Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 20:29
|
|
|
MARSJG370 schreef: | ooowww Herman, oowwww Herman je kunt je in ieder geval nooit vergissen in de naam. Het zal je maar gebeuren zeg? |
Het zijn cd tjes bounty..............bij de echte Hermannen val ik niet in slaap, die snurken vast te veel of ik kieper ze in mijn slaap het bed uit ik val regelmatig uit bed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:09
|
|
|
DINI968 schreef: | Het zijn cd tjes bounty..............bij de echte Hermannen val ik niet in slaap, die snurken vast te veel of ik kieper ze in mijn slaap het bed uit ik val regelmatig uit bed |
En hoeveel geeft de schaal van Richter dan aan wanneer je uit je bed valt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 08:52
|
|
|
DINI968 schreef: | Het zijn cd tjes bounty..............bij de echte Hermannen val ik niet in slaap, die snurken vast te veel of ik kieper ze in mijn slaap het bed uit ik val regelmatig uit bed |
Moet je toch Klaas Vaak eens een klap op zijn kop geven Dini... jou zomaar uit bed duwen als je lekker ligt te slapen.. hoe komt ie op t idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 12:10
|
|
|
Heeft er iemand vandaag al een ongeluk gehad???
Tja, de dag is nog lang...veel is nog mogelijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | [/b] En hoeveel geeft de schaal van Richter dan aan wanneer je uit je bed valt??? |
In elk geval niet zoveel dat jij er wakker door zou worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heeft er iemand vandaag al een ongeluk gehad???
Tja, de dag is nog lang...veel is nog mogelijk.... |
zeg eh Frank, je bent weer lekker bezig jij... eerst antwoord je (als Dini je vraagt of je wilt bidden voor geen treinstoringen): "ik bid voor geen treinstoringen op 28 mei" (da's een week later dan de pn) en nu zit je te wachten bijna tot iemand een ongeluk heeft ?
Maar goed, ken je langer dan vandaag en je zal wel weer een plaagbui hebben, 't wordt wel erger met jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:28
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | zeg eh Frank, je bent weer lekker bezig jij... eerst antwoord je (als Dini je vraagt of je wilt bidden voor geen treinstoringen): "ik bid voor geen treinstoringen op 28 mei" (da's een week later dan de pn) en nu zit je te wachten bijna tot iemand een ongeluk heeft ?
Maar goed, ken je langer dan vandaag en je zal wel weer een plaagbui hebben, 't wordt wel erger met jou... |
Ach ja.... tis vrijdag de 13de.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:37
|
|
|
THIRZA120 schreef: | Ach ja.... tis vrijdag de 13de..... |
oh daarom ? Nou ik geloof er (al jaaaren) niet meer in... een ongeluk kan net zo goed op een andere dag plaatsvinden...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 13 mei 2011, 13:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:55
|
|
|
[quote=SUSANNAH475]zeg eh Frank, je bent weer lekker bezig jij... eerst antwoord je (als Dini je vraagt of je wilt bidden voor geen treinstoringen): "ik bid voor geen treinstoringen op 28 mei" (da's een week later dan de pn) en nu zit je te wachten bijna tot iemand een ongeluk heeft ?
Suus, wat ben ik blij dat je het zo voor me opneemt. Ik mag zelfs niet meer uit mijn bed vallen van Frank Ik voel me oprecht gesteund
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 15:02
|
|
|
DINI968 schreef: | Verklap nu niet al mijn bedgeheimen hier Hannah. Nee hoor, ik val altijd in slaap met muziek of cabaret. Dus soms val ik met Brigitte Kaandorp in slaap maar meestal met Herman Finkers of Herman van Veen. |
Gaan we nu al zo ver .... dat m.n. bedgeheimen, over het WWW internet gepubliceerd worden ...grappig en ben wel benieuwd wat hier weer uit komt of dat het blijft in de libelle en of teddybeer gehalte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 15:04
|
|
|
[quote=DINI968]
Toch wel leuk dat er vele vrouwen zijn die op de mannen steunen... Geeft toch een gevoel ...van dat we echte kerels zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:03
|
|
|
[quote=LEONARD480]
Effe de oogjes opendoen leonardo Ik voel me gesteund door suus en door frank de grond in getrapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:17
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Toch wel leuk dat er vele vrouwen zijn die op de mannen steunen... Geeft toch een gevoel ...van dat we echte kerels zijn. |
jij bent toch geen kerel, leonard?
