Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 13:33
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Herman,
Ik zal zeker niet verslaafd aan cm raken
|
Kan niet meer Her, je BENT al verslaafd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 13:36
|
|
|
MARRY942 schreef: | Kan niet meer Her, je BENT al verslaafd |
...zolang we maar ondanks onze verslaving lief zijn voor onze medeleden...er worden wel eens erg kwetsende zaken geschreven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 13:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zolang we maar ondanks onze verslaving lief zijn voor onze medeleden...er worden wel eens erg kwetsende zaken geschreven... |
Dat is kenmerkend voor verslaafden Frank, die hebben geen oog meer voor anderen en leven helemaal voor hun verslaving
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zolang we maar ondanks onze verslaving lief zijn voor onze medeleden...er worden wel eens erg kwetsende zaken geschreven... |
Hoe kom je daar nu weer bij Tja en die verslavingen he ligt er maar aan waar je aan verslaafd bent maar er zijn er waar de hersenen behoorlijk van in de war raken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoe kom je daar nu weer bij
Wel, ik heb gisteren gehoord dat in de chatroom iemand weer erg onaardig deed...Laat het dan net iemand zijn die zich ook nogal vlug benadeeld voelt en dan iemand anders aanvalt door domme opmerkingen te spuien.
Tja en die verslavingen he ligt er maar aan waar je aan verslaafd bent maar er zijn er waar de hersenen behoorlijk van in de war raken |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zal beter maar |
Frank...je doet net of je niks DURFT...te zeggen... Je durft anders goed je mond te roeren hoor!!!
Denk niet dat jouw mond zo gauw dicht te snoeren is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Frank...je doet net of je niks DURFT...te zeggen... Je durft anders goed je mond te roeren hoor!!!
Denk niet dat jouw mond zo gauw dicht te snoeren is... |
...ik had er eerst iets anders neergezet maar dat was ongepast...te impulsief (het had iets te maken met een voorval in de chatroom gisteren) en daarom heb ik het maar weer verwijderd...ik kan dus maar beter zwijgen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 19 januari 2012, 14:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:42
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dat is kenmerkend voor verslaafden Frank, die hebben geen oog meer voor anderen en leven helemaal voor hun verslaving |
Jolan,
Is dit jou eigen ervaring.
Vindt het een nogal directe conclusie
Daar doe je verslaafden tekort mee
Mijns inziens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 15:26
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Jolan,
Mijns inziens |
Hij is direct, maar wel waar in mijn ogen. Bij een verslaafde gaat de verslaving voor alles. Als je de verslaving opzij zou kunnen zetten voor iets anders, was je ook niet verslaafd tenslotte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 16:35
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 16:35
|
|
|
Ik heb vandaag voor postbode moeten spelen. Ze kunnen blijkbaar niet lezen bij TNT post.
Ja er is een dame die de post wel hel erg slecht bezorgd. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Ik heb gisteren dus al een klacht ingediend over het bezorgen van de post.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 16:49
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb vandaag voor postbode moeten spelen. Ze kunnen blijkbaar niet lezen bij TNT post.
Ja er is een dame die de post wel hel erg slecht bezorgd. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Ik heb gisteren dus al een klacht ingediend over het bezorgen van de post. |
Zeg Mariska,
Heb je nog geen kerstkaarten (van 2009) gehad
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op donderdag 19 januari 2012, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 18:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik had er eerst iets anders neergezet maar dat was ongepast...te impulsief (het had iets te maken met een voorval in de chatroom gisteren) en daarom heb ik het maar weer verwijderd...ik kan dus maar beter zwijgen... |
Het ware te wensen, dat alle mensen...inderdaad eens heel goed na dachten voor ze iets schreven ja... Maar ook in de chatroom moeten we uitkijken wat we neer schrijven Frank!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het ware te wensen, dat alle mensen...inderdaad eens heel goed na dachten voor ze iets schreven ja...Maar ook in de chatroom moeten we uitkijken wat we neer schrijven Frank!!! |
Inderdaad Zeeland.
