Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | En dan neem ik ook mijn zonnebril op en zo dan samen op de foto. Ik schijn tussen die twee Veluwse dames te zitten. Dan neem ie andere haar zonnebril ook. Een variatie op de Bluese Brothers. |
...hoe moet ik je dan herkennen op de foto???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...hoe moet ik je dan herkennen op de foto??? |
Ik steek wel een paar vingers op boven die hoofden van de dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:00
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik steek wel een paar vingers op boven die hoofden van de dames |
Oja, kan je ook een merkteken bij W-tje aanbrengen. Zo herken ik jou, de dame en W-tje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Omdat ik niet teveel off-topic wil gaan op de picknick-topic kom ik misschien hier te weten wat de zoon van Visser in Bangladesh deed. Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor maar ik vind het wel boeiend. Er zijn wel gevaarlijke slangen in Bangladesh. Cobra's... |
Waar heb ik dat nou geschreven Waar heb ik dat nou geschreven Ik heb het ergens op het forum gezet dacht ik , maar waar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar heb ik dat nou geschreven Waar heb ik dat nou geschreven Ik heb het ergens op het forum gezet dacht ik , maar waar? |
oké oké, ik heb het begrepen...ik zoek het wel op hoe moet ik dat nu weeral doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 00:45
|
|
|
piep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 04:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mijn nieuwsgierigheid en zin om mee te gaan wordt alsmaar groter... W-tje is altijd mooi hoe ze ook gekleed gaat... vergeet alvast je fotomachien niet mee te nemen... |
Ga jij ook mee naar Zwolle dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 06:29
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ga jij ook mee naar Zwolle dan |
Neen Suus, het is wat ver van hieruit. Het is zo'n 174 km enkele reis. Trouwens, ze zijn al met 20 nu. We zitten ook nog midden in de 40dagentijd... ...en sober als ik ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 08:47
|
|
|
ik ben toe aan koffie en een beetje zon op deze grijze ochtend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 08:17
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 17:32
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik steek wel een paar vingers op boven die hoofden van de dames |
Ben ik daar een van Wat lees ik hier toch allemaal, heren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 17:48
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ben ik daar een van Wat lees ik hier toch allemaal, heren. |
Aha, daar is ons Marijan terug. Ik was al ongerust aan het worden. Zoals je ziet heeft de stoute Mario jullie weer niet gespaard. Zou je hem wel meenemen naar Zwolle
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 18:03
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ben ik daar een van Wat lees ik hier toch allemaal, heren. |
Er worden wel wat rare dingen geschreven maar kan me niet voorstellen dat dat over jou of mij gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 18:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Er worden wel wat rare dingen geschreven maar kan me niet voorstellen dat dat over jou of mij gaat |
Volgens mij lees je erg selectief W-tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 20:43
|
|
|
Ik ga tussen jouw en W-tje zitten. Dat is bij deze afgesproken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:20
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik ga tussen jouw en W-tje zitten. Dat is bij deze afgesproken. |
Pfff, gaan eten in Zwolle...waarom niet gaan eten in Kopenhagen? Dat is nog verder. Zo kan ik nooit eens mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pfff, gaan eten in Zwolle...waarom niet gaan eten in Kopenhagen? Dat is nog verder. Zo kan ik nooit eens mee |
Zwolle is niet zo heel ver hoor Frankt, maar ja even op en neer is natuurlijk weer wat anders...gelukkig kan ik bv slapen bij vrienden of mijn zus in de buurt van Zwolle.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:34
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zwolle is niet zo heel ver hoor Frankt, maar ja even op en neer is natuurlijk weer wat anders...gelukkig kan ik bv slapen bij vrienden of mijn zus in de buurt van Zwolle. |
Pas toch maar op met de drank bij het eten. Als de politie merkt dat je te weinig bloed in je alcohol hebt kan het een dure grap worden. Hou W-tje maar goed in de gaten...
Frank (de 't' achter mijn voornaam verwijst naar mijn familienaam)
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 1 april 2011, 23:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pas toch maar op met de drank bij het eten. Als de politie merkt dat je te weinig bloed ik je alcohol hebt kan het een dure grap worden. Hou W-tje maar goed in de gaten...
Frank (de 't' achter mijn voornaam verwijst naar mijn familienaam) |
Klopt Frankt ..pas bij mijn buurman ...en controle en jahoor bingo en een hoop centjes lichter pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 10:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pas toch maar op met de drank bij het eten. Als de politie merkt dat je te weinig bloed in je alcohol hebt kan het een dure grap worden. Hou W-tje maar goed in de gaten...
Frank (de 't' achter mijn voornaam verwijst naar mijn familienaam) |
Het is 40dagen tijd Frank dus alleen op zondag neem ik een glaasje wijn........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 11:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is 40dagen tijd Frank dus alleen op zondag neem ik een glaasje wijn........ |
En op de andere dagen lekker gaan eten...in Zwolle...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 14:34
|
|
|
Ik was me iets aan het afvragen tijdens het verven van de schommelbank en andere dingetjes. Ik was namelijk nog niet in de helft van het werk of ik hing hier en daar (en vooral hier) al vol met verf. Ik dacht toen aan een soort tattoo die ik bij mezelf had gemaakt.
