dingen te misgunnen of te schelden...pijn doen.....hoe min kun je zijn?
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:56

[quote=WILLEMIJN232]

Hey Willemijn , ik snap het wel hoor ... maar dacht opeens aan de mails die ik wel eens stuur bij verjaardagen ... ik breng gelukwensen ook nooit via forum ... gemakzucht waarschijnlijk , hoef ik niet op het forum te zoeken ... en ja , ik stuur graag een ecard ...

Verder meteen ook reactie over de zin ...… ik ben je strontzat aan het worden en ik denk zelfs dat ik blij ben als je zaterdag niet komt…

Ik vind zo een manier van schrijven op zich al niet kunnen ... vind ik héél kwetsend , respectloos , ja zelfs onbeleefd en al helemaal als het van iemand komt waar men dan meer contact mee heeft ... die men waarschijnlijk zelfs als " een vriend " al ziet ...
Als ik persoonlijk iemand liever niet ontmoet dan blijf ik wel zelf weg ... voor mij hoeft niemand een uitje te laten ...
Ik vraag me hier wel vaker af .... Waarom zijn mensen zo hard naar elkaar toe ?
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 23:38

MARYLIEN613 schreef:

Hi Marylien,

Beroepshalve kom ik op meerdere forums op het internet. En meestal is het maar een heel klein groepje mensen, dat actief is op een forum.
Hier dus niet anders.
Het is wel triest dat mensen zulke dingen schrijven. Vooral van mede-christenen verwacht je dat niet.

Aan de andere kant is dit wel de realiteit van internet. Jongeren op school hebben heel veel met dit soort onbeschofte dingen van doen. Helaas is het heel moeilijk daar wat aan te doen. Want internet is open en iedereen kan doen en laten wat hij wil.
Het enige wat je kunt is balen en het dan achter je neergooien.

sterkte
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 23:25

WILLEMIJN232 schreef:
[url]…ik ben je strontzat aan het worden en ik denk zelfs dat ik blij ben als je [/url]zaterdag niet komt…

Dit is dan de zin die in een mail stond die ik van iemand kreeg. Een uitspraak naar aanleiding van wat ik schreef over een feit waar ik heel erg mee zit. Een feit dat op mij betrekking heeft. Ik schreef dus iets over mij en niet over iemand anders, want laat ik dat maar even duidelijk stellen nu het roddelen volop in de actualiteit staat.

Dat die persoon zoiets schrijft nadat ik maanden geleden lief en leed wilde aanhoren, met de nodige herhalingen, vind ik echt niet getuigen van verstand of een greintje begrip. Als een uitgesproken ervaring of een angst lijdt tot zulke mails stel ik me wel vragen. Het beklemtoont het steeds aanwezige gevaar na een openhartigheid of familiair gedrag. Om niet de stempel van verwend of zielige persoon te krijgen kan je dan je maar beter aan oppervlakkigheid houden óf alleen maar een luisterende houding aannemen wanneer je wat toevertrouwd wordt. Over jezelf iets meedelen, ook al val je eens in herhaling, stelt je dan in een zwakke positie.

Is mijn reactie nu een aanklacht tegen de persoon dit me de mail stuurde met die ene fraaie zin erin? Neen, dat is het zeer zeker niet. Het is evenmin zielig willen doen (want dat woord wordt nog al vlug gebruikt, en dat zal naar aanleiding van deze topic gegarandeerd nog eens bevestigd worden) want ik wil alleen maar beklemtonen dat ik hieruit wijze lessen heb getrokken. Iets over jezelf vertellen is iets dat heel pijnlijk tot je terug kan keren. Of: tegen je kan keren. Het is duidelijk een boemerang die je weggooit in de hoop dat hij niet meer terug komt. Helaas heeft een boemerang de neiging om toch terug te keren naar de werper. Dat is dan mijn les. Ik sla dus mea culpa.

Lieve mensen, dit stukje plaats ik namens iemand anders. Iemand die zich erg verheugd had op de picknick.......maar die nu zo lamgeslagen is door deze tekst........
Het is een persoonlijk verhaal en dat blijft het.....Maar is het ook niet duidelijk dat we goed op moeten letten wat we tegen mensen zeggen zonder ze te beschadigen??????
laat het een eye opener zijn voor alle CM leden .........
Nu kan je je natuurlijk afvragen waarom die persoon het zelf niet plaatst?
Misschien even genoeg van CM, misschien verdrietig en down......zijn allemaal opties.......
En waarom ik het wel belangrijk vind dat het wel geplaatst wordt?
Omdat- en dat weet iedereen- hier ook wel eens dingen gezegd worden die beter niet gezegd kunnen worden en uit bovenstaand verhaal kan je horen wat je dan bij iemand kan aanrichten...............
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:59

FRANKT627 schreef:

Wat wil je hierbij schrijven Frank?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:03

MARYLIEN613 schreef:
Wat wil je hierbij schrijven Frank?

Eigenlijk niets Marylien...ik deed wat verkeerd... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 17:53

SORRY maar ik ben geschokt.

Over t stukje dus wat door Willemijn232 is geplaatst;
Als ik t goed begrijp schrijf jij er dus iets neer, wat je van n voor ons onbekendeA hebt gekregen, en wat dan weer gaat over iets wat n andere onbekendeB aan/over die onbekendeA heeft/is geschreven¿¿¿

Heb je er toestemming voor gevraagd, aan beide?
want onbekendeA schrijft dat er lief en leed toevertrouwd is geweest!!! Het vertrouwen is bij deze diep beschaamd.

Wie is de volgende die er weer doorheen gehaald wordt, want als je vertrouwde info, zomaar aan 3de of erger zomaar op t forum geplaatst wordt...
En om t onbekend te houden, daar krijg je juist roddels van; want we lezen zodoende maar 1 kant!

