ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 75 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:17

Ik heb een potje met nog jaja 1 centjes,van voor de euro tijd, daar zit een bepaald luchtje aan die centjes echt. dus waar veel mieren gaan lopen leg ik die centjes neer, daar houden ze niet van.

ha ha dankje yes, heb weer effe flink kunnen lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:19

PETRA411 schreef:
Ik heb een potje met nog jaja 1 centjes,van voor de euro tijd, daar zit een bepaald luchtje aan die centjes echt. dus waar veel mieren gaan lopen leg ik die centjes neer, daar houden ze niet van.

ha ha dankje yes, heb weer effe flink kunnen lachen

Nee Helaas houden ze wel van eurocenten ben ik achtergekomen Twijfelende smiley
Die beesten zijn meegegaan met hun tijd Clown smiley helaaas Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:22

ERIKA129 schreef:

ga je vandaag weer staken? is wel mooi weer om te staken ha ha Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:25

En,is er nog nieuws op het programma? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:27

FRANKT627 schreef:
Ja en datgene wat ze moeten zien, zien ze dan weer niet Gefrustreerde smiley

idd..pffffff....ik geef het op..Waaaahhhh Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:27

PETRA411 schreef:
ga je vandaag weer staken? is wel mooi weer om te staken ha ha Knipoog smiley

Nee Boze smiley loop al teveel achter in mijn huishouden dus het is vandaag
ikmoetmijnhuisnodigpoetsendag Clown smiley

Ehhhhhhhh heb effe geen huishoudelijke vragen of er moet iemand zijn die me wil helpen met poetsen Knipoog smiley

(durf niks meer te vragen Yes gebruikt alles in zijn verhalen en hoe Gefrustreerde smiley Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:29

ERIKA129 schreef:
Nee Boze smiley loop al teveel achter in mijn huishouden dus het is vandaag
ikmoetmijnhuisnodigpoetsendag Clown smiley

Ehhhhhhhh heb effe geen huishoudelijke vragen of er moet iemand zijn die me wil helpen met poetsen Knipoog smiley

(durf niks meer te vragen Yes gebruikt alles in zijn verhalen en hoe Gefrustreerde smiley Knipoog smiley )

Ja idd kijk uit hiiiieeerrrr..broeder Yes,is in z'n les Lachende smiley

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 26 juni 2012, 10:30
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:39

na, heb net de dagelijkse bemoediging gelezen, heel mooi, maar ook dat helpt niet om positief vol blijdschap verder te gaan met me huishouden,
laat staan de dingen waarvan ik denk, eh dat zou makkelijk zijn als ik een man heb,als die het deed.
dus ik ga me niet drukmaken over de kraan waar het handvat af is en die je dus neit meer open kan draaien, is heele ouwe kraan,dan maar een kraan minder.
had er stopdingen tussen gedaan,waar je gaten mee in de vensterbank kan opvullen, er moet een metalen dingetje tussen,volgens mijn oudste zoon. duh wordt er allemaal moe van
en dan heb ik een pc waar iemand iets op downloadde en eh hij doet het nu een beetje vreemd, dus wil iedereen op die van mij, typ hier dus met mee kijkende puber op de achtergrond die effe zijn mail wil openen, hij wacht maar, mama is de baas. ha ha
en ik weet op een dag stort de achterdeur van me schutting in,
stop ik 1 stekker in een bepaald stopcontact komt er een vonk vanaf,kan geen kwaad zeggen mensen Geschokte, onthutste smiley
en das maar een klein beetje van me huishoudelijke problemen...
die niet weglopen, net zoals de rommel,
en dag twee van me maandelijkse hormonen gedoe, en kan moeilijk vandaag weer soep eten met knakworsten,gets kan ook geen gehaktballen maken, als je ongesteld bent, slaat de rot in het gehakt zei mijn moeder altijd. serieus,ik mocht dan geen gehaktballen maken.
dus wat moet iknu eten vandaag? en geen tips voor uitgebreid kokende toestanden, iets snel, makkelijk klaar en lekker.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:43

PETRA411 schreef:
na, heb net de dagelijkse bemoediging gelezen, heel mooi, maar ook dat helpt niet om positief vol blijdschap verder te gaan met me huishouden,
laat staan de dingen waarvan ik denk, eh dat zou makkelijk zijn als ik een man heb,als die het deed.
dus ik ga me niet drukmaken over de kraan waar het handvat af is en die je dus neit meer open kan draaien, is heele ouwe kraan,dan maar een kraan minder.
had er stopdingen tussen gedaan,waar je gaten mee in de vensterbank kan opvullen, er moet een metalen dingetje tussen,volgens mijn oudste zoon. duh wordt er allemaal moe van
en dan heb ik een pc waar iemand iets op downloadde en eh hij doet het nu een beetje vreemd, dus wil iedereen op die van mij, typ hier dus met mee kijkende puber op de achtergrond die effe zijn mail wil openen, hij wacht maar, mama is de baas. ha ha
stop ik 1 stekker in een bepaald stopcontact komt er een vonk vanaf,kan geen kwaad zeggen mensen Geschokte, onthutste smiley
en dag twee van me maandelijkse hormonen gedoe, en kan moeilijk vandaag weer soep eten met knakworsten,gets kan ook geen gehaktballen maken, als je ongesteld bent, slaat de rot in het gehakt zei mijn moeder altijd. serieus,ik mocht dan geen gehaktballen maken.
dus wat moet iknu eten vandaag? en geen tips voor uitgebreid kokende toestanden, iets snel, makkelijk klaar en lekker.

hahaha die heb ik nog nooit gehoord geen gehakt als je ongesteld bent Lachende smiley Nou het smaakte er hier anders van de week niet minder om hoor Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:45

PETRA411 schreef:

Knipoog smiley mooi verhaal Petra..en ja..wat zulle we ete..ken je dat nummer;)))
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:52

ERIKA129 schreef:
hahaha die heb ik nog nooit gehoord geen gehakt als je ongesteld bent Lachende smiley Nou het smaakte er hier anders van de week niet minder om hoor Clown smiley

Nou geef mij mijn soep dan maar, vroeger heb ik ooit bij de edah gewertk,de baas van de slagerafdeling was een vrouw en je moest zeggen als je ongesteld bent, want dan mocht je dus niet aan het gehakt komen. die zei het ook al. dus voor mij gevoel smaken dan de gehaktballen tochminder,met zo,n opvoeding over gehakt in me achterhoofd.
Ha ha maar het dorp waar ik uit kwam,hadden de vrouwen wel meer stomme tips,
ben je over tijd, komtde baby maar niet? houd een dagje wonderolie dieet, een zus van me deed het, moet er nu nog omlachen,de baby kwam niet,maar haar darmen liepen echt heavy leeg.
tja ik ga me door me huishouden verder slepen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:11

HEIDE115 schreef:
Knipoog smiley mooi verhaal Petra..en ja..wat zulle we ete..ken je dat nummer;)))

mooi,het is serieus,mijn huishouden heeft altijd wat.
chaotisch,snel vuil wordend, heel bedrijf opzich,omdat ik in echt wat meer dan 3 kids heb, maar zet het echte aantal er niet in,want dan krijg je vaak stomme reacties van mensen, maar er vliegen er op het moment veel uit,vrijdag vliegt er weer een dochter uit en wel vind dat effe moeilijk,het word stil, leeg,mis ze dan,maar misschien ooit dan een rustig normaal huishouden,meer tijd voor mezelf?
Geen grote pannen met spagettie en ladingen pannekoeken bakken, en het is goed dat kinderen verder gaan,maar het is effe wennen,na 7 jaar bijna alleen met me kids.en nu ineens vliegen er in korte tijd een paar uit.
ik zie het als een uitdaging,meer tijd voor mezelf,rust na jaren soms te hebben moeten overleven in me eentje met een lading kids, geen woning, geen geld ha ha. maar i did it! de meesten zijn nu groot, ontwikkeld de meeste tot al tot prachtigge persoonlijke mensen
sorry eigenlijk ontopic,je word ook nog emotioneel met je maandelijkse ongemak. ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:13

iets vegetarisch Petra?
zal vast wel veilig zijn nu haha
mijn schoonmoeder had ook altijd zulke adviezen Lachende smiley
Maar serieus ik eet vandaag een simpel schoteltje van bruinebonen uit potje puree maken(kan uit pak) eitje koken en appelmoes (evt pot) dat in laagjes in een schaal en ff in oven of magnetron en klaar ben je
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:14