Veronderstel nu dat je een leuk iemand leert kennen waar je goed mee kan opschieten. Na verloop van tijd zit een liefdesrelatie er aan te komen. Plots, totaal onverwacht, merk je dat hij of zij een tattoo heeft op een plaats die niet zo vlug opvalt. De bovenarm of op de schouder of waar dan ook. Gaan julie dan handelen volgens het OT (waar staat dat tattoo's niet kunnen) of gaan jullie dit uit de weg omdat je die persoon lief en aardig vind? Kan een uiterlijk teken in de weg staan voor een relatie ook al is het innerlijk erg mooi.
Voila, nu ga ik mezelf eens onder handen nemen om de verf te verwijderen
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 16:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik was me iets aan het afvragen tijdens het verven van de schommelbank en andere dingetjes. Ik was namelijk nog niet in de helft van het werk of ik hing hier en daar (en vooral hier) al vol met verf. Ik dacht toen aan een soort tattoo die ik bij mezelf had gemaakt.
Veronderstel nu dat je een leuk iemand leert kennen waar je goed mee kan opschieten. Na verloop van tijd zit een liefdesrelatie er aan te komen. Plots, totaal onverwacht, merk je dat hij of zij een tattoo heeft op een plaats die niet zo vlug opvalt. De bovenarm of op de schouder of waar dan ook. Gaan julie dan handelen volgens het OT (waar staat dat tattoo's niet kunnen) of gaan jullie dit uit de weg omdat je die persoon lief en aardig vind? Kan een uiterlijk teken in de weg staan voor een relatie ook al is het innerlijk erg mooi.
Frank |
Als het goed is overstijgt het innerlijke het uiterlijke he? Klinkt makkelijk maar is het zeker niet, ik herken het ook bij mezelf, je wordt ouder, je krijgt rimpels, zit niet meer strak in je vel zoals toen je jong was maar mijn innerlijk is wel een stuk volwassener geworden, ook door de dingen die je meemaakt...je bent meer dan een lijf geworden en ik ga er vanuit dat degene die ik tref ook die oudheidscrisissen doorstaan heeft....Ik verbeeldt me soms nog wel dat ik jong ben maar de realiteit is gewoon anders dat besef ik ook wel, of ik wil of niet..... ook bij mij staan de anti rimpelcremes in de badkamer hoor.....En iemand kan dat nemen of laten he? En nee, eigenlijk val ik niet op mannen met tattoos, maar misschien was het een jeugdzonde of iets dergelijks? Gelijk weer een voordeel van CM ontdekt: je chat vaak al een tijdje met iemand en dan heb je al een beeld bij iemand en dat wordt niet teniet gedaan door een paar tattoos hoop ik......(ik heb het nog nooit bij de hand gehad dus ik praat maar in veronderstellingen) Maar ik hoorde pas wel van een collega dat zij haar man ontmoet had via een datingsite en toen ze elkaar zagen helemaal niet op elkaar vielen, zij vond zijn kleren en haar stom en hij vond haar niet leuk..... het verhaal is heel komisch maar zal ik jullie verder besparen...Maar toch omdat ze al zoveel gechat hadden overwon het innerlijke het andere en ze zijn nu al een aantal jaren getrouwd en gelukkig met elkaar, maar hij draagt niet meer zo'n rare jas en zijn haar is ook goed geknipt...........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 2 april 2011, 16:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik was me iets aan het afvragen tijdens het verven van de schommelbank en andere dingetjes. Ik was namelijk nog niet in de helft van het werk of ik hing hier en daar (en vooral hier) al vol met verf. Ik dacht toen aan een soort tattoo die ik bij mezelf had gemaakt.
Frank |
Denk dat ik dan een pleister over die tatoe heen plak..ik vin d dat echtn iet mooi... .........en ja..een uiterlijk teken kan in de weg staan voor een relatie als je oppervlakkig bezig bent.... als je echt van iemand gaat houden en het is wederzijdse liefde..kan niets je stoppen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:31
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Denk dat ik dan een pleister over die tatoe heen plak..ik vin d dat echtn iet mooi... .........en ja..een uiterlijk teken kan in de weg staan voor een relatie als je oppervlakkig bezig bent.... als je echt van iemand gaat houden en het is wederzijdse liefde..kan niets je stoppen toch? |
als je oppervlakkig bezig bent over welke soort relatie spreken we dan? Is er dan wel een relatie die verband houd met liefde, respect enzo???
Als je dan toch merkt dat je van iemand echt houdt, en die liefde wordt beantwoord, zou die tattoo dan iets in de weg staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:47
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Denk dat ik dan een pleister over die tatoe heen plak..ik vin d dat echtn iet mooi... .........en ja..een uiterlijk teken kan in de weg staan voor een relatie als je oppervlakkig bezig bent.... als je echt van iemand gaat houden en het is wederzijdse liefde..kan niets je stoppen toch? |
Je ziet ook wel mannen en vrouwen met armen vol tattoos, dat wordt wel een heel geplak iedere dag Marian.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je ziet ook wel mannen en vrouwen met armen vol tattoos, dat wordt wel een heel geplak iedere dag Marian....... |
Zag ik pas op tv. ....niet om aan te zien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 22:28
|
|
|
Er staat alleen dat tattoo's in bepaalde situaties niet mogen, bijv om een overleden persoon te herdenken Verder staat er niet dat het niet mag volgens mij ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 02:42
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Er staat alleen dat tattoo's in bepaalde situaties niet mogen, bijv om een overleden persoon te herdenken Verder staat er niet dat het niet mag volgens mij ... |
Ja, in Leviticus 19:28 staat er inderdaad dat je je lichaam niet mag kerven voor een dode en niet laten tatouëren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 10:18