Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:16
|
|
|
Eigenlijk mis ik Pim nog, iedere keer als ik aan regering denk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:49
|
|
|
SARIJS794 schreef: | Anders hebben we die gehaktballen van Roosje nog. |
Met knoflooksaus???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:51
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik heb er nooit last van, maar komt misschien omdat ik een nieuwe laptop heb? |
Ik heb ook een nieuwe laptop dus dat kan het niet zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BLOEMPJE880
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:52
|
|
|
Ik denk er ook zo over!!
IK mag dan wel maaaaarrr mbo 1 a 2 hebben voor deze tijd is het een maartje!!
Maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar gelijk dom bent... of een man van mbo 4 hbo nivae niet snapt of er niet mee zou kunnen leven??
Volgens mij is dat echt niet het belangrijkste.. is misschien wel fijn als je hoogegaafd bent.. dat je iemand heb die dat snapt...
Maar ja.... hoeveel stellen zijn er niet getrouwd?? Met verschillende standen??
Tsjaa.. je kan wel een peper dure autos huizen en vakanties hebben.. maar als je relatie dan al na aantal jaren eindigt.. mmm wat heeft dat dan voor zin gehad??
Is het een schande om in een huurhuis rijtjeshuis te wonen?? En soms alle touwtjes aan elkaar vast te knopen??? (en trouwens.. dan moet je inderdaad echt sparen sparen wil je wat hebben.. maar weet je hoe goed het voelt als je het dan kan kopen!!!!) Nu in deze tijd is dat helemaal van toepassing kan je nog zo goede baan hebben.. maar je kunt morgen op straat staan en zo een baan hebben met lager inkomen of nivo.
Dus.....volgens mij zijn dat echt menselijke eisen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:52
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In de RK kerk gelooft men dat de pastoor of priester ongetrouwd moet zijn. Dat baseren ze dan vaak op teksten van Paulus, die zich erop beroemd dat hij alleen kan zijn. En het argument is ook dat degene die geroepen is, geen last heeft van de zorgen van een gezin.
Mijn vraag is: is dat haalbaar, en zo ja hoe?
Om het nog wat concreter te maken. Hoe ga je zelf om met het alleen zijn? Voel je je eenzaam of voel je je juist gelukkig.
Kortom: hoe ga je om met alleen zijn? |
Hoe ga je zelf met het alleen zijn om, Chat? Voel jij je eenzaam?
Kijk ik kan goed alleen zijn, maar ik heb ook kinderen waar ik voor zorg. Dus echt alleen ben ik niet. Daarnaast vul ik mijn leven in, met leuke dingen en cursussen. Zodat mijn leven zinvol is. Een eventuele partner hoeft voor mij niks op te vullen, alleen aan te vullen als je begrijp wat ik bedoel. Waardoor het dubbel gezellig is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BLOEMPJE880
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:53
|
|
|
Ow ja ps..
Een volwaardig liefde kijk niet naar je afkomst opleiding ect.. die houden van je gewoon zoals bent!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:53
|
|
|
HENK600 schreef: | wie hierop de site heeft nog singles (45 toeren platen) te ruilen? |
single's die over hun toeren zijn, mag dat ook? daar zijn er genoeg van te vinden; hoef je niet eens zo ver te zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BLOEMPJE880
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:56
|
|
|
Pieter:P ach als we over refo en grefos hebben:P kun dan maar beter op sgp stemmen:P
Als cda en cu al afvallen:P:P
Uhhmmm de meeste zeggen dat cda nog christelijk is.. mmm dat betwijfel ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BLOEMPJE880
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:00
|
|
|
Groningen is voor mij wel heeel ver weg...
