Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 22:09
|
|
|
Marian, U gaf de 5400ste reaktie op dit topic. Leve Imre.
Beloning: een schoonheidsbehandeling.
[size=9]Voor de Tatoo's[/size]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 20:17
|
|
|
sjuuuuuuugt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 12:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | Marian, U gaf de 5400ste reaktie op dit topic. Leve Imre.
Beloning: een schoonheidsbehandeling.
[size=9]Voor de Tatoo's[/size] |
Geweldig Mario...daar heb ik echt op zitten wachten..wil zo graag weer eens verwend worden.. waar kan ik hem ophalen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 13:01
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Geweldig Mario...daar heb ik echt op zitten wachten..wil zo graag weer eens verwend worden.. waar kan ik hem ophalen? |
gokje: Bij Mario thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:16
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Wat mooi Crossroad..zo uitgedacht..net als je n.naam neem ik aan? klinkt ook best symbolisch.. Toch lijkt me een sieraad mooier én blijvender....én doorgeefbaar aan je kinderen.
Mijn zoon wil ook almaar tatoeages zetten, "wel met een kruis hoor mam, dan is het toch christelijk" Hij heeft nu twee nekpiercings en gaat morgen piercings in zijn oor laten zetten... echt zo niet mooi.( vind ik.. ) |
Brr.. ik heb ook helemaal niets met tatoos of piercings. Mijn dochter wil graag een navelpiercing, maar zolang ik er nog wat over te zeggen heb gebeurd dat lekker niet
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zaterdag 9 april 2011, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 14:53
|
|
|
rij ik naar 3 tuincentra. Denk je nu dat ik een viooltje of een gerarium heb gevonden? Tja, een verslenste pisbloem en wat onkruid. Nergens zag ik een petunia of een Million Bells of een Spaanse margriet staan. Ik kan al beter het tuintje vol steentjes kappen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 15:45
|
|
|
LISA610 schreef: | Brr.. ik heb ook helemaal niets met tatoos of piercings. Mijn dochter wil graag een navelpiercing, maar zolang ik er nog wat over te zeggen heb gebeurd dat lekker niet |
Ik ook niet Lisa, mijn dochter heeft op haar achttiende verjaardag een tattoo laten zetten, een lief klein vlindertje bij haar been....... Ik vond het eigenlijk helemaal niet misstaan. Maar ja, ik had het jaren tegengehouden en zonder toestemming lukt het dan niet he? Praktijk is wel dat ik regelmatig hoor dat ze hem af moet plakken als ze ergens is voor haar studie of baantje.....maar het staat wel charmant, dat moet ik toegeven........ Ooit heb ik mij in een erg edelmoedige bui over laten halen tot een tongpiercing(verstandsverbijstering geloof ik), toen ze die had ging ze voor haar studie een jaar naar Amerika en kwam daar de klas niet in met tongpiercing.....dus piercing weer uit en dan kan hij ook nooit meer in , ik blij......heb haar nooit meer over piercings gehoord.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 11 april 2011, 16:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 20:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | rij ik naar 3 tuincentra. Denk je nu dat ik een viooltje of een gerarium heb gevonden? Tja, een verslenste pisbloem en wat onkruid. Nergens zag ik een petunia of een Million Bells of een Spaanse margriet staan. Ik kan al beter het tuintje vol steentjes kappen... |
Nog even geduld Frank, 't is nog wat vroeg. Over een paar weken staan al die mooie bloemen, Petunia, Million Bells en Spaanse Margiet enz. bij Intratuin hoor
Maar viooltjes waren er toch wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 20:36
|
|
|
IMKE917 schreef: | Nog even geduld Frank, 't is nog wat vroeg. Over een paar weken staan al die mooie bloemen, Petunia, Million Bells en Spaanse Margiet enz. bij Intratuin hoor
Maar viooltjes waren er toch wel.... |
Neen echt niet want ik was van plan om toch al enkele gerariums en viooltjes te kopen omdat ik ze al in enkele tuinen had gezien. Vorige week zondag was ik ook al eens gaan kijken en toen stond er veel meer maar ik wilde nog niets kopen omdat het inderdaad nog wat vroeg is. Ik zal dan maar wat wachten en het kleine vijvertje eens reinigen. Dan moet ik wel zien dat ik de kikkerdril niet stuk maak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 23:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen echt niet want ik was van plan om toch al enkele gerariums en viooltjes te kopen omdat ik ze al in enkele tuinen had gezien. Vorige week zondag was ik ook al eens gaan kijken en toen stond er veel meer maar ik wilde nog niets kopen omdat het inderdaad nog wat vroeg is. Ik zal dan maar wat wachten en het kleine vijvertje eens reinigen. Dan moet ik wel zien dat ik de kikkerdril niet stuk maak. |
Morgen maar weer proberen dan voor de bloemetjes
Kikkerdril.......ik heb geen kikkers meer in de vijver dood gevroren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 00:18
|
|
|
frank neemt vast een potje dril mee voor je naar de picknick, als je hem dat vriendelijk vraagt......