PETRA411 schreef:
mooi,het is serieus,mijn huishouden heeft altijd wat.
chaotisch,snel vuil wordend, heel bedrijf opzich,omdat ik in echt wat meer dan 3 kids heb, maar zet het echte aantal er niet in,want dan krijg je vaak stomme reacties van mensen, maar er vliegen er op het moment veel uit,vrijdag vliegt er weer een dochter uit en wel vind dat effe moeilijk,het word stil, leeg,mis ze dan,maar misschien ooit dan een rustig normaal huishouden,meer tijd voor mezelf?
Geen grote pannen met spagettie en ladingen pannekoeken bakken, en het is goed dat kinderen verder gaan,maar het is effe wennen,na 7 jaar bijna alleen met me kids.en nu ineens vliegen er in korte tijd een paar uit.
ik zie het als een uitdaging,meer tijd voor mezelf,rust na jaren soms te hebben moeten overleven in me eentje met een lading kids, geen woning, geen geld ha ha. maar i did it! de meesten zijn nu groot, ontwikkeld de meeste tot al tot prachtigge persoonlijke mensen
sorry eigenlijk ontopic,je word ook nog emotioneel met je maandelijkse ongemak. ha ha

Met mooi verhaal bedoelde ik dat ik het vooral zinvol vindt om dit te lezen
en leef van hieruit met je mee
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

ERIKA129 schreef:

ja het komt door het koper daar houden ze niet van
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

PETRA411 schreef:

Misschien kunnen de dames een 'menstru-topic' openen...
Gisteren kwam Erika met een maandelijkse bekentenis en vandaag Petra...Wie volgt? Knipoog smiley

Kook een boterham...daar slaat het rot niet zo makkelijk in...of haal friet, is ook gezond Zieke smiley of een dinges dat italiaans rond ding...Je hebt keuze genoeg. De winkel ligt vol met euh...menstruatie-dagen-voedsel...misschien krijg je nog vermindering tijdens 'deze dagen'... Lachende smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 26 juni 2012, 11:29
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:16

FRANKT627 schreef:
Misschien kunnen de dames een 'menstru-topic' openen...
Gisteren kwam Erika met een maandelijkse bekentenis en vandaag Petra...Wie volgt? Knipoog smiley

Kook een boterham...daar slaat het rot niet zo makkelijk in...of haal friet, is ook gezond Zieke smiley of een dinges dat italiaans rond ding...Je hebt keuze genoeg. De winkel licht vol met euh...menstruatie-dagen-voedsel...misschien krijg je nog vermindering tijdens 'deze dagen'... Lachende smiley

Maar dan moet dat wel een nieuw topic worden he? Dit is een huishoudtopic...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:21

de boterhammen ga ik zo koken
en yeah goei tip,thanks
op het menu vandaag vissticks,bruine bonen,appelmoes,tomaat en yogert.
en nu ga ik echt beginnen, het is zelfs nog steeds mooi weer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:22

Hierbij benoemen we zuster Menstrua (Erika) en zuster Hormonica (Petra) als leden van de Orde van het Gevleugelde Maandverbond...