Jammer hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BLOEMPJE880
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:04
|
|
|
Waarom is het vandaag weeer zo kouddd buiten. Sneeuwt het weer!! En zijn de fietspaden naar bleskensgraaf weer niet gepekeld!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:07
|
|
|
IMRE695 schreef: | Helemaal mee eens! Transparant bestuur! Geen achterkamertjespolitiek! |
Transparant bestuur heeft maar tot op zekere hoogte zijn voordelen. Sommige politieke onderwerpen lenen zich minder voor discussie in het openbaar. Men ontkomt gewoon niet aan enig achterkamertjespolitiek. Natuurlijk kan men kiezen voor 100% transparant bestuur. Maar dan houdt dat ook in dat dat bestuur bij gevoelige politieke onderwerpen te maken krijgt met volksopstanden. Ruzie met grote groepen mensen buiten de regering legt dan de politieke besluitvorming helemaal lam. Dus omwille van de bestuurbaarheid van het land zal men weleens zich moeten bezighouden met achterkamertjespolitiek.
Wat mij betreft dus: transparantie daar waar het kan, achterkamertjespolitiek (hoe vervelend ik dat ook vind!) daar waar het moet. Het moet niet zo zijn dat de politiek te snel naar het achterkamertje gaat, maar soms ontkomt men er gewoon niet aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:10
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik heb ook een nieuwe laptop dus dat kan het niet zijn |
Ik heb een oud "bakkie" om het zo maar es te zeggen maar eh rode balk???? ik heb hier nog nooit een rode balk gezien, en geloof me ik heb echt goede ogen...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | single's die over hun toeren zijn, mag dat ook? daar zijn er genoeg van te vinden; hoef je niet eens zo ver te zoeken |
Haha Hanna!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:18
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als de leden van de regering hun werk zouden doen en dus zouden regeren, in alle eerlijkheid, zou niemand ze oplichters kunnen noemen. |
De leden van de regering doen hun werk en regeren. Hun wijze van regeren is niet de door jou gewenste manier van regeren, maar er is geen sprake van oplichting. Derhalve is er geen grond voor dergelijke beledigingen. In onze rechtsstaat is het zo dat niemand van iets beschuldigd kan worden zonder dat er deugdelijke bewijzen aan ten grondslag liggen. Termen als "oplichting" zijn niet alleen onbewijsbaar, maar zijn ook teken van verruwing van de samenleving. Uiteindelijk heeft niemand mij kunnen overtuigen dat ruwe taal ook maar iets toevoegt aan de kwaliteit van politiek bestuur. Ruwe taal is dus gewoon zinloos.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:25
|
|
|
BLOEMPJE880 schreef: | Ow ja ps..
Een volwaardig liefde kijk niet naar je afkomst opleiding ect.. die houden van je gewoon zoals bent!!!!! |
Ik denk dat als een man zelfstandig kan leven en een eigenwaarde heeft en de vrouw ook, daarnaast elkaar in de waarde kan laten. Ben je al een heel eind. Maar vaak maakt de man er een probleem van als de vrouw een hogere opleiding of salaris heeft. Of te zelfstandig is. Ik heb van alles wat gedaan, zo ook schoonmaken bij zeer hoog opgeleid gezin. Weet je wat ik zo leuk vond, dat ze zei: wat kan ik veel van je leren. We waren als vriendinnen en als zij visite had mocht ik erbij zijn en was ze trots op mij dat ik bij haar werkte en behandelde mij als haar gelijke. Ik keek in het begin erg tegen ze op(was toen 20jaar), maar geleidelijk aan was dat gewoon weg. Ze zei tegen mij IQ kan je leren, maar een hoog EQ dat heb je gekregen. In mijn leventje heb ik gepraat met ministers, precidenten, advocaten notarissen en mensen van adel, maar even goed met leerkrachten, huishoudsters, boeren en buitenlui. Ik vind ze allemaal interessant en boeiend. Waarom? Omdat het mensen zijn met hun eigen verhaal en levenslessen. Wat ik moeilijke mensen vind dat zijn die omhooggevallen mensen die eerst geen status hebben en dan ineens zo geweldig belangrijk willen zijn, en het recht denken te nemen om op mensen neer te kijken . . Of dat MIJN Vader zegt ik moet plee`s schoonmaken of een geprek aan gaan met ministers het blijft mij om het even, want ik doe het voor MIJN PAPA! Geef mij maar echte mensen
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op dinsdag 16 februari 2010, 09:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:27
|
|
|
Hallo Chat,
Hoewel ik het ook niet eens ben met het Celibaat (wat zou ik hier doen anders ) ben ik wel benieuwd naar de redenering van iemand die het wel een goed iets vindt voor een priester.
