Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 maart 2011, 23:04
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | Morgen loopt mijn abo af, ik meld me over een paar weken weer!! Iedereen vooral genieten van het mooie weer, de ontluikende schoonheden in de natuur én natuurlijk van CM
tot ziens! |
Groot gelijk Madelief ...even lekker genieten en tot ziens..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 08:54
|
|
|
SUCCES madelief, met je verhuizing en je stapels dozen!! super, dat je zoveel werk hebt kunnen verzetten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 08:59
|
|
|
nog effe volhouden, Madelief. de laatste loodjes schijnen het zwaarst te wegen.
succes met de sleperij, veel plezier (en geluk) op je nieuwe stekkie en tot ziens (waar dan ook).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 12:28
|
|
|
Hey Madelief,
We zullen je missen hoor.
Veel succes met je verhuizing maak er een mooi stekkie van
Groetjes en tot ziens Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 13:07
|
|
|
Tot straks madelief Veel plezier op je nieuwe stekkie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 18:43
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | Morgen loopt mijn abo af, ik meld me over een paar weken weer!! Iedereen vooral genieten van het mooie weer, de ontluikende schoonheden in de natuur én natuurlijk van CM
tot ziens! |
Yes.....dat scheelt weer 10 bolussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 17:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Yes.....dat scheelt weer 10 bolussen |
Ach sorry Visser even een off-topic bericht ...(heb een vergelijkend bolussenonderzoek gedaan en moet eerlijk bekennen de flakkeese variant toch lekkerder is dan de zeeuwse)
Nu weer on-topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:19
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach sorry Visser even een off-topic bericht ...(heb een vergelijkend bolussenonderzoek gedaan en moet eerlijk bekennen de flakkeese variant toch lekkerder is dan de zeeuwse)
Nu weer on-topic |
Even offtopic dan maar.
Oh dierbare Leo , je hoeft je bij mij niet te verontschuldigen hoor. Wat je schrijft moet je allemaal zelf weten toch? Al kalk je heeeeeel het forum vol .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Even offtopic dan maar.
Oh dierbare Leo , je hoeft je bij mij niet te verontschuldigen hoor. Wat je schrijft moet je allemaal zelf weten toch? Al kalk je heeeeeel het forum vol . |
Volgens mij doet tie dat al .... de weddenschap is bijna gewonnen voor hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:31
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij doet tie dat al .... de weddenschap is bijna gewonnen voor hem |
En zwemmen zal ie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 13:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | En zwemmen zal ie |
Heb nog niet gewonnen Visser...moet er nog 64 pff
ok nu weer on-topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WMG150
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:28
|
|
|
ach ja na een tijdje afwezigheid eens 3 daagies gratis... altijd wel lekker dacht ik zo eventjes zo ver ik kan denken heet dat.... althans daar ga ik vanuit dat ik kan denken. Kee soms zeggen ze denken moet je aan een paard over laten... oke maar een ezel is ook een paard maar genoeg onzinig gewawwel ik is na morgen dus ook weer wegies. en ja er is hoop en leven na(ast) cm. Echt wel 100% zeker weten. kan het weten. Heb lang genoeg hier gezworven en weg geweest dat ik weet waarover ik klets. Echt wel Sjuust ... en nu ff genieten van het mooi weer weer Aaaaahhhh eindelijk de zon.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 22:35
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Heb nog niet gewonnen Visser...moet er nog 64 pff
ok nu weer on-topic |
Nou, normaal gesproken had je dat deze week voor mekaar kunnen krijgen. Maar volgens mij kruip je heeel ver terug in je schulp, leonardo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 23:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Even offtopic dan maar.
