Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 10:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Omdat het zo'n mooie zonnige dag is zullen we maar even de uitspraken van Prins Laurent niet aanhalen |
Die uitspraken van hem zijn zo erg nog niet. Zijn daden dat is heel wat anders...hij krijgt nu zo'n 26.000 euro per maand van de staat maar dan moet hij wel beloven dat hij niet werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 10:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Die uitspraken van hem zijn zo erg nog niet. Zijn daden dat is heel wat anders...hij krijgt nu zo'n 26.000 euro per maand van de staat maar dan moet hij wel beloven dat hij niet werkt |
Dat wil ik voor dat bedrag ook wel beloven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 10:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat wil ik voor dat bedrag ook wel beloven....... |
Oja, dat bedrag dat hij krijgt is dan nog eens belastingvrij. Ze kunnen hem dat bedrag niet meer afnemen want die man is bijna 50 jaar en dus niet goed meer voor de arbeidsmarkt. Terwijl ze dan volop bezig zijn om mensen van 55 en ouder terug aan het werk te krijgen. Begrijpen wie het begrijpen kan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 10:44
|
|
|
schandalig gewoon, dat hij ook eens serieus werkt voor veel minder zoals de gewone burger!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 12:08
|
|
|
mijn kikkerdril en dikkoppekes zijn verdwenen!
Imke, heb jij soms...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 14:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mijn kikkerdril en dikkoppekes zijn verdwenen!
Imke, heb jij soms... |
Achgut Frank.......
Nou mijn dikkoppies hebben het jampotje niet overleefd helaas...... En nu heb de rest ook maar in de vijver gedaan, maar ik kan het ook niet weer vinden.... Ik zal strakkies nog eens ff goed zoeken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 14:43
|
|
|
IMKE917 schreef: | Achgut Frank.......
Nou mijn dikkoppies hebben het jampotje niet overleefd helaas...... En nu heb de rest ook maar in de vijver gedaan, maar ik kan het ook niet weer vinden.... Ik zal strakkies nog eens ff goed zoeken..... |
haja, dikkoppekes moeten niet in een jampotje maarja, ons Imke wilde weer eigenwijs doen... Het is lekker weer nu om in de vijver op zoek te gaan naar dikkoppekes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 16:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | haja, dikkoppekes moeten niet in een jampotje maarja, ons Imke wilde weer eigenwijs doen... Het is lekker weer nu om in de vijver op zoek te gaan naar dikkoppekes. | Trek je dan wel even je zwembroek aan???????????? Er kunnen maar opeens dames langskomen die zich aan bepaalde haargroei ergeren Trek wel eerst je sloffen uit en koel maar lekker af in de vijver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 16:19
|
|
|
DINI968 schreef: | Trek je dan wel even je zwembroek aan???????????? Er kunnen maar opeens dames langskomen die zich aan bepaalde haargroei ergeren Trek wel eerst je sloffen uit en koel maar lekker af in de vijver. |
Het was op wel Imke bedoeld hoor wat die zoektocht in de vijver betreft. Mijn vijvertje is te klein en te ondiep. Dames komen hier niet langs en een zwembroek heb ik niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 16:50
|
|
|
Het begint te donderen en te regenen...het is niet slecht voor de natuur maar ik zie er ook een symboliek in als we bedenken wat we vandaag herdenken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 18:48
|
|
|
DINI968 schreef: | Trek je dan wel even je zwembroek aan???????????? Er kunnen maar opeens dames langskomen die zich aan bepaalde haargroei ergeren Trek wel eerst je sloffen uit en koel maar lekker af in de vijver. |
nog ff een toevoeging Dini
eh Frank, neem dan gelijk ff pen en papier mee, dan kun je gelijk ff opschrijven waar je pantoffels zijn, hoef je die ook niet meer te zoeken...
Sus, die graag plaagt...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 22 april 2011, 18:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 18:56
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | nog ff een toevoeging Dini
eh Frank, neem dan gelijk ff pen en papier mee, dan kun je gelijk ff opschrijven waar je pantoffels zijn, hoef je die ook niet meer te zoeken...
Sus, die graag plaagt... |
De dames hebben elkaar blijkbaar gevonden. De plagerijen kunnen dus verder gezet worden net zoals op de picknick. Doe maar rustig verder zonder rekening te houden met mijn gevoelige aard...