Ik kan me goed voorstellen dat het heel erg eenzaam kan zijn als je een tijdje alleen bent. Ikzelf ben nu een half jaar single en het bevalt me eigenlijk niet zo goed. De vrijheid is well lekker, maar samen iets opbouwen is veel meer waard dan dat.
grtz,
Vincent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:36
|
|
|
JILL658 schreef: | Een eventuele partner hoeft voor mij niks op te vullen, alleen aan te vullen als je begrijp wat ik bedoel. Waardoor het dubbel gezellig is. |
Het woord "aanvullen" vind ik wel erg mager voor een relatie. Iedereen zal het erover eens zijn dat singles ook een zinvol leven kunnen leiden. Wat dat betreft zijn ze niet afhankelijk van een relatie.
Mijn ervaring is echter dat geen enkele gewone vriendschap de grote betekenis heeft die een relatie wél heeft. Daarom vind ik dat het woord "aanvullen" niet in staat is om de grote meerwaarde van een relatie aan te geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:41
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Het woord "aanvullen" vind ik wel erg mager voor een relatie. Iedereen zal het erover eens zijn dat singles ook een zinvol leven kunnen leiden. Wat dat betreft zijn ze niet afhankelijk van een relatie.
Mijn ervaring is echter dat geen enkele gewone vriendschap de grote betekenis heeft die een relatie wél heeft. Daarom vind ik dat het woord "aanvullen" niet in staat is om de grote meerwaarde van een relatie aan te geven. |
Ik wou alleen benadrukken dat een partner niet iets moet opvullen! En zeker een relatie is niet twee keer, maar drie keer zo gezellig toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:46
|
|
|
Goed verwoord Chat.......... Ik ben ook stil en ik voel je verdriet.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:57
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik zou het niet weten. Ik woon zelf in Gelderland.
Maar volgens mij zijn aardbevingen wel mogelijk in Drenthe. Maar weer niet in Zeeland. Dan toch maar weer naar Zeeland op vakantie dit jaar. |
O gezellig Imre kom je naar Zeeland!
Terrasje samen pakken Imre?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:01
|
|
|
ARJAN007 schreef: | De leden van de regering doen hun werk en regeren. Hun wijze van regeren is niet de door jou gewenste manier van regeren, maar er is geen sprake van oplichting. Derhalve is er geen grond voor dergelijke beledigingen. In onze rechtsstaat is het zo dat niemand van iets beschuldigd kan worden zonder dat er deugdelijke bewijzen aan ten grondslag liggen. Termen als "oplichting" zijn niet alleen onbewijsbaar, maar zijn ook teken van verruwing van de samenleving. Uiteindelijk heeft niemand mij kunnen overtuigen dat ruwe taal ook maar iets toevoegt aan de kwaliteit van politiek bestuur. Ruwe taal is dus gewoon zinloos. |
Ruwe taal is ook zinloos geweld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:07
|
|
|
Politiek is een moeilijk onderwerp. Zo wil ik graag op een partij stemmen die meedoet in het politieke speelveld. Daarom was ik blij dat de CU mee ging regeren. Geeft me iig de keuze tussen 2 christelijke partijen naast de seculiere partijen PVDA, VVD en D66.
Omdat mijn voorkeur uitgaat naar een christelijke partij, maar ik een meer liberale inslag dan het huidige kabinet prefereer ben ik nog niet helemaal over eens wat ik volgende keer ga stemmen.