Oh dierbare Leo , je hoeft je bij mij niet te verontschuldigen hoor. Wat je schrijft moet je allemaal zelf weten toch? Al kalk je heeeeeel het forum vol . |
Zo zo, de liefde tussen jullie is wel heel groot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 09:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou, normaal gesproken had je dat deze week voor mekaar kunnen krijgen. Maar volgens mij kruip je heeel ver terug in je schulp, leonardo. |
Ja wat zal jij doen Visser met zo'n hoofdprijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 11:03
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij doet tie dat al .... de weddenschap is bijna gewonnen voor hem |
Over wat voor weddenschap gaat dit eigenlijk en wat is de hoofdprijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 11:08
|
|
|
LISA610 schreef: | Over wat voor weddenschap gaat dit eigenlijk en wat is de hoofdprijs |
ik begin ook hoe langer hoe minder te snappen waarover het gaat hier. "...dierbare Leo, weddenschap, zwemmen..." het is een beetje Chinees of welk ander Nederlands dialect ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 11:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik begin ook hoe langer hoe minder te snappen waarover het gaat hier. "...dierbare Leo, weddenschap, zwemmen..." het is een beetje Chinees of welk ander Nederlands dialect ook... |
Even ter herinnering Frankt.....de hoofdprijs heb ik ook niet verzonnen...maar afkomstig door iemand uit het Noord-Oosten en Zeeland. Ooit was er de suggestie dat er een dame mij inhaalde...vandaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 12:25
|
|
|
ach, inhalen of kielhalen, wat maakt het verschil, leonard?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 16:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ach, inhalen of kielhalen, wat maakt het verschil, leonard? |
Volgens mij moet het kielhalen zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 17:33
|
|
|
LISA610 schreef: | Volgens mij moet het kielhalen zijn.... |
Nou nou dames toch ....vanwaar deze uitspraken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:29
|
|
|
LISA610 schreef: | Over wat voor weddenschap gaat dit eigenlijk en wat is de hoofdprijs |
Zijn weddenschap met jou, wie het eerst 1000 posting zou hebben ....
Als Leonard gaat winnen (wat al bijna vaststaat) is een voetreis naar Rome of zwemmend naar Drachten ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:42
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zijn weddenschap met jou, wie het eerst 1000 posting zou hebben ....
Als Leonard gaat winnen (wat al bijna vaststaat) is een voetreis naar Rome of zwemmend naar Drachten ... |
O. heeft hij een weddenschap met mij dan? Wie heeft hem dat wijs gemaakt? Over het algemeen is het zo dat ik zelf ook op de hoogte ben als iemand een weddenschap met mij aan gaat. Hoewel.. ik houd niet eens van weddenschappen. Los daarvan ben ik niet geïnteresseerd…..Maar goed, ik houd hem niet tegen om een voetreis naar Rome te gaan maken hoor... En als hij besluit om naar Drachten te zwemmen hoop ik dat er iemand bereid is om hem bij het eindpunt op te wachten. Zijn daar nog gegadigden voor, want ik sta er niet.
Lisa heeft een beetje genoeg van insinuaties, misschien toch maar niet verlengen dan….
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op woensdag 30 maart 2011, 18:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zo zo, de liefde tussen jullie is wel heel groot. |
Tsja, dat familiewapen he... "t is en blijft je gegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:47
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja wat zal jij doen Visser met zo'n hoofdprijs |
bij 999 mn abo per direct opzeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ach, inhalen of kielhalen, wat maakt het verschil, leonard? |
Voor leo niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:54
|
|
|
één van de twee overleef je niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:57
|
|
|
LISA610 schreef: | O. heeft hij een weddenschap met mij dan? Wie heeft hem dat wijs gemaakt? Over het algemeen is het zo dat ik zelf ook op de hoogte ben als iemand een weddenschap met mij aan gaat. Hoewel.. ik houd niet eens van weddenschappen. Los daarvan ben ik niet geïnteresseerd…..Maar goed, ik houd hem niet tegen om een voetreis naar Rome te gaan maken hoor... En als hij besluit om naar Drachten te zwemmen hoop ik dat er iemand bereid is om hem bij het eindpunt op te wachten. Zijn daar nog gegadigden voor, want ik sta er niet.
Lisa heeft een beetje genoeg van insinuaties, misschien toch maar niet verlengen dan…. |
hihi, waar ken ik dit gevoel toch van, lisa................ even geen abonnement hebben kan overigens wel heerlijk rustig zijn!! echt een aanrader!!
overigens ging Visser hem toch kielhalen? no problems seen here..............
waarom heb ik toch zoveel pret........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hihi, waar ken ik dit gevoel toch van, lisa................ even geen abonnement hebben kan overigens wel heerlijk rustig zijn!! echt een aanrader!!
overigens ging Visser hem toch kielhalen? no problems seen here..............
waarom heb ik toch zoveel pret........ |
Ja hoor, komt helemaal goed , water genoeg. En lisa, als hij het toch verliest , maak je geen zorgen. Hij heeft het nu écht verdiend. Op het forum lopen schrijven dat ie met jou een weddenschap is aangegaan terwijl jij er niets van af weet .... tssssss.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 02:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | bij 999 mn abo per direct opzeggen. |
Denk het ook Visser ...als het een prijs is ..moet het wel een echte prijs zijn toch
|
|
Naar boven |
|
|