Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:00
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | ik of wij ook roosje hebben er reuze zin in echt super ben er ook aan toe effe lekker stappen , heerlijk maar clown maak je borst maar nat ik ben er klaar voor word vast heel gezellig | OKE TRIJN IK BEN ER KLAAR VOOR SNEEUWBALLEN LIGGEN AL IN DE DIEPVRIES EN HEB HULPTROEPEN INGESCHAKELD ,HEB IK WEL NODIG DENK IK , MAAR ROOS HEEFT OOK GEHAKTBALLEN DIE KOMEN MINDER HARD AAN DUS WIE WEET. NOU JA WE ZIEN WEL HOE DIT AFLOOPT MISSCHIEN EEN OLIFANT VAN DOES JE WEET WEL MET EEN LANGE SNUIT DIE BLIES DIT GEVECHT WEL UIT 1 DING HET WORDT VAST GEZELLI EN DAAR GAAT HET OM JA TOCH NIETAN
Laatst aangepast door
|
CLOWNTJE718
|
op zondag 14 februari 2010, 19:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:05
|
|
|
Tevredendenheid ?.
Oud ben ik beslist,in de dagen des levens.
Maar geen kalme oude man helaas.
Een auto moet presteren voor mij,en altijd vol gas. Het lopen gaat minder snel,en een echte wandelaar ben ik nooit geweest. Ik ben een senior dus,en niet er tevreden over,te veel kansen ?gemist ?. Jawel. Dat senior wezen,het blad senioortje,van de ouderenclub,om te bingo,en volksliedjes te zingen,haat ik intens. Ergens wil ik tot mijn dood,in de grote trucks rijden,als macho. Oud van dagen dus. De techniek kan ik best minder volgen,dat gaat te snel voor mij. Dus ik twitter niet. Tijd inhalen wat gemist is gaat ook niet. Na mijn Sterven,bij God tevreden verder te leven,kijk ik echt naar uit. Dat is altijd mijn verlangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:16
|
|
|
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel Christenen er (indien mogelijk) elke week of meerdere keren per maand, zondags naar de kerk gaan??
Voor alle duidelijkheid, naar de kerk gaan, dat stenen gebouw ergens bij jou in je woonplaats, niet zijnde het huis waar je woont ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:19
|
|
|
WILMA729 schreef: | Tuurlijk, en er wordt ook serieus gepraat hier, maare soms een beetje relativeren met humor mag ook wel toch?? |
U zegt het mevrouw....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:23
|
|
|
JILL658 schreef: | Stond er gratis bier op |
Zal wel PSV op gestaan hebben, en ja das nog steeds de beste club van Nederland. Kan me voorstellen dat een VVV supporter graag een exclusief PSV nummerbord wil hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:29
|
|
|
Op mijn rit in de truck hoorde ik dat ter dele. Ik heb geen idee,of God een lichaam heeft,en vind dat ook onbelangrijk. God is Almacht,en voor elk mens onbegrijpelijk,altijd bestaan,zonder begin of einde,is ook onbevattelijk. Het is ook onbevattelijk,dat onze geest in Bij de Vader te zijn,na ons sterven,het leven eindeloos is als het Heelal,geen begin en einde heeft. Dat is Gods macht,elke dag is dan vreugde,want de dood bestaat niet meer. Eeuwig leven op deze aarde,is benauwend,in oorlogen ziektes,en haat. Adam en Eva hadden geen idee wat de dood betekende,of sterven,zij wandelden met God. Tot de verboden vrucht ter sprake kwam,toe was er angst voor de dood.
Die angs voor de dood is dan ook voorbij,als wij bij de Vader Abba verder mogen leven in een nieuw lichaam,en reinheid,daar het boze niet meer bestaat. Daar is groot geloof voor nodig,lieve mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:30
|
|
|
ik geloof niet dat mijn vrouw klachten heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:31
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik ruil mijn mening graag in voor een betere. Mits de feiten kloppen.
En ik heb ook geleerd dat het niet erg is, om de minste in het Koninkrijk te zijn.
En tot slot ben ik me vaak erg bewust van de balk in mijn eigen oog.