Politieke partijen kunnen teveel met veranderingen in het land meegaan (zogenaamde populistische partijen) maar ook te weinig. Een partij die qua standpunten Nederland weer terug wil brengen naar hoe het nooit meer zal worden, is in mijn optiek geen realistische optie. Daarnaast ben ik mordicus tegen hoe de SGP met vrouwen en homo's omgaat. SGP zal ik dan ook niet snel stemmen.
Vincent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:12
|
|
|
BLOEMPJE880 schreef: | Waarom is het vandaag weeer zo kouddd buiten. Sneeuwt het weer!! En zijn de fietspaden naar bleskensgraaf weer niet gepekeld!! |
Omdat het oa winter is er sneeuw ligt en de temeratuur zo laag is denk ik he zijn allemaal factoren om te zeggen eeej het is koud en het vriest. en ja het sneeuwt althans hier gestopt met sneeuwen. en waar die graaf is weet ik ook niet dus sja ff gemeente bellen dan he e
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT217
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:16
|
|
|
Velen kiezen de Heiland als Koning, maar weinigen dragen Zijn kruis, velen zoeken Zijn hulp en bescherming, maar weinigen off'ren hun goed en hun huis voor de zaak van de dierbare Meester.
Zij beminnen de wereld, beminnen de schijn Beminnen hun goederen die waardeloos zijn
Velen zitten aan Jezus' tafel maar weinigen willen vasten met Hem Zij beven en vluchten als de beker van het lijden tot de rand toe gevuld wordt, om de Naam van Hem.
Komt uit het boek: de vrouw met het Boek. Geschreven door: M A Mijnders- van Woerden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:17
|
|
|
MARY052 schreef: | Ik heb een oud "bakkie" om het zo maar es te zeggen maar eh rode balk???? ik heb hier nog nooit een rode balk gezien, en geloof me ik heb echt goede ogen............... |
Zelf vannacht kon ik er niet op, die rode balk
Ik zou hem groen moeten schilderen misschien dat dat helpt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | single's die over hun toeren zijn, mag dat ook? daar zijn er genoeg van te vinden; hoef je niet eens zo ver te zoeken |
Leuke woordspeling Hannah, Hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:29
|
|
|
HENK600 schreef: | wie hierop de site heeft nog singles (45 toeren platen) te ruilen? |
Ik heb nog een doos singels, Henk. Ruilen niet, want van ruilen komt huilen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:32
|
|
|
Gisteravond had ik ook voortdurend het probleem met de rode balk. Server problemen. Da's wel erg irritand.
Peter Kuipers.
ROBBEDOES873 schreef: | De afgelopen tijd was het steeds al feest met rode balken, Maar vanmiddag was het echt feest Om de 2 minuten een rode balk mensen blijf het svp melden bij chris en hier op het forum na 2 jaar toch wel eens tijd dat het voorbij is lijkt mij.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:33
|
|
|
Gisteravond had ik ook voortdurend het probleem met de rode balk. Server problemen. Da's wel erg irritand.
Peter Kuipers.
ROBBEDOES873 schreef: | De afgelopen tijd was het steeds al feest met rode balken, Maar vanmiddag was het echt feest Om de 2 minuten een rode balk mensen blijf het svp melden bij chris en hier op het forum na 2 jaar toch wel eens tijd dat het voorbij is lijkt mij.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:37
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Wow, wat een bikkelharde reactie... Het zgn. 'trutje' / 'eigenwijs mormel' heet gewoon Laura... Meen je dit echt?
Natuurlijk is het de vraag of het verantwoord is om zo'n jong meisje alleen om de wereld te laten zeilen. Dat heeft zeker risico's in zich. Maar ik betwijfel sterk of Laura er beter van zou worden als ze drie maanden in de bajes zou moeten zitten (tussen crimineeltjes, waar ze van alles van kan leren...). En een verblijf in de isoleercel zou weleens een levenslang trauma kunnen geven bij zo'n jong en wilskrachtig meisje. |
Ben het met je eens , Liesbeth. Als het een jongen van die leeftijd was geweest had iedereen gezegt wat geweldig.
|
|
Naar boven |
|
|