(je moet tenslotte veel kikkers kussen, om je prins te ontdekken, toch? dus wat is een dame zonder een bakje kikkerdril............helemaal niets toch?? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 05:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | frank neemt vast een potje dril mee voor je naar de picknick, als je hem dat vriendelijk vraagt......
(je moet tenslotte veel kikkers kussen, om je prins te ontdekken, toch? dus wat is een dame zonder een bakje kikkerdril............helemaal niets toch?? ) |
kikkerdril meebrengen??? Oja, hoor, ik kan het altijd proberen. Er is hier genoeg van dat spul. Of is dit een grapje?
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 07:59
|
|
|
nee, das geen grapje, frant; als je een leeg potje (hak) groenten hebt en daar wat dril in zou laten zakken, dichtdraait en meeneemt, dan heeft imke weer kikkers in haar vijver.... kikkers gaan namelijk rond de paringstijd terug naar de plaats waar ze als "drilletje" opgegroeit zijn.
dat doen ze ook vaak op lagere scholen; daar doen ze wat dril met kroos ed in een vaas, zodat de kinderen kunnen kijken hoe de kikkertjes steeds een stukje verder ontwikkelen.
is erg leuk om te volgen hoor!! ik heb het zelf ook ooit gedaan, maar ik had een heel druk pleegkindje toendertijd en de kikkervaas viel zo regelmatig om, dat ik ze maar terug heb gezet.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 12 april 2011, 08:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 10:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | frank neemt vast een potje dril mee voor je naar de picknick, als je hem dat vriendelijk vraagt......
(je moet tenslotte veel kikkers kussen, om je prins te ontdekken, toch? dus wat is een dame zonder een bakje kikkerdril............helemaal niets toch?? ) |
Kijkkijk, dat is een goed idee...Hannah...je bent geweldig!!
maar of ik al die kikkers ga kussen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 10:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kikkerdril meebrengen??? Oja, hoor, ik kan het altijd proberen. Er is hier genoeg van dat spul. Of is dit een grapje?
Frank |
Misschien was het in eerste instantie wel een grapje van Hannah, maar ik zou het heel leuk vinden om weer kikkers in mijn vijver te hebben........dussss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 10:40
|
|
|
IMKE917 schreef: | Kijkkijk, dat is een goed idee...Hannah...je bent geweldig!!
maar of ik al die kikkers ga kussen..... |
Dan heb je tenminste nog wat om te kussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:25
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dan heb je tenminste nog wat om te kussen |
Gedenkwaardig moment Cross ...je staat al klaar met de camera
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:26
|
|
|
pluutjes weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:34
|
|
|
IMKE917 schreef: | Kijkkijk, dat is een goed idee...Hannah...je bent geweldig!!