(maar een erasmusbrug?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jij bent toch geen kerel, leonard?
(maar een erasmusbrug?) |
ach, laat 'm maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:22
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ach, laat 'm maar... |
Heb jij nou vakantie? Of heb ik weer eens iets verkeerds begrepen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:22
|
|
|
...enkele van de tien enige forum-leden zijn weer erg lief voor elkaar hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:26
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | zeg eh Frank, je bent weer lekker bezig jij... eerst antwoord je (als Dini je vraagt of je wilt bidden voor geen treinstoringen): "ik bid voor geen treinstoringen op 28 mei" (da's een week later dan de pn) en nu zit je te wachten bijna tot iemand een ongeluk heeft ?
Maar goed, ken je langer dan vandaag en je zal wel weer een plaagbui hebben, 't wordt wel erger met jou... |
Wie bedoel je frank????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:28
|
|
|
...om eens iets anders te doen dan me te vervelen en hopen-op wat een site me zou kunnen geven ga ik maar eens een pilske drinken. Dan hoor en zie ik nog eens iemand. ...na 18u gebeuren er toch geen vrijdag-de-13de-ongelukken meer.
Cheers...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...om eens iets anders te doen dan me te vervelen en hopen-op wat een site me zou kunnen geven ga ik maar eens een pilske drinken. Dan hoor en zie ik nog eens iemand. ...na 18u gebeuren er toch geen vrijdag-de-13de-ongelukken meer.
Cheers... |
nou...na een pilsje zou de dag alsnog in de soep kunnen lopen, hoor. als het pilske verkeerd valt, bijvoorbeeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nou...na een pilsje zou de dag alsnog in de soep kunnen lopen, hoor. als het pilske verkeerd valt, bijvoorbeeld |
oké, ik blijf dan maar thuis...ik ben het toch al gewend om me te vervelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:33
|
|
|
hmmmmm; gistende soep, lust je dat niet zo graag dan, frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmmmmm; gistende soep, lust je dat niet zo graag dan, frank? |
er zijn inderdaad lekkerdere dingen zoals een bi.. maar ik zal het wel met die gistende soep moeten doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er zijn inderdaad lekkerdere dingen zoals een bi.. maar ik zal het wel met die gistende soep moeten doen... |
neem er een blokje kaas bij...of salami.........of chips, valt het pilske vaak beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er zijn inderdaad lekkerdere dingen zoals een bi.. maar ik zal het wel met die gistende soep moeten doen... |
frank en zn bifi-worstjes, haha t moet ook niet gekker worden; de ene wil franse kaas, de ander worst, volgende weer salami.......zucht......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:57
|
|
|
Dan is ie iig af, dacht altijd dat ie een bruggenbouwer wilde wezen. Met pijl en boog op zoek naar de roos.
Sorry.....de vraag was aan leonard gesteld.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 13 mei 2011, 18:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 19:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan is ie iig af, dacht altijd dat ie een bruggenbouwer wilde wezen. Met pijl en boog op zoek naar de roos.
Sorry.....de vraag was aan leonard gesteld. |
liggen de bolussen al klaar visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 20:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | frank en zn bifi-worstjes, haha t moet ook niet gekker worden; de ene wil franse kaas, de ander worst, volgende weer salami.......zucht...... |
bi-fi worstjes??? Neen ik bedoelde iets veel lekkerders en zachter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:24
|
|
|
DINI968 schreef: | liggen de bolussen al klaar visser? |
Nee, nee ,nee .........stel je voor zeg.
1e ..ze zouden volgende week zo hard als een stokvis zijn. 2e .. er zijn nog veel te weinig aanmeldingen, verwacht er nog 70 gezien de vorige keer. En wat dan , 'k zou me rot schamen als ik er veel te weinig mee neem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, nee ,nee .........stel je voor zeg.
1e ..ze zouden volgende week zo hard als een stokvis zijn. 2e .. er zijn nog veel te weinig aanmeldingen, verwacht er nog 70 gezien de vorige keer. En wat dan , 'k zou me rot schamen als ik er veel te weinig mee neem. |
Neem er dan teveel mee, dan hoef je je niet te schamen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:39
|
|
|
MADED321 schreef: | Neem er dan teveel mee, dan hoef je je niet te schamen! |
Dát vind ik nog eens een wijze raad. Alhoewel......ze zeiden tegen mij altijd: Waar te voorstaat is nooit goed.
|
|
Naar boven |
|
|