He-le-maal mee eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:37
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Jolan,
Mijns inziens |
sommige verslaafden zitten nog in de ontkenningsfase
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:23
|
|
|
Wat ik vandaag doe? Zit nog lekker in mijn pyama lui te doen! Zo even stoffen zuigen en dweilen Dan broodje eten, douchen en voor de rest helemaal niks dan lekker relaxen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat ik vandaag doe? Zit nog lekker in mijn pyama lui te doen! Zo even stoffen zuigen en dweilen Dan broodje eten, douchen en voor de rest helemaal niks dan lekker relaxen |
Dat douchen zullen je tafelgenoten vanavond wel erg prijs stellen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat douchen zullen je tafelgenoten vanavond wel erg prijs stellen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
euh...ja, doe dat Ben bijna klaar met poetsen hier en zal mezelf dan ook ff oppoetsen, uurtje weken in bad voor dat ik aan tafel ga
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 21 januari 2012, 12:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:07
|
|
|
T was gisteravond een bietje laat geworre....wezen eten bij mijn vriendin, die ik al 35 jaar ken....daar kommie nie van weg he... Dusseh...opeens was het op mijn wekker half 10..... Maar wel lekker uitgeslapen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:02
|
|
|
MARRY942 schreef: | T was gisteravond een bietje laat geworre....wezen eten bij mijn vriendin, die ik al 35 jaar ken....daar kommie nie van weg he... Dusseh...opeens was het op mijn wekker half 10..... Maar wel lekker uitgeslapen! |
Uit geslapen? Gefeliciteerd , dan kan je je bed verkopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Uit geslapen? Gefeliciteerd , dan kan je je bed verkopen. |
Hmmmm wat bied je Visser??? ik slaap wel op de bank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:16
|
|
|
MARRY942 schreef: | T was gisteravond een bietje laat geworre....wezen eten bij mijn vriendin, die ik al 35 jaar ken....daar kommie nie van weg he... Dusseh...opeens was het op mijn wekker half 10..... Maar wel lekker uitgeslapen! |
Foei laat naar bed Ongezond voor je gestel....
Cootje heeft vanmorgen ruim 7 uur geslapen
Vandaag moed verzamelen voor de nachtdienst....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:18
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Foei laat naar bed Ongezond voor je gestel....
Cootje heeft vanmorgen ruim 7 uur geslapen
Vandaag moed verzamelen voor de nachtdienst.... |
Dat waren tevens ook onze 7 rustige uren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat waren tevens ook onze 7 rustige uren... | ik ben altijd de braafheid zelve.... Pas maar op als jullie ingelijfd zijn in ZH dan komt et met jullie ook goed..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:29
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ik ben altijd de braafheid zelve.... Pas maar op als jullie ingelijfd zijn in ZH dan komt et met jullie ook goed.. |
...ik wil helemaal niet ingelijft worden bij ZH. Van de week zei een AH-madam al dat ik een ZH was omdat ik per ongeluk drie een koekje proefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wil helemaal niet ingelijft worden bij ZH. Van de week zei een AH-madam al dat ik een ZH was omdat ik per ongeluk drie een koekje proefde | kwam zeker uit België? Ik ga nooit naar de AH Ik snoep nooit meer dan 3 koekjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:34
|
|
|
COOTJE711 schreef: | kwam zeker uit België? Ik ga nooit naar de AH Ik snoep nooit meer dan 3 koekjes... |
Zeg je nee, dan krijg je er 2... 3 is dus veels te veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:35
|
|
|
COOTJE711 schreef: | kwam zeker uit België? Ik ga nooit naar de AH Ik snoep nooit meer dan 3 koekjes... |
Ach, die AH-mevrouw kent me want we plagen elkaar veel en hier komen veel ZH op de campings en die zijn nogal arrogant...dus daarom moest ze er mee lachen dat ik heel per ongeluk drie keer kwam proeven en zei ze daarom dat ik een ZH-er was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, die AH-mevrouw kent me want we plagen elkaar veel en hier komen veel ZH op de campings en die zijn nogal arrogant...dus daarom moest ze er mee lachen dat ik heel per ongeluk drie keer kwam proeven en zei ze daarom dat ik een ZH-er was... |
Per ongeluk... Nam je het verkeerde gangpad??
Arrogant.... diè mensen willen inderdaad altijd op vakantie naar het verste stukje ZH
|
|
Naar boven |
|
|