Ondertekend

Zuster Jol en Broeder Frank
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:26

PETRA411 schreef:
de boterhammen ga ik zo koken
en yeah goei tip,thanks
op het menu vandaag vissticks,bruine bonen,appelmoes,tomaat en yogert.
en nu ga ik echt beginnen, het is zelfs nog steeds mooi weer Lachende smiley

Ga maar niet buiten staan nu je ongesteld bent. Wie weet slaat het rot in het weer en dan valt er regen daar bij jullie... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:27

Mooi verhaal weer, Yes! En 1 ding is mij wel duidelijk geworden...jouw opa heeft las van CM-heimer en Frank ook, dus Frank is jouw opa Lachende smiley
Pfft, het zal je opa maar zijn...heb met je te doen hoor Smiley met dichtgeplakte mond

Ik heb het gevoel dat ik onder een stoomwals gelegen heb Boze smiley ...hoe kom ik daar weer onderuit?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:30

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan moet dat wel een nieuw topic worden he? Dit is een huishoudtopic...... Knipoog smiley

Ja, het moet een nieuwe topic worden...misschien ook een idee om een opvlieger-topic te openen voor de wat oudere meisjes onderons...en een prostaat-topic voor de heren... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:32

JOSINA022 schreef:
Mooi verhaal weer, Yes! En 1 ding is mij wel duidelijk geworden...jouw opa heeft las van CM-heimer en Frank ook, dus Frank is jouw opa Lachende smiley
Pfft, het zal je opa maar zijn...heb met je te doen hoor Smiley met dichtgeplakte mond

Ik heb het gevoel dat ik onder een stoomwals gelegen heb Boze smiley ...hoe kom ik daar weer onderuit?

Boze smiley ...als je zo blijft doorgaan met mij af te kraken zal ik je eens onder een echte stoomwals leggen...stoute Josina...
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:34

FRANKT627 schreef:
Ja, het moet een nieuwe topic worden...misschien ook een idee om een opvlieger-topic te openen voor de wat oudere meisjes onderons...en een prostaat-topic voor de heren... Knipoog smiley

frank!!! Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:36

HEIDE115 schreef:
frank!!! Lachende smiley Lachende smiley

Onlangs was er een tekort aan topics en vandaag komen er zomaar ideeën voor 3 nieuwe...Werd het ons ingegeven door de Geest?

Ik heb geen huishoud-vraag...de was hangt te drogen in de zon, de afwas is gedaan, ik heb gedweild, stof gezogen...en alles verliep perfect...maar ik ben dan ook niet ongesteld... Lachende smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 26 juni 2012, 11:39
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:39

FRANKT627 schreef:
Onlangs was er een tekort aan topics en vandaag komen er zomaar ideeën voor 3 nieuwe...Werd het ons ingegeven door de Geest?

Ik heb geen huishoud-vraag...de was hangt te drogen in de zon, de afwas is gedaan, ik heb gedweild, stof gezogen...en alles verliep perfect...maar ik ben dan ook niet ongesteld... Lachende smiley

maar mannen kunnen ook last van opvliegers hebben......frank, bij deze, je bent voorzitter van de hoogvliegers vereniging.....
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:43

jongens..mag ik eerst nog ff uit mn deuk kruipen,voor ik weer wat anders lees;))))))))))))))))))))))

niet normaal..die humor van sommige Clown smiley hahahahaa.....

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 26 juni 2012, 11:44
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:59

HEIDE115 schreef:
jongens..mag ik eerst nog ff uit mn deuk kruipen,voor ik weer wat anders lees;))))))))))))))))))))))

niet normaal..die humor van sommige Clown smiley hahahahaa.....

Als jij mij nu ff onder de stoomwals vandaan haalt, help ik jou om uit die deuk te komen...En dan wel snel voordat Frank mij weer onder die stoomwals stopt...

Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 26 juni 2012, 11:59
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:17

FRANKT627 schreef:
Hierbij benoemen we zuster Menstrua (Erika) en zuster Hormonica (Petra) als leden van de Orde van het Gevleugelde Maandverbond...

Ondertekend

Zuster Jol en Broeder Frank

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Nahhhhhhhhhhhhh zeg je lijkt wel jaloers Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:20

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Nahhhhhhhhhhhhh zeg je lijkt wel jaloers Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley Op wat dan, Erika?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 75 Volgende
Pagina 19 van 75