Baai de wee: mijn pantoffels heb ik op een nacht gevonden. Ze stonden op de droogmachine...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:03
|
|
|
Dan heb je zeker een bril nodig.
Maar dan lijk je niet meer op Chat. . Dan ben je een broer van W-tje
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 22 april 2011, 19:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:06
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dan heb je zeker een bril nodig.
Maar dan lijk je niet meer op Chat. . Dan ben je een broer van W-tje |
...maar wat is nu erger eigenlijk??? Ik denk dat ik voortaan maar ga picknicken ergens in Breda...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De dames hebben elkaar blijkbaar gevonden. De plagerijen kunnen dus verder gezet worden net zoals op de picknick. Doe maar rustig verder zonder rekening te houden met mijn gevoelige aard...
Baai de wee: mijn pantoffels heb ik op een nacht gevonden. Ze stonden op de droogmachine... |
weet je wat Frank, dan ga jij mij plagen over mijn sjaaltje (waarmee ik mijn haar op een staart wilde doen), want die ben ik al dagen kwijt... Het domme is dat ik vergeten ben hoe dat heet als je niet meer weet wat je vergeet... ik g'loof dat ik ook ouder wordt... haha. 't verschil is misschien dat ik ook om mezelf kan lachen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:12
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | weet je wat Frank, dan ga jij mij plagen over mijn sjaaltje (waarmee ik mijn haar op een staart wilde doen), want die ben ik al dagen kwijt... Het domme is dat ik vergeten ben hoe dat heet als je niet meer weet wat je vergeet... ik g'loof dat ik ook ouder wordt... haha. 't verschil is misschien dat ik ook om mezelf kan lachen... |
Volgens mij bedoel je het D-woord... Zoek dan iets anders om een staartje te doen want dat vind ik wel mooi Ik ben geen plager...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | haja, dikkoppekes moeten niet in een jampotje maarja, ons Imke wilde weer eigenwijs doen... Het is lekker weer nu om in de vijver op zoek te gaan naar dikkoppekes. |
Nee, Imke wilde niet eigenwijs doen...........ze wilde educatief doen......weet je nog...??
Nou, ik ben niet de vijver in gegaan, brrrr....toch net ff ietsje te koud. Maar heb wel met en scherp oog gekeken, maar zag echt niets. Morgen wil ik eens proberen of nog iets op kan vissen wie weet......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:20
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ........en de Friese identiteit.... |
Daar mogen mensen zich best aan aanpassen, geen probleem! Buter, brea en griene tsiis....
En als je dat niet goed kon uitspreken, hakte Greate Pier je hoofd er af, vooral als je er een beetje rijk uitzag. Maar dat was in de Middeleeuwen.
Thomas, toch wat subtieler dan Greate Pier.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 22 april 2011, 20:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:27
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | weet je wat Frank, dan ga jij mij plagen over mijn sjaaltje (waarmee ik mijn haar op een staart wilde doen), want die ben ik al dagen kwijt... Het domme is dat ik vergeten ben hoe dat heet als je niet meer weet wat je vergeet... ik g'loof dat ik ook ouder wordt... haha. 't verschil is misschien dat ik ook om mezelf kan lachen... |
Met die ziekte heb je elke dag nieuwe vrienden maar of je er echt blij mee moet zijn, weet ik niet.
Thomas, soms komt vergeetachtigheid hem ook wel goed uit....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 22 april 2011, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:09
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Daar mogen mensen zich best aan aanpassen, geen probleem! Buter, brea en griene tsiis....
En als je dat niet goed kon uitspreken, hakte Greate Pier je hoofd er af, vooral als je er een beetje rijk uitzag. Maar dat was in de Middeleeuwen.