maar of ik al die kikkers ga kussen..... |
ik zal naast je staan om je moed in te spreken, imke, hahaha je prins zal er maar tussenzitten, meid; die wil je toch niet mislopen zeker?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 12 april 2011, 11:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 11:36
|
|
|
Hmm het prins op het witte paard? Waar moet die kerel al niet of wel aan voldoen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik zal naast je staan om je moed in te spreken, imke, hahaha je prins zal er maar tussenzitten, meid; die wil je toch niet mislopen zeker? |
Zeg Hannah voortaan wel even de bron vermelden van je wijsheden he? Maar dril is nog geen kikker. Als we de dril nu eens goed bestuderen dan heb je grote kans dat wij vrouwen met onze scherpe blik alvast een prins kunen herkennen. Dus Frank kijk even goed hoeveel vrouwen er komen en neem dan voldoende dril mee............een beetje keuze is wel aardig en erg kritisch zijn wij meiden toch niet als je er nu ook nog een witte porche bij levert moet jij eens zien hoeveel mensen er zullen komen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:46
|
|
|
DINI968 schreef: | Zeg Hannah voortaan wel even de bron vermelden van je wijsheden he? Maar dril is nog geen kikker. Als we de dril nu eens goed bestuderen dan heb je grote kans dat wij vrouwen met onze scherpe blik alvast een prins kunen herkennen. Dus Frank kijk even goed hoeveel vrouwen er komen en neem dan voldoende dril mee............een beetje keuze is wel aardig en erg kritisch zijn wij meiden toch niet als je er nu ook nog een witte porche bij levert moet jij eens zien hoeveel mensen er zullen komen........... |
Ik heb geen kilo's dril hoor. Als Imke wilt zal ik voor haar wat meebrengen. Ze kan alvast dan preventief het dril beginnen kussen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:51
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hmm het prins op het witte paard? Waar moet die kerel al niet of wel aan voldoen.... |
nou, in ieder geval moet-ie een wit paard hebben...of het met een zwart s(ch)aap ook lukt is namelijk nog niet bewezen.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 12 april 2011, 12:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb geen kilo's dril hoor. Als Imke wilt zal ik voor haar wat meebrengen. Ze kan alvast dan preventief het dril beginnen kussen... |
Je gunt mij ook niks he? Zelfs geen jonge kikkerbilletjes over een paar weken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dan heb je tenminste nog wat om te kussen |
*zet gehoorapparaat aan*
hoor ik daar iemand wat zeggen.....???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik zal naast je staan om je moed in te spreken, imke, hahaha je prins zal er maar tussenzitten, meid; die wil je toch niet mislopen zeker? |
Frank neemt toch dril mee... dat hoef ik toch niet te kussen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb geen kilo's dril hoor. Als Imke wilt zal ik voor haar wat meebrengen. Ze kan alvast dan preventief het dril beginnen kussen... |
Ja graag Frank, een beetje dril....en NEE ik ga niet preventief kussen .....jakkie bah
maar wie weet wat ik nog doe als ik echte kikkers heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 21:36
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ja graag Frank, een beetje dril....en NEE ik ga niet preventief kussen .....jakkie bah
maar wie weet wat ik nog doe als ik echte kikkers heb |
Enkele jaren geleden zag ik hier wel eens van die mooie groene kikkers. Ik denk zelfs dat die beschermd zijn.
Ik weet niet of ze een zekere prins-gehalte hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 21:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Enkele jaren geleden zag ik hier wel eens van die mooie groene kikkers. Ik denk zelfs dat die beschermd zijn.
Ik weet niet of ze een zekere prins-gehalte hebben... |
Maakt niet uit.....prins of geen prins.....ik houd wel van dat gekwaak in het voorjaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 22:01
|
|
|
Ik vind dat het maar erg stil is op het forum. Vroeger werd al eens iets verteld, of geplaagd of ruzie gemaakt...
|
|
Naar boven |
|
|