Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | toch hebben jullie grote handen en grote voeten niets mis mee hoor ideaal om vuilnisbakken mee buiten te zetten enzo van die dingen | . O dat kan zeker maar ook hele andere dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:51
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | . O dat kan zeker maar ook hele andere dingen |
nou zeg, moest je dat nou schrijven zo raken al de dames hier van slag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:54
|
|
|
PETRA373 schreef: | nou zeg, moest je dat nou schrijven zo raken al de dames hier van slag |
Hoezo ?ik kan met die handen afwassen maar ook koken maar ook hele ander dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:59
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Hoezo ?ik kan met die handen afwassen maar ook koken maar ook hele ander dingen |
ja dat bedoel ik, wie wil er nou niet een man die de afwas voor je doet en voor je kookt. wat had je dan gedacht ik bedoel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:01
|
|
|
PETRA373 schreef: | ja dat bedoel ik, wie wil er nou niet een man die de afwas voor je doet en voor je kookt. wat had je dan gedacht ik bedoel |
Geen idee wat jij denkt . Kan zo veel met mijn grote handen en voeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:14
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Geen idee wat jij denkt . Kan zo veel met mijn grote handen en voeten? |
ik denk meer aan vuilnisbak buiten zetten, boodschappen sjouwen dingen boren met zon boormachine, fietsbanden plakken, schutting verven, vloer leggen, schilderen, lampen ophangen, toch best gaaf als je weer een man hebt en je hoeft die dingen niet meer te doen Wat kun je dan nog meer doen als man met die grote handen en voeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:17
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik denk meer aan vuilnisbak buiten zetten, boodschappen sjouwen dingen boren met zon boormachine, fietsbanden plakken, schutting verven, vloer leggen, schilderen, lampen ophangen, toch best gaaf als je weer een man hebt en je hoeft die dingen niet meer te doen Wat kun je dan nog meer doen als man met die grote handen en voeten |
Dat leg ik liever wat persoonlijker uit dan hier op forum zetten. Moet toch wat geheim houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:30
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Dat leg ik liever wat persoonlijker uit dan hier op forum zetten. Moet toch wat geheim houden. |
Kijk als je dan met wat cm leden naar een restaurant gaat, kun je dat meteen effe uitleggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:38
|
|
|
Waar ik blij van word? Van Jol, ze heeft een Margriet voor mij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:39
|
|
|
JANS221 schreef: | Waar ik blij van word? Van Jol, ze heeft een Margriet voor mij! |
De kersteditie, met recepten voor wat eten we vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:40
|
|
|
JOL252 schreef: | De kersteditie, met recepten voor wat eten we vandaag. |
O, maar dat is weer een ander topic!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:41
|
|
|
JANS221 schreef: | Waar ik blij van word? Van Jol, ze heeft een Margriet voor mij! |
Dus jullie gaan bij elkaar op de koffie Heb je die libelle ook niet meer nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:47
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Dat leg ik liever wat persoonlijker uit dan hier op forum zetten. Moet toch wat geheim houden. |
Het wordt hoog tijd dat je eens afspreekt met Petra voor dat het hier een kleffe boel wordt...en ze eens goed onder handen en euhh voeten neemt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het wordt hoog tijd dat je eens afspreekt met Petra voor dat het hier een kleffe boel wordt...en ze eens goed onder handen en euhh voeten neemt... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het wordt hoog tijd dat je eens afspreekt met Petra voor dat het hier een kleffe boel wordt...en ze eens goed onder handen en euhh voeten neemt... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:07
|
|
|
Ze is ineens wel stil hè Frank . Anders is ze meestal nogal vrij snel om op zulk soort berichtjes te reageren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ze is ineens wel stil hè Frank . Anders is ze meestal nogal vrij snel om op zulk soort berichtjes te reageren. |
Ze is niet online...als ze maar weer niet ergens gevallen is en zit te wachten op een man met lekkere aftershave...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:19
|
|
|
Wel als je me effe mee helpt een leuke man die bij me hoort te zoeken, ik had hem ook eerst als slachtoffer op het oog, maar wel grappig ergens, denkt hij nou net als ik over afstand en relatie dus... blijf ik hier nog heel lang en als ik niet lekker in me vel zit en een ouwe sjago vrijgezel word ga ik me lekker afreageren op het forum ofzo. ha ha of op jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze is niet online...als ze maar weer niet ergens gevallen is en zit te wachten op een man met lekkere aftershave... |
Verkeerde dag he stratenmakers werken niet op zondag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:21
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wel als je me effe mee helpt een leuke man die bij me hoort te zoeken, ik had hem ook eerst als slachtoffer op het oog, maar wel grappig ergens, denkt hij nou net als ik over afstand en relatie dus... blijf ik hier nog heel lang en als ik niet lekker in me vel zit en een ouwe sjago vrijgezel word ga ik me lekker afreageren op het forum ofzo. ha ha of op jou |
Hahahahaha nou voel mij geheel geen slachtoffer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:22
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Hahahahaha nou voel mij geheel geen slachtoffer |
...neen, ze gaat haar afreageren op mij, verdorie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Verkeerde dag he stratenmakers werken niet op zondag |
jaa word tijd voor de lente , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...neen, ze gaat haar afreageren op mij, verdorie |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | jaa word tijd voor de lente , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc. |
Die stratenman was wel in jouw buurt aan het werken maar misschien woonde hij wel in Rotterdam en dat is dan ook weer te ver voor jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:26
|
|
|
PETRA373 schreef: | jaa word tijd voor de lente , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc. |
Nou meid het is bijna lente dan komt de kolder in de kop... nah dan kijkt niemand vreemd op hoor als je dat alsnog doet Misschien krijgt Berendjan ook de kolder en is hij opeens stratenmaker geworden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Die stratenman was wel in jouw buurt aan het werken maar misschien woonde hij wel in Rotterdam en dat is dan ook weer te ver voor jou... |
jeee daar zeg je me wat kunnen ze niet een bordje dragen met hun naam en woonplaats er op. tsssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:29
|
|
|
PETRA373 schreef: | jeee daar zeg je me wat kunnen ze niet een bordje dragen met hun naam en woonplaats er op. tsssssss |
Hun woonplaats is waarschijnlijk genoeg voor jou...al die namen onthoud je toch niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou meid het is bijna lente dan komt de kolder in de kop... nah dan kijkt niemand vreemd op hoor als je dat alsnog doet Misschien krijgt Berendjan ook de kolder en is hij opeens stratenmaker geworden |
ha ha ha ha misschien moet ik dat van de lente maar es gaan doen, niet verlegen worden, gewoon een aanloop nemen en er voor gaan oke de ramp senarioos die daaruit voortkomen lezen jullie tegen die tijd wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha ha ha misschien moet ik dat van de lente maar es gaan doen, niet verlegen worden, gewoon een aanloop nemen en er voor gaan oke de ramp senarioos die daaruit voortkomen lezen jullie tegen die tijd wel |
Hopelijk is het geen pijnlijk senarioo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hun woonplaats is waarschijnlijk genoeg voor jou...al die namen onthoud je toch niet |
jewel hoor ik onthoud ze op andere dingen, die ene met die mooie ogen en die had een mooie trui en die had bla bla bal, zucht een leuke lach
|
|
Naar boven |
|
|