Thomas, toch wat subtieler dan Greate Pier. |
Boter, brood en groene thee(wel gezond trouwens....)?? Waarom praten en schrijven die Friezen toch zo raar????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 22 april 2011, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Boter, brood en groene thee(wel gezond trouwens....)?? Waarom praten en schrijven die Friezen toch zo raar???? |
Groene thee???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:30
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Groene thee??? |
Klopt dat niet? Leek me wel een goede vertaling als niet Fries....... Of groen gras? ook nog een optie.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 22 april 2011, 21:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt dat niet? Leek me wel een goede vertaling als niet Fries....... |
't Is groene kaas....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:45
|
|
|
Nou, ik ging deze keer maar op tijd boodschappen doen, las ergens hier (weet zo gauw ff niet meer welk topic ik dat tegenkwam) over de drukte in de supermarkten en dat viel reuze mee. Behalve naar appie ook nog naar de Em-té geweest (ook een supermarkt) en daar kreeg ik zomaar (4) gratis tompoezen mee (ik denk paastompoezen, want ze zijn geel... pfff) en toen ik mijn boodschappen wilde afrekenen kreeg ik een gratis chocoladepaascake... helemaal voor niks... Nou Frank, ik kan weer eten hahaha...
Ik vond het wel grappig, die Em-té zijn we vorige week nog gepasseerd met een aantal CM-ers...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 23 april 2011, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:53
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Nou, ik ging deze keer maar op tijd boodschappen doen, las ergens hier (weet zo gauw ff niet meer welk topic ik dat tegenkwam) over de drukte in de supermarkten en dat viel reuze mee. Behalve naar appie ook nog naar de Em-té geweest (ook een supermarkt) en daar kreeg ik zomaar (4) gratis tompoezen mee (ik denk paastompoezen, want ze zijn geel... pfff) en toen ik mijn boodschappen wilde afrekenen kreeg ik een gratis chocoladepaascake... helemaal voor niks... Nou Frank, ik kan weer eten hahaha...
Ik vond het wel grappig, die Em-té zijn we vorige week nog gepasseerd met een aantal CM-ers... |
ik kreeg gisteren een zak snoepjes bij de Em-té...ik heb ze moeten verstoppen want anders gaan die in één ruk op.
Ik had ook wel graag tomdingense gekregen en die andere dingen...maarre, Sus, ik gun je al dat lekkers hoor maar omdat het niet zo gezellig is om dat alleen op te eten wil ik ook nu weer een offer brengen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 12:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Nou, ik ging deze keer maar op tijd boodschappen doen, las ergens hier (weet zo gauw ff niet meer welk topic ik dat tegenkwam) over de drukte in de supermarkten en dat viel reuze mee. Behalve naar appie ook nog naar de Em-té geweest (ook een supermarkt) en daar kreeg ik zomaar (4) gratis tompoezen mee (ik denk paastompoezen, want ze zijn geel... pfff) en toen ik mijn boodschappen wilde afrekenen kreeg ik een gratis chocoladepaascake... helemaal voor niks... Nou Frank, ik kan weer eten hahaha...
Ik vond het wel grappig, die Em-té zijn we vorige week nog gepasseerd met een aantal CM-ers... |
Bedankt voor je bericht suus 'k ga volgende week gelijk met dit bericht naar de Emté bij ons op het dorp. Misschien dat die krenten dán ook eens wat weg te geven hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bedankt voor je bericht suus 'k ga volgende week gelijk met dit bericht naar de Emté bij ons op het dorp. Misschien dat die krenten dán ook eens wat weg te geven hebben. |
Ik ben bang dat je dan te laat bent Visser, ze moesten van die 'paas' dingen af blijkbaar, dat verkoopt na het Paasweekend niet meer hè...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 23 april 2011, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 22:25
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik ben bang dat je dan te laat bent Visser, ze moesten van die 'paas' dingen af blijkbaar, dat verkoopt na het Paasweekend niet meer hè... |
'k weet nu al hoe dat gaat hier. Wat ze over hebben proberen ze eerst voor de helft van de prijs te verkopen. En als ze dan aan de datum zijn dan geven ze ze pas weg . Aan het personeel ja. De krenten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 08:52
|
|
|
...ik verveel me nu al te pletter. Ik dacht eens vandaag of morgen naar Arnhem of Nijmegen te sporen zodat ik de stad eens kan bezichtigen maar ik heb de fut niet.
O beata Solitudo??? Nou ja, soms echt niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 15:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik verveel me nu al te pletter. Ik dacht eens vandaag of morgen naar Arnhem of Nijmegen te sporen zodat ik de stad eens kan bezichtigen maar ik heb de fut niet.
O beata Solitudo??? Nou ja, soms echt niet... |
is ook veel te warm voor frank het is hier bloedje heet en benauwd en dan zitten wij nog met heerlijke afkoeling,wonend aan het water
|
|
Naar boven |
|
|