ChristianMatch

Forum

waar word jij nou blij van?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 42 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:46

PETRA373 schreef:
toch hebben jullie grote handen en grote voeten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt niets mis mee hoor ideaal om vuilnisbakken mee buiten te zetten enzo van die dingen Knipoog smiley
Verraste, verbaasde smiley. O dat kan zeker maar ook hele andere dingen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:51

BERENDJAN590 schreef:
Verraste, verbaasde smiley. O dat kan zeker maar ook hele andere dingen Verlegen lachende smiley

nou zeg, moest je dat nou schrijven zo raken al de dames hier van slag Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:54

PETRA373 schreef:
nou zeg, moest je dat nou schrijven zo raken al de dames hier van slag Gefrustreerde smiley

Hoezo ?ik kan met die handen afwassen maar ook koken maar ook hele ander dingen Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:59

BERENDJAN590 schreef:
Hoezo ?ik kan met die handen afwassen maar ook koken maar ook hele ander dingen Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley

ja dat bedoel ik, wie wil er nou niet een man die de afwas voor je doet en voor je kookt. wat had je dan gedacht ik bedoel Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:01

PETRA373 schreef:
ja dat bedoel ik, wie wil er nou niet een man die de afwas voor je doet en voor je kookt. wat had je dan gedacht ik bedoel Gefrustreerde smiley

Geen idee wat jij denkt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt. Kan zo veel met mijn grote handen en voeten? Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:14

BERENDJAN590 schreef:
Geen idee wat jij denkt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt. Kan zo veel met mijn grote handen en voeten? Verlegen lachende smiley

ik denk meer aan vuilnisbak buiten zetten, boodschappen sjouwen dingen boren met zon boormachine, fietsbanden plakken, schutting verven, vloer leggen, schilderen, lampen ophangen, toch best gaaf als je weer een man hebt en je hoeft die dingen niet meer te doen Lachende smiley
Wat kun je dan nog meer doen als man met die grote handen en voeten Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:17

PETRA373 schreef:
ik denk meer aan vuilnisbak buiten zetten, boodschappen sjouwen dingen boren met zon boormachine, fietsbanden plakken, schutting verven, vloer leggen, schilderen, lampen ophangen, toch best gaaf als je weer een man hebt en je hoeft die dingen niet meer te doen Lachende smiley
Wat kun je dan nog meer doen als man met die grote handen en voeten Smiley die vol vragen zit

Dat leg ik liever wat persoonlijker uit dan hier op forum zetten.
Moet toch wat geheim houden. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:30

BERENDJAN590 schreef:

Kijk als je dan met wat cm leden naar een restaurant gaat, kun je dat meteen effe uitleggen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:38

Waar ik blij van word? Van Jol, ze heeft een Margriet voor mij!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:39

JANS221 schreef:

De kersteditie, met recepten voor wat eten we vandaag. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:40

JOL252 schreef:
De kersteditie, met recepten voor wat eten we vandaag. Engeltje smiley

O, maar dat is weer een ander topic!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:41

JANS221 schreef:

Dus jullie gaan bij elkaar op de koffie Knipoog smiley Heb je die libelle ook niet meer nodig Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:47

BERENDJAN590 schreef:

Het wordt hoog tijd dat je eens afspreekt met Petra voor dat het hier een kleffe boel wordt...en ze eens goed onder handen en euhh voeten neemt... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:49

FRANKT627 schreef:
Het wordt hoog tijd dat je eens afspreekt met Petra voor dat het hier een kleffe boel wordt...en ze eens goed onder handen en euhh voeten neemt... Knipoog smiley
Clown smiley Boze smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:50

FRANKT627 schreef:

Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:07

FRANKT627 schreef:

Ze is ineens wel stil hè Frank . Anders is ze meestal nogal vrij snel om op zulk soort berichtjes te reageren. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:09

VISSER278 schreef:
Ze is ineens wel stil hè Frank . Anders is ze meestal nogal vrij snel om op zulk soort berichtjes te reageren. Lachende smiley

Ze is niet online...als ze maar weer niet ergens gevallen is en zit te wachten op een man met lekkere aftershave...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:19

FRANKT627 schreef:

Wel als je me effe mee helpt een leuke man die bij me hoort te zoeken, ik had hem ook eerst als slachtoffer op het oog, maar wel grappig ergens, denkt hij nou net als ik over afstand en relatie dus... Boze smiley
blijf ik hier nog heel lang Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en als ik niet lekker in me vel zit en een ouwe sjago vrijgezel word ga ik me lekker afreageren op het forum ofzo. ha ha
of op jou
Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:20

FRANKT627 schreef:
Ze is niet online...als ze maar weer niet ergens gevallen is en zit te wachten op een man met lekkere aftershave...

Verkeerde dag he stratenmakers werken niet op zondag Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:21

PETRA373 schreef:
Wel als je me effe mee helpt een leuke man die bij me hoort te zoeken, ik had hem ook eerst als slachtoffer op het oog, maar wel grappig ergens, denkt hij nou net als ik over afstand en relatie dus... Boze smiley
blijf ik hier nog heel lang Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en als ik niet lekker in me vel zit en een ouwe sjago vrijgezel word ga ik me lekker afreageren op het forum ofzo. ha ha
of op jou
Duiveltje smiley

Hahahahaha nou voel mij geheel geen slachtoffer Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:22

BERENDJAN590 schreef:
Hahahahaha nou voel mij geheel geen slachtoffer Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley

Gefrustreerde smiley ...neen, ze gaat haar afreageren op mij, verdorie Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:23

ERIKA129 schreef:
Verkeerde dag he stratenmakers werken niet op zondag Clown smiley

jaa word tijd voor de lente Lachende smiley , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:23

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ...neen, ze gaat haar afreageren op mij, verdorie Huilende smiley, smiley in tranen
Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:25

PETRA373 schreef:
jaa word tijd voor de lente Lachende smiley , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc. Twijfelende smiley

Die stratenman was wel in jouw buurt aan het werken maar misschien woonde hij wel in Rotterdam en dat is dan ook weer te ver voor jou...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:26

PETRA373 schreef:

Nou meid het is bijna lente dan komt de kolder in de kop... nah dan kijkt niemand vreemd op hoor als je dat alsnog doet Knipoog smiley
Misschien krijgt Berendjan ook de kolder en is hij opeens stratenmaker geworden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:27

FRANKT627 schreef:
Die stratenman was wel in jouw buurt aan het werken maar misschien woonde hij wel in Rotterdam en dat is dan ook weer te ver voor jou...

jeee daar zeg je me wat Huilende smiley, smiley in tranen kunnen ze niet een bordje dragen met hun naam en woonplaats er op. tsssssss
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:29

PETRA373 schreef:
jeee daar zeg je me wat Huilende smiley, smiley in tranen kunnen ze niet een bordje dragen met hun naam en woonplaats er op. tsssssss

Hun woonplaats is waarschijnlijk genoeg voor jou...al die namen onthoud je toch niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:31

ERIKA129 schreef:
Nou meid het is bijna lente dan komt de kolder in de kop... nah dan kijkt niemand vreemd op hoor als je dat alsnog doet Knipoog smiley
Misschien krijgt Berendjan ook de kolder en is hij opeens stratenmaker geworden Clown smiley

ha ha ha ha misschien moet ik dat van de lente maar es gaan doen, niet verlegen worden, gewoon een aanloop nemen en er voor gaan oke de ramp senarioos die daaruit voortkomen lezen jullie tegen die tijd wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33

PETRA373 schreef:
ha ha ha ha misschien moet ik dat van de lente maar es gaan doen, niet verlegen worden, gewoon een aanloop nemen en er voor gaan oke de ramp senarioos die daaruit voortkomen lezen jullie tegen die tijd wel Knipoog smiley

Hopelijk is het geen pijnlijk senarioo... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33

FRANKT627 schreef:
Hun woonplaats is waarschijnlijk genoeg voor jou...al die namen onthoud je toch niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

jewel hoor ik onthoud ze op andere dingen, die ene met die mooie ogen en die had een mooie trui en die had bla bla bal, zucht een leuke lach Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 42 Volgende
Pagina 19 van 42