Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:49
|
|
|
GIJS102 schreef: | Beesten hoeven toch niet te geloven, ze hebben geen ziel voor de eeuwigheid, denk je soms niet dat ze heel wat gelukkiger zijn dan wij, zeker als weer eens in zonden gevallen zijn, want dat kunne zij niet. |
http://youtu.be/-ltqz3EpufU
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:49
|
|
|
snap er niks meer van dit is toch het weer topic?? Maris en Josina blijf nu eens on topic ja doe ik ook altijd Maar weer on topic dan het is hier knap benauwd zon wil dr door maar lukt niet pffffffffff zweten en klam zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:52
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | snap er niks meer van dit is toch het weer topic?? Maris en Josina blijf nu eens on topic ja doe ik ook altijd Maar weer on topic dan het is hier knap benauwd zon wil dr door maar lukt niet pffffffffff zweten en klam zijn |
ik luister altijd naar wat mij opgedragen word
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | ik luister altijd naar wat mij opgedragen word |
Goed zo grote meid je mag blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Goed zo grote meid je mag blijven |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:56
|
|
|
Oeps ik was off topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:58
|
|
|
De zon komt door het wolkendek heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 12:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oeps ik was off topic |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 12:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tja, nu je het zegt...nee...wel een hamster en oja...ook nog een hond, zelfs 2 honden |
had jij die stiekum meegenomen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 12:57
|
|
|
over het weer valt niks te zeggen.
het kan vriezen of dooien.
regen of droogte.
warm of koud.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 13:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | had jij die stiekum meegenomen? |
Haha, jazeker, maarre...eerst even Erika sommeren haar ogen dicht te doen, anders wordt ze boos omdat we off-topic zijn
Onze honden kwamen zeer geregeld in de kerk, aangezien mijn ouders koster waren en wij naast de kerk woonden en die hamster...tja da's echt een geweldig verhaal...een meisje van het kinderhuis had die tijdens de dienst meegenomen en die hamster ontsnapte ook nog....hilariteit ten top aangezien mensen dachten dat het een muis was...heb nog nooit zo'n leuke kerkdienst gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 15:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, jazeker, maarre...eerst even Erika sommeren haar ogen dicht te doen, anders wordt ze boos omdat we off-topic zijn
Onze honden kwamen zeer geregeld in de kerk, aangezien mijn ouders koster waren en wij naast de kerk woonden en die hamster...tja da's echt een geweldig verhaal...een meisje van het kinderhuis had die tijdens de dienst meegenomen en die hamster ontsnapte ook nog....hilariteit ten top aangezien mensen dachten dat het een muis was...heb nog nooit zo'n leuke kerkdienst gehad |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 18:24
|
|
|
Ik begin aan dit weer te wennen! Vanavond lekker de buitenkachel aan,flesje(s) wijn er bij en dan een spelletje doen met de kinderen,de buren en wie verder aanwipt,gezellig!
Nog een aanvulling,humor van dochter........ik zat gisteravond alleen buiten te wachten op bezoek,pot thee,kan koffie etc......komt dochter er aan en zegt:zit je hier gezellig met je vrienden?
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 13 augustus 2011, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 18:56
|
|
|
Dit is gewoon maar nagespeeld, dit is niet echt. Denk jullie dat dieren een ziel hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 18:59
|
|
|
GIJS102 schreef: | Dit is gewoon maar nagespeeld, dit is niet echt. Denk jullie dat dieren een ziel hebben? |
Ik zal er een topic over gaan wijden, maar nu weer on-topic: het is droog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 20:08
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 07:22
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mijn jongste dochter vond de zomervakantie erg saai, te weinig buiten gezwommen, ze vond veel te koud en nat. |
water is toch altijd nat, Herman. Tegen de koude kan je je weer kleden.
Hier regent het al enkele uren...en ik heb zo'n vermoeden dat we dit weer een een hele dag over ons heen krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 07:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, jazeker, maarre...eerst even Erika sommeren haar ogen dicht te doen, anders wordt ze boos omdat we off-topic zijn
Onze honden kwamen zeer geregeld in de kerk, aangezien mijn ouders koster waren en wij naast de kerk woonden en die hamster...tja da's echt een geweldig verhaal...een meisje van het kinderhuis had die tijdens de dienst meegenomen en die hamster ontsnapte ook nog....hilariteit ten top aangezien mensen dachten dat het een muis was...heb nog nooit zo'n leuke kerkdienst gehad |
Tot zover de leuke jeugdige kerkherinneringen van Josina. Tja, wat moet je anders doen in een kerk hé?
Sindsdien is het erg achteruit gegaan met...euh, het weer, want daar gaat deze topic immers over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 07:36
|
|
|
Het weer is weer van zo'n kwaliteit dat er weer eens niet kan gesproken kan worden van een zomers weer. Een blik op mijn schommelbankje leerde mij dat ik de kussens was vergeten binnen te halen. Alles is dus kleddernat en enkele kilo's zwaarder geworden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 09:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het weer is weer van zo'n kwaliteit dat er weer eens niet kan gesproken kan worden van een zomers weer. Een blik op mijn schommelbankje leerde mij dat ik de kussens was vergeten binnen te halen. Alles is dus kleddernat en enkele kilo's zwaarder geworden. |
zijn ze ook weer gewassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 09:59
|
|
|
het regent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 11:03
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het regent. |
Best wel een unieke gebeurtenis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 11:12
|
|
|
het regent nog steeds.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 11:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het weer is weer van zo'n kwaliteit dat er weer eens niet kan gesproken kan worden van een zomers weer. Een blik op mijn schommelbankje leerde mij dat ik de kussens was vergeten binnen te halen. Alles is dus kleddernat en enkele kilo's zwaarder geworden. |
domdom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 13:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | domdom |
Inderdaad meid, dat is wel erg dom...hopelijk krijgen we nog zonnig weer deze week zodat ze wat kunnen drogen. Ik heb ze net eens in geprobeerd in de droger te krijgen en dat lukt wel. Ik weet niet of het een goed idee is om ze dan met de machine te drogen...er zit een zo'n dinges in de kussen, ik ken de naam niet, maar dat maakt een kussen zacht en ik weet niet hoe dat reageert in de droger.
Effe afwachten dan maar op zulk -type weer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 14:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad meid, dat is wel erg dom...hopelijk krijgen we nog zonnig weer deze week zodat ze wat kunnen drogen. Ik heb ze net eens in geprobeerd in de droger te krijgen en dat lukt wel. Ik weet niet of het een goed idee is om ze dan met de machine te drogen...er zit een zo'n dinges in de kussen, ik ken de naam niet, maar dat maakt een kussen zacht en ik weet niet hoe dat reageert in de droger.
Effe afwachten dan maar op zulk -type weer... |
Ben heel benieuwd, heb niet zoveel vertrouwen in de combinatie kussen en droger Dus laten we idd maar hopen op het mooie weer
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 14 augustus 2011, 14:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |