Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 22:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind dat het maar erg stil is op het forum. Vroeger werd al eens iets verteld, of geplaagd of ruzie gemaakt... |
Gebrek aan humor zou het ook kunnen zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 22:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind dat het maar erg stil is op het forum. Vroeger werd al eens iets verteld, of geplaagd of ruzie gemaakt... |
Ga maar een paar mailboxen vervuilen............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Gebrek aan humor zou het ook kunnen zijn....
|
haja, als er niemand iets zegt kan er ook geen humor zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
sja, soms heb je van die momenten he dat je gewoon niks te zeggen hebt. Indrukwekkende zaken, belangrijke zaken, geen-noemenswaardige zaken...... het kan er allemaal toe leiden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 22:20
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 02:36
|
|
|
ik kan niet slapen het is al weer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 09:37
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga maar een paar mailboxen vervuilen............ |
Is dat een serieuze oproep ...leuk...
enne 1 regeltje mag blijkbaar niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 09:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga maar een paar mailboxen vervuilen............ |
...pffff, nu mail ik nooit meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 09:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...pffff, nu mail ik nooit meer... |
Vroeger was alles beter Frankt ..zelfs CM had zijn charme ....
Toen ik half december vorig erop kwam ...was het net een soapserie ... er gebeurde altijd wel wat, maar ja ..soms ging het ook te ver
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 09:48
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Vroeger was alles beter Frankt ..zelfs CM had zijn charme ....
Toen ik half december vorig erop kwam ...was het net een soapserie ... er gebeurde altijd wel wat, maar ja ..soms ging het ook te ver |
Toen was ik net weg op CM. Een beetje rust ingelast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 09:48
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Vroeger was alles beter Frankt ..zelfs CM had zijn charme ....
Toen ik half december vorig erop kwam ...was het net een soapserie ... er gebeurde altijd wel wat, maar ja ..soms ging het ook te ver |
CM is nog steeds soap leonard,alleen worden niet meer alle afleveringen uitgezonden
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 13 april 2011, 09:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 11:50
|
|
|
LAAT JE NIET GEK MAKEN MUISCH
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 10:51
|
|
|
wisten jullie dat muizen kikkers eten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 10:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wisten jullie dat muizen kikkers eten? |
dat wist ik niet. Maar een kikker is toch groter dan een muis. Ik weet wel dat Floshke kikkers eet Hij laat zelfs nog restjes voor mij over
Het is mooi weer hier in Hoeven. Een heerlijk zonnetje en een tros vogels die zitten te kwebbelen. De schepping op zijn best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat wist ik niet. Maar een kikker is toch groter dan een muis. Ik weet wel dat Floshke kikkers eet Hij laat zelfs nog restjes voor mij over
Het is mooi weer hier in Hoeven. Een heerlijk zonnetje en een tros vogels die zitten te kwebbelen. De schepping op zijn best |
haha leuk taaltje dat Vlaams... mijn oudste broer had het vroeger altijd over een kudde yoghurt (het is wit en het loopt in de wei... ) En jij hebt het over een tros vogels ?? het zijn geen druiven hoor... lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:43
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha leuk taaltje dat Vlaams... mijn oudste broer had het vroeger altijd over een kudde yoghurt (het is wit en het loopt in de wei... ) En jij hebt het over een tros vogels ?? het zijn geen druiven hoor... lol |
van Brabo's en Belgen kan je de gekste dingen verwachten, Suus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:45
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha leuk taaltje dat Vlaams... mijn oudste broer had het vroeger altijd over een kudde yoghurt (het is wit en het loopt in de wei... ) En jij hebt het over een tros vogels ?? het zijn geen druiven hoor... lol |
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat ze het altijd hebben over de koning ipv. de koningin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 05:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat zal dan ook wel de reden zijn dat ze het altijd hebben over de koning ipv. de koningin. |
gisterenavond hadden we stroompanne waardoor het internet wegviel en ik niets meer kon volgen en dan maken jullie lekker gebruik om deze arme maar vooral lieve Belg door de mangel te halen...mooi is dat...en dat terwijl ik jullie tracht te cultiveren en te sensibiliseren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 00:08
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEROEN829
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 08:48
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | van Brabo's en Belgen kan je de gekste dingen verwachten, Suus! |
Zeg, hoooó eens even. We gaan toch niet Brabanders en Belgen in één zin zetten he? :p
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 09:29
|
|
|
JEROEN829 schreef: | Zeg, hoooó eens even. We gaan toch niet Brabanders en Belgen in één zin zetten he? :p |
ahum, ahum...zoals je wel weet is Brabant een deel van België dat wij hebben afgestaan om Nederland toch nog enigzins een degelijk imago te geven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 10:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ahum, ahum...zoals je wel weet is Brabant een deel van België dat wij hebben afgestaan om Nederland toch nog enigzins een degelijk imago te geven... |
Goed zo Frank ..... mail ik wel net naar jou dat we ons landje positief willen houden ... lezen we zo iets hier ... en wij hebben dan nog wel een Vlaams en een Waals Brabant .... Ach ja ... we hebben in ieder geval lekkere frietjes en heerlijke chocolade ... hebben niet eens een regering nodig want we doen het hier al zooooolang zonder ... lijkt me dus toch ook prima te lukken ... zelfs onze ongehoorzame prins vraagt verontschuldigingen ... wat willen wij nog meer ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 10:19
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Goed zo Frank ..... mail ik wel net naar jou dat we ons landje positief willen houden ... lezen we zo iets hier ... en wij hebben dan nog wel een Vlaams en een Waals Brabant .... Ach ja ... we hebben in ieder geval lekkere frietjes en heerlijke chocolade ... hebben niet eens een regering nodig want we doen het hier al zooooolang zonder ... lijkt me dus toch ook prima te lukken ... zelfs onze ongehoorzame prins vraagt verontschuldigingen ... wat willen wij nog meer ... |
Kortom: je bedoelt dat we een beschaafd land hebben met een hele beschaafde bevolking...
Ja, wij Belgen zijn zo: lief, slim, goedhartig, bescheiden, nederig...en ga zo maar door...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 10:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kortom: je bedoelt dat we een beschaafd land hebben met een hele beschaafde bevolking...
Ja, wij Belgen zijn zo: lief, slim, goedhartig, bescheiden, nederig...en ga zo maar door... |
Belgen zijn OK Frankt..... hmm in het bovenstaande zou ik dus ook Belg kunnen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 10:36
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Belgen zijn OK Frankt..... hmm in het bovenstaande zou ik dus ook Belg kunnen zijn. |
zei hij in alle bescheidenheid...drijf je nu niet een beetje over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEROEN829
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 10:38
|
|
|
Serieus? Ik was van mening dat het huidige België bij de Oude Nederlanden hoorden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 10:51
|
|
|
JEROEN829 schreef: | Serieus? Ik was van mening dat het huidige België bij de Oude Nederlanden hoorden. |
Dat is een foutje in de geschiedenisboeken...
Vele stukken uit Brabant, denk we maar aan Zundert behoorde vroeger toe aan de abdij van Tongerlo (België). Dan spreek ik over de 14de eeuw zoiets. Of misschien al vroeger.
Nou ja, eigenlijk is België wel ontstaan uit Nederland en Frankrijk. Maar België heeft zich zodanig ontwikkeld dat de Nederlanders er ook goed mee zijn. Wat ik schreef over de abdij is wel waar. Maar dat was dan voordat België onafhankelijk werd in 1830.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 14:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat is een foutje in de geschiedenisboeken...
Vele stukken uit Brabant, denk we maar aan Zundert behoorde vroeger toe aan de abdij van Tongerlo (België). Dan spreek ik over de 14de eeuw zoiets. Of misschien al vroeger.
Nou ja, eigenlijk is België wel ontstaan uit Nederland en Frankrijk. Maar België heeft zich zodanig ontwikkeld dat de Nederlanders er ook goed mee zijn. Wat ik schreef over de abdij is wel waar. Maar dat was dan voordat België onafhankelijk werd in 1830. |
Denk dat de taalgrens al veel duidelijk maakt ...tot zelfs een stuk in Frankrijk toe. Lille is eigenlijk Rijssel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 14:57
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Denk dat de taalgrens al veel duidelijk maakt ...tot zelfs een stuk in Frankrijk toe. Lille is eigenlijk Rijssel... |
Jullie blijven wel lekker on-topic, kan ook niet anders als het over België gaat, als off-topic topic onderwer.
|
|
Naar boven |
|
|