Voor mij zegt t woord "...zat" dat er al veel en veel meer moet zijn voorgevallen dan alleen maar 1 dingetje, toch?
Dit kan echt niet hier op t forum geplaatst worden.

Ik vind DIT juist kwetsend.

Groetjes en liefs, Sweets.

Willemijn232 schreef bij roddels;
"....Het kan mensen kwetsen maar aan de andere kant laat je je ook kwetsen als je weet dat het niet zo is en je laat het je toch raken....Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je je onzeker laat maken door iemand die over je roddelt???????? En dan roddelen we weer dat het zo vervelend is dat er geroddeld wordt en zo is de kring weer rond.....En waarom trek j ehet je aan als jij weet dat het anders zit?..."
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 18:20

SWEETLADY943 schreef:
SORRY maar ik ben geschokt.

Over t stukje dus wat door Willemijn232 is geplaatst;
Als ik t goed begrijp schrijf jij er dus iets neer, wat je van n voor ons onbekendeA hebt gekregen, en wat dan weer gaat over iets wat n andere onbekendeB aan/over die onbekendeA heeft/is geschreven¿¿¿

Heb je er toestemming voor gevraagd, aan beide?
want onbekendeA schrijft dat er lief en leed toevertrouwd is geweest!!! Het vertrouwen is bij deze diep beschaamd.

Wie is de volgende die er weer doorheen gehaald wordt, want als je vertrouwde info, zomaar aan 3de of erger zomaar op t forum geplaatst wordt...
En om t onbekend te houden, daar krijg je juist roddels van; want we lezen zodoende maar 1 kant!

Voor mij zegt t woord "...zat" dat er al veel en veel meer moet zijn voorgevallen dan alleen maar 1 dingetje, toch?
Dit kan echt niet hier op t forum geplaatst worden.

Ik vind DIT juist kwetsend.

Groetjes en liefs, Sweets.

Willemijn232 schreef bij roddels;
"....Het kan mensen kwetsen maar aan de andere kant laat je je ook kwetsen als je weet dat het niet zo is en je laat het je toch raken....Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je je onzeker laat maken door iemand die over je roddelt???????? En dan roddelen we weer dat het zo vervelend is dat er geroddeld wordt en zo is de kring weer rond.....En waarom trek j ehet je aan als jij weet dat het anders zit?..."

Je kan er roddels van maken Sweet lady en dat is wat jij nu doet.......
Het gaat er om als je het goed gelezen hebt over het leed wat je een ander aan kan doen......., niets meer en niets minder......bewust of onbewust....
En als ik wilde roddelen had ik er wel de namen bijgezet en iemand in een kwaad daglicht gezet.......dit is gewoon een voorbeeld zoals er tientallen voorbeelden zijn...en voorbeelden zijn niet altijd leuk, dat klopt, maar kan ook zeker een eye opener zijn en daarvoor heb ik het hier neer gezet.......met geen enkele andere intensie.......en als je dat wel van me denkt prima....moet je helemaal zelf weten maar het is niet zo....
Naar boven

Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 18:31

WILLEMIJN232 schreef:
Je kan er roddels van maken Sweet lady en dat is wat jij nu doet.......
Het gaat er om als je het goed gelezen hebt over het leed wat je een ander aan kan doen......., niets meer en niets minder......bewust of onbewust....
En als ik wilde roddelen had ik er wel de namen bijgezet en iemand in een kwaad daglicht gezet.......dit is gewoon een voorbeeld zoals er tientallen voorbeelden zijn...en voorbeelden zijn niet altijd leuk, dat klopt, maar kan ook zeker een eye opener zijn en daarvoor heb ik het hier neer gezet.......met geen enkele andere intensie.......en als je dat wel van me denkt prima....moet je helemaal zelf weten maar het is niet zo....

Wel Willemijn, maar ik heb OOK geen namen genoemd.
Maar nu ik in mijn mening, dat ik vind dat je prive teksten NIET op t openbaar forum kunt plaatsen, jij dat n roddel vind...dat vind ik laag!

Het lijkt wel n clinch hier, je mag je mening nog niet geven, of je roddelt¡

Dit alles zegt gewoon genoeg.
Ga je goed, en ook de onbekende...
vragen jullie je nog af waarom er zo weinig mensen op dit forum nog reageren!

Veel liefs, Sweet.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 18:51

Sweet lady,

Het is een verhaal waarin een iemand zijn verdriet beschrijft over iets, en als je het goed leest is het ook zijn/haar verhaal en wordt dat ook duidelijk gezegd.......
En de boodschap van dat verhaal is dat je soms mensen kwetst met woorden en dat verstrekkende gevolgen heeft , gevolgen die je niet altijd overziet.......het is ook een persoonlijk verhaal waarin diegene beschrijft wat het met hem/haar doet.......en ik vind het eigenlijk wel knap verwoordt en zeker knap om zo open te zijn.
En ik denk dat het iets is wat we allemaal kunnen doen, mensen kwetsen zonder dat we die intentie hebben om kwaad te doen......en daarom vond en vind ik het nog steeds een goed spiegelend stukje. Degene die het schreef heeft mij gevraagd het hier op het forum te zetten en ik vond het wel ok omdat het een persoonlijk verhaal is van iemand en voor een ieder een levensles kan zijn......en niet een aanklacht tegen die ander.......
Althans zo heb ik het niet gelezen......
Als jij dat anders vind en beleeft is dat zo maar het is zeker mijn intentie niet geweest......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 22 mei 2011, 19:03
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 ... 233 Volgende
Pagina 191 van 233