Gelukkig zijn er altijd mensen bereid die te benoemen bij mij. |
jij is goed man!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:34
|
|
|
welkom terug Shaloom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:37
|
|
|
Nog een, maar dan een perfecte dag:
http://www.youtube.com/watch?v=hWlontToeW0&feature=PlayList&p=1D3A6F0591B236D2&index=2
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:41
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Tevredendenheid ?. Oud ben ik beslist,in de dagen des levens. Maar geen kalme oude man helaas.
|
Er zijn genoeg mensen die ook als ze wat meer levensjaren doorlopen hebben, van alles en nog wat doen. In de krant las ik een keer over een man die op zijn 80e ging promoveren aan de universiteit. Er zijn aardig wat mensen in het onderwijs die na hun pensionering les blijven geven op scholen. Tot volle tevredenheid van henzelf en de leerlingen. In het kerkenwerk zijn ook vele 60+ actief. Die voelen zich meestal niet "op leeftijd" maar doen een heleboel zinvolle dingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:00
|
|
|
Mijn ritten lopen in de nu duizende ritten,met nu ong 3.000000 kilometer,of meer dus. Uit alle lagen van de bevolking,in ons nederland,heb ik een aardig beeld kunnen vormen,wat de mens is. Dat zijn ook duizenden dus. Door de stem,hoor je gelijk,wie die persoon is,hun gedrag,hun Godsgeloof,en politieke keuze. Onbewust heb ik er een studie van gemaakt,en ogentaal. Dan valt alle religie weg voor mij,en liturgie. Je ondekt warmte en kilheid gelijk,en gelijk bemerk ik of er veraad is in zoetgevoisde bewoordingen. Of het RKK is of Streng Gereformeerd,is de Warme Liefde voor mij het belangrijkst,in omgaan,en koester dat ook. Ik geloof echt geen ene politiek,de SGP ten dele,maar ook moeite mee soms. Op de radio hoor ik gelijk,wie die persoon Man of Vrouw is,aan de stem,en gelijk argwaan,het klopt niet dus in hun bewering. Ik heb mij aangeleerd om de stem te beluisteren,en de ogen te zien dat moet pararel wezen,daar ben ik veel in teleurgesteld. De coruspudentie,is een weegschaal,tussen ogen en stemgeluid,in die balans.
Laatst aangepast door
|
ALFAROMEO918
|
op zondag 14 februari 2010, 20:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een van de dingen waar refo's goed in zijn, is anderen veroordelen. Je bent wat dat betreft een trouw volgeling. |
als ik mijn hand in eigen boezem steek komt die er melaats uit, waar praat je over weet je wel, wat de uitgangen van ons hart zijn van natuure,... en voor de ingang,...daar legen we de grootste steen voor,en verzegelen hem ook nog, en wachters er bij zodat de HEERE er niet in kan komen. begrijp je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:06
|
|
|
DANIEL777 schreef: | | Stel geen ?.
Ieder heeft dat ooit ervaren,die goede bedoeling heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:07
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Nooit daten,op een site.
Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.
Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.
Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.
Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite. |
Shalom! Toch leuk dat je terug bent op deze site En dan meteen alweer de afstand verkleinen door je reacties Jij kan dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:14
|
|
|
De Here Jezus is heer over de sabbath en niet de zondag.
De viering van de sabbat is een teken dat God speciaal aan Israël heeft gegeven (Exodus 31:13,17). Het sabbatsgebod in “de tien woorden”, geldt voor het volk van God. Ook het geestelijk Israel dus, na geslacht van Abraham.
de Keizerlijk Rome (Constantijn) en Geestelijk Rome (Paus), afgeschaft in 321 na Chr. en de dag van zonaanbidding, de zondag, werd door hen ingesteld.
Het zondagsgebod zoals dit al sinds de dagen van keizer Constantijn in de christenheid wordt onderwezen, vloeit voort uit een hopeloze verwarring van verschillende zaken. In plaats van te onderscheiden waarop het aankomt, mixt men sabbat en zondag, Israël en de Gemeente, oude en nieuwe verbond en wet en genade.
Marcus 2:27 En Hij zeide tot hen: De sabbat is gemaakt om de mens, en niet de mens om de sabbat.
Lucas 6:5 En Hij zeide tot hen: De Zoon des mensen is heer over de sabbat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:16
|
|
|
KROEGELTJ066 schreef: | Ik ben benieuwd naar de reacties op onderstaande passage uit Efeziërs 5:
Mannen, heb uw vrouw lief, zoals Christus de kerk heeft liefgehad en zich voor haar heeft prijsgegeven om haar te heiligen, haar te reinigen met water en woorden en om haar in al haar luister bij zich te nemen, zodat ze zonder vlek of rimpel of iets dergelijks zal zijn, heilig en zuiver. Zo moeten mannen hun vrouw liefhebben, als hun eigen lichaam. Wie zijn vrouw liefheeft, heeft zichzelf lief.
Ik ben namelijk van mening dat veel mannen niet in staat zijn om dit waar te maken doordat ze innerlijk verwond zijn. Na het lezen van het boek "De ongetemde man" zijn mijn ogen open gegaan. |
Ik heb ook een verhaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:19
|
|
|
CLOWNTJE718 schreef: | OKE TRIJN IK BEN ER KLAAR VOOR SNEEUWBALLEN LIGGEN AL IN DE DIEPVRIES EN HEB HULPTROEPEN INGESCHAKELD ,HEB IK WEL NODIG DENK IK , MAAR ROOS HEEFT OOK GEHAKTBALLEN DIE KOMEN MINDER HARD AAN DUS WIE WEET. NOU JA WE ZIEN WEL HOE DIT AFLOOPT MISSCHIEN EEN OLIFANT VAN DOES JE WEET WEL MET EEN LANGE SNUIT DIE BLIES DIT GEVECHT WEL UIT 1 DING HET WORDT VAST GEZELLI EN DAAR GAAT HET OM JA TOCH NIETAN |
Wat hoor ik daar over mijn Fanten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | U zegt het mevrouw.... |
Dank u meneer..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | de pot verwijt de ketel... ik heb jouw reactie gemeld met de niet-oke knop. |
Ik ook ik vind het dus echt niet kunnen wat je daar zegt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:28
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Er zijn genoeg mensen die ook als ze wat meer levensjaren doorlopen hebben, van alles en nog wat doen. In de krant las ik een keer over een man die op zijn 80e ging promoveren aan de universiteit. Er zijn aardig wat mensen in het onderwijs die na hun pensionering les blijven geven op scholen. Tot volle tevredenheid van henzelf en de leerlingen. In het kerkenwerk zijn ook vele 60+ actief. Die voelen zich meestal niet "op leeftijd" maar doen een heleboel zinvolle dingen. |
Kijk mijn fysyke kracht is niet verminderd,geloof het of niet,soms ben ik fysiek,nog sterker geworden,als in mijn jonge levensjaren. Gewoon ik doseer het meer,maar met nodige training,zijn er best resultaten te maken. Maar ? dat Voor God Gaan in Geestelijke Kracht,daar onbreek het mij best aan soms.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SARIJS794
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:42
|
|
|
Ik ben op zoek naar het gedicht 'Heugenis' daaruit. Zou super zijn als die iemand em mij dan toe zou willen mailen.
Het leek me niet echt een ruilartikel, maar misschien is dat mijn beperking en kan ik er een leuk gedicht ofzo tegenover zetten. Zo heeft Jaap Zijlstra bijvoorbeeld een prachtig paasgedicht geschreven; ik noem maar wat. (en die heb ik dan weer wel)
Laatst aangepast door
|
SARIJS794
|
op woensdag 17 februari 2010, 12:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:46
|
|
|
Het is dan gewoon Sabaht dus.
Was het maar waar.
De ganse aarde houd rust,ook geen bioscopen en kroegen. Droomland dus,het enigte wat je hoort zijn de vogels die kwinkelieren,die werken wel op de Sabath. De mens is te rusteloos,om echt die dag aan God te besteden,het gewas,de industrie,is ook bij de kerkgang,een hottitem,voor gewin. Ik heb ook geen rust,op zondag,het sneeuwt,en op maandag in de truck,in de sneeuw,dan stress ik ook op zondag. Sneeuw heb ik nooit als manna uit de hemel zien komen,maar wel mijn lijfsbehoud,waar ik op zondag zit te stressen,die grote truck moet er wel doorheen.
Laatst aangepast door
|
ALFAROMEO918
|
op zondag 14 februari 2010, 20:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SARIJS794
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:50
|
|
|
CLOWNTJE718 schreef: | OKE TRIJN IK BEN ER KLAAR VOOR SNEEUWBALLEN LIGGEN AL IN DE DIEPVRIES EN HEB HULPTROEPEN INGESCHAKELD ,HEB IK WEL NODIG DENK IK , MAAR ROOS HEEFT OOK GEHAKTBALLEN DIE KOMEN MINDER HARD AAN DUS WIE WEET. NOU JA WE ZIEN WEL HOE DIT AFLOOPT MISSCHIEN EEN OLIFANT VAN DOES JE WEET WEL MET EEN LANGE SNUIT DIE BLIES DIT GEVECHT WEL UIT |
Wat voor avondje stappen wordt dit precies? Toch geen misstappen hoop ik?
Laatst aangepast door
|
SARIJS794
|
op zondag 14 februari 2010, 20:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:00
|
|
|
Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.
Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.
Jij zou de de leeftijd der onderscheiding van goed en kwaad inmiddels bereikt kunnen hebben! Het is niet perse waar dat ogen de waarheid spreken.Dat is dan weer mijn ervaring. En wat betreft jouw eigen schrijfkunst, ik zie in een andere topic dat je niet gehinderd wordt door het gebruik van een correcte spelling! Pieter lijkt me niet echt geholpen door jouw advies, hij is pas 23, en hoeft het vertrouwen in de medemens nu nog niet te verliezen, tenslotte zijn er hier heel wat mensen wel gelukkig met de kontakten, die niet perse fysiek zijn. En laten we dat asjeblieft zo houden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:01
|
|
|
Jij zou de de leeftijd der onderscheiding van goed en kwaad inmiddels bereikt kunnen hebben! Het is niet perse waar dat ogen de waarheid spreken.Dat is dan weer mijn ervaring. En wat betreft jouw eigen schrijfkunst, ik zie in een andere topic dat je niet gehinderd wordt door het gebruik van een correcte spelling! Pieter lijkt me niet echt geholpen door jouw advies, hij is pas 23, en hoeft het vertrouwen in de medemens nu nog niet te verliezen, tenslotte zijn er hier heel wat mensen wel gelukkig met de kontakten, die niet perse fysiek zijn. En laten we dat asjeblieft zo houden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:13
|
|
|
Velen ten spijt ik ben geen walker of wandelaar. Ik verplaats mij eigen,van a naar b en nooit geen meter verder.
Dat verder lopen is onodigdige enegie,en nutteloos. Wel hartkwalen denk ik. Sport vind ik de grootste onzin,in de Bijbel staat er één citaat over,de wedloop,voor lauwerkrans,waar Paulus mee bedoelde,Het Koningkrijk Gods te winnen,en niet de prestatie,voor goud in de wereld. Lopen is best gezond,maar ooit mijn geliefde moet dat maar aleen doen,ik hou er gewoon niet van. Maar ?? je kan nog gezonder lopen,Nordic Walking dus. Ideale stokken om er Tomatenplanten mee te leiden vind ik.
In mijn truck zie ik vele zwoegende,dames en heren,in gezwinde'pas op S'heeren wegen voor gek lopen,omdat de comercie dat gezond vind.
Media gekte dus.
Geen arm in arm meer met een geliefde,dat is ongezond.
Als ik poog ooit te wandelen,wat eens uit mijn duistere geest ontspring,steek ik wel een sigaar op,en wandel in tevredenheid,in Gods Natuur. En sterk genoeg om dan mijn Geliefde te dragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:13
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Tevredendenheid ?.
Een auto moet presteren voor mij,en altijd vol gas. Het lopen gaat minder snel,en een echte wandelaar ben ik nooit geweest. Ik ben een senior dus,en niet er tevreden over,te veel kansen ?gemist ?. Jawel. Dat senior wezen,het blad senioortje,van de ouderenclub,om te bingo,en volksliedjes te zingen,haat ik intens. Ergens wil ik tot mijn dood,in de grote trucks rijden,als macho. Oud van dagen dus. De techniek kan ik best minder volgen,dat gaat te snel voor mij. Dus ik twitter niet. Tijd inhalen wat gemist is gaat ook niet. Na mijn Sterven,bij God tevreden verder te leven,kijk ik echt naar uit. Dat is altijd mijn verlangen. |
Beste Alfa, als ik dit lees word ik helemaal triest van je! Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig! En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig. In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!
Laatst aangepast door
|
GRACE015
|
op zondag 14 februari 2010, 21:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:19
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Tevredendenheid ?.
Een auto moet presteren voor mij,en altijd vol gas. Het lopen gaat minder snel,en een echte wandelaar ben ik nooit geweest. Ik ben een senior dus,en niet er tevreden over,te veel kansen ?gemist ?. Jawel. Dat senior wezen,het blad senioortje,van de ouderenclub,om te bingo,en volksliedjes te zingen,haat ik intens. Ergens wil ik tot mijn dood,in de grote trucks rijden,als macho. Oud van dagen dus. De techniek kan ik best minder volgen,dat gaat te snel voor mij. Dus ik twitter niet. Tijd inhalen wat gemist is gaat ook niet. Na mijn Sterven,bij God tevreden verder te leven,kijk ik echt naar uit. Dat is altijd mijn verlangen. |
Beste Alpha, als ik dit lees wordt ik helemaal triest van je! Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig! En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig. In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:19